0
powrót
 

diskuze k tématu: Porcelánová svatba aneb 20 let za volantem Audi 80

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Wtorek 23.02.2016 08:20, Audi 80
Auto je to urcite dobre, a najazd 950t km az neuveritelny z pohladu novych aut, chcelo by to ale viac sa o nom rozpisat.
reagować
Kojot027
ilość wystąpień111
data registracji02.01.2011
Wtorek 23.02.2016 08:44, A 80
Auto je to určitě kvalitní, jezdíme na Šumavu do jednoho penzionu, kde majitel tohle auto už asi 15 let vlastní. Koupil ho jako nové v Rakousku, když tam dělal. Od té doby ho má. Je teda víc okyslé a orezlé ale když člověk vleze dovnitř je v podstatě v bytelném autě, které jede a chová se stále normálně. Tachometr mu loni ukazoval kolem 630.000 km Servisuje to podle jeho slov u kolegy v Rakousku 2x ročně. O výměně neuvažuje...
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Wtorek 23.02.2016 10:05, výdrž
Auto je to určitě dobrý. Někdy kolem r.1998 ho vlastnil soused v černé barvě a s 2,8 V6, což byla dobrá volba. Je ale třeba si uvědomit že jako nové stálo možná víc než současná A4, přičemž tenkrát byla hodnota těch peněz uplně jiná. Takže reálně to auto stálo mnohem víc a kvalita se mohla udržovat.
Moc dobře si pamatuju jak jsem v 1996 kupoval Feldu kombi holobyt line za 290t a kamrád o dva roky dříve Sierru 1,8TD za 850t. Dnes mnohem větší Mondeo koupíme za 600t. , Sierra odpovídá velikostí Focusu.
Z aut je prostě spotřební zboží a neni důvod aby vydrželo déle než 5-7 let bez problémů. To je doba kdy má auto první majitel a když bude ok koupí si nejspíš stejnou značku znova. Jiné už to nebude.
reagować
pase
ilość wystąpień7
data registracji01.10.2008
Wtorek 23.02.2016 13:30, Nissan taky (dřívější) ...
Dobrý den,
v podstatě souhlas, je si dovolim přidat svoji trošku. Nissan Almera N15, 1,4 benzin, r.v. 1998 (letos plnoletá, hi, hi), koupeno 2000 s 20 k km za tenkrát přijatelných 230 k Kč, aktuálně atakujeme 300 k km. V rodině je dodnes, denně jezdí celkem 70 km (do práce a z5). Vše je originál (včetně plechů a výfuku - tam pouze nový svár kolena u zadního kola, pravda, ze začátku jsme dost poctivě dělali dutiny - cca 3x), pouze je 2. baterie a 2. sada H4. Oboje napoprvé vydrželo přesně 10 roků. Předloni jsme dopřáli nové tlumiče. Koroze velmi mírná. Z dnešního pohledu životní koupě.
U stávajících aut by asi nebyl - při údržbě - problém s karoserií, ale se vším možným ostatní (turba, elektronika, všelijaká další kurvítka ...).
reagować
jiriez
ilość wystąpień10
data registracji10.05.2007
Wtorek 23.02.2016 14:07, Tak model B4 se v roce 1984 určitě nevyráběl.
Zdravím, jen přípodotek - na fotce je Audi 80, řada B4. Ta se ale v roce 1984, jak se píše v tabulce, ještě rozhodně nevyráběla (vyráběla se v letech 1991 - 1996). Dokonce se v té době ještě nevyrábělo ani původní "vajíčko" B3 (1986 - 1991), ale zatím jen hranatá B2, ale tak ještě neměla pozink, a tak docela hnila. Jinak s tím, co se tady píše, můžu z vlastní zkušenosti souhlasit. Měli jsme B2, r.v. 1986, kupovali jsme v roce 1993 se (stočenými) 109.000, po deseti letech definitivně rozstřeleno (nějakej zhulenec ve Fábii trefil tátu při odbočování na světlech v cca 80 - 90 na PP kolo a dveře) a nemělo cenu to opravovat. V té době najeto 486 tis. Kč a ještě by se nějaká stovka vešla. Převodovka, motor a myslím, že i spojka, a určitě taky tlumiče a výfuk - se neměnily / negerálkovaly, nebylo třeba. Drobnosti ano - termostat, ložiska, kotouče, obložení a další spotřebák. Super kára, která držela. Podle mně poslední poctivá audina.
reagować
franta2004
ilość wystąpień2
data registracji23.02.2016
Wtorek 23.02.2016 14:08, Oprava roku výroby
Dnes jsem dostal oznámění, že můj příspěvek byl zveřejněn. Zjistil jsem chybné datum výroby auta, uváděl jsem 1984, ale správně má být 1994. Auto je stále v pohodě, pouze asi před třemi měsící mě "odešly" aktivní reproduktory v zadních dveřích. Nahradím obyčejnými
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Wtorek 23.02.2016 16:59, audi
Brácha měl a6 97 r.v. 2.5 tdi pětivál quattro (C4). Kočár jako prase, to co to auto se mnou zažilo, bylo neuvěřitelné. jednou v zimě (tuším rok 2006) jsem s tím při blbnutí na sněhu přeletěl pankejt cca v 60, strhl jsem to na pravé kolo, protože hrozilo, že tam trefím na předek statný dub, tak jsem stočil v poslední chvíli kola. Rána jako prase, vylezl jsem, říkám si ty jo to bude pohlé celé - rameno, tlumič atd. No viděl jsem ulomený kus ráfku. Tak jsem zkusil vycouvat, vše v pohodě, pak jsem se šoural pomalu domů - nic nevibrovalo, neházelo, jen byla pohlá příčka volantu. No dal jsem to na druhý den ke známému do servis s tím, co tam kua asi vše bude špatně - nic - udělala se geo, opravil ráfek a jezdilo se dál. To mi tenkrát mechanik říkal - ty voe, takové tanky se už nedělají, toho si važ. Auto jezdilo až do předloňska, kdy tomu na dálnici neuhl kanec a s audi byl konec Jinak jezdilo dodnes, na tachu to mělo cca 400, ale reál byl podle mě tak minimálně 600 a víc. Ale vzpomínám na to. Prostě v této době jsou to už jen auta, tenkrát ty auta měla i duši.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Wtorek 23.02.2016 17:11, RE: audi
driver111 napisał:
Brácha měl a6 97 r.v. 2.5 tdi pětivál quattro (C4). Kočár jako prase, to co to auto se mnou zažilo, bylo neuvěřitelné. jednou v zimě (tuším rok 2006) jsem s tím při blbnutí na sněhu přeletěl pankejt cca v 60, strhl jsem to na pravé kolo, protože hrozilo, že tam trefím na předek statný dub, tak jsem stočil v poslední chvíli kola. Rána jako prase, vylezl jsem, říkám si ty jo to bude pohlé celé - rameno, tlumič atd. No viděl jsem ulomený kus ráfku. Tak jsem zkusil vycouvat, vše v pohodě, pak jsem se šoural pomalu domů - nic nevibrovalo, neházelo, jen byla pohlá příčka volantu. No dal jsem to na druhý den ke známému do servis s tím, co tam kua asi vše bude špatně - nic - udělala se geo, opravil ráfek a jezdilo se dál. To mi tenkrát mechanik říkal - ty voe, takové tanky se už nedělají, toho si važ. Auto jezdilo až do předloňska, kdy tomu na dálnici neuhl kanec a s audi byl konec Jinak jezdilo dodnes, na tachu to mělo cca 400, ale reál byl podle mě tak minimálně 600 a víc. Ale vzpomínám na to. Prostě v této době jsou to už jen auta, tenkrát ty auta měla i duši.


