0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi Q7 - komfortní i zábavná?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.03.2008 10:45, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Ty jsi trochu víc mimo. Diskuze o tom zda je před nebo za záleží z který strany se koukáš. Předkomůrka byla u starejch dieselů ty jantare. Nepřímý vstřik se bere když se vstřikuje směs do potrubí a pak se rozvádí k tryskám, přímý když se vstřikuje přímo do válce. Podívej se alespoň na konstrukci motorů na netu než začneš mektat kraviny, už mě fakt sereš.
U PD je čerpadlo+tryska dokonce jeden celek, chytráku. A tohle se nazývá přímý vstřik. Než začneš prát kraviny alespoň se podívej že doba se z...
asi nemá cenu k tomu nic dodávat, ale možná kdyby ses uklidnil, tak by jsi sám uviděl jak jsi mimo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.03.2008 10:49, RE: K čemu je to dobrý?
anonym napisał:
Všimněte si taky, že ti, kterým se Q7 nelíbí tady ani jedinkrát neoznačili přispěvatele z "druhého tábora" hanlivými přívlastky. Na druhé straně se to v pŕíspěvcích těch kteří se v Q7 shlédli jen hemží výrazy jako "debil, imbecil, pako... I to něco vypovídá o tom co jsou obdivovatelé Q7 za lidi. Z psychologického hlediska jde zjevně o jedince se zvýšenou agresivitou což plně koresponduje s tím, že se jim takovýhle agresivní auta líbí. V zájmu zvýšení atraktivity tohto vozu pro zmíněnou cílovou ...
Aber das ist doch kein Problem !
www.youtube.com/watch?v=dlt4YS0CJSQ
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.03.2008 10:55, RE: K čemu je to dobrý? / Jirka
anonym napisał:
Všimněte si taky, že ti, kterým se Q7 nelíbí tady ani jedinkrát neoznačili přispěvatele z "druhého tábora" hanlivými přívlastky. Na druhé straně se to v pŕíspěvcích těch kteří se v Q7 shlédli jen hemží výrazy jako "debil, imbecil, pako... I to něco vypovídá o tom co jsou obdivovatelé Q7 za lidi. Z psychologického hlediska jde zjevně o jedince se zvýšenou agresivitou což plně koresponduje s tím, že se jim takovýhle agresivní auta líbí. V zájmu zvýšení atraktivity tohto vozu pro zmíněnou cílovou ...
tuto výbavu měla již Škoda Henline, která přišla po úspěšných modelech Silverline a Sportline
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.03.2008 11:18, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Ty jsi trochu víc mimo. Diskuze o tom zda je před nebo za záleží z který strany se koukáš. Předkomůrka byla u starejch dieselů ty jantare. Nepřímý vstřik se bere když se vstřikuje směs do potrubí a pak se rozvádí k tryskám, přímý když se vstřikuje přímo do válce. Podívej se alespoň na konstrukci motorů na netu než začneš mektat kraviny, už mě fakt sereš.
U PD je čerpadlo+tryska dokonce jeden celek, chytráku. A tohle se nazývá přímý vstřik. Než začneš prát kraviny alespoň se podívej že doba se z...
Ty jsi chudák. Levá ruka je vždy levá ruka a je uplně jedno z jaký strany se na to díváš. Levý dveře jsou vždy levý dveře a stejně tak čerpadlo je vždy před tryskou. Nepotřebuju se jako ty dívat na konstrukci motorů na netu (kor jestli tam píšou takový zabedněnci jako ty). Viděl jsem víc rozebraných motorů než o kolika se tobě kdy zdálo. Jediný co na palivové soustavě vznětového motoru vstřikuje naftu je vstřikovací tryska. Takže se nemůže vstřikovat do potrubí.(co by jí tam vstřikovalo??) a pak vést k tryskám jak píšeš. Z nich by to potom co? Kapalo? Pouze z trysek se vstřikuje nafta. Do předkomůrky( nepřímý vstřik), nad píst ( přímý vstřk) a jinak to prostě není. Hotovo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.03.2008 11:34, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Ty jsi trochu víc mimo. Diskuze o tom zda je před nebo za záleží z který strany se koukáš. Předkomůrka byla u starejch dieselů ty jantare. Nepřímý vstřik se bere když se vstřikuje směs do potrubí a pak se rozvádí k tryskám, přímý když se vstřikuje přímo do válce. Podívej se alespoň na konstrukci motorů na netu než začneš mektat kraviny, už mě fakt sereš.
