0
powrót
 

diskuze k tématu: AUDI A3 2008 koupit nebo nekoupit .-)

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit
europa00
ilość wystąpień37
data registracji25.01.2016
Piątek 29.01.2016 17:33, AUDI A3 2008 koupit nebo nekoupit .-)
mám možnost koupit od kamaráda audi A3 2008 s faceliftem predku primo od audi z roku 2011...plg nalitano 130 tkm...
svat velmi dobry kamarad se o to dobre stara..
je to dvoudverak...cenu chce 180 000

hodně slýchávam že jsou tohle fakt držáky auta ze se malo kazi atd...ale he to na me celkem palkas a navic uz je to celkem starte auto...sice v novejsim kabate ale stare..
je lepsi vrazit 180 000 do jine znacky ale poridit novejsi auto..co je treba srovnatelne??
nebo tahle kara za ty prachy fakt stoji???
co servis...to asi taky pak nebude nejlevnejší..

hrozne jsem chtela VW polo ale ted me kazdy varuje ze zrovna polo pred rokem 2010 radeji nekupovat atd...uz faklt nevim diky za rady.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Piątek 29.01.2016 20:27, **** **** *****
Kdyby po me nekdo chtel za A3 2008 180t nenazival bych ho kamaradem
Za ty penize koupite krasny Focus, Golf VI, Mazdu 3, Megane. Mladsi.
Pokud chcete vw kupte to Polo 1,4. Za 180t mozna sezenete i novy model.
Pokud nemusi byt VW tak Clio, 207, C3, Punto, Yaris, Micra. Vse benzin. Za 180t. sezenete i hezke Mini a to je i cool.
reagować
europa00
ilość wystąpień37
data registracji25.01.2016
Piątek 29.01.2016 20:50, audi
no prave ze to auto se na netu prodava tak kolem 200 000 i 220 a to bez toho liftingu z roku 2011 jenom ten stal 60 000 ta predelavka original od audi..plus top redelal na lpg za 30 000
mi to neprijde jako sapta cenA...kdyz a3 v normalnim stavu se prodava za 200 000
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Piątek 29.01.2016 21:32, **** ***** ****
Me to prijde drahy, technicky to je jen lepsi Golf a to jen v interieru. Jako neni to spatny auto, ale 180t bych za tak male auto z r.2008 nedal.
reagować
europa00
ilość wystąpień37
data registracji25.01.2016
Piątek 29.01.2016 22:27, audi
je pravda ze na audi nejsem .-) ani se ke mě nehodí...ale uz fakt tapu..ted mi zase nekdo rikal ze polo vubec nemám kupovat ty 2008 ze jsou spatne ze pola max od 2011 ...podle nejakeho celosvetoveho průzkumu stk...
a ja uz se v tom ztracím .-)

pocitove tihnu k VW... A auta budou dve..jedno vetsi pro partnera..ten chce bud superba nebo pasata...a jedno mensi pro me...proste at je nejake mensi auto na litacku, kdyz budu pracovne neco resit atd at nejezdim zbytecne s korabem...
takze pocitove jsem za VW ...ale golfy z tech nizsich rocniku se mi nelibi deginove..vsechno to vypada tak z 83 .) roku..tak to na me působi...ale to polo ta 2008 uz vypada slušně

nechci 1.2 snad 1.4 postaci..a ríkáte ze jedině benzin jo...pac mi bylo receno ze lpg celkem zatezuje motor .-) furt nejake nove info..a stale zadne nove auto .)
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Piątek 29.01.2016 22:47, **** **** ******
Lpg moc u vaseho najezdu nedava smysl. Vyplati se to az pri daleko vyssim.

Polo 9N3 ktere chcete je dobre auto. I motoricky. Je velmi odolne, mechanicky bez problemu. Motory 1,2 se nehodi na cesty mimo mesto, jinak jsou ok. 1,4 je fajn. Bude sice jezdit za 6-7l ale spolehlivost je dobra.

Diesel vubec nereste, ten se vam nevyplati.

Ale to Polo je dost drahe. Za stejne penize koupite mladsi auto ktere neni o nic horsi.

Pokud netrvate na image klidne jdete do Itala nebo Frantika. Nebo Yaris.