Sakra já myslel, že auta vyrobená po roce 2008 mají na tacho 132 tkm, po roce 2002 mají 168 tkm a před rokem 2000 mají 234 tkm (maximálně 250 tkm) a vy tady hážete takovýma hausnumerama. To jsou lži!
Já to říkám pořád. Nejlepší auta jsou z přelomu tisíciletí a ta benzínová s Euro IV plní téměř totožné limity, které definuje Euro VI.
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Cztwartek 25.02.2016 13:30, RE: Nissan taky (dřívější) ...
pase napisał:
Dobrý den,v podstatě souhlas, je si dovolim přidat svoji trošku. Nissan Almera N15, 1,4 benzin, r.v. 1998 (letos plnoletá, hi, hi), koupeno 2000 s 20 k km za tenkrát přijatelných 230 k Kč, aktuálně atakujeme 300 k km. V rodině je dodnes, denně jezdí celkem 70 km (do práce a z5). Vše je originál (včetně plechů a výfuku - tam pouze nový svár kolena u zadního kola, pravda, ze začátku jsme dost poctivě dělali dutiny - cca 3x), pouze je 2. baterie a 2. sada H4. Oboje napoprvé vydrželo přesně 10 roků. Předloni jsme dopřáli nové tlumiče. Koroze velmi mírná. Z dnešního pohledu životní koupě.U stávajících aut by asi nebyl - při údržbě - problém s karoserií, ale se vším možným ostatní (turba, elektronika, všelijaká další kurvítka ...).


