0
powrót
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo Giulietta 1.4 TJet a zkušenosti po 50 tis. km

kategorie zaszeregowania tematu: italská vozidla
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Wtorek 29.09.2015 09:43, Alfa je srdeční záležitost
Já už dlouho uvažuju, že to koupím manželce - sice jetinu, ale prostě to auto se mi líbí a jí taky a tady prostě jde vidět z té recenze, že pro to auto musí mít majitel srdce. Pak by mě zajímal ještě ten Fiat 500 Living, doufám, že po nějakých zkušenostech přibude taky recenze, to bych zase potřeboval já :) toho Livinga.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Wtorek 29.09.2015 11:04, Euforie
Po přečtení recenze, musím konstatovat, že autor skutečně dělá čest svému jménu.
reagować
gablenz
ilość wystąpień137
data registracji12.01.2009
Wtorek 29.09.2015 11:29, David V
Někdo je Radovan, někdo David Vykuk. Každý jsme nějací.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Wtorek 29.09.2015 11:41, RE: David V
gablenz napisał:
Někdo je Radovan, někdo David Vykuk. Každý jsme nějací.


Jé, Ty ještě žiješ?
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Wtorek 29.09.2015 14:12, RE: David V
David V napisał:
gablenz napisał:
Někdo je Radovan, někdo David Vykuk. Každý jsme nějací.
Jé, Ty ještě žiješ?


Gablenz? tenhle článek beztak napsal:)


reagować
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Wtorek 29.09.2015 14:40, RE: David V
Reno napisał:
David V napisał:
gablenz napisał:
Někdo je Radovan, někdo David Vykuk. Každý jsme nějací.
Jé, Ty ještě žiješ?
Gablenz? tenhle článek beztak napsal:)


Jo, taky bych řekl, podle toho stylu. Zkrátka další recenze typu "nejlepší auto na světě je v mé garáži"
reagować
rbiciste
ilość wystąpień83
data registracji30.09.2011
Wtorek 29.09.2015 15:25, RE: David V
A4 napisał:
Reno napisał:
David V napisał:
gablenz napisał:
Někdo je Radovan, někdo David Vykuk. Každý jsme nějací.
Jé, Ty ještě žiješ?
Gablenz? tenhle článek beztak napsal:)
Jo, taky bych řekl, podle toho stylu. Zkrátka další recenze typu "nejlepší auto na světě je v mé garáži"


Mno, s tím bych si dovolil hrubě nesouhlasit. V garáži jsem měl již leccos ale Alfa je Alfa. Dovoluji si předjímat, že autor s autem nejel ani s ním nežil.

Radovan
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Wtorek 29.09.2015 15:35, problém
Přijde mi směšné jak autor nutí své vidění světa ostatním a kdo s tím nesouhlasí má hned problém. Viz poslední věta.

Mě se třeba tahle Alfa vůbec nelíbí, stejně jako šílené MiTo. Ale líbí se mi 156, 166,159 i 147. Odvahu k zakoupení jsem však nikdy nenašel. V této třídě bych si koupil Golfa nebo Auris. Takže bud nejsem normální nebo mám problém, dle autora.

Víc než tahle Alfa si mi dokonce líbí i ten Fiat 500L.

Já bych spíš problém viděl u někoho jiného
reagować
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Wtorek 29.09.2015 15:51, RE: problém
PetrT napisał:
Přijde mi směšné jak autor nutí své vidění světa ostatním a kdo s tím nesouhlasí má hned problém. Viz poslední věta. Mě se třeba tahle Alfa vůbec nelíbí, stejně jako šílené MiTo. Ale líbí se mi 156, 166,159 i 147. Odvahu k zakoupení jsem však nikdy nenašel. V této třídě bych si koupil Golfa nebo Auris. Takže bud nejsem normální nebo mám problém, dle autora. Víc než tahle Alfa si mi dokonce líbí i ten Fiat 500L. Já bych spíš problém viděl u někoho jiného


