0
powrót
 

diskuze k tématu: RECENZE OJETINY: Audi A6 (C6)

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.03.2012 14:37, rada
S motorizací tohoto modelu je to velice jednoduché - největší parádu uděláte s 2.0 TDi DPF. Získáte extrémně úsporný vůz, kde spotřba jde ruku v ruce s kvalitou, spolehlivostí a výkony tohoto legendami opředeného motoru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.03.2012 16:24, rada
Tak tomu 2.0tdi bych se obloukem vyhnul spolehlivost a kvalita jsou dvě z věci které tomuto motoru chybí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.03.2012 17:24, rada
Mam osobni zkusenosti s tak nechvalne proslulym TDI 2,0 v A6 Avant a paradoxne jenom ty nejlepsi. Nizka spotreba s dobrym (nepisu vynikajicim - ty nabizi 3,0 TDI a benzinove verze) jizdním komfortem, ktere A6 nabizi. Diky relativne lehkemu motoru v provedeni 2,0 TDI pro toto auto mensi zatizeni predni napravy. Ujeto aktualne 156 tis km od roku 2006. Nejdrazsi neplanovana investice byla vymena vandalem propichnutych zadnich pneumatik.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.03.2012 18:19, rada
Nejméně rizikovou verzí je 2.0 TFSI s manuálem a jede to s ní pořád pěkně. Diesel nemůžu s čistým svědomím doporučit ani jeden (kdyby musel být za každou cenu tak 2,7 TDI) a bohužel ani 3,2 V6, který je sice kultivovaný a ve vyšších otáčkách moc hezky zní, ale mívá problémy s rozvody a jízdně se mi víc líbil 2.0 turbo (který má taky o 2 litry menší spotřebu než V6).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.03.2012 18:45, rada
Paule, jaké má problémy s rozvody 3.2 V6 FSi 188kw?

