0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi A4 (B5) - jak jezdí po 324 tis. km?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.06.2012 12:19, RE: Informační přínos
tomaskrtek napisał:
přidávám se k tvému názoru-také to nechápu. tvá ´´recenze´´ nic užitečného nepřinesla, o tvém voze jsme se nic podstatného nedozvěděli, krom toho že je lepší v zatáčkách než BMW...ale díky za snahu, já osobně se dobře pobavil.
Jsi snad zabedněný nebo neumíš číst?Chodil jsi do nějaké školy?Aspon do pomocné?Přečti si to (nebo si na to někoho zavolej) pěkně od shora dolů a zamysli se už konečně nad sebou.
Než se dotkneš klávesnice zapoj MOZEK!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.06.2012 12:22, RE: Fyzika
daudi napisał:
Ale tak jsem to myslel,tak sorry!Samo že bawor je jinak jízdními vlastnostmi nepřekonatelný.Snad jen Porsche(924 atd) Trans axle nebo již zminovaná Alfa 75.Co Vy na to? :)
Já jsem spokojenej se svým Mondeem. Závodit se nechystám, stačí si jen užívat kvalitní okresky na Vysočině.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.06.2012 12:49, RE: Informační přínos
daudi napisał:
Ted nechápu,proč jsem tu recenzi vlastně psal.Proč se dělit o nějaké poznatky s lidmi,co všechno ví?Nebude lepší recenze zrušit?Kdyby tady totiž někdo OPRAVDU stál o to,jaké mě potkaly drobné,či větší závady,tak mu je napíšu,at ví,čeho se vyvarovat.Klidně doložím i ceny mnou kupovaných dílů.O to tady ale nikdo nestojí.Tady se chce spousta lidí jen nesmyslně hádat.Někdo si něco přečte na internetu a hned je inženýr-teoretik.Co popisuji jsou moje praktické zkušenosti.Já jsem prostě napsal,jaké mám...
Ale vážně - při recenzích ojetých aut nejde o honění trika, co kdo umí a kolika auty jel. Pokud se někdo začte do recenze ojetiny, tak právě očekává informace, co se s autem dělo v průběhu používání, protože na nové Audi má v téhle zemi málokdo a většina musí vybírat mezi ojetinami. A právě informace od jiných uživatelů mohou pomoci při výběru správného auta a pomohou se vyvarovat jámám na peníze.

Tyhle informace v tvé recenzi nezazněly a proto se oprávněně potýkáš s kritikou. Jestli si myslíš, že o opravách na tvém voze slyšet nechceme, tak si místní fórum pleteš se srazem majitelů Audin, kteří se navzájem ujišťují, že si vybrali dobře a jejich auta jsou nejlepší a jakékoli poruchy raději zatají.

Tvá recenze byla do značné míry prezentací vlastních názorů (srovnání s BMW nebo opovržení turbem), které nepadly na úrodnou půdu. Nediv se proto kritice a ohánění seznamem toho, v čem jsi jel, nijak nevypoví o tvých znalostech ani schopnostech a už vůbec ti nepomůže v obhajobě názorů. Kdybys byl tak dobrý, jak se snažíš vypadat, tak si o tobě přečteme na sportovních stránkách motoristických periodik.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.06.2012 13:23, RE: Informační přínos
Koloss napisał:
Ale vážně - při recenzích ojetých aut nejde o honění trika, co kdo umí a kolika auty jel. Pokud se někdo začte do recenze ojetiny, tak právě očekává informace, co se s autem dělo v průběhu používání, protože na nové Audi má v téhle zemi málokdo a většina musí vybírat mezi ojetinami. A právě informace od jiných uživatelů mohou pomoci při výběru správného auta a pomohou se vyvarovat jámám na peníze.

Tyhle informace v tvé recenzi nezazněly a proto se oprávněně potýkáš s kritikou. Jestli si myslí...
