0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi A6 allroad quattro 3.0 TDI: Pozdní sběr

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.07.2011 07:07, Dynamika
Před 3 lety jsem se rozhodoval mezi Allroadem a standardní A6 na vzduchu, kterou jsem si nakonec vybral. Mezi těma dvěma auty tedy z mého pohledu nebyl žádný rozdíl, krom oplastování. Ovšem - papírové hodnoty, které u mně rozhodovaly říkají, že Allroad je na stovce o půl sekundy později? Nevíte, čím je to způsobeno? Jiné zpřevodování? Každopádně předchozí Allroad byl u mně jedno z nejhezčích aut a moc si neumím přestavit, jak bude vypadat nová generace, protože aktuální A6 mi přijde hodně sterilní.
Taková zmenšená A8 a upřímně A8 jako Allroad by vypadala opravdu pitomě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.07.2011 07:40, RE: Dynamika
Michal napisał:
Před 3 lety jsem se rozhodoval mezi Allroadem a standardní A6 na vzduchu, kterou jsem si nakonec vybral. Mezi těma dvěma auty tedy z mého pohledu nebyl žádný rozdíl, krom oplastování. Ovšem - papírové hodnoty, které u mně rozhodovaly říkají, že Allroad je na stovce o půl sekundy později? Nevíte, čím je to způsobeno? Jiné zpřevodování? Každopádně předchozí Allroad byl u mně jedno z nejhezčích aut a moc si neumím přestavit, jak bude vypadat nová generace, protože aktuální A6 mi přijde hodně steril...
Když máš vlastní zkušenost tak jesli můžeš poděl se o ni.Zajímal by mě především vzduchový podvozek.Náročnost jeho údržby atd.Díky.Val
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.07.2011 08:06, RE: Dynamika
Michal napisał:
Před 3 lety jsem se rozhodoval mezi Allroadem a standardní A6 na vzduchu, kterou jsem si nakonec vybral. Mezi těma dvěma auty tedy z mého pohledu nebyl žádný rozdíl, krom oplastování. Ovšem - papírové hodnoty, které u mně rozhodovaly říkají, že Allroad je na stovce o půl sekundy později? Nevíte, čím je to způsobeno? Jiné zpřevodování? Každopádně předchozí Allroad byl u mně jedno z nejhezčích aut a moc si neumím přestavit, jak bude vypadat nová generace, protože aktuální A6 mi přijde hodně steril...
Ještě mě napadá jedna věc.Předpokládám, že máš automat.Jaká je Tvá osobní zkušenost s ním ? Měnit olej v převodovce ? Po kolika kilometrech.Nějaká nutná
oprava převodovky ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.07.2011 08:38, Vzduchový podvozek
Val.Kilmer napisał:
Ještě mě napadá jedna věc.Předpokládám, že máš automat.Jaká je Tvá osobní zkušenost s ním ? Měnit olej v převodovce ? Po kolika kilometrech.Nějaká nutná
oprava převodovky ?
jednoznačne je lepší mít vzducháč, sice je to servisně náročnější v případě poruchy, ale pohodlí je lepší. A6 bez vzduchu na 17" je méně pohodlná než A8 na 20" s nejtvrdším nastavením podvozku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.07.2011 08:40, RE: Dynamika
Val.Kilmer napisał:
Ještě mě napadá jedna věc.Předpokládám, že máš automat.Jaká je Tvá osobní zkušenost s ním ? Měnit olej v převodovce ? Po kolika kilometrech.Nějaká nutná
oprava převodovky ?
Měl jsem ji, prodal jsem ji před cca rokem. Vzduchový podvozek je fajn, protože na běžných tlumičích je A6 dost tvrdá a na S-line je jak supersport, čemuž bohužel neodpovídají výkony. Holt motor je těžkej a hodně vpředu, tak se to muselo něčím vyrovnat. Automat je oproti převodovkám od BMW trochu línější, ale za celou dobu jsem s ním neměl problém. Pravda je, že auto šlo pryč ve 100 tkm. Jinak jsem jezdil do autorizovaného servisu a do sto tisíc se olej v převodovce neměnil. Nevím, jak je to předepsáno od výrobce.