Jo, tak nějak.
Kdysi jsem dokonce uvažoval o AR 159 s motorem 2,2JTS. Ale po přečtení jedné katastrofické recenze na tenhle motor jsem od toho radši upustil.
reagować
gablenz
ilość wystąpień137
data registracji12.01.2009
Wtorek 29.09.2015 16:01, RE: David V
Reno napisał:
David V napisał:
gablenz napisał:
Někdo je Radovan, někdo David Vykuk. Každý jsme nějací.
Jé, Ty ještě žiješ?
Gablenz? tenhle článek beztak napsal:)


David Vykuk má tak hřejivý, všeobjímající, magický styl plný lásky a míru. Já to nepsal. Já bych v tom článku nezapoměl napadnout Golf, Prasát, masovku Ford se svými globálními Turbo Booost 1.0. Ode mně by to vypadalo jinak. Bylo by to víc kontroverzní a konfliktní.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Wtorek 29.09.2015 16:30, RE: David V
gablenz napisał:
Reno napisał:
David V napisał:
gablenz napisał:
Někdo je Radovan, někdo David Vykuk. Každý jsme nějací.
Jé, Ty ještě žiješ?
Gablenz? tenhle článek beztak napsal:)
David Vykuk má tak hřejivý, všeobjímající, magický styl plný lásky a míru. Já to nepsal. Já bych v tom článku nezapoměl napadnout Golf, Prasát, masovku Ford se svými globálními Turbo Booost 1.0. Ode mně by to vypadalo jinak. Bylo by to víc kontroverzní a konfliktní.