Do A6 s nájezdem kolem 20t km by byl asi nejvhodnější 2.0TFSi, ale proti 3.0TDi bych taky nic neměl...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.03.2012 19:10, rada
Jedine 3.0tdi uz s 171kw, ma odstranenej problem se vstrikama a natahovakem retezu, jinak nesmrtelnej motor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.03.2012 20:21, rada
Já bych jednoznačně doporučil motor 2.0 TFSi (125 kW). Z hlediska dynamiky dostačuje a spotřeba je vcelku slušná. Rozhodně bych varoval před motorem 2.0 TDI DPF...je to jedna velká katastrofa...existují bezproblémové kusy, ale je to spíše raritní záležitost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.03.2012 20:31, rada
3.0 TDI je to nejlepší co VW může nabídnout. Tenhle motor podle mně překonává i bavorácké diesely. Je otázkou, jestli je potřeba pro roční nájezd 20 tisíc. 2.0 TDI nepodoručuju, praská hlava, odcházejí vstřiky atd. 3,2 V6 problémy s řetězem - nepříjemné zkušenosti jsou popsány i na stránkách tipcars... 4,2 benzín bude žrát okolo 12 litrů ale zase pěkně pojede a 12 litrů není zase tak moc... ale je to vyzkoušený a spolehlivý motor. 2.0T nemám osobní zkušenost...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.03.2012 20:38, rada
O motoru 2,8 FSI nevím nic
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.03.2012 21:39, rada
podle financi 3,0 tdi nebo 2,7 tdi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.03.2012 22:06, rada
ahoj, 2,0tdi dostačuje byť je slabý ale je daleko méně náročný na servis než 3,0TDI..., 4,2 je asi nejspolehlivější (ne FSI) ale žere 15, 2,7 TDI nemá smysl oproti 3,0, motory 2,0TFSI žerou a nic moc to není.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2012 09:49, rada
ahoj, osobně bych šel do 2,0TDI - proč? protože i když se sypou tuba vstřiky a občas praskne hlava (u 16V verze) tak je to pořád na údržbu a spotřebu nejlevnější - jinej motor koupíš za 20tkč. 3,0TDI má víc poruchových částí vč. startéru klapek, víc vstřikovačů a hlavně se mu vydíraj vyčka když se dodržuje longlife interval na výměnu oleje... benzíny nemá smysl řešit jsou poruchové (viz problémy s rozvody u 3,2 V6, 2,0TFSI žere jak tank když se s ním jede rychleji) jediný kloudný benzín je spolhlivý a výkoný 4,2 (starší verze - FSI už má drahé a nekvalitní rozvody) ale žere 15....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2012 10:16, rada
to Petr: to je síla, když to tak čtu raději bych vybral jiné auto, kde je alespoň jeden motor "doporučeníhodný"...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2012 10:20, rada
Audi jako takové nijak do hloubky neznám, nicméně jde už o tak trochu prémiové auto a náklady na palivo při stáří 4-6 let vůbec nemusí být rozhodující položkou. Z tohoto pohledu není od věci opravdu zvolit 4,2, avšak jich pravděpodobně bude hodně málo. To jestli motor bude jezdit za 12 nebo 15 je plně v rukou řidiče.
Nejčastější motorizací, co na A6-kách vidím jdou naftové 3-litry. Jestli jsou relativně bezproblémové a není jiná spolehlivější benzínová náhrada než již zmíněná V8, pak by se s křečovitým zavřením obou mých očí nad tímto motorem dalo uvažovat.
Ale co já bych určitě do auta, jako je A6 nechtěl - jakýkoliv 4 válec, i kdyby byl s turbem a dával 200 koní.
Pokud při nájezdu 20 tkm/rok na ojetém Audi někdo řeší spotřebu, neměl by si ho vůbec kupovat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2012 12:05, rada
Kolega si jej s vychvalovaným 3,0 TDi kupoval na přelomu 07/08 jako nové. Nyní má najeto 150tkm a už se 4x vezl na odtahovce. Z toho 1x vinou servisáka. Nadává na to kudy chodí. Raději bych zvolil méně konfekční značku než prémiovku která se může dost prodražit, ale to asi tazatel slyšet nechtěl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2012 19:53, rada
Re: mik . Doporučuji se s A6 s 2,0 TFSI projet. I když je to "jen" čtyřválec, jede moc pěkně (pružné zrychlení má dokonce lepší než V6), není třeba ho vytáčet, neztratí se ani na dálnici a svižnou ale plynulou jízdou není problém jezdit za 8. Ano, když se na to pořádně šlape, vezme si to klidně 15, ale který podobně výkonný benzín si tohle nevezme? Můžu srovnat s 3,2 V6 se kterou jsem jezdil stejným stylem za 10. Návic s dvoulitry nebývají problémy, zvlášť pokud se mění olej a filtry po 15 000 km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2012 20:20, rada
Zatímco pan MAREK KŘÍŽ by vás asi ihned odkázal na rs6 pokud možno ještě čipnuté, NA "500KW" Já vís neodkážu na ani jeden motor. Audi do tohoto modelu nepoužívá žádný hromadně spolehlivý motor. Vím že nemá smysl odkázat vás na BMW 535 d které by asi bylo mou volbou, protože jste se ptal na A6. Asi nejméně špatnou volbou bude motor 2.0 tdi kterých je tolik i v různých jiných značkách včetně oktávek že opravdu vám tento motor opraví každý na koleni doma. což se o tdi v6kách jak už 2.7 tak 3.0 říct nedá. A nebo již mnohokráte zmíněný 4.2. Ten má sice mamutí spotřebu která asi nikdy nepude pod 10. Pravda je zase ta že žijete jenom jednou a přeci jen peníze které by jste pravděpodobně vložil do oprav za tdi takhle dáte do benzínu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2012 20:57, rada
Pokud by to měl být diesel tak bych se radši poohlédl i po jiném autě vzhledem k tomu že tu většina lidí doporučuje 2.0tdi které mě osobně příjde na tuhle třídu docela slabé já osobně bych asi volil 530d E60.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.03.2012 21:59, rada
Ahoj, vlastní A6 rok 2006 benzín 2,4 l V6, 130kw 4x4, tento motor mi doporučil kamarád, který pracuje v servisu Audi, s tvrzením, že na těchto motorech neřeší téměř žádné poruchy a je kvalitou srovnatelná s 4,2 V8. Spotřeba se pohybuje kolem 10 litrů, ale žádné turbo, žádný filtr pevných částit, žádný dvojhmotový setrvačník, nejsou zde poruchové vstřiky jako u naft, motor má rozvodový řetěz, který se mění až v milionu!!!Takže je to doopravdy držák. Tento vůz jsem zakoupil ojetý přibližně se 100tis km, dnes mám najeto 285tis a krom běžné údržby jsem nemusel opravovat nic...Motor šlape jako hodinky je neuvěřitelně kultivovaný tichý, není nutné ho točit. Ja osobně bych volil znovu tuto motorizaci, protože když slýchám co všechno odchází v naftách, jsem doopravdy rád že to jde mimo mě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.03.2012 08:19, rada
3.0 TDI je špatný motor? Měl jsem ho v A6 sedan - jezdil jsem s ním od 120 do 180 tkm a zcela bez problému, potom jsem ho měl v A6 kombi a jezdil s ním od 60 tkm do 120 tkm a opět žádný problém a nakonec jsem ho měl v Touaregu a najezdil s ním od 120 do 150 tkm a NIKDY žádný problém s motorem nebyl. Řekl bych tedy, že mám zkušenosti v širokém časovém období životnosti tohoto motoru a potvrzují to co se o 3.0 TDI ví - že je to povedený, silný a kultivovaný motor bez větších problémů. O 2.0 TDI jsem slyšel jenom to nejhorší, osobně znám člověka, kterému praskla hlava v 60 tkm a neuznali mu kulanci, osobně znám člověka, který měnil první dva vstřiky v 70 tkm /ale tam to spíš bylo na vruh laciné nafty/. Ad V8 - s tou se dá jezdit za 12-13 litrů bez problémů, za 15 nejezdila ani v A8...
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.