Já to vše beru.Psal jsem svoji první recenzi.Jiná je recenze běžného uživatele a jiná bude od automechanika,který se nad drobnými závadami typu ,,upadlá stahovačka okna" nezabývá.Mohl jsem to tam ale napsat.Jen pořád narážím na jedno:nikdo se mě neptal,co dalšího mě potkalo,ale debata se rozvíjela úplně jiným směrem.Dost lidí to tady nějak moc žere.Na audi klubu se řeší pořád nějaké závady,jsou to jen stroje.Netvrdím ,že jsem super mechanik a všechno vím.Vidím,že se v motorsportu moc nepohybuješ,protože bys věděl,že o mechanicích se nikdy nikde nepíše.Ani na ,,fechtl cupu" ani u F1.Nejdůležitější je jezdec a jeho bezpečí,při kterém může podávat dobré výkony.Ale to je trochu od tématu.
Audi vychvalovat nechci.,jen jsem s ní ted spokojen.Tak se za svou špatnou recenzi omlouvám.Polepším se. :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.06.2012 13:58, RE: Informační přínos
daudi napisał:
Já to vše beru.Psal jsem svoji první recenzi.Jiná je recenze běžného uživatele a jiná bude od automechanika,který se nad drobnými závadami typu ,,upadlá stahovačka okna" nezabývá.Mohl jsem to tam ale napsat.Jen pořád narážím na jedno:nikdo se mě neptal,co dalšího mě potkalo,ale debata se rozvíjela úplně jiným směrem.Dost lidí to tady nějak moc žere.Na audi klubu se řeší pořád nějaké závady,jsou to jen stroje.Netvrdím ,že jsem super mechanik a všechno vím.Vidím,že se v motorsportu moc nepohybuješ...
Myslel jsem to jinak - můžeš bejt super automechanik, ale nemusíš být super řidič (bez ohledu na počet aut, která si řídil, u automechanika by to měl být běžný stav). Proto ta kritika proti srovnání BMW a Audi, myslím že super řidič by to takhle nenapsal, určitě ne takto paušálně, na každé straně by se dal najít super kus stejně jako na druhé super aušus, pak by srovnání mohlo dopadnout, jak jsi napsal.

Co se týče diskuze - jestli jsi tu nový a pustil jsi se do křížku se zaběhanými matadory, kteří své zkušenosti a vědomosti dlouhodobě obhajují, nediv se, že jsi narazil na odpor. Jestli překonáš prvotní obtíže a v dalších diskuzích přineseš zajímavé informace, staneš se obohacením místního souboru.

Jinak s poruchami - nemá smysl sáhodlouze vypisovat popis všech potíží, ale stručný seznam finančně a provozně nejpalčivějších poruch je opravdu vhodný. A že jsi nenarazil na 1.8T ve slušném stavu a spokojil ses s obyčejnou 1.8, mohlo zaznít ve zdůvodnění motorizace taky. Motor 1.8T za tento stav nemůže, spíš jeho majitelé. Můj kamarád automechanik si koupil Fóbii Social Edition 1.4 s tím, že chce opravdu jednoduché auto, na kterém se nemá co pokazit. Ale to neznamená, že jiná auta jsou špatná.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.06.2012 14:22, Otáčky při 50km/h vs. 5.kvalt
Můžu se zeptat, jaké otáčky vám to točí na pátý kvalt při 50km/h? Tuto kombinaci jsem naposledy za rozumných podmínek (ne-podtáčení motoru) mohl použít u Punta s atmo 1.2.
Co jsem měl atmo 1.4 tak při této rychlosti to bylo za 3 u starší, za 4 u novější. Teď mám turbo dvoulitr a je to opět za 3. Jinak spotřebu po městě mám do 9.5 a je to 110kW. A nemyslím, že by oturbená 1.8T z koncernu měla po městě vyšší spotřebu než váš motor. Já ho nikdy neměl, jen známý v Oktávce a taky si stěžoval na spotřebu (podobně na netu je na to spousta reakcí).