Pokud bych mel v rodine druhe auto tridy Passat koupim si Fox (Aygo, Panda) a mam klid. Usetrite a ve dvou lidech je to srovnatelne s Polem.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Sobota 30.01.2016 06:33, RE: **** **** *****
PetrT napisał:
Kdyby po me nekdo chtel za A3 2008 180t nenazival bych ho kamaradem Za ty penize koupite krasny Focus, Golf VI, Mazdu 3, Megane. Mladsi. Pokud chcete vw kupte to Polo 1,4. Za 180t mozna sezenete i novy model. Pokud nemusi byt VW tak Clio, 207, C3, Punto, Yaris, Micra. Vse benzin. Za 180t. sezenete i hezke Mini a to je i cool.




Já osobně bych lítanou starou A3 s LPG nechtěl - protože LPG bývá cesta do pekel a ta cesta se nevyhýbá ani Audi. Máš zjištěné, jestli někdo někdy aspoň zkontroloval stav systému LPG, potažmo stva ventilů, jak se to na LPG chová? Ono blbě instalované a seřízené LPG působí občas dosti značné noční můry a následně průvan v peněžence (stačí si nechat vyměnit všechny LPG vstřiky, oba filtry a pár litrů je pryč, aniž bys vyjel a to je ta levnější varianta).

Já bych šel také jinou cestou, Honda Civic.
reagować
europa00
ilość wystąpień37
data registracji25.01.2016
Sobota 30.01.2016 09:52, auta do 100 000
můj limit na auto je 100 000 co bych mohla dat cash...na splatky brát nechci..to kamaradovou auto by na splatky slo cast jeho..tam bych ale nepreplatila...

ale co jsem hledala auta do 100 000 tak tam zase az takový vyběr není..taky jsou to 2008-2010...ale vetšinou jspou to auta uplne s malým obsahem..hlavne chevrolet..

ale jestli mám resit rozdil vyroby pouze jeden rok nebo dva tak si radeji koupím auto ktere se mi uz libi nez auto ktere vlastne ani nechci...
pokud koupim auto do 30 000 tak je mi jedno co to bude hlavne at je trochu zachovale..ale za 100 000 bych uz rada i neco co se mi libi..a TY POLA SE DAJI SEHNAT ZA 100 000

jinak tedy nevim jake auta jste mel namysly..francouze..jako peugeot??
chci sice nemsi auto ale ne uplny bombon..budu v tom vozit jeste dve deti...atd..
neni to jen auto se kterym jede baba ke kadernikovi .-)
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Sobota 30.01.2016 11:44, xxxx xxxx xxxxx
No treba Clio, 207, C3 jsou prostorove jako to Polo. Rodinne auto neni ani jedno z nich.
Polo bude ale z nich rozhodne nejdrazsi, pritom Frantici maji lepsi motory do 1,4.
Spolehlivosti bych se nebal, jsou to jednoducha auta.
Polo asi po deseti letech vypada lepe nez C3, ale jezdi stejne. Takze jde jen o to co chcete.
Jedna kolegyne tazatelka tu resila Chevrolet Laceti, ten koupite do 100t i v kombiku. Ale pokud je pro vas 6l vysoka spotreba asi spis koukejte na mensi auta.
reagować
europa00
ilość wystąpień37
data registracji25.01.2016
Sobota 30.01.2016 14:19, c3
c3 je nic moc tedy design..to uz se mi libi spise c4 to uz to auto trochu vypada za ty penize
treba tohle
http://www.tipcars.com/citroen-c4/citroen-c4-38400561.html

jenze u auta nejdep reci jen o motor ne...dneska ty auta maji tunu elektroniky a zrovna francouzi jsou prosluli tim jak se jim tam vsechno kazi...a pak clovek ani nvi jestli s tim auten neco je nebo jen blbne kontrolka...
citroeny nevim jk na tom jsou...
ja nasla hezke to polo a myslim ze bych sde dostala na cenu tak 95 000 za 2008
a pokud dobre slychava VW tolik neklesaji na cene jako jine auta...
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Sobota 30.01.2016 15:30, RE: c3
europa00 napisał:
c3 je nic moc tedy design..to uz se mi libi spise c4 to uz to auto trochu vypada za ty penizetreba tohlehttp://www.tipcars.com/citroen-c4/citroen-c4-38400561.htmljenze u auta nejdep reci jen o motor ne...dneska ty auta maji tunu elektroniky a zrovna francouzi jsou prosluli tim jak se jim tam vsechno kazi...a pak clovek ani nvi jestli s tim auten neco je nebo jen blbne kontrolka...citroeny nevim jk na tom jsou...ja nasla hezke to polo a myslim ze bych sde dostala na cenu tak 95 000 za 2008a pokud dobre slychava VW tolik neklesaji na cene jako jine auta...


