0
powrót
 

diskuze k tématu: Agip s novým dieselem

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.06.2009 08:13, Vyzkousel jsem vetsinu nafty na trhu...
A musim rict,ze na CR motoru hned poznam ktera je horsi ci lepsi.Pri horsi je hlucnejsi a linejsi,pri kvalitni jede jak ma.Takze Avanti,Makro,Globus,Hypernova,Lukoil,Shell,EuroOil-vsechno stejnej humus,auto sice jede,ale nejede jak ma.A ten Shell je tam opravnene,testovano na vice pompach i ty jejich V-power,hnus velebnosti.Zminovany Agip si vede dobre je na stejne urovni jako OMV,bohuzel vcetne jejich premium paliva,je take stejny jako Benzina TopQ nafta.
Jedina nafta ktera je srovnatelna s tou zapadni a to natoli,ze po prekroceni hranic jsem nezaznamenal zadnou zmenu je Benzina Verva Diesel.Ta je na urovni obycejne nafty v Nemecku a Rakousku.No,tam jde jeste koupit i lepsi nafta u OMV,ale ta u nas nikdy nebude,bohuzel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.06.2009 09:20, RE: Vyzkousel jsem vetsinu nafty na trhu...
martilulin napisał:
A musim rict,ze na CR motoru hned poznam ktera je horsi ci lepsi.Pri horsi je hlucnejsi a linejsi,pri kvalitni jede jak ma.Takze Avanti,Makro,Globus,Hypernova,Lukoil,Shell,EuroOil-vsechno stejnej humus,auto sice jede,ale nejede jak ma.A ten Shell je tam opravnene,testovano na vice pompach i ty jejich V-power,hnus velebnosti.Zminovany Agip si vede dobre je na stejne urovni jako OMV,bohuzel vcetne jejich premium paliva,je take stejny jako Benzina TopQ nafta.
Jedina nafta ktera je srovnatelna s tou...
Vaše dojmy jsou opravdu zajímavé. Je tady ovšem jeden háček. Benzina, Globus, Tesco a další berou všichni benzin i naftu z Kralup nad Vltavou, takže žádný rozdíl z jejich palivu být ani nemůže. ČS jako je Shell, OMV atd. berou taky většinou z Kralup atp., tudíž rozdíly se musí v kvalitě nafty také hodně stírat. Souhlasím, že Shell V-power diesel, je velký kec a lidi na jdou jak vosy na sladké s domněním, že autu dávají to nejlepší. Nechápu ale vaši větu, že rozdíl hned poznáte...to máte z motoru do hlavy napojený nějaký senzor? Já tankuju benzin snad všude možně, kde to jde, ale rozdíl jsem nikdy nepoznal a spotřebu mám pokaždé prakticky stejnou. Pokud nemáte vyloženě starý dieselový motor, tak kromě v kouřivosti to poznat nemůžete. Např., z vlastního zaměstnání vím, že Globus bere stejnou naftu i benzin, jako např Benzina...ta ho však prodává o 4 KČ dráž. A to se vyplatí:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.06.2009 09:52, RE: Vyzkousel jsem vetsinu nafty na trhu...
martilulin napisał:
A musim rict,ze na CR motoru hned poznam ktera je horsi ci lepsi.Pri horsi je hlucnejsi a linejsi,pri kvalitni jede jak ma.Takze Avanti,Makro,Globus,Hypernova,Lukoil,Shell,EuroOil-vsechno stejnej humus,auto sice jede,ale nejede jak ma.A ten Shell je tam opravnene,testovano na vice pompach i ty jejich V-power,hnus velebnosti.Zminovany Agip si vede dobre je na stejne urovni jako OMV,bohuzel vcetne jejich premium paliva,je take stejny jako Benzina TopQ nafta.
Jedina nafta ktera je srovnatelna s tou...
Avanti patří pod OMV, takže pochybuji, že by měla jiné palivo než OMV!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.06.2009 14:10, RE: Vyzkousel jsem vetsinu nafty na trhu...
santino napisał:
Vaše dojmy jsou opravdu zajímavé. Je tady ovšem jeden háček. Benzina, Globus, Tesco a další berou všichni benzin i naftu z Kralup nad Vltavou, takže žádný rozdíl z jejich palivu být ani nemůže. ČS jako je Shell, OMV atd. berou taky většinou z Kralup atp., tudíž rozdíly se musí v kvalitě nafty také hodně stírat. Souhlasím, že Shell V-power diesel, je velký kec a lidi na jdou jak vosy na sladké s domněním, že autu dávají to nejlepší. Nechápu ale vaši větu, že rozdíl hned poznáte...to máte z motoru...