Auto to je bezesporu dobré, jezdil jsem za 9,5 litru ať jsem to honil nebo jezdil pomalu, pod 9 jsem se nikdy nedostal, ale předchozí majitelka ho měl načipované, takže sériovka bude asi žrát trochu míň. Jelo to velice pěkně, motor 3.0 TDI je asi nejlepší diesel co se týká kultivovanosti projevu, tam se nechytají ani bavorácké šestiválce.
Ještě k tomu vzduchovému podvozku, na nerovnostech se od něho ozývají rány ale tomu podle informací neumí zabránit zatím nikdo... Já jsem jezdil většinu času na sport, jen po městě na comfort.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.07.2011 08:42, RE: Dynamika
Michal napisał:
Měl jsem ji, prodal jsem ji před cca rokem. Vzduchový podvozek je fajn, protože na běžných tlumičích je A6 dost tvrdá a na S-line je jak supersport, čemuž bohužel neodpovídají výkony. Holt motor je těžkej a hodně vpředu, tak se to muselo něčím vyrovnat. Automat je oproti převodovkám od BMW trochu línější, ale za celou dobu jsem s ním neměl problém. Pravda je, že auto šlo pryč ve 100 tkm. Jinak jsem jezdil do autorizovaného servisu a do sto tisíc se olej v převodovce neměnil. Nevím, jak je to pře...
Jinak vzduchový podvozek bych kupoval tak do sto tisíc km, tuším, že výrobce sám předepisuje výměnu měchů ve 130 tkm. Vydrží podle mně reálně tak do 150-180 tkm.
Záleží kolik najezdíte. Ale potom ty opravy skáčou velmi výrazně nahoru u vzduchu...
Nevím, jaká je aktuální situace ale počítám, že jeden měch pod 20 tisíc nebude...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.07.2011 08:52, Benzín
Jen tak pro úplnost, po většinu času se do Allroadu dávala atmosférická 3,2 což je motor, kterému je podle zkušeností lépe se vyhnout... škoda jen, že do Audi nedávají atmosférickou 3,6 za Passatu R36, to je podle všeho výborný motor...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.07.2011 08:54, RE: Dynamika
Michal napisał:
Jinak vzduchový podvozek bych kupoval tak do sto tisíc km, tuším, že výrobce sám předepisuje výměnu měchů ve 130 tkm. Vydrží podle mně reálně tak do 150-180 tkm.
Záleží kolik najezdíte. Ale potom ty opravy skáčou velmi výrazně nahoru u vzduchu...
Nevím, jaká je aktuální situace ale počítám, že jeden měch pod 20 tisíc nebude...
Trochu to doplním, jeden měch stojí necelých 30tis. (originál, druhovýroba asi není) bez montáže, mění se vždy všechny, naštěstí to jde předělat na normální tlumiče. Jinak výměnu toho vzduchového podvozku doma nebo někde u známého v garáži neuděláte, hlavně musíte vědět co děláte, jinak je po 10tis. vymalováno a můžete znova, pochybuji, že autorizované servisy v ČR v tomto ohledu vědí co dělají. Převodovka, Audi uvádí, že náplň je celoživotní (samozřejmě hloupost), olej bych měnil tak ve 150tis. nebo po 8 letech, déle bych to tam raději nenechával. Dost může překvapit celkem vysoká cena filtru (mění se s olejem) a taky poměrně velká náplň kolem 10 litrů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.07.2011 10:04, RE: Dynamika
Rover623 napisał:
Trochu to doplním, jeden měch stojí necelých 30tis. (originál, druhovýroba asi není) bez montáže, mění se vždy všechny, naštěstí to jde předělat na normální tlumiče. Jinak výměnu toho vzduchového podvozku doma nebo někde u známého v garáži neuděláte, hlavně musíte vědět co děláte, jinak je po 10tis. vymalováno a můžete znova, pochybuji, že autorizované servisy v ČR v tomto ohledu vědí co dělají. Převodovka, Audi uvádí, že náplň je celoživotní (samozřejmě hloupost), olej bych měnil tak ve 150tis....
