0
powrót
 

diskuze k tématu: Auta do střízlivých časů

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.06.2008 08:12, Konečně
Dnešní přístup mi přijde stejný, jako kdybych si koupil 5 rohlíků a 2 rovnou hodil do koše, protože jich 5 prostě nesním. Na to mi každý řekne, no tak si kup rovnou tři. Když ale pojedu autem, co žere 11, když bych mohl mít auto co jezdí za 6, tak co potom? řešení je stejný jako u toho rohlíku, ale myslím, že tak 50% lidí tohle vůbec nedokáže pochopit a v tom je kámen úrazu. Kdo bude mít auto, které neodpovídá jeho potřebám, bude platit za palivo čtyřnásobek, protože za blbost se platí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.06.2008 09:09, RE: Konečně
anonym napisał:
Dnešní přístup mi přijde stejný, jako kdybych si koupil 5 rohlíků a 2 rovnou hodil do koše, protože jich 5 prostě nesním. Na to mi každý řekne, no tak si kup rovnou tři. Když ale pojedu autem, co žere 11, když bych mohl mít auto co jezdí za 6, tak co potom? řešení je stejný jako u toho rohlíku, ale myslím, že tak 50% lidí tohle vůbec nedokáže pochopit a v tom je kámen úrazu. Kdo bude mít auto, které neodpovídá jeho potřebám, bude platit za palivo čtyřnásobek, protože za blbost se platí.
Nebo můžeš jet na kole a nezaplatíš vůbec nic...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.06.2008 09:44, RE: Konečně
anonym napisał:
Dnešní přístup mi přijde stejný, jako kdybych si koupil 5 rohlíků a 2 rovnou hodil do koše, protože jich 5 prostě nesním. Na to mi každý řekne, no tak si kup rovnou tři. Když ale pojedu autem, co žere 11, když bych mohl mít auto co jezdí za 6, tak co potom? řešení je stejný jako u toho rohlíku, ale myslím, že tak 50% lidí tohle vůbec nedokáže pochopit a v tom je kámen úrazu. Kdo bude mít auto, které neodpovídá jeho potřebám, bude platit za palivo čtyřnásobek, protože za blbost se platí.
Máš sice pravdu, ale co když náhodou zrovna dostaneš chuť na ty další dva rohlíky? Takle je to i s autama, i když máš silný auto, jak často jezdíš 200? Moc ne, pokud vůbec, ale hřeje tě, že můžeš. To je o tom. Při tom většina lidí ví, že ekologové mají pravdu. A skutečně to tak asi už brzo bude, ale je mi z toho nostalgicky smutno. No co, přizpůsobím se:), přelezu do tý Fábie green line nebo Fiatu s obsahem 0,7l.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.06.2008 10:33, RE: Konečně
anonym napisał:
Dnešní přístup mi přijde stejný, jako kdybych si koupil 5 rohlíků a 2 rovnou hodil do koše, protože jich 5 prostě nesním. Na to mi každý řekne, no tak si kup rovnou tři. Když ale pojedu autem, co žere 11, když bych mohl mít auto co jezdí za 6, tak co potom? řešení je stejný jako u toho rohlíku, ale myslím, že tak 50% lidí tohle vůbec nedokáže pochopit a v tom je kámen úrazu. Kdo bude mít auto, které neodpovídá jeho potřebám, bude platit za palivo čtyřnásobek, protože za blbost se platí.
Srovnání s rohlíkem není zrovna šťastné. Jíst člověk musí, ať to stojí co to stojí, u aut je to o něčem jiném. Komfort a výkon je něco, bez čeho se člověk sice obejde, nicméně nekteří si rádi připlatí, když si to mohou dovolit, nevidím v tom problém.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.06.2008 11:41, RE: Konečně
anonym napisał:
Srovnání s rohlíkem není zrovna šťastné. Jíst člověk musí, ať to stojí co to stojí, u aut je to o něčem jiném. Komfort a výkon je něco, bez čeho se člověk sice obejde, nicméně nekteří si rádi připlatí, když si to mohou dovolit, nevidím v tom problém.
Jde o princip moulo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.06.2008 12:13, RE: Konečně
anonym napisał:
Jde o princip moulo
Sám si moula, když přirovnáváš auta k rohlíkům. U aut se platí za komfort, ne za blbost, to je dost zásadní rozdíl, ty truhlíku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.06.2008 12:17, RE: Konečně
anonym napisał:
Sám si moula, když přirovnáváš auta k rohlíkům. U aut se platí za komfort, ne za blbost, to je dost zásadní rozdíl, ty truhlíku.