Nějak nechápu, proč se o mě otíráš...
Prostě přečtu recenzi, kouknu na bodové hodnocení auta a pak se podívám na jméno a věk. Věk se zdá býti neodpovídající stylu sdělení, ale jméno napovědělo, proč recenze vyznívá tak radostně.
Jsem prostě analytik
reagować
HoNZA
ilość wystąpień248
data registracji28.04.2008
Wtorek 29.09.2015 17:05, krása Alf
Krása alf je jako krása ženských - některé jsou považované za krásné, i když vlastně bez makeupu a drahých šatů jsou docela obyčejné a nezajímavé. Jiné jsou krásné, ale make up a šaty z nich udělají opici...
prý kdo nejezdil alfou nemá doopravdy řidičské srdce. No soused má alfu 159 s motorem 1750 TBi. Je náááádherná. Prý i celkem spolehlivá, ale stejně jezdí do práce 15 let starým Focusem ST...
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Wtorek 29.09.2015 17:34, Vzhled a technika
Od roku 1995 do roku 2008 jsem pobýval dost často v Itálii, kde byla firma, ve které jsem skoro 14 let pracoval. Za těch 14 let jsem pochopil, že Italové jsou zvláštní národ. Po stránce dyzjanu většinou (až na tmavé výjimky typu Multipla1. generace) bodují. A´t v architektuře, módě, módních doplňcích, ale i v jídle či vínech. nejsou nejlepší, ale stojí hodně vysoko. mentalitu italů musí člověk pochopit, musí se naučit cítit to, co cítí oni. Jsou impulzivní, temperamentní, rychlí, občas nedůslední či filigránští. To vše se promítá do jejich výrobků. Auta nebo high-end technika jsou toho důkazem. Mně se italská auta skoro všechna líbila a líbí dodnes. Alfa není výjimkou. Za svoji osobu mohu říct, že čím jsem starší, tím více jsem ochoten něco slevit z precizní technika ve prospěch vzhledu. Kdo zná výrobky italské firmy Sonus Faber, dá mi za pravdu. Tyto repro soustavy jsou v nejvyšších třídách neskutečně drahé, ale jsou nekonečně božsky zpraxcované. nevyrovná se jim nic z ostatních výrobkových řad jiných výrobců. Ne proto, že by ti ostatní neuměli vyrobit 14xručně leštěny klavírní lak, nebo vybrat špičkové olivové dýhy na povrch, či exkluzivní hovězí kůži na čelní stěny ozvučnici. Kouzlo je v tom, že Italové tomu vdechnou obrovský kus romantiky. Němci ne - ti udělají hranatou kysnu, 14x ji nalakují a vyleští a na přední stěnu fláknou hovězinu. A vsýledek? Zatímco Ital hřeje, němec je nadutý, arogantní, dávající na odiv to, jak je drahý. Ital nekřesťanskou cenu zabalí do nádherného obalu. A nikde víc, než v high endu neplatí, že hifista kupuje hlavně očima. Proto jejich výrobyk stojí v hodnoceních velmi vysoko a řada lidí si za své peníze - mimo zvuk, který je v této třídě nekompromisní -koupí ještě tu přidanou hodnotu. U němců ne. Strohost a nenápaditost se střídá často s nevkusem. Tak tomu je i u aut. Alfy jsou toho příkladem. Kdosi tu jmenoval 157/157/159 - to jsou dyzajnové skvosty proti Pasátů, Golfům, či Fordům. Věřím, že mít Alfu je o srdci. Hlavně o srdci. A když se k tomu přidá ještě výborná technika, je to často láska na dlouhá léta. Já majitele plně chápu. Poslední větu si sice mohl odpustit, to je pravda, ale se zbytekm jsem s ním za jedno. Nač si kupovat bezpohlavní auta jiných značek, když mi trh dává vybrat? A kod pochopí italskou mentalitu a filozofii, nebývá zklamán.
Kdybych se neybl býval 14 let potloukla v oblasti techniky a výroby v Itálii a nepoznal některé procesy z té druhé (kupujícím ukryté strany), klidně bych si Alfu pořídil také. Líbí se mi, taková 159 v kombi verzi je nadčasová a atraktivní. Ale protože vím, co vím, trochu se bojím. Prostě Italové. Možná to je jen předpojatost, nebo osobní zkušenost? nevím...
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Wtorek 29.09.2015 18:37, alfa
Zdeny, napsal si to dobře. Ale mě se konkrétně tato Alfa a MiTo vůbec nelíbí, přijde mi dokonce ošklivá. Skoro víc jak nová Delta, a to je co říct.
Poslední Alfa co se mi líbí je právě 159 v kombiku, ale její interier už vůbec. I ve vyšší výbavě je nic moc.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Wtorek 29.09.2015 18:39, Srdcem
Zdeny, Alfa se jinak než srdcem koupit ani nedá. Každá je nádherná, v posledních modelech obstojí i technická stránka věci, ale praktičnost v nich není ani za mák - poměr cena / užitek je přímo katastrofální. Na Giuliettu to až tak neplatí, řekl bych dokonce, že je to první skutečně použitelná a praktická Alfa. Ale třeba tebou zmíněné 156 a 159 sportvagon jsou stran užitné hodnoty naprostá zoufalost. Málo místa pro posádku (tak na úrovni nižší střední třídy) a kufr má velikost jako Golf hatchback - za takové, byť designově vytříbené, auto střední třídy utratí nemalé peníze jen srdcař.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Wtorek 29.09.2015 19:41, RE: Srdcem
Pavlik napisał:
Zdeny, Alfa se jinak než srdcem koupit ani nedá. Každá je nádherná, v posledních modelech obstojí i technická stránka věci, ale praktičnost v nich není ani za mák - poměr cena / užitek je přímo katastrofální. Na Giuliettu to až tak neplatí, řekl bych dokonce, že je to první skutečně použitelná a praktická Alfa. Ale třeba tebou zmíněné 156 a 159 sportvagon jsou stran užitné hodnoty naprostá zoufalost. Málo místa pro posádku (tak na úrovni nižší střední třídy) a kufr má velikost jako Golf hatchback - za takové, byť designově vytříbené, auto střední třídy utratí nemalé peníze jen srdcař.


