0
powrót
 

diskuze k tématu: RECENZE OJETIN: Audi Q7

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Sobota 15.07.2017 20:31, a
kdeste vzal tu váhu "téměř 3 tuny" ??? dle motoru od 1,9 do 2,3t ....
reagować
vlastabar
ilość wystąpień1
data registracji10.10.2011
Wtorek 18.07.2017 14:01, Odpověď na původní recenzi
Dobrý den,snad nic z původní recenze není pravda.
Váha auta do 2,3t,cena pneu do 12000,-kč,brzdové kotouče + desky do 10000,-kč,filtr DPF do 15000,-kč,oleje + filtry jako u běžného auta.Auto je naprosto spolehlivé,za 3 roky naprosto bez závad - pouze
leju naftu + běžné výměny oleje a filtrů,1x výměna oleje v převodovce cca 6000,-,vše je naprosto funkční včetně vzduchového odpružení,z kterého není třeba mít strach.
Mám verzi 3,0TDI,176kW,automat,r.v. 2008.
Průměrná spotřeba do 9litrů - nejezdím opravdu jako šnek,ale ani systém:brzda-plyn.Jsem majitelem
tohoto vozu a jezdím denně.V současné době mám najeto 197000 tkm.
Na žádné další příspěvky k tomuto tématu nebudu odpovídat,poněvadž vím s čím jezdím a tímto
žádám další přispěvatele,aby jejich hodnocení bylo pravdivé.
reagować
figo
ilość wystąpień37
data registracji28.05.2007
Cztwartek 20.07.2017 12:11, RE: Odpověď na původní recenzi
Dobrý den, ono je vše o úhlu pohledu
Váha auta - to co uvádíte Vy je váha pohotovostní, nikoliv celková která ty 3 tuny atakuje, jestliže tedy svoji Q7 naložíte 4 lidmi + bagáží...
Pneu, když máte na autě základní 17´´ pak jistě koupíte pneu i za 12 tis., nicméně na Q7 se dávaly až 21´´ palcové disky a tam jste již na minimálně 25 tis. když zvolíte značkovou pneu jste klidně na těch 40 ti tis., zbytek uváděných částek za servis není nepravdivých ani od vás, ani od recenzenta, Vy uvádíte částky za díly co koupíte na internetu od dodavatele náhradních dílů z druhovýroby, nebo co vám dodá dobrý nezávislý opravce, recenzent pak uvádí ceny originálních náhradních dílů a značkového servisu, je dobře že si každý může zvolit sám. Jestli vám vše funguje a je spolihlivé, budiž vám to přáno, máte štěstí na dobrý kus a také se zřejmě dobře staráte Vy i majitel před Vámi, nelze ale strkat hlavu do písku před faktem, že 10 ti leté auto které jako nové stálo 2-3 miliony nebude mít udržovací náklady na úrovni benzinové Fabie i na prostých spotřebních dílech, natož když něco na takto složitém stroji selže. Drtivá většina kupujících koupí auta za všechny peníze co má, respektive spíš si na něj ještě půjčí a myslí si, že pak budou jenom jezdit a tak to bohužel většinou nefunguje
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Cztwartek 20.07.2017 12:47, RE: Odpověď na původní recenzi
figo napisał:
Dobrý den, ono je vše o úhlu pohleduVáha auta - to co uvádíte Vy je váha pohotovostní, nikoliv celková která ty 3 tuny atakuje, jestliže tedy svoji Q7 naložíte 4 lidmi + bagáží...Pneu, když máte na autě základní 17´´ pak jistě koupíte pneu i za 12 tis., nicméně na Q7 se dávaly až 21´´ palcové disky a tam jste již na minimálně 25 tis. když zvolíte značkovou pneu jste klidně na těch 40 ti tis., zbytek uváděných částek za servis není nepravdivých ani od vás, ani od recenzenta, Vy uvádíte částky za díly co koupíte na internetu od dodavatele náhradních dílů z druhovýroby, nebo co vám dodá dobrý nezávislý opravce, recenzent pak uvádí ceny originálních náhradních dílů a značkového servisu, je dobře že si každý může zvolit sám. Jestli vám vše funguje a je spolihlivé, budiž vám to přáno, máte štěstí na dobrý kus a také se zřejmě dobře staráte Vy i majitel před Vámi, nelze ale strkat hlavu do písku před faktem, že 10 ti leté auto které jako nové stálo 2-3 miliony nebude mít udržovací náklady na úrovni benzinové Fabie i na prostých spotřebních dílech, natož když něco na takto složitém stroji selže. Drtivá většina kupujících koupí auta za všechny peníze co má, respektive spíš si na něj ještě půjčí a myslí si, že pak budou jenom jezdit a tak to bohužel většinou nefunguje