cena servisu mi přijde odpovídající ceně auta...tohle auto není zrovna levné a podle toho vypadá i servis, takže mi to přijde akceptovatelné...jak se říká, chceš opičku, měj i na banány....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.07.2011 11:57, RE: Dynamika
Rover623 napisał:
Trochu to doplním, jeden měch stojí necelých 30tis. (originál, druhovýroba asi není) bez montáže, mění se vždy všechny, naštěstí to jde předělat na normální tlumiče. Jinak výměnu toho vzduchového podvozku doma nebo někde u známého v garáži neuděláte, hlavně musíte vědět co děláte, jinak je po 10tis. vymalováno a můžete znova, pochybuji, že autorizované servisy v ČR v tomto ohledu vědí co dělají. Převodovka, Audi uvádí, že náplň je celoživotní (samozřejmě hloupost), olej bych měnil tak ve 150tis....
10litrů oleje v převodovce jen na výměnu? Kolik by pak byla celková náplň při GO převodovky? To se mi nezdá, třeba Accord 03-08 má v automatu celkově skoro 7litrů,ale při výměně tam vyměníš sotva 3-3,5l.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.07.2011 12:01, RE: Benzín
Michal napisał:
Jen tak pro úplnost, po většinu času se do Allroadu dávala atmosférická 3,2 což je motor, kterému je podle zkušeností lépe se vyhnout... škoda jen, že do Audi nedávají atmosférickou 3,6 za Passatu R36, to je podle všeho výborný motor...
je pravda, že 3,2 188kw v A6 je velmi často nabízená s havárií motoru nebo nějakým poškozením, je úplně jedno,že má řetěz, zřejmě nějaká konstrukční chyba. Přitom třeba Passat 3,2 184kw se zdá být bezproblémový, předpokládám,že je to stejný motor. Pravda,že Passátů s tím motorem je jako šafránu, takže asi není dost informací.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.07.2011 12:03, RE: Dynamika
Rover623 napisał:
Trochu to doplním, jeden měch stojí necelých 30tis. (originál, druhovýroba asi není) bez montáže, mění se vždy všechny, naštěstí to jde předělat na normální tlumiče. Jinak výměnu toho vzduchového podvozku doma nebo někde u známého v garáži neuděláte, hlavně musíte vědět co děláte, jinak je po 10tis. vymalováno a můžete znova, pochybuji, že autorizované servisy v ČR v tomto ohledu vědí co dělají. Převodovka, Audi uvádí, že náplň je celoživotní (samozřejmě hloupost), olej bych měnil tak ve 150tis....
Auto které chci koupit má skutečný stav km 95.000.Je po ženské.Ale ta spotřeba 9,5 litru není to trochu moc i na automat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.07.2011 12:08, RE: Dynamika
Michal napisał:
Měl jsem ji, prodal jsem ji před cca rokem. Vzduchový podvozek je fajn, protože na běžných tlumičích je A6 dost tvrdá a na S-line je jak supersport, čemuž bohužel neodpovídají výkony. Holt motor je těžkej a hodně vpředu, tak se to muselo něčím vyrovnat. Automat je oproti převodovkám od BMW trochu línější, ale za celou dobu jsem s ním neměl problém. Pravda je, že auto šlo pryč ve 100 tkm. Jinak jsem jezdil do autorizovaného servisu a do sto tisíc se olej v převodovce neměnil. Nevím, jak je to pře...
No upřímně vzduch bych ani nechtěl.Zkoušel jsem a nějak moc mě nepřesvědčil.A navíc myslím ,že ty možné náklady na jejich výměnu neodpovídají komfortu který nabízí v porovnání s Hydroactive 3+ u citróna.Spíš mě jde skutečně
o tu převodovku.Najezdím sice zase tak moc asi 25000 km ročně ale chci si auto
nechat delší dobu.Neřeším výměnu oleje ale jestli se někdo někdy setkal s tím že se musela celá převodovka opravovat.A co třeba manuál.Netrí zase spojka a ostatní věci kolem ? Přece jenom krouták je docela velký.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.07.2011 12:11, RE: Dynamika
Val.Kilmer napisał:
No upřímně vzduch bych ani nechtěl.Zkoušel jsem a nějak moc mě nepřesvědčil.A navíc myslím ,že ty možné náklady na jejich výměnu neodpovídají komfortu který nabízí v porovnání s Hydroactive 3+ u citróna.Spíš mě jde skutečně
o tu převodovku.Najezdím sice zase tak moc asi 25000 km ročně ale chci si auto
nechat delší dobu.Neřeším výměnu oleje ale jestli se někdo někdy setkal s tím že se musela celá převodovka opravovat.A co třeba manuál.Netrí zase spojka a ostatní věci kolem ? Přece jenom krouták je docela velký.