ono celkově tyto motory nad řekněme 1.6 jsou do města nic moc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.06.2012 15:18, RE: Informační přínos
daudi napisał:
Jsi snad zabedněný nebo neumíš číst?Chodil jsi do nějaké školy?Aspon do pomocné?Přečti si to (nebo si na to někoho zavolej) pěkně od shora dolů a zamysli se už konečně nad sebou.
Než se dotkneš klávesnice zapoj MOZEK!
klid, nerozčiluj se nebo ti praskne žilka a budeš tahat nohu ))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.06.2012 15:27, RE: jojo....
daudi napisał:
Asi jsi mne dobře nepochopil.Mám na mysli trakci na sněhu a na vodě.Fyzika funguje,to nevíš?Přece kola tlačená do záběru váhou motoru mají lepší trakci.Např. škoda 120 vs. BMW.Ale samozřejmě záleží na hmotnosti vozidla,pneu,tlaku v nich atd.Na suchu samozřejmě BMW funguje skvěle.Ale když máš v rukách nas..no,tak Ti nepomůže ani Quatro.Mám zkušenosti ze závodů jako mechanik formulí F3 a osobně vím,jak dokáží potrápit předokolky daleko silnější vozy včetně BMW!!!
Jestli jsem to prve špatně napsal,tak se omlouvám!
Když už jsme u té fyziky...máme-li předokolku, hnací moment od kol nazveme ohybový (jelikož působí v ose vozidla, otáčí se kolem osy kolmé na os vozidla, jak chceš), při akceleraci nadzvedává (nadlehčuje), akceleračná pohyb vpřed znamená, že výslednice sil se odkloní od svislého směru mírně vzad, tudíž tlačí na zadní nápravu. Zadokolka při akceleraci nadzvedává celé auto a výslednice ji navíc zatěžuje, takže má samozřejmě z hlediska fyzikálního mnohem lepší předpoklady. Navíc žádne předokolkové auto nebude lepší než zadokolka (stejné proporční třídy) v točivých disciplínách z jednoho prostého důvodu. Přední kola na zadokolce se nemusejí zabývat přenášením podélných (hnacích) sil na vozovku a šetří tudíž celý svůj potenciál na přenášení příčných sil (dokážou se líp "zakousnout"). Takže pokus dobrý, fyzika funguje, ale tu jsi asi na učňáku neměl, co?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.06.2012 18:46, RE: Otáčky při 50km/h vs. 5.kvalt
Kuko28 napisał:
Můžu se zeptat, jaké otáčky vám to točí na pátý kvalt při 50km/h? Tuto kombinaci jsem naposledy za rozumných podmínek (ne-podtáčení motoru) mohl použít u Punta s atmo 1.2.
Co jsem měl atmo 1.4 tak při této rychlosti to bylo za 3 u starší, za 4 u novější. Teď mám turbo dvoulitr a je to opět za 3. Jinak spotřebu po městě mám do 9.5 a je to 110kW. A nemyslím, že by oturbená 1.8T z koncernu měla po městě vyšší spotřebu než váš motor. Já ho nikdy neměl, jen známý v Oktávce a taky si stěžoval na spot...
1.8T v Oktávce dokáže být dost úsporný motor i ve městě, kamarád s tím v plném obsazení jezdil něco přes 8 litrů a nijak se neloudal, jen jezdil s rozmyslem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.06.2012 21:05, RE: Informační přínos
daudi napisał:
Ted nechápu,proč jsem tu recenzi vlastně psal.Proč se dělit o nějaké poznatky s lidmi,co všechno ví?Nebude lepší recenze zrušit?Kdyby tady totiž někdo OPRAVDU stál o to,jaké mě potkaly drobné,či větší závady,tak mu je napíšu,at ví,čeho se vyvarovat.Klidně doložím i ceny mnou kupovaných dílů.O to tady ale nikdo nestojí.Tady se chce spousta lidí jen nesmyslně hádat.Někdo si něco přečte na internetu a hned je inženýr-teoretik.Co popisuji jsou moje praktické zkušenosti.Já jsem prostě napsal,jaké mám...
