0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi představilo model A1 quattro

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.12.2011 12:07, spotřeba
Pěkné autíčko, ale co se spotřeby týče tak 8.5 l/100 km je údaj z říše pohádek.Možna tak při velmi klidné jízdě a to ještě horko těžko. Ale nic nového, papírové hodnoty u VW nikdy nesouhlasily s realitou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.12.2011 13:53, RE: spotřeba
V-tec napisał:
Pěkné autíčko, ale co se spotřeby týče tak 8.5 l/100 km je údaj z říše pohádek.Možna tak při velmi klidné jízdě a to ještě horko těžko. Ale nic nového, papírové hodnoty u VW nikdy nesouhlasily s realitou.
Tak hlavně asi záleží na noze řidiče. Měl jsem několik koncernových aut a s žádným nebyl větší problém se při předpisové jízdě na papírové hodnoty dostat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.12.2011 15:27, docela to ujde
Koncernový vůz - to je ale jinak pro hodně lidí spíše nadávka. Možná horší než ty ****!!! Ale tohle malé auto je zajímavé. Vzadu je víceprvek, to ale jenom kvůli toho 4x4. Motor ok. To bych si i koupil. Nepodbízivý design, solidní technika, je to takový roztomilý bonbónek a a pekelný k tomu. Akorát že to je koncern a ten je schopný si za tohle říct sumu, za kterou jsou Sedmičky aus Bayern... Pletu se?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.12.2011 15:33, RE: spotřeba
A4 napisał:
Tak hlavně asi záleží na noze řidiče. Měl jsem několik koncernových aut a s žádným nebyl větší problém se při předpisové jízdě na papírové hodnoty dostat.
Já jich měl také několik (naštěstí jen služební) a opravdu nebyl takový problém se na papírové hodnoty spotřeby dostat (bez klimy a do 100km/h). Bohužel jen dle měření PP - jakmile jsem měřil spotřebu dotankováním, zjistil jsem, že PP u koncernu nehorázně lže (pardon, je mírně nepřesné v rozsahu -0,5 až -1,4 litru na 100 km). Na spotřebu dle výrobce jsem se nikdy nedostal s žádným autem (ani to neočekávám, realita u mne činí +0,5 až +1,0 l/100km), ale jen koncern se mne snažil ze všech sil přesvědčit o své úspornosti - u ostatních značek jsem měl na PP odchylku do 0,2 litru což se dá akceptovat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.12.2011 15:35, RE: docela to ujde
gablenz napisał:
Koncernový vůz - to je ale jinak pro hodně lidí spíše nadávka. Možná horší než ty ****!!! Ale tohle malé auto je zajímavé. Vzadu je víceprvek, to ale jenom kvůli toho 4x4. Motor ok. To bych si i koupil. Nepodbízivý design, solidní technika, je to takový roztomilý bonbónek a a pekelný k tomu. Akorát že to je koncern a ten je schopný si za tohle říct sumu, za kterou jsou Sedmičky aus Bayern... Pletu se?
Já bych si koupi po zkušenosti s Fiatem 500 Abarth dost rozmyslel. Vzhledem ke krátkému rozvoru jsou tahle auta ve vyšší rychlosti směrově dost nestabilní.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.12.2011 15:58, RE: spotřeba
Pavlik napisał:
Já jich měl také několik (naštěstí jen služební) a opravdu nebyl takový problém se na papírové hodnoty spotřeby dostat (bez klimy a do 100km/h). Bohužel jen dle měření PP - jakmile jsem měřil spotřebu dotankováním, zjistil jsem, že PP u koncernu nehorázně lže (pardon, je mírně nepřesné v rozsahu -0,5 až -1,4 litru na 100 km). Na spotřebu dle výrobce jsem se nikdy nedostal s žádným autem (ani to neočekávám, realita u mne činí +0,5 až +1,0 l/100km), ale jen koncern se mne snažil ze všech sil přes...
Já měl samozřejmě na mysli dotankování od plné do plné.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.12.2011 18:53, RE: docela to ujde
Pavlik napisał:
Já bych si koupi po zkušenosti s Fiatem 500 Abarth dost rozmyslel. Vzhledem ke krátkému rozvoru jsou tahle auta ve vyšší rychlosti směrově dost nestabilní.
No, jo Abarth. Ale ten je technicky ošizený. To je naleštěné hovno. Tohleto je 4x4 + vzadu dobrá náprava a taky to bude mít určitě i spoustu dalších hejblat, co fiat nemá... Ale já osobně bych šel do Giullie Quadrofoglio. Cena ujde, je to kus poctivého železa, slušný rozvor...atd. Tam bych se nebál ničeho. A člověk ušetří oproti Focusu RS nějakých 250 000...., možná 300 litrů. Takže to by byla moje volba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.12.2011 21:02, RE: docela to ujde
gablenz napisał:
No, jo Abarth. Ale ten je technicky ošizený. To je naleštěné hovno. Tohleto je 4x4 + vzadu dobrá náprava a taky to bude mít určitě i spoustu dalších hejblat, co fiat nemá... Ale já osobně bych šel do Giullie Quadrofoglio. Cena ujde, je to kus poctivého železa, slušný rozvor...atd. Tam bych se nebál ničeho. A člověk ušetří oproti Focusu RS nějakých 250 000...., možná 300 litrů. Takže to by byla moje volba.
Abarth má také "jen" 99 kw výkonu. Tohle audi je podstatně silnější a rychlejší - proto se o směrovou stabilitu obávám ještě mnohem víc. Problém "techniky" podvozku se projeví v zatáčkách a při zatížení (naložení) auta - ale to, že auto není schopné udržet směr na rovině ve vyšší rychlosti (90+) bez neustálých korekcí volantem konstrukce podvozku moc neovlivní. Směrovou stabilitu ovlivňuje především délka rozvoru a ta je u obou těchto "prcků" podobná. Jestli je to (pseudo) quatro se projeví při rozjezdu a na kluzkém povrchu - opět nemá vliv najízdu přímým směrem rychlostí 90+.
Giulietu ani focus sem nepleť je to jiná třída a myslím si, že jsou určeny i pro jiného zákazníka.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.