Za 100t si moc nemůžete vybírat co se líbí a co ne
C4 je konkurent Golfa, ne Pola. Bude mít i vyšší spotřebu - je větší.
Od Frantíku bych si velké auto taky nekoupil, ale melé umí skvěle. Ty auta jsou jednoduché a mají výborné motory do té 1,4. A jsou levné. Clio 1,2 bude jezdit lépe a úsporněji než Polo 1,4.
Polo na které se ptáte je lepší jen v tom že dokáže vytvořit dojem dražšího auta, nic víc. Špatné ale neni, jen nenabízí víc než ostatní. Technicky je identická Fabia I. Počítejte ale s tím že když koupíte Polo za 95t bude stát ještě tak 8-10t na prvotní servis - rozvody, olej, filtry.
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Sobota 30.01.2016 16:33, Punto
A co takový Fiat Grande Punto 1.4 benzín - Motor nezničitelný, designově pěkné auto a navíc do 100 tisíc se dá docela vybírat, je jich docela dost k mání. Já bych třeba volil tuhle variantu, díly dostupné a uto netrpí nějakými zásadními problémy a je docela povedené a ve vnitř prostorné.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Sobota 30.01.2016 20:10, VW Polo 1.4 a VW Golf 1.4 jsou skvělá auta
Zdravím, že by VW Polo 1.4 bylo špatné auto, slyším poprvé, takže bych se ho nebál. To samé platí pro VW Golf VI 1.4 ....
Audi A3 je skvělé auto, ale nevím co s tím LPG
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Niedziela 31.01.2016 08:15, RE: c3
europa00 napisał:
c3 je nic moc tedy design..to uz se mi libi spise c4 to uz to auto trochu vypada za ty penizetreba tohlehttp://www.tipcars.com/citroen-c4/citroen-c4-38400561.htmljenze u auta nejdep reci jen o motor ne...dneska ty auta maji tunu elektroniky a zrovna francouzi jsou prosluli tim jak se jim tam vsechno kazi...a pak clovek ani nvi jestli s tim auten neco je nebo jen blbne kontrolka...citroeny nevim jk na tom jsou...ja nasla hezke to polo a myslim ze bych sde dostala na cenu tak 95 000 za 2008a pokud dobre slychava VW tolik neklesaji na cene jako jine auta...


