0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi A6 2.5 TDi quattro

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.09.2007 19:18, RE: AUDI SPUSTIT DO JEZERA
Ráďa napisał:
To máte z toho, že kupujete VW grupu !!!!!!!! Dobře vám tak, ještě bych vám k těm poruchám přidal na holou! Máte jezdit poctivými auty a ne buzerantwageny, to říkám pořád. Ale každej chytrý a ohromný machr že, tak ať si to teď hezky vyžerte! Brou chuť pane Audi ... a já se jdu za půl hoďky projet ve svém S-500lang, to se totiž nekazí, víte))
Mas S500 W220 ??? Tento model me hodne zajima ... PRASAK
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.09.2007 20:48, wumpy
Na takovéto auto prostě člověk musí mít a to nejen na něj ale taky na servis. Byl sem minule se známým a má poslední generaci A6 3,0 quatro a stěžoval si na to že jen výměna oleje ho stojí asi 9,000 kč ve značkovém servisu. Taky mě v něm svezl a ukazoval mi jak je skvělé(je to fakt super kára s dobrými jízdními vlastnostmi). Ono je to fakt těžké to posuzovat já plat skoro takový kolik on platil jen za výměnu oleje. Prostě se na to musí mít. Čím více vymožeností takové auto má tím víc se jich může podělat-bohužel. Jo a všechno má svoje mouchy a neříkejte že néé.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.09.2007 21:37, RE: wumpy
anonym napisał:
Na takovéto auto prostě člověk musí mít a to nejen na něj ale taky na servis. Byl sem minule se známým a má poslední generaci A6 3,0 quatro a stěžoval si na to že jen výměna oleje ho stojí asi 9,000 kč ve značkovém servisu. Taky mě v něm svezl a ukazoval mi jak je skvělé(je to fakt super kára s dobrými jízdními vlastnostmi). Ono je to fakt těžké to posuzovat já plat skoro takový kolik on platil jen za výměnu oleje. Prostě se na to musí mít. Čím více vymožeností takové auto má tím víc se jich mů...
presne
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.09.2007 10:04,
chci pracovat ve tve firme!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.09.2007 10:07, RE: Souhlas
Pouchaz napisał:
Ahoj, zkus se kouknout na www.mercedes-classic.cz. Tam ti kluci poradi, i kdyz hlavni ideou techto stranek jsou klasicke mercedes-y.
Ale za sebe bych ti doporucoval 320CDI. Z benzinu bych asi sel do 500 jejich 225 kW staci na slusne svezeni.
jojo staci
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.09.2007 14:08, RE: AUDI SPUSTIT DO JEZERA
Ráďa napisał:
To máte z toho, že kupujete VW grupu !!!!!!!! Dobře vám tak, ještě bych vám k těm poruchám přidal na holou! Máte jezdit poctivými auty a ne buzerantwageny, to říkám pořád. Ale každej chytrý a ohromný machr že, tak ať si to teď hezky vyžerte! Brou chuť pane Audi ... a já se jdu za půl hoďky projet ve svém S-500lang, to se totiž nekazí, víte))
tebe vystihuje jediný slovo-MANIAK
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.09.2007 23:05, RE: AUDI SPUSTIT DO JEZERA
anonym napisał:
tebe vystihuje jediný slovo-MANIAK
Holt má pravdu, buzerantwagen
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.09.2007 04:00, RE: for PRASAK
anonym napisał:
Mas S500 W220 ??? Tento model me hodne zajima ... PRASAK
Výbornej nick pane, hihihi )) ...Ni, já mám w140 Možná to pro tebe bude obstarožní krabice a mávneš rukou, klidně beru. Nicméně po jakýchsi praktických osobních zkušenostech (žádné www nebo jeden pán povídal) s w126-140-220 (krátce i 221). Tak právě w140 vede a neměnil bych ji ani za w221. Nečekám žebys to pochopil, neboj každému se přece líbí jiná ženská. Akorát jí v dekře rodilý fricek musí napsat stav 1A, jinak je to o ničem. .....Ale k tvé vysněné krásce w220 (=tzv motýlek). Má sice obratnější jízdní vlastnosti a ženským se líbí, nicméně to už není ono. V té době šla značka trochu do kytek (materiály, zpacování, pocit luxusu). V8 500 je celkově nejlepší motor pro to