0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi Q7 - komfortní i zábavná?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 12:47, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Ale kdepak, je to jak je nahoře, turbo diesel injektion. pro tvojí informaci se TDI používalo už pro staré nepřímovstřikové diesely.
Konečně systém CR je už zase také nepřímovstřikový, nebo´t vstřikovací čerpadlo nestříká přímo do válce jako u PD, ale do společného rozvodu ke všem válcům, teprve tak jsou vstřikovací trysky. Tak.
není to náhodou Turbo Diesel Intercooler-tedy s mezichladičem?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 13:04, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Ale kdepak, je to jak je nahoře, turbo diesel injektion. pro tvojí informaci se TDI používalo už pro staré nepřímovstřikové diesely.
Konečně systém CR je už zase také nepřímovstřikový, nebo´t vstřikovací čerpadlo nestříká přímo do válce jako u PD, ale do společného rozvodu ke všem válcům, teprve tak jsou vstřikovací trysky. Tak.
Ty jsi uplně mimo. Když o tom nic nevíš, tak proč něco píšeš. Najdi si učebnici pro autoškoly a podívej se jaký je rozdíl mezi přímým a nepřímým vstřikem. Jestli tohle někdo neví,tak proč se snaží k tomu vyjadřovat? To fakt nechápu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 13:12, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Ale kdepak, je to jak je nahoře, turbo diesel injektion. pro tvojí informaci se TDI používalo už pro staré nepřímovstřikové diesely.
Konečně systém CR je už zase také nepřímovstřikový, nebo´t vstřikovací čerpadlo nestříká přímo do válce jako u PD, ale do společného rozvodu ke všem válcům, teprve tak jsou vstřikovací trysky. Tak.
Čerpadlo nestříká naftu nikdy a nikde. Naftu vždy vstřikují vstřiky. Otázka je kam-podle toho je to potom přímý nebo nepřímý vstřik. Z toho vás přece museli všechny zkoušet v autoškole. Nebo snad tady někdo ještě autoškolu nemá? Nebo jste získali papíry nějakým fofr kurzem?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 13:20, RE: bez předmětu
anonym napisał:
češtin zase dostal na prdel, jen jsem to prolétl a mezi řádky viděl kiksy, který snad ani nemá cenu psát. Snad jen - ústy autora - že takovýhle jazyk "není vhodný novináře".
Co takhe zkusit stránky o filozofii a podobné ! Tady se bavíme o autech. Mě zajímá, co to auto umí a né tvrdé a měkké y. ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 13:22, RE: děkuji, asi ne
tomaskrtek napisał:
Nepřipadám si jako zakomplexovanec, přirození rozhodně nemám malé a přesto jsem o Q7 silně uvažoval, s motorem 4.2 benzín a vzduchovým podvozkem. Nevidím důvod se stydět za to že se mi líbí, že mě fascinuje zvuk osmiválce, ani za to že na takovéhle auto mám. A na rozdíl od většiny přispěvatelů do diskuzí se podepíši. Koupil jsem si jiné SUV, prostě jen proto že se mi tato auta líbí. A že to bere 15 litrů na sto? To je snad můj problém, ne? Vy, co kritizujete, jste mi na něj nepřidali, a na benzí...
Bohužel takový lidi jsou a není jich málo, to ale neznamená, že SUV jsou objektivně nezdravá móda. Ta obhajoba SUV mi připadá jako: "Mně se braní heroinu líbí, jsem za to ať si každej délá co chce, hlavně ať sa odlišuji a ty jsi mi na dávky nepřispěl, tak mi do toho nekecej."
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 13:49, Nevím
Pořád se mluví o tom,jak jsme na tom lépe oproti USA,kde se vyrábí velká auta s velkými obsahy motorů a vysokými splodinami a že Evrpa a Japonsko jsou na tom podstatně lépe (nižší emise,vyšší bezpečnost posádky i chodců,lepší ovladatelnost ve městě). V USA mají automobilky problémy a musí rapidně měnit strategii prodeje vozů,velká auta už jsou prostě OUT tak jako třeba kouření.
A najednou se podívejme se na to,my se tady rychle snažíme rychle tyto neduhy amerického trhu dohnat,nebo co? Poslední dobou je u nás nárůst prodeje velkých SUV,ale přitom se mluví o tom,že trend je opačný.