U PD je čerpadlo+tryska dokonce jeden celek, chytráku. A tohle se nazývá přímý vstřik. Než začneš prát kraviny alespoň se podívej že doba se z...
A ještě mi zkus podle tvých zvrácených myšlenek vysvětlit co je teda potom přímý vstřik u benzinových motorů. Nebo snad všechny ty FSI GDI jsou vlastně taky nepřímý ?? ) Tady tvoje teorie trochu selhává. Ona teda vlastně selhává všude.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.03.2008 13:52, RE: bez předmětu
anonym napisał:
A ještě mi zkus podle tvých zvrácených myšlenek vysvětlit co je teda potom přímý vstřik u benzinových motorů. Nebo snad všechny ty FSI GDI jsou vlastně taky nepřímý ?? ) Tady tvoje teorie trochu selhává. Ona teda vlastně selhává všude.
sakra, tady se snad hadaji deti...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.03.2008 16:05, RE: K čemu je to dobrý?
anonym napisał:
Všimněte si taky, že ti, kterým se Q7 nelíbí tady ani jedinkrát neoznačili přispěvatele z "druhého tábora" hanlivými přívlastky. Na druhé straně se to v pŕíspěvcích těch kteří se v Q7 shlédli jen hemží výrazy jako "debil, imbecil, pako... I to něco vypovídá o tom co jsou obdivovatelé Q7 za lidi. Z psychologického hlediska jde zjevně o jedince se zvýšenou agresivitou což plně koresponduje s tím, že se jim takovýhle agresivní auta líbí. V zájmu zvýšení atraktivity tohto vozu pro zmíněnou cílovou ...
Zajímavý postřeh, začnu si toho všímat.
Jeden kamarád řekl, že lidi nikdy ze svého standardu nesleví, a to ani v případě , že se budou muset na ulici každých 10 kroků nadechnout z nějakého cizího zdroje kyslíku. Vidím, že to začíná být pravda.
SUV taky neuznávám. Na silnici na pytel, do terénu na pytel, do města na pytel. Výdrž: pár tisíc motohodin a za takový prachy. A co se týče té ekologie: dokud se budou auta měnit každý 3-4 roky, půjde to stále do kytek. Dokud budeme vozit kuřata z číny, jahody ze Španělska a jablka z Polska, půjde to do kytek. Pokud budou lidi jezdit ve svých autech do práce po jednom člověku a hromadná doprava jim přijde jako socka, půjde to do kytek. Pokud budeme v létě klimatizovat, čili ještě podstatně více ohřívat exteriér a spotřebovávat na to energii, půjde to do kytek. Zkrátka zajdeme na svou pohodlnost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.03.2008 16:08, mnoho emocí pro nic
Bohajeho vy jste národ. Umíte si jen nadávat. Je přece úplně jedno zda někdo má Pandu nebo Q7. Většina lidí zde chápe auto pořád jako symbol mocenského postavení. A děláte si samé naschvály. Řidiči prckoletů neznají větší zábavu, než se z ničeho nic natlačit před rozjetý kolos, nerespektovat nepsané pravidla a dělat jak jsou rovni. My jim to dáváme na oplátku zas někdy sežrat a pořád dokola. Mě už takové nekonečné války nebaví. Q7 je úplně obyčejné auto, kdybych na něj měl a nebylo to VW grup, tak bych klidně na lítačku do školy či po městě na kanály přikoupil. Závist mnohých co na něj nemají nechápu, dělátáte si to sami a pak se divíte jak vás okolí bere. Diskuze pod článkem bohužel ze 3/4 nebyla o autě, ale o to tom kdo je větší machr nebo blbec. Zajímavé že např ve Švýcarsku parkuje na sídlišti vedle sebe Q7 i Panda, řidiči se normálně pozdraví, vyjdou si ve svých jízdních potřebách vstříc a je to v pohodě. Mi osobně se Q7 vzhledově docela líbí. Interiér hezký, jízda průměrná, důvěra v auto jako celek malá. Počkám si na 100.000km test v Autobildu.




reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.03.2008 16:41, RE: bez předmětu
hogofogo napisał:
Co takhe zkusit stránky o filozofii a podobné ! Tady se bavíme o autech. Mě zajímá, co to auto umí a né tvrdé a měkké y. ))
Ty demente vole retardovanej, ani ve clanku o autu se nemusi prznit cestina!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.03.2008 16:44, RE: děkuji, asi ne
anonym napisał:
Q7 si koupí jen skutečný zhovadilec nebo Američan.
Presne, lepsi je Fabia kombi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.03.2008 20:02, Mimo mísu
Já jsem opravdu nepochopil uplatnění tohoto auta. Konstrukčně se to tváří jako SUV do terénu,ale o tom silně pochybuji. Já jezdím denně do terénu a mám taky SUV ,ale nevím,jestli je správná cesta snažit se vytvořit největší SUV,jen abych se mohl tímto faktem jako automobilka vytahovat.Vzápětí vyrobil Mercedes větší SUV a je po rekordu.A kde je minimální praktičnost tohoto vozu? Jak se tu píše,auto ani do terénu,ani do města,ani na dálnice.Takže na co je ve skutečnosti?? Znám asi 5 majitelů tohoto vozu a přesně vím,čeho je tento vůz vizitka : "JÁ MÁM VELKÝ DRAHÝ AUTO,KOUKEJTE". Kdo říká,že to tak není,tak si lže do kapsy. Poslední slušné auto AUDI je předposlední Allroad.
A vůbec ho nikomu nezávidím,mít tyto peníze,tak si koupím LandCruisra pak můžu teprve tvrdit,že to auto má styl.Ovšem i tento vůz je určen do terénu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.03.2008 20:45, RE: ekologický problém
Petr - TipCars.com napisał:
Edmunde děkuji Ti

Útěchou budiš, že jsem za pár dní strávených za volantem Q7 posbíral plastové lahve z širého okolí, víčka daroval děckám do školy, kde provádějí "ekologický" sběr, přebytečný papír odvezl do kontejneru a ústavičně sbíral hliník z víček jogurtů

A příště budu testovat maximálně vznětovou třináctistovku a navíc s filtrem pevných částic ...
Edmund vám dovolí leda testovat jízdní kolo )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.03.2008 22:10, ?
Proč jste tento článek vůbec četli, když auto odsuzjete už jenom proto, že ho nejste schopni pochopit, myslím tim autory většiny výše napsaných komentářů. Podle reakcí soudím že vás Q7 vůbec nezajímá, jenom hledáte gramatické chyby autora, nebo označení motoru, ale skutečná diskuse o Q7 žádná, krom vašich názorů na lidi, co si takový vůz koupí. Diskuse o ekologii tohoto vozu mi přijde úplně směšná, kombinovaná spotřeba něco přes deset litrů mi nepřijde nijak závratná, nehledě na to jak přísné normy dnešní vozy splňují, takže vzhledem ke stáří vozů v republice, je každé druhé auto větším znečišťovatelem než tohle Q7. Já bych si toto auto asi také nekoupil, ale líbí se mi, mám rád velká auta, rád si nich přečtu a rád bych si přečetl i názory ostatních na Q7, ale to co sem si zde přečetl, to je úplně o ničem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.03.2008 08:27, Pro koho
Pro nikoho!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.03.2008 13:32, RE: bez předmětu
anonym napisał:
češtin zase dostal na prdel, jen jsem to prolétl a mezi řádky viděl kiksy, který snad ani nemá cenu psát. Snad jen - ústy autora - že takovýhle jazyk "není vhodný novináře".
