anonym napisał:
Jak to myslíš že 95% nevyužije podvozek? Do zatáček jezdíme všichni.
S multilinkem je to zívačka , s měkkým odpružením eliminujícím nedostatky jednoduché nápravy horor.
On to myslí tak, že do zatáček nejezdíš na hraně.
Článek je velice zajímavý. Od pana Stýbla jsou tu asi tak technicky nejlepší články. Zatím nenapsal nic, co bych jinde četl jinak, čili u věcí, které se tady dozvídám poprvé, mu docela věřím.
Ono je to tak se vším - všechno je maximalistické, ale reálně se využívá jen zlomek. Mám v autě 90-ti koňový motor, což je na dnešní poměry už docela bída, ale těch všech 90 koní potřebuju velmi zřídka, nejvyšší dovolená rychlost je 183, což je na dnešní poměry opět málo, ale víc než 150 nejezdím(a to zase při nějakém manévru na dálnici, kdy mě někdo velmi rychle dojíždí), kalkulačku potřebuju na pár úkonů, ale má tolik funkcí, že 90% jich nepotřebuji, mobil mám na telefonování, sms a občas mě budí a má spoustu funkcí k ničemu atd.