auto. Pokud měníš náplně (perioda i kvalita) tak motor + převodovka přežijí auto (někdy i tebe). Silný + spolehlivý. Spotřeba krátké trasy město trochu roste, dálkové naopak až neuvěřitelně klesá. Tam nespekuluj. Kontroluj ale pečlivě podvozek (zavěšení, vzduch pera) pomocné agregáty a pak elektronika. U těchto aut není podstatné, zda je o pár tisíc (samo že ojro) drahší nebo levnejší, ale v jakém je stavu. Stav 1A = totální výhra. Ostatní = vleklý průser. Koupit nejlíp CH nebo aspoň D, pouze první majitel (a nejlíp prachatý+fanda a osobní kontakt). Všecko pyntlich sedí. Ten socka nebyl a auto řádně servisoval (na což češi nemají, ke všemu když čech a němec řekne řádně - není to to samé) tak se to nasčítá!!! Jinak servis M-B v ČR (snad kromě Chodova) nic moc (cena práce, ochota, zručnost) tak bacha. Na autu nešetři a dej mu jen to nejlepší, tady se to v součtu vyplatí víc než na jiném. Máš opici a ne krávu, tak jí musíš krmit banány a ne senem. A dlouhodobé parkování na ulici = nenechavci (třeba garáž).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.09.2007 17:46, RE: for PRASAK
anonym napisał:
Výbornej nick pane, hihihi )) ...Ni, já mám w140 Možná to pro tebe bude obstarožní krabice a mávneš rukou, klidně beru. Nicméně po jakýchsi praktických osobních zkušenostech (žádné www nebo jeden pán povídal) s w126-140-220 (krátce i 221). Tak právě w140 vede a neměnil bych ji ani za w221. Nečekám žebys to pochopil, neboj každému se přece líbí jiná ženská. Akorát jí v dekře rodilý fricek musí napsat stav 1A, jinak je to o ničem. .....Ale k tvé vysněné krásce w220 (=tzv motýlek). Má sice...
Dekuju za aspon nejake info, vubec neodsuzuju w140, sam jsem mel 320-ku a 5-ti kilo ... Dobry auta, jen uz to proste vypada hodne zastarale ... Co se tyce spotreby u techto korabu silnic, je opravdu neuveritelne promenliva - momentalne jezdim s BMW 750 E38 a Audi S8 (99) - u bmw (a to je 12-hrnec - pro neznalce) jsem dokazal (samozrejme ciste ze zvedavosti) 'vyrobit' spotrebu 10.0 l/100km na trase 50 km, stylem v obci tempomat na 60-70 a mimo obec na 100, prisaham, ze tam bylo rovnych 10 ... Naopak, kdyz clovek specha a vyuziva casto 'plnych' 240kW, pak jsme nekde u 17 l / 100km a po meste ... 25 - 35 l /100km , totez je u S8 ... Ten mamut jezdil trosku za vic , prece jen aerodynamika W140 je podobna aerodynaice cihly :) (nic ve zlym ... ) A ted k W220 - ses trefil s tim motorem, presne o tomhle = 500 uvazuju - cokoliv mensiho je zbytecne slabe a 600 je uz asi hoooodne uzrana, takze 5-ti kilo jednoznacne vitezi, trochu me na nem zarazi, ze ma asi o 20kw min nez w140 , proc to? Take bych asi nepohrdl verzi 55 AMG ... Bydlim v klidne lokalite, vsechny auta mi stoji pred domem - a doposud zadny problem, ono kdo by to riskoval , me tady znaji :))) , takze toho se nebojim. Nejvic prace holt bude s tim najit '1A' a jeste v cerne metle, jinou barvu neberu ... PRASAK
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.09.2007 21:26, Hmm
Chce se to zeptat, xenony starnou u kazdyho auta, jsou to vybojky a uhliky se opotrebovavji, uplne stejne i u MB a BMW, no a to cvakani rele smerovek vyresi vymena packy za 1000kc. A takto by se dalo pokracovat...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 30.09.2007 03:34, RE: for PRASAK
anonym napisał:
Dekuju za aspon nejake info, vubec neodsuzuju w140, sam jsem mel 320-ku a 5-ti kilo ... Dobry auta, jen uz to proste vypada hodne zastarale ... Co se tyce spotreby u techto korabu silnic, je opravdu neuveritelne promenliva - momentalne jezdim s BMW 750 E38 a Audi S8 (99) - u bmw (a to je 12-hrnec - pro neznalce) jsem dokazal (samozrejme ciste ze zvedavosti) 'vyrobit' spotrebu 10.0 l/100km na trase 50 km, stylem v obci tempomat na 60-70 a mimo obec na 100, prisaham, ze tam bylo rovnych 10 ... Nao...
