Zvirak napisał:
Tak ted jsem se vážně pobavil jak douho ne. Nebudeš ty absolvent nějaký tý "taky VŠ" ? :D přoč dávaj tak malou záruku? Protože to neumí, protože udělají třeba 4 auta ročně a ne stovky jako u sekvence, nemají takovou zpětnou vazbu.co se týká ceny tak těch 55 bude nějakej malej 4 válec atmo šunt. Za těch 70 tis byl tuším turbo motor 230HP (silnější než např obyč 1.6FSI). Apropos za 70 jsou normální přestavby co koukam.počujte Kefalín, kde byste honten bazmek karbon v motoru hledal? Když si odpovíš, zjstíš, že bludy meleš ty. První 2 - 3 výměny oleje po přestavbě u jetého motoru je lepší zkrátit. Pak olej ca po 10 tisích vypadá pořád jako olej a černej hegeš. Olej nedegraduje tak rychle jako na benzin, benzin totiž ten olej rozpouští, lpg ne. Pochopil?+ ten motor pak neni tak zakarbonovanejAle zase jsem neposlechl přísloví:Nehádej se s blbcem, stáhne tě na svojí úroveň a vyhraje zkušenostma..
Kupodivu mám nějakou "no name" VŠ = Univerzita Palackého
.
Malou záruku dávají všichni (nebo sem dej odkaz na nějakou firmu, která nemá omezení), takže to asi neumí nikdo - to je panečku dosti podivný stav.
Jen zopakuji - cena přestavby nad 50 tisíc asi nebude nic pro člověka, kterého zajímá i cena oleje do auta. Z ceny okolo 75 tisíc by nejspíš dostal infarkt ....
A kdepak bych hledal karbon v motoru? Ve spalovacím prostoru, ale u moderního, zvláště pak přímovstřikového motoru o kterém se bavíme, jej kupodivu nejvíc najdeš v sání. Takže ano, LPG ti rozpustí trochu karbonu na pístech a kroužcích (u více ojetého auta dost možná přijdeš o tlaky ve válcích), ale v sání ti nerozpustí nic - vstřikuje se kapalná fáze přímo do válců.
Dovolím si dovětek k tvému vlastnímu rozporu - jestliže LPG nedegraduje olej rychleji, proč tedy zkracuješ interval výměny i po té "dekarbonizaci"??
PS: pár let jsem na LPG jezdil, takže mě na nudli neutáhneš. Dnešní motory přestavbu v drtivé většině dlouhodobě nesnesou, proto jsem dávno přešel na naftu....