Osobně mi připadá toto auto jako zhovadilost,ale ne kvůli penězům (za ty prachy se dá koupit nádherná limuzína od Mercedesu přes BMW k Jaguaru, nic proti),ale kvůli tomu,že má představovat majitele jako velké zámožné zvíře a kdyby jsme si toho náhodou nevšimli,tak si toho všimneme až nastoupí do této velké hromady plechu a bude na nás koukat z vysokého posedu tohoto bagru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 14:25, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Čerpadlo nestříká naftu nikdy a nikde. Naftu vždy vstřikují vstřiky. Otázka je kam-podle toho je to potom přímý nebo nepřímý vstřik. Z toho vás přece museli všechny zkoušet v autoškole. Nebo snad tady někdo ještě autoškolu nemá? Nebo jste získali papíry nějakým fofr kurzem?
Přesně tak, ale u PD je čerpadlo hned za tryskou, je to vlastně celek. Kolik válců tolik čerpadel a trysek. U CR je jedno čerpadlo, společný tlakový rozvod a teprve pak vstřiky. To pro toho anonyma co říká že je někdo úplně mimo. Ale tohle myslím v učebnici autoškoly nenašel, takže se mylí že všichni jsou mimo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 14:30, RE: Nevím
Marcus napisał:
Pořád se mluví o tom,jak jsme na tom lépe oproti USA,kde se vyrábí velká auta s velkými obsahy motorů a vysokými splodinami a že Evrpa a Japonsko jsou na tom podstatně lépe (nižší emise,vyšší bezpečnost posádky i chodců,lepší ovladatelnost ve městě). V USA mají automobilky problémy a musí rapidně měnit strategii prodeje vozů,velká auta už jsou prostě OUT tak jako třeba kouření.
A najednou se podívejme se na to,my se tady rychle snažíme rychle tyto neduhy amerického trhu dohnat,nebo co? Poslední...
Taky nechápu co z toho vysokýho posedu mají, je to přesně tak, jsou to bagry. Ja sám rád sedím hodně nízko.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 14:44, Pro zamindrákovance
Suv zrovna nemusím, jsem spíš na nizoučké sportáky, ale nebudu to auto proto odsuzovat, mně se líbí. Má prostě povedený design a kdo říká, že se mu nelíbí a podobné řeči, tak asi bude mít nějaký komplex chuďase a ještě mnoho dalších komplexů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 15:03, RE: Pro zamindrákovance
anonym napisał:
Suv zrovna nemusím, jsem spíš na nizoučké sportáky, ale nebudu to auto proto odsuzovat, mně se líbí. Má prostě povedený design a kdo říká, že se mu nelíbí a podobné řeči, tak asi bude mít nějaký komplex chuďase a ještě mnoho dalších komplexů.
Neprehanej. To je jako kdybych ti rekl, ze kdyz se ti nelibi moje zena, ktera je proste krasna, tak ses zamindrakovany impotent ;). Kazdemu se proste libi neco jineho a at si kazdy jezdi v cem chce, vzdyt je to jedno.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 15:32, RE: Pro zamindrákovance
anonym napisał:
Neprehanej. To je jako kdybych ti rekl, ze kdyz se ti nelibi moje zena, ktera je proste krasna, tak ses zamindrakovany impotent ;). Kazdemu se proste libi neco jineho a at si kazdy jezdi v cem chce, vzdyt je to jedno.
No, já si nemyslím, že svoboda je bez hranic a já bych SUV legislativně zakázal nebo alespoň uložil extra vysoké daně. Ekologie stojí nad svobodou rozhodování, když mi kouří jakýkoliv auťák víc jak povoluje norma, tak neprojdu přes STK a je jedno jestli to mně samému vadí nebo se mi to dokonce líbí. Přírodě je jedno jestli to množství oxidu dusíku vypustí nový SUV nebo špatně seřízený jiný auťák. Je jasné, že každá lidská činnost se sebou nese škodlivé externality, politickou otázkou je, kde je hranice únosnosti. Podle mně jsou SUV za touto hranicí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 15:35, RE: děkuji, asi ne
anonym napisał:
Q7 si koupí jen skutečný zhovadilec nebo Američan.
Jsi hlupák a ještě jsi nejel v pořádném autě, mám tu nej výbavu a nej motor a je to požitek
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 15:37, Šiklo. Sakra jak to děláš??
Drbu na to auto, drbu na vše, co je o něm napsáno, ale co mne vážně zajímá je to, s kým se Šikla musel vyspat, aby mohl dělat takovéto testy. Když si projedu jen ty poslední, tak to jsou auta, pro která by průměrný puberťák, a nejen on, zabil. A on za to ještě dostává zaplaceno.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 16:20, RE: bez předmětu
sybok_ok napisał:
Přesně tak, bohužel většina lidí má spojen TDI = PD, což není pravda. TDI byl prapůvodně rotační čerpadlo a veškerá další dieselová technologie se kterou VW group přišel již byla takhle označená, ať to byl zmíněný PD či CR (který byl mimochodem již před řadou let v 3.3 V8 TDI). Na označení TDI má VW registrační známku, tak ji využívají.
jen pro úplnost. TDI v žádném případě nevymyslel nejaký VW group či co, ale FIAT. První TDI bylo v Cromě v nějakém plus minus 85 roce. Tak a teď do mne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 16:35, RE: Šiklo. Sakra jak to děláš??
edmund napisał:
Drbu na to auto, drbu na vše, co je o něm napsáno, ale co mne vážně zajímá je to, s kým se Šikla musel vyspat, aby mohl dělat takovéto testy. Když si projedu jen ty poslední, tak to jsou auta, pro která by průměrný puberťák, a nejen on, zabil. A on za to ještě dostává zaplaceno.