Předtím jsem měl sedan, z roku 2004, s automatem a standardním podvozkem, najezdil jsem od 120 do 165 tkm a s automatem problém nikdy nebyl... Automatu bych se opravdu nebál.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.07.2011 12:12, RE: Dynamika
Alcides napisał:
cena servisu mi přijde odpovídající ceně auta...tohle auto není zrovna levné a podle toho vypadá i servis, takže mi to přijde akceptovatelné...jak se říká, chceš opičku, měj i na banány....
Vy to asi vidíte z pohledu prvního majitele, ovšem teď se ty auta, s rokem výroby 2007-8 prodávají okolo 400-500 tisíc a pokud si to koupí normální člověk, potom mu oprava vzduchového podvozku za 150 tisíc zlomí vaz... nedejbože aby ho ještě potkal repas vstřiků, to je dalších 60...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.07.2011 12:13, RE: Dynamika
Val.Kilmer napisał:
Auto které chci koupit má skutečný stav km 95.000.Je po ženské.Ale ta spotřeba 9,5 litru není to trochu moc i na automat.
Normální A6 žere 8,5-9 takže to není žádná hrůza... je to třílitr, quattro (+1 litr),
automat (+1 litr).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.07.2011 12:16, RE: Benzín
Tomi napisał:
je pravda, že 3,2 188kw v A6 je velmi často nabízená s havárií motoru nebo nějakým poškozením, je úplně jedno,že má řetěz, zřejmě nějaká konstrukční chyba. Přitom třeba Passat 3,2 184kw se zdá být bezproblémový, předpokládám,že je to stejný motor. Pravda,že Passátů s tím motorem je jako šafránu, takže asi není dost informací.
Je tady přímo osobní zkušenost pána, který A6 3,2 kupoval od novoty, vyhledejte si to.
A není jediný, kdo si stěžoval...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.07.2011 12:19, RE: Dynamika
Michal napisał:
Předtím jsem měl sedan, z roku 2004, s automatem a standardním podvozkem, najezdil jsem od 120 do 165 tkm a s automatem problém nikdy nebyl... Automatu bych se opravdu nebál.
Ano takový vůz má ke koupi.Je to model 2005 ale standartní podvozek,automat s pádly, myslím že s-line vnitřek.A reálná spotřeba ? Jsem opravdu klidný řidič jen chci mít silné auto pro případ potřeby.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.07.2011 12:21, RE: Dynamika
Michal napisał:
Normální A6 žere 8,5-9 takže to není žádná hrůza... je to třílitr, quattro (+1 litr),
automat (+1 litr).
Tak nenvím ale tchán má jeden třílit a i guattro ale manuál a jel jsem s ním Znojmo - Břeclav za průměrnou spotřebu za tu cestu 6,6l.Dlouhodobá je u něj
8,5.Automat si vezme další 1 litr navíc ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.07.2011 12:23, RE: Dynamika
Michal napisał:
Před 3 lety jsem se rozhodoval mezi Allroadem a standardní A6 na vzduchu, kterou jsem si nakonec vybral. Mezi těma dvěma auty tedy z mého pohledu nebyl žádný rozdíl, krom oplastování. Ovšem - papírové hodnoty, které u mně rozhodovaly říkají, že Allroad je na stovce o půl sekundy později? Nevíte, čím je to způsobeno? Jiné zpřevodování? Každopádně předchozí Allroad byl u mně jedno z nejhezčích aut a moc si neumím přestavit, jak bude vypadat nová generace, protože aktuální A6 mi přijde hodně steril...
Auto bylo nové nebo ojeté ? Kolik km jsi na něm najel ?
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.