V dnešní době motor o objemu 0,7 až 1,4 nemůže splňovat kritéria pro komfortní jízdu s dostatečnou akcelerací bez vibrací a hluku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.06.2008 13:54, Radši si hodit mašli...
...než jezdit v něčem jako Fabia 1.2 HTP (H*vno To Pojede). Tenhle článek obsahuje všechny moje nejhorší noční můry koncentrovaný v pár větách. Co to bude za život, když nebudu moct natočit svoji 3.5 V6ku, roztočit ji na 6.500 otáček a nechat daleko za sebou všechny krabice od jídla na kolečkách? Skoro začínám litovat, že jsem se nenarodil o čtyřicet let dřív (v jiný zemi).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.06.2008 15:15, RE: Radši si hodit mašli...
anonym napisał:
...než jezdit v něčem jako Fabia 1.2 HTP (H*vno To Pojede). Tenhle článek obsahuje všechny moje nejhorší noční můry koncentrovaný v pár větách. Co to bude za život, když nebudu moct natočit svoji 3.5 V6ku, roztočit ji na 6.500 otáček a nechat daleko za sebou všechny krabice od jídla na kolečkách? Skoro začínám litovat, že jsem se nenarodil o čtyřicet let dřív (v jiný zemi).
Taky mě to se..,sice bych byl už po smrti,ale prožil nádherný motoristický časy.Vím o čem mluvím - jednu V8 s obsahem 5,9l vlastním.Ty malý obsahy až tak úsporný nebudou - to by ty auta musely být z hliníku ,uhlíkovejch kompozitů,válce a písty z keramiky,aerodynamicky čistý a konstrukční rychlost max. 90 km.Superb je těžkej ,ten motor se v něm sakra bude točit aby to jelo a turba půjdou do kytek už ve 40000km.To málo co se ušetří na přímý spotřebe se určitě dožene na častějším servisu,výměnách turb a jiných drahých dílů,při jejichž výrobě se do ovzduší dostane tolik CO,že se to v celkovým součtu srovná.Přijde mi to stejná blbost,jako prosazování biopaliv,z kterých mají užitek pouze výrobci,ale určitě ne planeta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.06.2008 15:36, jak na to
Představa malých motorků ve velkých autech mě taky svým způsobem děsí, ale třeba to spraví vestavěný audiosystém, kde se půjde naladit zvuk motoru, který si člověk přeje, a to jak do kabiny, tak vně vozu, aby zamaskoval otravné pískání miniturba a pofiderní bzučení 3-válcového nedodělku.
Pravdou jest, že pro životní prostředí je daleko šetrnějším řešením si svoje vozítka ponechat co nejdéle a zbavit se jich až v případě, že opravdu jejich regenerace je nákladná a častá. Nikdy nebude ekologické měnit auta co 3 nebo 4 roky (většinou to není ani ekonomické) ani v případě, že má auto o 20% nižší spotřebu. Proč mám ve většině výrobků platit obměnu vozového parku co 3 roky, když by firmy mohly s auty jezdit déle - ekologičtější by to rozhodně bylo. Jen některé automobilky by se musely zavřít, a po pravdě řečeno, u některých by to nebylo ani na škodu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.06.2008 15:40, RE: Radši si hodit mašli...
anonym napisał:
Taky mě to se..,sice bych byl už po smrti,ale prožil nádherný motoristický časy.Vím o čem mluvím - jednu V8 s obsahem 5,9l vlastním.Ty malý obsahy až tak úsporný nebudou - to by ty auta musely být z hliníku ,uhlíkovejch kompozitů,válce a písty z keramiky,aerodynamicky čistý a konstrukční rychlost max. 90 km.Superb je těžkej ,ten motor se v něm sakra bude točit aby to jelo a turba půjdou do kytek už ve 40000km.To málo co se ušetří na přímý spotřebe se určitě dožene na častějším servisu,výměnách t...
Máš naprostou pravdu. Velkej výkon na malej se pochopitelně musí v něčem odrazit... A jak to říkáš - výslednej efekt bude minimální, ne-li nulovej. Všechno je to jenom propaganda. Jediný, co představuje opravdovej problém jsou neobnovitelný zdroje paliv.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.06.2008 15:43, RE: jak na to
David V napisał:
Představa malých motorků ve velkých autech mě taky svým způsobem děsí, ale třeba to spraví vestavěný audiosystém, kde se půjde naladit zvuk motoru, který si člověk přeje, a to jak do kabiny, tak vně vozu, aby zamaskoval otravné pískání miniturba a pofiderní bzučení 3-válcového nedodělku.