Joj. Teď mi přijde, že píše uražené ego...
1) do nikoho se nenavážím
2) i já JEN píšu, jak na mě zapůsobila recenze
3) Tak tady o to, co bylo měněno, co se kazí atp. nikdo nestojí a kdyby stál, tak to napíšeš do recenze? TAKPROČ TO TAM NENACHÁZÍM??? Nebo tys dopředu věděl, že o to nikdo stát nebude? Já bych si to třeba rád přečetl (jinak bych to asi ani nepsal do mého příspěvku...).
4) Právě proto, že z recenze jsem se dozvěděl max. tak tvoje opovržení turbem, žes servisoval kde co a že máš 105ku, tak proto jsem zmínil informační hodnotu...

Takže chybu hledej v prvé řadě v sobě. Řádně na sobě zamakej, zapracuj na recenzi, poděl se s tím, jak se s vozem i po takové porci jezdí, co se kazí, co kolik vydrží při jakém režimu provozování. Kdybys sem tohle napsal, tak tu máš v diskusi chvalozpěvy. KDYBY...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.06.2012 21:35, RE: Fyzika
vlk1 napisał:
Chtěl bych se jen na něco, mimo diskuzi o tomto konkrétním autě, zeptat:
To co popisujete ohledně chování zadokolky v zatáčce a ohledně toho, co s tím dělat-s tím mám zkušenost u zadokolky s motorem vzadu. Stále si ale kladu otázku, jak je to asi s BMW(žádné jsem zatím nejel-nebyla příležitost a s vypůjčeným autem si to na hraně nerisknu) když má motor vpředu a náhon na zadní. Těžký motor vpředu je myslím na suchém povrchu v zatáčce docela výhoda především, když přední kola neztrácejí trakci, tí...
Petr-Tipcars: Dobrý den, dále napsané neplatí samozřejmě pro xDrive. Podle toho, co jsem odpozoroval a na vlastni kuzi zazil, existuji za volantem BMW v zime 3 situace: 1) nechci se klouzat. ok, lze toho celkem bez problemu dosahnout, proste jedu normalne a ridim se citem ve volantu, pocitem zaludku a vjemy pronikajicimi do mozku skrze pozadi. znamena to lehci nohu na plynu a je klid. 2) chci se TROCHU klouzat, pokud vidim do zatacek a neni vylozene led. v tom pripade pri vjezdu do zatacky zbystrim, TROCHU vic seslapnu plynovy pedal a ruce na volantu a nohu na pedalu plynu mam v pohotovosti (brzdu nepotrebuji). nastupujici smyk je zpravidla naprosto citelny a i kdyz Vam to za volantem pripada divoce, jedna se o pomerne mirne vyboceni zade. a mate opet na vyber: bud plyn nepustite a regulujete volantem (vicemene nedoprucuji), nebo jen lehce uberete plyn a volantem korigujete jen lehounce. nelze zkouset rovnou v nesmyslnych rychlostech, zabava je to predevsim na dvojku, subjektivne do rychlosti kolem 40km/h (prosim neni to navod na praktikovani, toto je vicemene i pro chvili, kdy se prepiskne najezd do zatacky, nebo kdyz zatacka utahuje vic, nez se na jejim najezdu zdalo. vyhodou toho lehkeho ustreleni je proste jeho korigovatelnost). 3) treti moznost prakticky nepatri za zadnych okolnost na silniciůpodle mne. je to kontrolovany prujezd plynulym smykem a patri to do bezpecne zony, ke se to da i naucit. ale ani po ovladnuti nedoporucuji aplikovat na verejne komunikaci, jsou to potom v lepsim pripade auta v pankejtu a ridic se zapalenymi tremi cigaretami, co zacina vetu: "jsem myslel..."pro dest nedoporuciji ani druhou situaci, ackoli jsem ji uz parkrat nechtic zazil. co je v rychlosti 40km/hod bod 2 se na kluzkem povrchu ve vyssich rychlostech stava bodem 3 a to je pak clovek opoceny az...na desti ROZUMNY ridic BMW s pohonem jen na zadek naprosto pokorne splyne s provozem a nic nezkousi, muj skromny nazor...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.06.2012 22:07, RE: Fyzika
