0
powrót
 

diskuze k tématu: ADAC a ÖAMTC: Které zimní pneumatiky jsou nejlepší?

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.10.2007 12:45, statistika?
Taky by mně zajímala statistika nehod na kluzkém povrchu letní vs. zimní a jsem přesvědčen, že nehod na letních bude minimum. Je to účinná masáž veřejnosti a výnosný byznys.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.10.2007 13:12, RE: statistika?
anonym napisał:
Taky by mně zajímala statistika nehod na kluzkém povrchu letní vs. zimní a jsem přesvědčen, že nehod na letních bude minimum. Je to účinná masáž veřejnosti a výnosný byznys.
Myslím, že tato statistika nic nepřinese, pokud nebude v procentuálním vyjádření. Pokud by to bylo na pouhý počet a celoročně, tak to řidiči, kteří nepřezouvají, budou zkreslovat a paradoxně v nevýhody letních (předpokládám totiž, že víc lidí jezdí v zimě na letních než v létě na zimních). Pokud se ovšem dá statisticky zjistit, kolik lidí přezouvá a kolik ne a jaký je podíl jejich nehod navíc vztažený na ujetý kilometr (někdo totiž nepřezouvá a prakticky nejezdí), pak by číslo pravděpodobně nějakou představu dávalo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.10.2007 15:39, RE: bez předmětu
David V napisał:
Já zrovna nejsem přítelem různých nařizování a tak, ale řešil bych to jak v Německu - způsobíš nebodu nebo zablokuješ silnici kvůli tomu, že seš frajer s letňákama - tučná pokutička Tě naučí ekonomice provozu. Až budou povinné zimáky, tak na nich tito vykukové budou jezdit celoročně a zimní guma na rozpálené silnici není to pravé ořechové. A to, že někdo nekupuje zimí gumy není o tom, že je skvělej řidič, ale že na ně nemá love.
Ja bych taky nebyl pro narizovani delejte tohle a tamhleto. Jenze az ti nekdo srovna kufr na letnich na semaforech, tak ti bude jedno ze to zacaluje policajtum, protoze ten kufr budes mit v kasi ty...Dokud nebudou u nas dostatecne uvedomeli ridici, jinym zpusobem jen narizenim to zrejme nepujde.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.10.2007 16:16, RE: statistika?
David V napisał:
Myslím, že tato statistika nic nepřinese, pokud nebude v procentuálním vyjádření. Pokud by to bylo na pouhý počet a celoročně, tak to řidiči, kteří nepřezouvají, budou zkreslovat a paradoxně v nevýhody letních (předpokládám totiž, že víc lidí jezdí v zimě na letních než v létě na zimních). Pokud se ovšem dá statisticky zjistit, kolik lidí přezouvá a kolik ne a jaký je podíl jejich nehod navíc vztažený na ujetý kilometr (někdo totiž nepřezouvá a prakticky nejezdí), pak by číslo pravděpodobně něja...
Me jen prijde, ze zastanci jezdeni na letnich i v zime maji argumenty podobne kurakum a to typu: muj deda kouril 2 krabky kazdy den a dozil se 90let....
Staci se podivat na testy pneumatik co provadi motoristicke magaziny nebo nezavisle zkusebny, ne opravdu neni vsechno na svete podplacene.
Rozdil mezi letni a zimni pneumatikou zvlast kolem 0 teplot na mokre vozovce se pohybuje pri brzdeni v nekolika metrech, pri rozjezdu tak neprokluzuji, drzi stopu. Ne protoze si to vyrobci vymysleli, ale protoze zimni pneu ma jine chemicke slozeni, laicky je mekci. letni pneu je monhem tvrdsi a za studena pak uplne, nema pak dostatecnou prilnavost k vozovce. Do snehu je rozdil uz obrovsky, letni pneumatika ma naprosto jiny dezen, zimac ma spoustu lamel, vice bloku aby prave mela co nejvice zaberovych a brzdicich hran pri styku z vozovkou.
Nevim proc se nekteri ridici tohle snazi zpochybnit aniz by o tom cokoliv vedeli. Zvlast kdyz jde o jejich bezpeci dnes uz ani ne o penezenku, nikdo netvrdi, ze clovek musi mit na aute premiove znacky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.10.2007 19:04, RE: statistika?
Vywern napisał:
Me jen prijde, ze zastanci jezdeni na letnich i v zime maji argumenty podobne kurakum a to typu: muj deda kouril 2 krabky kazdy den a dozil se 90let....
Staci se podivat na testy pneumatik co provadi motoristicke magaziny nebo nezavisle zkusebny, ne opravdu neni vsechno na svete podplacene.
Rozdil mezi letni a zimni pneumatikou zvlast kolem 0 teplot na mokre vozovce se pohybuje pri brzdeni v nekolika metrech, pri rozjezdu tak neprokluzuji, drzi stopu. Ne protoze si to vyrobci vymysleli, ale prot...
Presne tak - jak uz nekdo poznamenal vyse, vyrobci pred lety vyrabeli pneumatiky v podstate univerzalni. Charakter silnicniho provozu se ale meni - auta jsou vetsi, tezsi, pritom jezdi rychleji a stale jich pribyva - provoz houstne. To nese i zvysene naroky na kvalitu pneumatik. Letni pneumatiky jsou dnes nekde jinde, nez tomu bylo pred 10 lety a stejne tak i ty zimni. Kombinace letni pneumatiky v zime a naopak zimni v lete je potom o to horsi. Pneumatika je pak prave ten element, kde se dynamika vozu stretava se silnici a kde se fyzika osalit neda.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.10.2007 21:30, letnák
Zimáky jsou na nic, akorát že má člověk dobrý pocit, nic víc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 28.10.2007 09:15, RE: letnák
anonym napisał:
Zimáky jsou na nic, akorát že má člověk dobrý pocit, nic víc.
bože ty jsi tupec!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 28.10.2007 14:07, RE: letnák
anonym napisał:
Zimáky jsou na nic, akorát že má člověk dobrý pocit, nic víc.
Jestli jsi je na vozodle nikdy neměl, tak Tvůj příspěvek má váhu 0. Jestli je to na základě jízních zkušeností a nepoznal jsi rozdíl tak:
a) nejsi dobrý řidič a nevíš co se Ti pod zadkem děje s autem
b) koupil jsi zmetkové pneumatiky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.11.2007 19:49, zimáky
Ľudia pamätajte že aj najlacnejšie zimné pneumatiky sú v zime lepšie ako tie najdrahšie letné.
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.