Ten úbytek výkonu u novších ročníků je daň za emisní limity... Být tebou tak místo e38 + S8 koupím jedno, ale pořádnější. Asi bych zkusil to Bmw e65 745iL )) Kromě toho systému i-drive který nesnáším, tak se mi jinak zdá z těch novějších aut v naší kategorii jako nej.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 30.09.2007 13:02, RE: for PRASAK
Ráďa napisał:
Ten úbytek výkonu u novších ročníků je daň za emisní limity... Být tebou tak místo e38 + S8 koupím jedno, ale pořádnější. Asi bych zkusil to Bmw e65 745iL )) Kromě toho systému i-drive který nesnáším, tak se mi jinak zdá z těch novějších aut v naší kategorii jako nej.
E65 ... vsichni znami, co to maji, tak jen breci, jak se to sere ... Navic jsem mel pujcenou 735i a vubec ale vubec me to nenadchlo, styl interieru hruza, osoupane sedacky po 200.000 km VIC nez v me E38, ktera ma 420.000 'v tele' , priserne ovladani funkci pomoci 'zazracneho' kolecka, ovladani prevodovky vedle steracu atd ... Samozrejme zatah 3,5 litru se neda vubec srovnat se starym dobrym 5,4 V12, zatimco spotreba stejna ... Jezisi, to jsem tomu dal, takhle pomlouvat nejvyssi tridu od BMW :))) , vidim to na tu W220 S500 ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 30.09.2007 14:58, RE: for PRASAK
anonym napisał:
E65 ... vsichni znami, co to maji, tak jen breci, jak se to sere ... Navic jsem mel pujcenou 735i a vubec ale vubec me to nenadchlo, styl interieru hruza, osoupane sedacky po 200.000 km VIC nez v me E38, ktera ma 420.000 'v tele' , priserne ovladani funkci pomoci 'zazracneho' kolecka, ovladani prevodovky vedle steracu atd ... Samozrejme zatah 3,5 litru se neda vubec srovnat se starym dobrym 5,4 V12, zatimco spotreba stejna ... Jezisi, to jsem tomu dal, takhle pomlouvat nejvyssi tridu od BMW :))...
Aha tak jestli se to sere nevím (cosik jsem slyšel ale ne tak moc) Já ji jel jen jako předváděčku a to se mi líbilo Tak bez motoru = 735i kašlat, třeba normální 745i . Njn motýlek spolehlivější bude, jen mi se zdá vzhledově dost štíhlý, tak proto. PS: mě by bral ten novej Bentley, akorát to už je pro mě finančně out
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.11.2007 15:11, RE: Souhlas
anonym napisał:
Nabyl jsem dojmu, že některé komponenty u koncernu jsou tak nějak načasovány a prostě po ujetí např 150- 200 000km prostě odejdou vždycky. To jsem u jiných aut takhle pravidelně nezažil.
Plánovaná životnost, lidove kurvítko. Neznáš?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.08.2008 10:55, RE: Souhlas
anonym napisał:
Já si nemůžu pomoct, ale důležoté je si koupit auto s kvalitním servisem a vstřícným přístupem. Auto je jenom stroj a minela jako u 2,5TDi se tu a tam děje i u jiných značek.

Jinak neregistruji, že by to třeba u BMW nebo MB bylo jiné, podobné historky (hroutící se majitel, oprava za 100 000, neochota dát kulanci) jsem slyšel i u nich.
A6 QUATTRO - 110kw 2,5 TDI - 409.000 km (jezdeno od 0km (r.v. 1998))
- naprosto bezny sevis (cepy, oleje, brzdy, rozvody ....) samozrejme po 15 tisicich - neverim na kecy o longlifech.
- osoupana kuze na sedadle ridice
- prodrene koberecky pod pedaly

A TO JE VSE - SLUSNE ZACHAZENI = NESMRTELNE AUTO
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.