tomaskrtek napisał:
většina BMW je na tom hodně dobře s rozložením hmotnosti, jak psal výše David, motor je obvykle až za přední nápravou. navíc náhon na zadek znamená že vzadu je diferák, poloosy+zbytek nápravy jako u předokolky, BMW třeba kvůli lepšímu rozložení hmotnosti cpe někdy i baterku do kufru, díky čemuž je zadek zatíženější-dostatečně, a nedotáčivost prakticky nevyvoláš, zadokolky jsou přetáčivé. a daleko raději budu vyrovnávat přetáčivý smyk než nedotáčivý. ještě k tomu rozložení hmotnosti-třeba Alfa kd...
Petr-Tipcars: S tim vybiranim pretaciveho smyku souhlasim. pokud to neni mimo co se tyce rychlosti, lze to povazovat za kontrolovane. nedotacivy smyk ma ten problem, ze jej ridici predokolek prakticky skoro nezaziji a neresi a pak mohou (a nemusi) byt trochu zaskoceni...u zadokolky se mi to zda čitelnejsi. baterka se myslim davala do kufru u sestivalcu. maji toho na predku trochu vic, nez ctyrvalce...a presne, zadek zatezuje diferak, doporucuji vlezt si pod auto a clovek pochopi, ze ho na jedne ruce neuzvedne. ona i prevodovka primo pod saltrpakou uz je hodne dozadu utopena, kardan taky neco malo vazi a kdyz si clovek doleje kapalinu do zadniho ostrikovace, ma vystarano v praxi to chce neblbnout, cim pozdeji se to utrhne, tim horsi jsou mozne nasledky...samozrejme to auto si o to rika, zvlaste sestivalce: rado to zataci, rado a rychle se vytaci, podvozek drzi jak prilepeny, naklony relativne male, rizeni komunikativni az by jeden brecel stestim, ALE...clovek je za volantem i od toho, aby mel rozum, zabava musi byt vzdy kontrolovana a vylozene blbnuti bych si nechal mimo silnici...BTW: fantasticke je se podivat na predni kola u BMW: nejdou k nim poloosy. ono se to samozrejme vi, ale kdyz to pak clovek vidi na vlastni oci, spoustu veci pochopi. rizeni samotne vlastne skoro PRED motorem, nebo primo pod rozvody, takze uplne vepredu...ono to vazne ma neco do sebe
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.06.2012 22:11, RE: Fyzika
Pepe napisał:
Máš pravdu. Spousta lidí s předokolkou při nedotáčivém smyku hamstne na brzdu, a letí mimo. Stačí ubrat plyn, a LEHCE SROVNAT kola, aby byla styčná plocha mezi pneu a povrchem co největší. Vymáčknout spojku nemá smysl, přeci jen potřebuju sílu záběru. Krásné přetáčivé smyky se dají dělat i s P 306, pokud má zadní elastokinematickou nápravu v pořádku.
David má pravdu. Ubrat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.06.2012 22:22, RE: Informační přínos
Koloss napisał:
Myslel jsem to jinak - můžeš bejt super automechanik, ale nemusíš být super řidič (bez ohledu na počet aut, která si řídil, u automechanika by to měl být běžný stav). Proto ta kritika proti srovnání BMW a Audi, myslím že super řidič by to takhle nenapsal, určitě ne takto paušálně, na každé straně by se dal najít super kus stejně jako na druhé super aušus, pak by srovnání mohlo dopadnout, jak jsi napsal.

