0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi A4 2.5 TDI

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 08.08.2007 10:34, RE: odbornici
A4 napisał:
Pro Tomáše: na jednu stranu se nedivím, že jsi musel reagovat na tuto v podstatě velmi nepovedenou recenzi, na druhou stranu se bohužel prezentuješ způsobem, jako bys měl patent na rozum. Píšeš, že musíš reagovat na fanatické zastánce jedné značky. To já zas musím reagovat na fanatické odpůrce jedné značky jako jsi ty. Musím souhlasit, že motor 2,5 TDi V6 není zrovna povedený (VP 44), nechápu ale, proč A4ku ozančuješ za špatný vůz. A fráze typu "vůbec nejede" a "neskutečně líný" jsou hodně přita...
Na druhou stranu, A4, tobě se při čtení článku chtělo smát, nebo spíš brečet? Řekl bych, že b) je správně. Jde o to, že takoví odborníci dokážou svým stylem auru takového auta úplně zdecimovat. Osobně považuji A4 za (na německé poměry) top elegance. Otázka image a ceny je věc jiná, a podobné články dokážou neutrálního čtenáře spíše popudit, než nadchnout....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 08.08.2007 10:46, RE: odbornici
Pepe napisał:
Na druhou stranu, A4, tobě se při čtení článku chtělo smát, nebo spíš brečet? Řekl bych, že b) je správně. Jde o to, že takoví odborníci dokážou svým stylem auru takového auta úplně zdecimovat. Osobně považuji A4 za (na německé poměry) top elegance. Otázka image a ceny je věc jiná, a podobné články dokážou neutrálního čtenáře spíše popudit, než nadchnout....
Jo, máš pravdu, vždyť jsem taky psal, že ta recenze je o ničem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 08.08.2007 11:20, RE: odbornici
Tomáš napisał:
A k těm odborníkům: Já osobně jsem se vždycky snažil vyvarovat tipickému pindání o ničem.....moje reakce také nenaleznete u všech recencí, ale na dvacetiletého hocha, který zde píše jak 2,5 114kW skvěle jede a perfektně sedí v zatáčkách prostě musí reagovat každý, kdo v tom voze seděl !!! Buď si chlapec vymýšlí a auto vyděl jen u souseda v garáži, nebo v něm opravdu jel a jelikož to bylo nejsilnější vozidlo ve kterém seděl tak měl pocit že jede. Kdysi když jsem přesedl ze Š105 do Favorita měl js...
vyděl=viděl
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 08.08.2007 12:39, RE: odbornici
A4 napisał:
Pro Tomáše: na jednu stranu se nedivím, že jsi musel reagovat na tuto v podstatě velmi nepovedenou recenzi, na druhou stranu se bohužel prezentuješ způsobem, jako bys měl patent na rozum. Píšeš, že musíš reagovat na fanatické zastánce jedné značky. To já zas musím reagovat na fanatické odpůrce jedné značky jako jsi ty. Musím souhlasit, že motor 2,5 TDi V6 není zrovna povedený (VP 44), nechápu ale, proč A4ku ozančuješ za špatný vůz. A fráze typu "vůbec nejede" a "neskutečně líný" jsou hodně přita...