zeptám se a kdo je tedy cílová skupina pro ojeté SUV Qčkové řady? dělník co bere 15-20 čistého ? a ročně najede 10 tiscí a chce je najet s noblesou ředitele továrny ? a první problém na autě bude znamenat odstavit auto před domem a čekat až bude 13.plat aby bylo na opravu?
reagować
figo
ilość wystąpień37
data registracji28.05.2007
Piątek 21.07.2017 10:15, RE: Odpověď na původní recenzi
stréc od piva napisał:
figo napisał:
Dobrý den, ono je vše o úhlu pohleduVáha auta - to co uvádíte Vy je váha pohotovostní, nikoliv celková která ty 3 tuny atakuje, jestliže tedy svoji Q7 naložíte 4 lidmi + bagáží...Pneu, když máte na autě základní 17´´ pak jistě koupíte pneu i za 12 tis., nicméně na Q7 se dávaly až 21´´ palcové disky a tam jste již na minimálně 25 tis. když zvolíte značkovou pneu jste klidně na těch 40 ti tis., zbytek uváděných částek za servis není nepravdivých ani od vás, ani od recenzenta, Vy uvádíte částky za díly co koupíte na internetu od dodavatele náhradních dílů z druhovýroby, nebo co vám dodá dobrý nezávislý opravce, recenzent pak uvádí ceny originálních náhradních dílů a značkového servisu, je dobře že si každý může zvolit sám. Jestli vám vše funguje a je spolihlivé, budiž vám to přáno, máte štěstí na dobrý kus a také se zřejmě dobře staráte Vy i majitel před Vámi, nelze ale strkat hlavu do písku před faktem, že 10 ti leté auto které jako nové stálo 2-3 miliony nebude mít udržovací náklady na úrovni benzinové Fabie i na prostých spotřebních dílech, natož když něco na takto složitém stroji selže. Drtivá většina kupujících koupí auta za všechny peníze co má, respektive spíš si na něj ještě půjčí a myslí si, že pak budou jenom jezdit a tak to bohužel většinou nefunguje
zeptám se a kdo je tedy cílová skupina pro ojeté SUV Qčkové řady? dělník co bere 15-20 čistého ? a ročně najede 10 tiscí a chce je najet s noblesou ředitele továrny ? a první problém na autě bude znamenat odstavit auto před domem a čekat až bude 13.plat aby bylo na opravu?


kdo je cílová skupina 10 let starých ojetých SUV prémiových značek v ceně nové či zánovní Octavie netuším a je mi to fuk, škatulkování lidí podle toho čím jezdí je nesmysl a jsem dalek toho tak činit. Mám-li vyjádřit svůj osobní postoj, pak SUV je typ aut které mě neberou a upřímně nechápu proč bych si je měl kupovat, můj názor je, že auto má být široké a placaté, na druhou stranu každý jsme jiný a možnost volby je v pořádku, v rozporu se zažitými předsudky znám osobně 5 majitelů luxusních SUV v cenách okolo 2 milionů korun, kteří si takový vůz kupují jako nový co 4 roky a všichni jsou fajn a milí lidé. 3 z těch 5-ti mají jako 3 auto v rodině, podobně staré ojeté SUV jako zmiňované Q7 a servisními náklady spojenými s udržováním podobného stroje se nijak netají, a věřte mi, že to jsou značné částky, cílem mého příspěvku tedy bylo pouze a jenom upozornění na tento fakt.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.