púroboha už je rok 2016! Ty kydy o elektrice francouzkejch aut jsou už asi 10 let mimo mísu!!! Francouzký auta jsou dnes se spolehlivostí srovnatelné se zbytkme produkce, včetně té proslulé německé a v mnoha případech je i předčí - odolností.
Ono spolehlivost auta není o tom, jestli někde odejde žárovka, ale třeba o tom, jak si stojí elektrkcý systém auta jako celekm. nechchi s erozepisovat, rptože by to bylo mlácení prázdný slámy a lidi vědí stejně sami všechno nejlépe - jezdil jsem od roku 1995 do roku 2010 jen a pouze francouzké služební vozy a dnes v rodině jednoho fratíka dokonce máme. Ale v mezidobí jsme měl i dost škodovek, které vždy byly modlami mezi českými auty - a dám to otázku: který myslíš že byly více poruchové? odpovím ti sám a věřit tomu může a taky nemusíš, nikdo tě nepřemluvá. Oktávide I 1,9TDI 81klW: řídící jednotka komfortu - auto asi měsíc po záruce - odešla tak že stáhla všechna okna na parkovišti u Kaufglandu v dešti včetně střechy, auto řvalo a za chvíli v něm bylo 5 cm vody. Výrobce se postavil k problému prde*li aŘJ komfortu jsem si zacáloval včetně nákladů na vysušení auta - 11.000Kč. Odešlo čidlo hladiny v nádobce chaldící směsi - dva drátky zalisované v stěně nádobky - koupit nov=é - za kus plastu 1200Kč. problémy se zatuhlými lopatkami turba jsem už přestal počítat. Oktávia I TDI 1,9 drzhý kus, který jsem dostal, když jsme jako firma odešli od pežotů - proti generaci před FL jeden problém za druhým, ale mechanického rázu - spojka, opětovně turbo (lopatky, pak celá regulace, ankonec výměna turba- ale to se tě u benzínů etýká, píšu to jen pro srovnání, protože ty pežoty, co jsem jezdil deset let, byly všechno taky turbodýzly a tento problém jsem nikdy nemusel řešit), žhaviče, jednou jsem zůstal v noci trčet kdesi na Vrchovině díky spálenému relé žhavení a bez něj slovutná octívie nejede!!! Výma releé za 800KLč + úhrada za žkuté anděly!!! Dále Superb 2,5 V6 - mechanické problémy, vysypané přední osy po pár tisícíh km, hniloba na víku kufru - a bonbonek, na který nikdy nezapomenu - výměna tlakové hadice od serva - asi 60cmdlouhá pancéřovaná haidce se 2 koncovkami výměna v servisu nádherných 7500Kč !!! Na pežotech (vyjemuju ti je: 306TD, 405SRDT, 406HDO 80kW, 605SRDT, 407 1,6HDO, 807 2,0 79kW FAP a následně jeden rodinný 407SW 1,6HDI) jsem nikdy ani jednou nemusel šáhnout na motor, spojku, převodovku. ANi jednou jedinkrát!!! A nebýt jednou vadné ŘJ stajování okna u 807, kterou mi v záruce během 20 minut vyměnili, se v životě nesáhlo na nic jiného, než na brzdy a rozvody. Nikdy se nestalo, že by se stalo něco s elektronikou.
V roce 2013 jsem kouil dceři pro začátek Clio s 1,2 benzínem. Auto bylo ojetéa nikod neví, kolik má v reálu km. Jedno ale vím jistě, že se už zaplatilo. Stojí venku, je to 2005, na autě není ani pupíneček koroze nikde, na to jsem alergickej, mění se jn oleje a filtry. AUto jezdí absolutně 100% splehlivě, nebýt překousaných kabelů od jednoho čidla od kuny, které jsem na cestě provozorně spojil a zamotal náplastí, tak se nikdá nikdy nic neřešilo. Nápravy - tam se dělal jednou tyčky, což u měststskýho auta je clekem banální věc. Palubní elektornika funguje absolutně, disleje všechny svítí, což třeba u Audi by majitelé mohli vyprávět i u BMW - řeší tzv. rozsypaný čaj, kdy jim půka dipsljů nesvítí. Tady svítí vše absolutně. Auto jezdfí za 5 litrů benzínu, ted v zimě dcera jezdi dio práce 3+3km, takže tam má asi 6,8. Kupuje jen benzín - toť vše.

Takže se nenech zmást těmy kecy- doba už trochu pokročila.

