0
powrót
 

diskuze k tématu: Ojetá Audi Q7 - jaký benzínový motor vybrat?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
petr.frydrych.1FB
ilość wystąpień6
data registracji17.05.2013
Wtorek 24.09.2013 22:57, Q něco
Taktéž si myslím, že to auto je zbytečné jako nová verze Internet Exploreru, navíc s ním strhnete cock-o-meter. Zůstaňte u auta v kategorii A6 nebo ji vyměňte za Range Rover...
reagować
radek.chmelik.1FB
ilość wystąpień1
data registracji10.02.2014
Poniedziałek 10.02.2014 11:26, Re. k článku
Jako majitel nejedné audi, z toho i oné, v článku zmiňované Q7, musím, alespoň za sebe nesouhlasit. Váha mi přijde srovnatelná - kolem 2200kg, bezpečnost jsem naštěstí ještě neměl tu čest prověřit, ale vyhovuje mi po všech stránkách.
Ve zkratce: 3.0tdi s upravou výkonu, vzduch. podvozek, 4zona klima, couv.kamera, dvb-t tv, tažné, tempomat, atd.
Mám již najeto 250 000 km a závady které jsem za dobu provozu řešil:
- výměna kompresoru vzduchového podvozku při 230.00km - 10500,- Kč (objednán original díl Vabco přes E-bay)
- výměna jednoho horního pravého předního a dolního ramene přední nápravy - kolem 8.800,- Kč, výměna gumových pouzder předního stabilizátoru - za cca 400,-
A letos vlastně budu měnit baterii, už s motorem točí jak po infarktu
Auto je z roku 2006, tedy jedno z prvních. Počítám těch nejhorších...
To, že lze vzduchový podvozek hodně zvednout a tak např. vyjedu s nákladem i do schodů (vezl jsem zboží jednou k zákazníkovi - škola se schody mezi cestou a budovou) a podobné parády, prostě slouží a funguje. Bydlím na samotě u lesa a terenní schopnosti mi vyhovují. (vím o čem mluvím, mám ještě upravený LandCruiser 80ku se třemi špérami...) Jestli je zbytečné nemohu posoudit, ale mě odvedlo neocenitelné služby i při stavbě, kdy jsem využil maximálně i tažné na 3,5t.
Za mne povedené a hlavně - proti předchozí A6(možná jsem na ni měl smůlu), naprosto spolehlivé auto.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.