Pravdou jest, že pro životní prostředí je daleko šetrnějším řešením si svoje vozítka ponechat co nejdéle a zbavit se jich až v případě, že opravdu jejich regenerace je nákladná a častá. Nikdy nebude ekologické ...
To je fakt, některý automobilky by se měly ubírat do p... pekla . A to s tím audiosystémem beru jako skvělej joke, ale ve skutečnosti bych se toho dožít nechtěl. Připadá mi to jako kdyby sis na trabanta nalepil nápis 6.1 SRT z chargera.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.06.2008 15:48, Výsměch
Navíc mi tenhle a podobný články připadaj, jako nějaká forma výsměchu... Vždycky si představím člověka, kterej si to šine po silnici v Daihatsu Move a se závistí sleduje okolo projíždějící SLK. Potom sedne ke kompu, napíše článek a ukájí se představou, že brzo přijde "konec automobilovýho mejdanu" a všichni budou muset cestovat v těchhle plechovkách...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.06.2008 16:46, vzdy nieco zostane...
Vzdy sa podla mna budu vyrabat maloseriove vykonne vozy zo silnymi motormi, ved inak by napr take ferarri alebo lamborghini rychlo skrachovali.... Maloseriovi vyrobci vzdy budu chciet uspokojit par vykonuchtivych zakaznikov...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.06.2008 23:52, RE: Konečně
anonym napisał:
Srovnání s rohlíkem není zrovna šťastné. Jíst člověk musí, ať to stojí co to stojí, u aut je to o něčem jiném. Komfort a výkon je něco, bez čeho se člověk sice obejde, nicméně nekteří si rádi připlatí, když si to mohou dovolit, nevidím v tom problém.
budu sa aj napr. lietadla robit s dvojvalcom? :D alebo tanky, vojenske nakladiaky, lode, vlaky, stare autobusy a cojaviem co este? v azii nebudu jazdit stare tragace co zozeru aj travu okolo? my sa tu budeme uskromnovat a setrit a inde sa bude veselo plytvat dalej? a co auta v USA? tam sa vzdaju osemvalcov? nie su to len auta, co minaju ropu. a ropa sa nerovna len benzinu a nafte....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 14.06.2008 11:36, Od devíti k pěti
Když jsme v roce 2004 vstupovali do EU, tak jsem měl ještě optimistické výhledy. Teď jen koukám, jak to jde všechno do p.....
Tohle už je podle mě jen eurobuzerace a ani automobilky se už nemohou bránit. Je to dokonce horší než jsem si myslel. Evropská komise přišla s návrhem, aby všechna nová auta vyrobena v roce 2010 neměla vyšší emise o. uhličitého než 130g/km. Jestli jste se někdy dívali do dokumentací vozů, tak sami musíte uznat, že to je pro automobilky velká challenge.
Takových emisí dnes dosahují motory do 1300 ccm, všechno výše už produkuje více tohoto pro EU "jedovatého" plynu. Začalo to přidáváním řepkového oleje do phm (který je stejně k ničemu, protože na pěstování řepky a její konverze na olej je potřeba zemědělská a jiná technika, která potřebuje na svoji funkci fosilní paliva - takže efekt nula nula nic a potraviny půjdou s cenou nahoru, protože díky řepkovým polím a představě zemědělců, že si z řepky narejžují love, bude málo prostředků na pěstování jiných plodin).
Začínám se domnívat, že v evropské komisi jsou jen ekomamrdi, kteří ani neví co plácaj. Něco jako náš zelenáč Martin Bursík, který na jednom ze svých článků prohlásil, že Klausův povoz vyprodukuje 300 g UHLÍKU na km, zatímco jemu nula - už vidím tu bursíkovic představu, jak z Klausovy limuzíny lítaj z výfuku brikety černýho uhlí, zatímco jemu se line z výfuku vůně rozkvetlé louky. Nevím, kde Bursík přišel na to, že z aut lítá čistej karbon. Asi tím myslel oxid uhličitý.. jenže to by zase tlachal do větru, protože každé auto se spalovacím motorem vyprodukuje CO2 (krom motorů na vodík, ze kterého jde jen vodní pára).
Proč Evr. komise spíš nezadotuje nové motory jezdící na vodík nebo dokonce na methylalkohol, když už nic. Proč musí buzerovat automobilky, aby emise byly podle jejich těžkodosažitelných představ. Je fakt, že nějaký limit by měl být, ale tohle trochu přehánějí.
Dávám se link jen pro představu, abyste věděli jakýho eko-ichtyla máme ve vedení Zelených:
http://www.zeleni.cz/2195/clanek/moderuje-vaclav-klaus/
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.