Sorry, je tam asi kupa překlepů, ale tohle jsem měl napsané asi za dvě minuty
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Niedziela 31.01.2016 08:37, RE: c3
Zdeny60 napisał:
europa00 napisał:
c3 je nic moc tedy design..to uz se mi libi spise c4 to uz to auto trochu vypada za ty penizetreba tohlehttp://www.tipcars.com/citroen-c4/citroen-c4-38400561.htmljenze u auta nejdep reci jen o motor ne...dneska ty auta maji tunu elektroniky a zrovna francouzi jsou prosluli tim jak se jim tam vsechno kazi...a pak clovek ani nvi jestli s tim auten neco je nebo jen blbne kontrolka...citroeny nevim jk na tom jsou...ja nasla hezke to polo a myslim ze bych sde dostala na cenu tak 95 000 za 2008a pokud dobre slychava VW tolik neklesaji na cene jako jine auta...
púroboha už je rok 2016! Ty kydy o elektrice francouzkejch aut jsou už asi 10 let mimo mísu!!! Francouzký auta jsou dnes se spolehlivostí srovnatelné se zbytkme produkce, včetně té proslulé německé a v mnoha případech je i předčí - odolností.Ono spolehlivost auta není o tom, jestli někde odejde žárovka, ale třeba o tom, jak si stojí elektrkcý systém auta jako celekm. nechchi s erozepisovat, rptože by to bylo mlácení prázdný slámy a lidi vědí stejně sami všechno nejlépe - jezdil jsem od roku 1995 do roku 2010 jen a pouze francouzké služební vozy a dnes v rodině jednoho fratíka dokonce máme. Ale v mezidobí jsme měl i dost škodovek, které vždy byly modlami mezi českými auty - a dám to otázku: který myslíš že byly více poruchové? odpovím ti sám a věřit tomu může a taky nemusíš, nikdo tě nepřemluvá. Oktávide I 1,9TDI 81klW: řídící jednotka komfortu - auto asi měsíc po záruce - odešla tak že stáhla všechna okna na parkovišti u Kaufglandu v dešti včetně střechy, auto řvalo a za chvíli v něm bylo 5 cm vody. Výrobce se postavil k problému prde*li aŘJ komfortu jsem si zacáloval včetně nákladů na vysušení auta - 11.000Kč. Odešlo čidlo hladiny v nádobce chaldící směsi - dva drátky zalisované v stěně nádobky - koupit nov=é - za kus plastu 1200Kč. problémy se zatuhlými lopatkami turba jsem už přestal počítat. Oktávia I TDI 1,9 drzhý kus, který jsem dostal, když jsme jako firma odešli od pežotů - proti generaci před FL jeden problém za druhým, ale mechanického rázu - spojka, opětovně turbo (lopatky, pak celá regulace, ankonec výměna turba- ale to se tě u benzínů etýká, píšu to jen pro srovnání, protože ty pežoty, co jsem jezdil deset let, byly všechno taky turbodýzly a tento problém jsem nikdy nemusel řešit), žhaviče, jednou jsem zůstal v noci trčet kdesi na Vrchovině díky spálenému relé žhavení a bez něj slovutná octívie nejede!!! Výma releé za 800KLč + úhrada za žkuté anděly!!! Dále Superb 2,5 V6 - mechanické problémy, vysypané přední osy po pár tisícíh km, hniloba na víku kufru - a bonbonek, na který nikdy nezapomenu - výměna tlakové hadice od serva - asi 60cmdlouhá pancéřovaná haidce se 2 koncovkami výměna v servisu nádherných 7500Kč !!! Na pežotech (vyjemuju ti je: 306TD, 405SRDT, 406HDO 80kW, 605SRDT, 407 1,6HDO, 807 2,0 79kW FAP a následně jeden rodinný 407SW 1,6HDI) jsem nikdy ani jednou nemusel šáhnout na motor, spojku, převodovku. ANi jednou jedinkrát!!! A nebýt jednou vadné ŘJ stajování okna u 807, kterou mi v záruce během 20 minut vyměnili, se v životě nesáhlo na nic jiného, než na brzdy a rozvody. Nikdy se nestalo, že by se stalo něco s elektronikou.V roce 2013 jsem kouil dceři pro začátek Clio s 1,2 benzínem. Auto bylo ojetéa nikod neví, kolik má v reálu km. Jedno ale vím jistě, že se už zaplatilo. Stojí venku, je to 2005, na autě není ani pupíneček koroze nikde, na to jsem alergickej, mění se jn oleje a filtry. AUto jezdí absolutně 100% splehlivě, nebýt překousaných kabelů od jednoho čidla od kuny, které jsem na cestě provozorně spojil a zamotal náplastí, tak se nikdá nikdy nic neřešilo. Nápravy - tam se dělal jednou tyčky, což u měststskýho auta je clekem banální věc. Palubní elektornika funguje absolutně, disleje všechny svítí, což třeba u Audi by majitelé mohli vyprávět i u BMW - řeší tzv. rozsypaný čaj, kdy jim půka dipsljů nesvítí. Tady svítí vše absolutně. Auto jezdfí za 5 litrů benzínu, ted v zimě dcera jezdi dio práce 3+3km, takže tam má asi 6,8. Kupuje jen benzín - toť vše.Takže se nenech zmást těmy kecy- doba už trochu pokročila.Sorry, je tam asi kupa překlepů, ale tohle jsem měl napsané asi za dvě minuty


Zdeny kdybys to napsal za 4 minuty tak by tam překlepy nebyly? zkus kápnout božskou a řekni co za tím doopravdy je? jsi dyslektik? nebo disgrafik? Nebo špatně vidíš? Nic z toho není k smíchu a aspoň by mi to pomohlo pochopit, proč píšeš tak příšerně...

reagować
europa00
ilość wystąpień37
data registracji25.01.2016
Niedziela 31.01.2016 08:50, diky
hele mi nebudes verit ja to o roku 2016 rikala všem mým kamošům, že prostě takoví giganti jako peugeot napr..si nemuzou proste dovolit delat debilni auta...že tam na to musi mít hlavy z celého sveta, kterí se tam tim zabývaji a ne nejake bageťáky...

chtela jsem prvotne koupit peugeot 407 z roku 2005 krasny zachovaly, akorat tam byl meneny motor..ale jinak super na ten rok hezky design když to porovnáš konkrétne se skodovkou ktera vypada jak popelnice z toho roku...
ale vsichni mi ho rozmluvili az mi ho zprotivili...takže auto jsem nekoupila...pač za nej chtel 65 000 a to je pry za vrak z roku 2005 hodne....a jeste za frantika pry .)