"...kiksy, který..." Hahaha, ty jsi ti češtinu asi studoval!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.03.2008 14:06, RE: ekologický problém
zigi napisał:
Edmund vám dovolí leda testovat jízdní kolo )
To není špatný nápad testy kol jsem nikde nenašel, díky za dobrý tip ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.03.2008 14:33, ekologové
Je sranda pozorovat jak tu v jiných diskusích někteří vychvalují 10 - 15 let staré popelnice typu primera, corolla, astra GSI které mají emisní limity mnohem horší než Q7 s nejsilnějším motorem. Mám také velké SUV se silným benzinem a v každém litru který u benzinky zaplatim platim daně které stát může využít na podporu ekologicky aut. To že to nedělá neni můj problem. A až budou mít pseudoekologická auta typu Lexus 400h nějaký jiný smysl než jako modní doplněk klidně si ho koupim. Moje suv s motorem 4,8 V8 má spotřebu kolem 11- 16l na 100km, což mi jako ničení planety rozhodně nepřipadá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.03.2008 14:38, RE: K čemu je to dobrý?
David V napisał:
Zajímavý postřeh, začnu si toho všímat.
Jeden kamarád řekl, že lidi nikdy ze svého standardu nesleví, a to ani v případě , že se budou muset na ulici každých 10 kroků nadechnout z nějakého cizího zdroje kyslíku. Vidím, že to začíná být pravda.
SUV taky neuznávám. Na silnici na pytel, do terénu na pytel, do města na pytel. Výdrž: pár tisíc motohodin a za takový prachy. A co se týče té ekologie: dokud se budou auta měnit každý 3-4 roky, půjde to stále do kytek. Dokud budeme vozit kuřata z číny, ...
A ty jsi taky na pytel
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.03.2008 15:40, RE: ekologové
anonym napisał:
Je sranda pozorovat jak tu v jiných diskusích někteří vychvalují 10 - 15 let staré popelnice typu primera, corolla, astra GSI které mají emisní limity mnohem horší než Q7 s nejsilnějším motorem. Mám také velké SUV se silným benzinem a v každém litru který u benzinky zaplatim platim daně které stát může využít na podporu ekologicky aut. To že to nedělá neni můj problem. A až budou mít pseudoekologická auta typu Lexus 400h nějaký jiný smysl než jako modní doplněk klidně si ho koupim. Moje suv s mo...
Účelem spotřebních daní je to, aby se spotřeba zdaněných komodit snižovala, nebo alespoň nezvyšovala. To, že se na tom stát nabaluje, to je jiná věc. Stát musí mít zájem na snižování emisí taky proto, že je vázaný mezinárodními smlouvami a emisními limity v rámci EU přidělovaným každý rok jednotlivým státum. Automobily jsou stejným zdrojem znečištění jako továrny a tepelné elektrárny. Rozdíl je v tom, že ze systematického hlediska je zařazujeme mezi mobilné zdroje znečištění. Proč jezdit za 11-16 SUV když Passatem, C 5, Mondeem ...atd. je možné jezdit za 5-7 litru nafty?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.03.2008 15:48, RE: ?
anonym napisał:
Proč jste tento článek vůbec četli, když auto odsuzjete už jenom proto, že ho nejste schopni pochopit, myslím tim autory většiny výše napsaných komentářů. Podle reakcí soudím že vás Q7 vůbec nezajímá, jenom hledáte gramatické chyby autora, nebo označení motoru, ale skutečná diskuse o Q7 žádná, krom vašich názorů na lidi, co si takový vůz koupí. Diskuse o ekologii tohoto vozu mi přijde úplně směšná, kombinovaná spotřeba něco přes deset litrů mi nepřijde nijak závratná, nehledě na to jak přísné no...
Není to tak docela pravda, neboť jsou tam i dva příspěvky, ve kterých autoři kritizují zadní panel klimatizace a šedivě nudný interiér - což je pro grupáky a z nich zejména Audi typické.
reagować
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.