To je tuším jediné auto na světě, které má větší kufr jako sedan než jako kombi:)

Alfa bude zajímavá až přijde Giulia a bude mít RWD, Mito a Džůlietta nejsou Alfy...

reagować
rbiciste
ilość wystąpień83
data registracji30.09.2011
Wtorek 29.09.2015 20:16, RE: Alfa je srdeční záležitost
driver111 napisał:
Já už dlouho uvažuju, že to koupím manželce - sice jetinu, ale prostě to auto se mi líbí a jí taky a tady prostě jde vidět z té recenze, že pro to auto musí mít majitel srdce. Pak by mě zajímal ještě ten Fiat 500 Living, doufám, že po nějakých zkušenostech přibude taky recenze, to bych zase potřeboval já :) toho Livinga.


Doporučuji kouknout na moje auto cz . Tam je i ten Living ...

Radovan
reagować
gablenz
ilość wystąpień137
data registracji12.01.2009
Wtorek 29.09.2015 22:36, made in germany
NEchtěl jsem se tu do ničeho sr*t, když už tu máme ten reunion po letech a navic u zajímavého auta, ale musím. Už mě unavuje to nekonečné klišé o designu a o strachu... Vy mele jakoby šlo o nějaký exotický roadster z duroplastu z republiky Svobodné kokosové atoly a ostrov svatého Emila a Jana. Zatím od 80. let se AR montujou výhradně z německých dílů a elektrika +- Japan. U nich v itálii se to pouze montuje v montovnách pro chudé (znáte z česka). A u Giulietty to platí 100x. I platformu to má nějakou univerzální pro američany. Stejně jako 159, která se dávala do posledních velkých Saabů.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Środa 30.09.2015 08:02, RE: made in germany
gablenz napisał:
NEchtěl jsem se tu do ničeho sr*t, když už tu máme ten reunion po letech a navic u zajímavého auta, ale musím. Už mě unavuje to nekonečné klišé o designu a o strachu... Vy mele jakoby šlo o nějaký exotický roadster z duroplastu z republiky Svobodné kokosové atoly a ostrov svatého Emila a Jana. Zatím od 80. let se AR montujou výhradně z německých dílů a elektrika +- Japan. U nich v itálii se to pouze montuje v montovnách pro chudé (znáte z česka). A u Giulietty to platí 100x. I platformu to má nějakou univerzální pro američany. Stejně jako 159, která se dávala do posledních velkých Saabů.


Jak říkám, pořádá Alfa teprve přijde, z šestiválcem od Ferrari a RWD. Ať mi neříká, že pořádné auta skončily objevují se nové auta s pohonem zadních a to turbo už nějak přežijem
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Środa 30.09.2015 13:47, RE: made in germany
Reno napisał:
gablenz napisał:
NEchtěl jsem se tu do ničeho sr*t, když už tu máme ten reunion po letech a navic u zajímavého auta, ale musím. Už mě unavuje to nekonečné klišé o designu a o strachu... Vy mele jakoby šlo o nějaký exotický roadster z duroplastu z republiky Svobodné kokosové atoly a ostrov svatého Emila a Jana. Zatím od 80. let se AR montujou výhradně z německých dílů a elektrika +- Japan. U nich v itálii se to pouze montuje v montovnách pro chudé (znáte z česka). A u Giulietty to platí 100x. I platformu to má nějakou univerzální pro američany. Stejně jako 159, která se dávala do posledních velkých Saabů.
Jak říkám, pořádá Alfa teprve přijde, z šestiválcem od Ferrari a RWD. Ať mi neříká, že pořádné auta skončily objevují se nové auta s pohonem zadních a to turbo už nějak přežijem


jj, ale taky cena té Alfy s Ferrari má být přes dvě mega v základu. Je otázka jestli bude tolik fandů, za to už jde sehnat Maserati. A pokud má motor Ferrari bude mít servis velmi nadstandardní ceny..
Každopádně je to ale správný krok a krásné auto. Alfa by měla vyrábět exkluzivní auta, ne takovéhle konkurenty Golfa nebo dokonce Pola a Punta. Držim jim palce at se odpoutají z pozice co mají ted.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.