takze od te doby fakt hledaaam....a mam dve možnosti...rozhodla jsem se za 30 000 bud fakt koupit vrak co vydrzi alespon 2 roky bez vetsi opravy...nebo chci právě polo tak do 100 000 z roku 2008...

takze asi tak no
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Niedziela 31.01.2016 11:36, Auto pre zenu patnast pismen
Mesiac dozadu som tiez riesil auto pre manzelku. Mame 2 deti, preto prva padla volba na hondu jazz. Je to vyborne auto, variabilne a spolahlive, ale drahe. Nakoniec vybrala srdcom, a tak mame doma lanciu y. Je v plnej vybave (alcantara, dualna klima, bose hudba) a s nesmrtelnym motorom 1,2 59kw. Nadherne auto, aj ked ma len 3 dvere. Auto sa sice kupuje len ako spotrebak, ale predsalen, zivot je prilis kratky na to, aby ho clovek travil otraveny v nejakom nanutenom aute... Takze, aj ked podla mna za tu cenu vam da honda jazz ovela viac, kupte si polo a uzivajte si ho.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Niedziela 31.01.2016 14:35, RE: diky
europa00 napisał:
hele mi nebudes verit ja to o roku 2016 rikala všem mým kamošům, že prostě takoví giganti jako peugeot napr..si nemuzou proste dovolit delat debilni auta...že tam na to musi mít hlavy z celého sveta, kterí se tam tim zabývaji a ne nejake bageťáky...chtela jsem prvotne koupit peugeot 407 z roku 2005 krasny zachovaly, akorat tam byl meneny motor..ale jinak super na ten rok hezky design když to porovnáš konkrétne se skodovkou ktera vypada jak popelnice z toho roku...ale vsichni mi ho rozmluvili az mi ho zprotivili...takže auto jsem nekoupila...pač za nej chtel 65 000 a to je pry za vrak z roku 2005 hodne....a jeste za frantika pry .)takze od te doby fakt hledaaam....a mam dve možnosti...rozhodla jsem se za 30 000 bud fakt koupit vrak co vydrzi alespon 2 roky bez vetsi opravy...nebo chci právě polo tak do 100 000 z roku 2008...takze asi tak no


Asi bych zvolil variantu koupě levného auta (to clio 1,2 je ideal) a vydělat za ty dva roky na Polo od r. 2009. To je v současnosti jako celek asi nejlepší auto které jde ve třídě koupit. S motorem 1,4 bude perfektní.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Niedziela 31.01.2016 14:38, RE: Auto pre zenu patnast pismen
Citroenak napisał:
Mesiac dozadu som tiez riesil auto pre manzelku. Mame 2 deti, preto prva padla volba na hondu jazz. Je to vyborne auto, variabilne a spolahlive, ale drahe. Nakoniec vybrala srdcom, a tak mame doma lanciu y. Je v plnej vybave (alcantara, dualna klima, bose hudba) a s nesmrtelnym motorom 1,2 59kw. Nadherne auto, aj ked ma len 3 dvere. Auto sa sice kupuje len ako spotrebak, ale predsalen, zivot je prilis kratky na to, aby ho clovek travil otraveny v nejakom nanutenom aute... Takze, aj ked podla mna za tu cenu vam da honda jazz ovela viac, kupte si polo a uzivajte si ho.


Lancia Y je krásná, gratuluju. Jakou máš generaci? A za kolik?
reagować
Mirek
ilość wystąpień31
data registracji01.01.2016
Niedziela 31.01.2016 15:57, xx
to zdeny60:

zdeny,těch 5litrú spotřeby myslíš udělaná minymální,nebo prúměrka?nezlob se,ale trochu je to přitažené za vlasy i když clio 1,2 je malé a lehké auto,tak ten motor až takový vákon nemá a přece jen musíš trochu více šlapat na plyn,aby to jak tak jelo,,,,já bych mu spíše doporučil,at si koupí auto podle toho které se mu líbí,které splnuje aspon některé z jeho požadavkú,,není nic horšího koupit auto podle názoru někoho jiného a pak po čase na tohle rozhodnutí nadávat,,,já mu radit nebudu,at si vybere sám,snad bude mýt štastnou ruku na kus,přece kupuje ojetinu,,,spíše by asi bylo dúležité odkud to auto pochází a od koho to kupuje,,
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.