Šikla je pouze redaktor a auta nezařizuje. O to se stará šefredaktor. Šikla pouze vyzvedne auto, nafotí, zajede test spotřeby, pár dní s ním jezdí aby vůz poznal a pak píše a píše ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 16:40, RE: Pro zamindrákovance
anonym napisał:
No, já si nemyslím, že svoboda je bez hranic a já bych SUV legislativně zakázal nebo alespoň uložil extra vysoké daně. Ekologie stojí nad svobodou rozhodování, když mi kouří jakýkoliv auťák víc jak povoluje norma, tak neprojdu přes STK a je jedno jestli to mně samému vadí nebo se mi to dokonce líbí. Přírodě je jedno jestli to množství oxidu dusíku vypustí nový SUV nebo špatně seřízený jiný auťák. Je jasné, že každá lidská činnost se sebou nese škodlivé externality, politickou otázkou je, kde je ...
V tom případě se jdi oběsit nebo zastřelit, vydýcháváš kyslík, zamořuješ prostředí a už jen tvá existence přispívá ke globálnímu oteplování! Bože, jak někdo může být takto imbecilní? Lidi, copak po Vás někdo chce aby se Vám SUVéčka líbila? Ale to že se Vám nelíbí neznamená snad že na ně budete plivat. Žít a nechat žít, to je oč tu běží.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 16:49, RE: děkuji, asi ne
anonym napisał:
Bohužel takový lidi jsou a není jich málo, to ale neznamená, že SUV jsou objektivně nezdravá móda. Ta obhajoba SUV mi připadá jako: "Mně se braní heroinu líbí, jsem za to ať si každej délá co chce, hlavně ať sa odlišuji a ty jsi mi na dávky nepřispěl, tak mi do toho nekecej."
Ale tak to je, pokud budu chtít brát drogy, pokud je budu kupovat za své a nepřepadávat kvůli nim staré babičky, pokud svým chováním pod jejich vlivem nebudu obtěžovat okolí tak co je Vám do toho že je beru? Jestli chcete nějakou naškatulkovanou společnost ve které lišit se bude trestné, doporučuji Vám přesídlit, nejlepší v tomto je Severní Korea.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 17:05, RE: Pro zamindrákovance
anonym napisał:
No, já si nemyslím, že svoboda je bez hranic a já bych SUV legislativně zakázal nebo alespoň uložil extra vysoké daně. Ekologie stojí nad svobodou rozhodování, když mi kouří jakýkoliv auťák víc jak povoluje norma, tak neprojdu přes STK a je jedno jestli to mně samému vadí nebo se mi to dokonce líbí. Přírodě je jedno jestli to množství oxidu dusíku vypustí nový SUV nebo špatně seřízený jiný auťák. Je jasné, že každá lidská činnost se sebou nese škodlivé externality, politickou otázkou je, kde je ...
když už jsi v tom zakazování - nebylo by lepší "legislativně zakázat nebo uložit extra vysoké daně" těm, kteří doma v kotli spalují všelijaký bordel? Takto mi to spíš připadá jako bič na ty, co mají peníze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 17:12, ekologický problém
Hlavní problém ekologičnosti SUV je ten, že se v nich NĚKDO prohání jen proto, aby ho testoval. A to pomíjím spotřebovanou energii nato, aby ho jen tak fotil a psal o něm. Takováto nezodpovědná indiviua by si měla uvědomit, že podobné akce nebudou tolerovány ze strany těch, co si to nemohou dovolit. A proto: nekamenujme kupce těchto vozů, ale začněme už u těch, co je svými testy ke koupi ponoukají.
......................................................A máš to Šiklo ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 17:16, RE: Pro zamindrákovance
anonym napisał:
když už jsi v tom zakazování - nebylo by lepší "legislativně zakázat nebo uložit extra vysoké daně" těm, kteří doma v kotli spalují všelijaký bordel? Takto mi to spíš připadá jako bič na ty, co mají peníze.
Slovy klasika: Něco mít je vždycky podezřelý.
reagować
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.