Dobrý den, budeme potěšeni, když o svém Nissanu napíšete recenzi na náš web: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme.
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Cztwartek 25.02.2016 13:35, RE: Oprava roku výroby
franta2004 napisał:
Dnes jsem dostal oznámění, že můj příspěvek byl zveřejněn. Zjistil jsem chybné datum výroby auta, uváděl jsem 1984, ale správně má být 1994. Auto je stále v pohodě, pouze asi před třemi měsící mě "odešly" aktivní reproduktory v zadních dveřích. Nahradím obyčejnými


Dobrý den, děkuji za upozornění. Rok výroby jsme upravili. Přeji další šťastné kilometry.
reagować
Šejk
ilość wystąpień1
data registracji26.02.2016
Piątek 26.02.2016 20:46, Svatá pravda
Dobrý den všem, 100% potvrzuji fakta z článku ohledně výdrže a kvality auta. Mám A80 B4, je to Avant tdi, akorát najeto jen necelých 200 tkm, takže proti kolegovu autu to mám sotva zajete. Ovšem i přes stáří 20 let, výfuk též původní, sice orezlý, ale zatím drží. Koroze na autě není, všechno funguje jak má, STK se projíždí na první dobrou. Jediná závada je nefunkční klima kvůli špatnému čidlu a někdy blbnou el. okna - zřejmě jsou načnuté kabliky ve dveřích. Auto plní jen EURO 2, myslím ale, že dlouhou životností a nízkou spotřebou (5,3/100 km) je konečný dopad na životní prostředí nesrovnatelně nižší než u radoby ekologických nových aut. Už tím, že "přežila" několik generací čistějších aut, která se musela nově vyrobit, mají vyšší spotřebu, komplikované dodatečné "čistící systémy" atd
Po čtení recenzí o ojetinách přestávám mít chut kupovat jakékoliv novější auto, pokud bych musel, v uvahu by přicházela snad jen Honda Accord nebo Toyota Prius.
reagować
franta2004
ilość wystąpień2
data registracji23.02.2016
Niedziela 28.02.2016 14:29, Oprava
Po dlouhé době jsem dostal oznámení mého příspěvku. Jako Vy jsem si všimnul překlepu. Máte pravdu, v roce 1984 se B4 nědělali. Vedle sedanu rok 1994, mám ještě Avanta taky rok 1994, stejná výbava a motor. Jezdí s ním dcera a kilomety neumím odhadnout. Na tachometru má 350 000 km. Auto jezdilo 12 let v Itálii a pak jsem ho koupil. Na rozdíl od sedana je daleko zachovalejší
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Poniedziałek 29.02.2016 13:53, RE: Svatá pravda
Šejk napisał:
Dobrý den všem, 100% potvrzuji fakta z článku ohledně výdrže a kvality auta. Mám A80 B4, je to Avant tdi, akorát najeto jen necelých 200 tkm, takže proti kolegovu autu to mám sotva zajete. Ovšem i přes stáří 20 let, výfuk též původní, sice orezlý, ale zatím drží. Koroze na autě není, všechno funguje jak má, STK se projíždí na první dobrou. Jediná závada je nefunkční klima kvůli špatnému čidlu a někdy blbnou el. okna - zřejmě jsou načnuté kabliky ve dveřích. Auto plní jen EURO 2, myslím ale, že dlouhou životností a nízkou spotřebou (5,3/100 km) je konečný dopad na životní prostředí nesrovnatelně nižší než u radoby ekologických nových aut. Už tím, že "přežila" několik generací čistějších aut, která se musela nově vyrobit, mají vyšší spotřebu, komplikované dodatečné "čistící systémy" atd Po čtení recenzí o ojetinách přestávám mít chut kupovat jakékoliv novější auto, pokud bych musel, v uvahu by přicházela snad jen Honda Accord nebo Toyota Prius.


Dobrý den, budeme rádi i za Vaši recenzi na Audi 80. Vložit ji můžete zde: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.