No A4 sem píšu, protože se jí hlavně rozpadá přední náprava !!! Mazda 6 má sice přední osu na podobné koncepci, ovšem 100 tis. vydrží vždy !!! A A4?? kolik?? Hmm...?? (mluvim o hliníku) navíc o tom 2,5 TDi V6 tady například Martin Vaculík napsal víc než dost...a nejsem fanatický odpůrce Audin - to opravdu ne !! Například Audi A6 do roku 1997 byl skvělý vůz. Ano, také měl motor podélně před osou, mě to osobně nevadí (nejsem sportovně založený řidič), ale za to má litinový ramena a vzadu tuhou nápravu !!! S legendárním 5-ti válcem TDI sem nikdy nejel, jel jsem pouze s 2.0 74kW - starý, celek mlíný, ale absolutně poslušný motor. Všeználek jistě nejsem, jen píšu co vim. Většinou se ozve právě ten, kdo si na svém voze nenechá nic vymluvit......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 08.08.2007 14:34, RE: odbornici
Tomáš napisał:
No A4 sem píšu, protože se jí hlavně rozpadá přední náprava !!! Mazda 6 má sice přední osu na podobné koncepci, ovšem 100 tis. vydrží vždy !!! A A4?? kolik?? Hmm...?? (mluvim o hliníku) navíc o tom 2,5 TDi V6 tady například Martin Vaculík napsal víc než dost...a nejsem fanatický odpůrce Audin - to opravdu ne !! Například Audi A6 do roku 1997 byl skvělý vůz. Ano, také měl motor podélně před osou, mě to osobně nevadí (nejsem sportovně založený řidič), ale za to má litinový ramena a vzadu tuhou náp...
Nechci být zase chytrej, ale tahle A4, co je v článku, má sice nápravu obdobné konstrukce, jako předchozí A4, avšak tahle vydrží klidně mnohem více než 100 000 km, a překvapivě je dokonce o cca 8 kg lehčí, než ta u předchozího provedení. Přední nápravy Audi/VW byly problém u starých modelů a to do roku 2002. Třeba Superb ji už má od začátku odolnější. Tahle generace A4 není špatná, ale motor 2,5 TDI V6 je starý a s některými chronickými a velice drahými závadami. Kromě čerpadla VP44, jehoř řídící jednotka občas shoří, se poslední dobou objevují i opotřebené vačkové hřídele (to je nová závada) ikdyž nijak častá není. Tomáš Dusil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 08.08.2007 15:28, RE: odbornici
anonym napisał:
Nechci být zase chytrej, ale tahle A4, co je v článku, má sice nápravu obdobné konstrukce, jako předchozí A4, avšak tahle vydrží klidně mnohem více než 100 000 km, a překvapivě je dokonce o cca 8 kg lehčí, než ta u předchozího provedení. Přední nápravy Audi/VW byly problém u starých modelů a to do roku 2002. Třeba Superb ji už má od začátku odolnější. Tahle generace A4 není špatná, ale motor 2,5 TDI V6 je starý a s některými chronickými a velice drahými závadami. Kromě čerpadla VP44, jehoř řídíc...
No nevím, jestli jsou opotřebené vačk. hřídele nová závada, řekl bych, že tak moc nová nebude. Trpí tím zejména motory, co jezdí/jezdily na LongLife oleje měněné po 30 tkm. Doporučoval bych výměnu max. po 15 tkm nebo po roce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 11.08.2007 10:38, RE: lexus
Pepe napisał:
Souhlas, takový nesmysly jsem už dlouho nečetl. A autor měl před tímto B6 ? Neplete si to náhodou s B5 faceliftem? A nevyměnit hned po koupi rozvoďák s vodicí a napínací kladkou je ukázka všeho možného, jenom ne zdravého rozumu. Jo a volant by mě přišel divný snad jenom kdyby byl čtvercový místo kulatého....
)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.09.2007 15:01, RE: odbornici
anonym napisał:
Nechci být zase chytrej, ale tahle A4, co je v článku, má sice nápravu obdobné konstrukce, jako předchozí A4, avšak tahle vydrží klidně mnohem více než 100 000 km, a překvapivě je dokonce o cca 8 kg lehčí, než ta u předchozího provedení. Přední nápravy Audi/VW byly problém u starých modelů a to do roku 2002. Třeba Superb ji už má od začátku odolnější. Tahle generace A4 není špatná, ale motor 2,5 TDI V6 je starý a s některými chronickými a velice drahými závadami. Kromě čerpadla VP44, jehoř řídíc...
Mickey:
Mam A4 ('99) s orig. napravou (160tkm) ;o) Jazdene ale viac v DE.
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.