Co se týče diskuze - jestli jsi tu nový a pustil jsi se do křížku se zaběhanými matadory, ...
Jasně,všechno akceptuji.A máš pravdu,jsem tady nový a nemůžu čekat vřelé přijetí :) Ale zkusil jsem to: )))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.06.2012 22:24, RE: Informační přínos
rohYpnol napisał:
Joj. Teď mi přijde, že píše uražené ego...
1) do nikoho se nenavážím
2) i já JEN píšu, jak na mě zapůsobila recenze
3) Tak tady o to, co bylo měněno, co se kazí atp. nikdo nestojí a kdyby stál, tak to napíšeš do recenze? TAKPROČ TO TAM NENACHÁZÍM??? Nebo tys dopředu věděl, že o to nikdo stát nebude? Já bych si to třeba rád přečetl (jinak bych to asi ani nepsal do mého příspěvku...).
4) Právě proto, že z recenze jsem se dozvěděl max. tak tvoje opovržení turbem, žes servisoval kde co a že máš ...
OK,zkusím to!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.06.2012 22:27, RE: Informační přínos
rohYpnol napisał:
Joj. Teď mi přijde, že píše uražené ego...
1) do nikoho se nenavážím
2) i já JEN píšu, jak na mě zapůsobila recenze
3) Tak tady o to, co bylo měněno, co se kazí atp. nikdo nestojí a kdyby stál, tak to napíšeš do recenze? TAKPROČ TO TAM NENACHÁZÍM??? Nebo tys dopředu věděl, že o to nikdo stát nebude? Já bych si to třeba rád přečetl (jinak bych to asi ani nepsal do mého příspěvku...).
4) Právě proto, že z recenze jsem se dozvěděl max. tak tvoje opovržení turbem, žes servisoval kde co a že máš ...
Napsal jsem to asi moc jednoduše,jak jsem již psal-moje první vkládaná recenze.Taky je fakt,že mě moc nebaví tukat do booku.Jinak toho o autech a jejich závadách dokážu mluvit hodiny :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.06.2012 22:43, To mě pose*
Nevím čemu smát se nebo divit se dřív. Odkdy víc kape olej z dieselů a zvlášť u starých TDI? Zažil jsem jich hodně a pokud to není PD s vyviklanými vstřikovači tak z něj olej neteče. A snad mechanik si umí přetěsnit motor, ne? A na konci že prej těch 25 koní navíc (u verze 1,8 turbo) za to nestojí? To s tím asi chlapec nikdy nejel! Je to jako jiný motor. A důležitý je hlavně ten nárůst točivého momentu ve středních otáčkách. A že spotřeba je o litr vyšší? V praxi jezdí úsporněji právě 1,8T a hlavně psal že mu na spotřebě nezáleží tak co řeší. Jsem si říkal, proč je tu tak živo. Nedivím se :D
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 08.06.2012 06:22, RE: To mě pose* , seděl si v obou motorizacích? asi ne, máš to z agentury JBP
Paul napisał:
Nevím čemu smát se nebo divit se dřív. Odkdy víc kape olej z dieselů a zvlášť u starých TDI? Zažil jsem jich hodně a pokud to není PD s vyviklanými vstřikovači tak z něj olej neteče. A snad mechanik si umí přetěsnit motor, ne? A na konci že prej těch 25 koní navíc (u verze 1,8 turbo) za to nestojí? To s tím asi chlapec nikdy nejel! Je to jako jiný motor. A důležitý je hlavně ten nárůst točivého momentu ve středních otáčkách. A že spotřeba je o litr vyšší? V praxi jezdí úsporněji právě 1,8T a hla...