Jak pisete tankujete benzin.Ja tankuju naftu.Pokud natankujete jakoukoliv naftu do motoru s klasickym cerpadle,moc toho nepoznate.Mozna jste si vsiml,ze jsem pouzil zkratku CR.Tankuji do diesela vybaveneho Common Rail systemem vstrikovani BOSH druhe generace,vuz BMW.Tam velmi zalezi na vlastnostech nafty a velmi rychle poznate i jeji kvalitu.Pri kvalitni nafte,pomineme-li pocitovy vykon,je chod motoru velmi tichy a pri zatezi pomalu nepoznate,ze jedete dieselem,take spotreba se drzi nize.Pokud natankujete mene kvalitni naftu,dostavuje se typicke klapani dieselu,obcas se i zhoupne volnobeh-to hlavne za studena.Nafty testuju vzdy za stejnych podminek,cesta Ostrava-Drazdany,ve stejny cas,za kazdeho pocasi-proste tam musim.Zpatky jedu na naftu Nemeckou a rozdil je jasne patrny.Mate pravdu,ze dnes kazdou benzinku zavazi skoro jeden vyrobce,nicmene hodne dela take skladovani,cistota cisteren atp.Ale jak rikam,u vozu typu VW 1.9tdi rozdil absolutne nepoznate,u Common RAil motoru znacne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.06.2009 14:18, RE: Vyzkousel jsem vetsinu nafty na trhu...
Kuba88 napisał:
Avanti patří pod OMV, takže pochybuji, že by měla jiné palivo než OMV!
Možná se pletu ale myslím že OMV je zásobováno z Rakouska.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.06.2009 14:30, RE: Vyzkousel jsem vetsinu nafty na trhu...
santino napisał:
Vaše dojmy jsou opravdu zajímavé. Je tady ovšem jeden háček. Benzina, Globus, Tesco a další berou všichni benzin i naftu z Kralup nad Vltavou, takže žádný rozdíl z jejich palivu být ani nemůže. ČS jako je Shell, OMV atd. berou taky většinou z Kralup atp., tudíž rozdíly se musí v kvalitě nafty také hodně stírat. Souhlasím, že Shell V-power diesel, je velký kec a lidi na jdou jak vosy na sladké s domněním, že autu dávají to nejlepší. Nechápu ale vaši větu, že rozdíl hned poznáte...to máte z motoru...
Sice všichni berou naftu a benzín z jednoho zdroje, ale je to jen základní hmota, na kteoru se dá jezdit, ale nemá nic navíc. U benzínu se navíc přidávají aditiva, která čistí motor, což třeba dodává Shell ve svém V-power. U nafty se přidávají i jiné přísady, které ovlivňují způsob hoření a tím pádem i hlučnost a výkon, i emise. Shell v Česku mate zákazníky, protože pod stejným názvem nafta V-power u nás prodává jiný produkt, než na Západě - u nás přidává jen ty čistící přísady, kdežto na Západě přidává i ty další přísady. Dělali tu test a ty další přísady má opravdu jen ta Benzina Verva, možná OMV, ostatní nikoli.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.06.2009 17:16, SOUHLASím!
Koloss napisał:
Sice všichni berou naftu a benzín z jednoho zdroje, ale je to jen základní hmota, na kteoru se dá jezdit, ale nemá nic navíc. U benzínu se navíc přidávají aditiva, která čistí motor, což třeba dodává Shell ve svém V-power. U nafty se přidávají i jiné přísady, které ovlivňují způsob hoření a tím pádem i hlučnost a výkon, i emise. Shell v Česku mate zákazníky, protože pod stejným názvem nafta V-power u nás prodává jiný produkt, než na Západě - u nás přidává jen ty čistící přísady, kdežto na Západě...
Jak v kvalitě nafty ta BENZíNu je mezi českými a zahraničními docela VELKÝ rozdíl (v posledním testu naft který jsem četla dopadla lépe než česká i SLOVENSKÁ nafta - tedy NEJ- byl německý Aral Ultimate s cetanovým číslem 62 a něco pak NĚMECKÝ Shell pak onen SLOVENSKÝ vzorek a AŽ POTÉ české vzorky) - vše bylo testováno jen pod číslem vzorku..
Jinak CO člověk natankoval je opravdu (u většiny aut/motorů - TDi od vw kde to poznat moc není je v tomto směru docela VÝJIMKA .. potvrzující pravidlo) i z běžné jízdy POZNAT (u nafty i u benzínu).
Má zkušenost je, že s kvalitním palivem jede vůz až VÝRAZNĚ "svižněji/tišeji" a BONUSem je nižší spotřeba .... a naopak ,-(
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.06.2009 14:13, Aditiv
Beru naftu na Tank Ono a přidávám VIF aditiv. CRDi má dostat naftu s cet. číslem 54, naše bývá zpravidla okolo 52. Aditiv zvýší cetanové číslo a má další příznivé vlastnosti - mazivost, čistění apod. Chod motoru je jemnější a méně hlučný. Doporučuji všem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.06.2009 19:01, tak co víme?
to je článek o ničem.
Myslím,že PR řeči o vyšším výkonu,čistění motoru apod mají všichni!
Pokud by nadpis byl Hypernova má nový diesel tak ten článek takhle může zůstat.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.