Těch 25 koní není opravdu tak moc. V reálném provozu , když bude někdo spěchat, tak na vzdálenosti 50km z A do B bude rychlejší ten, kdo bude víc překračovat maximálku. Mám video o porovnání 1,8 a 1,8T ve stejných vozech z rychlosti 60km/h. Turbo bylo lepší, ale rozhodně ne tak, aby někdo mohl tvrdit, že v reálném provozu najede na toho druhého třeba 5 minut. To, co je schopné předjet turbo, dokáže i atmosféra. Reálně totiž vždy někoho dojedeš a předjíždíš, no rozjíždíš se z +-60 na nějakou rychlost a zase brzdíš. A tak pořád dokola. Porovnávat totiž parametr z 0 na 100, je pouze pro start na okruhu, nebo pro závod na 400m s pevným startem, tam se ten výkon a krouťák ukáže.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 08.06.2012 08:15, RE: To mě pose* , seděl si v obou motorizacích? asi ne, máš to z agentury JBP
Imhotep napisał:
Těch 25 koní není opravdu tak moc. V reálném provozu , když bude někdo spěchat, tak na vzdálenosti 50km z A do B bude rychlejší ten, kdo bude víc překračovat maximálku. Mám video o porovnání 1,8 a 1,8T ve stejných vozech z rychlosti 60km/h. Turbo bylo lepší, ale rozhodně ne tak, aby někdo mohl tvrdit, že v reálném provozu najede na toho druhého třeba 5 minut. To, co je schopné předjet turbo, dokáže i atmosféra. Reálně totiž vždy někoho dojedeš a předjíždíš, no rozjíždíš se z +-60 na nějakou rych...
S tím úplně nesouhlasím. Rozdíl mezi 125 a 150 ks je docela citelný a pokud je navíc ještě podpořený lineárním růstem v případě přeplňování, chová se ten motor ještě jinak a v nižších výkonech se ta diference relativně zvětšuje (rozdíl 25 koní je v maximu, takže v polovině rozsahu by byl teoreticky 12,5 ks, avšak atmo motor bude mít růst výkonu spíše konvexní, čili se rozdíl od lineáru zvětší řekněme třeba na 15 nebo i více koní). Nejde přitom o nějaký časový rozdíl na ujeté vzdálenosti, ale o dynamické možnosti během předjížděcího manévru, kde se sahá k maximu, a tam se ten rozdíl projeví, a co stihne předjet turbu, nemusí stihnout atmosféra stejného obsahu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 08.06.2012 09:56, RE: To mě pose*
Paul napisał:
Nevím čemu smát se nebo divit se dřív. Odkdy víc kape olej z dieselů a zvlášť u starých TDI? Zažil jsem jich hodně a pokud to není PD s vyviklanými vstřikovači tak z něj olej neteče. A snad mechanik si umí přetěsnit motor, ne? A na konci že prej těch 25 koní navíc (u verze 1,8 turbo) za to nestojí? To s tím asi chlapec nikdy nejel! Je to jako jiný motor. A důležitý je hlavně ten nárůst točivého momentu ve středních otáčkách. A že spotřeba je o litr vyšší? V praxi jezdí úsporněji právě 1,8T a hla...
Všechny TDI ,včetně PD co jsem viděl od roku 1990-2009 měli jistý únik oleje,převážně okolo TURBA.Neříkám,že to nejde opravit,ale proč to řešit,když to jinde není.Taky TDI moc nemusím.Ano,jsou to výkonné motory,úsporné ,ale mě nějak neoslovili.Asi mám jen negativní zkušenosti,jenže opravdu mi 1,8 T nepřišla až tak výkonnější.V 1,8T jsem jel taky.Zátah je znát,to jo.Nebaví ale mě vychlazovat turbo po jízdě,protože obvykle odněkud přiletím a hned vypínám motor,pak by následovala výměna nebo repase a moc dobře vím jak kvalitní různé náhrady jsou,takže bych volil originál(cena),model s turbem musí mít výkonnější brzdy-tudíš dražší atd.To už je rozumnější uvažovat o 2,4 nebo 2,6.
reagować
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.