0
powrót
 

diskuze k tématu: Zájem o ojetiny klesá, autobazary zlevňují

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.06.2010 08:54, reklama na Áčka?
Když se v někde objeví jakási pseudoanalýza vývoje trhu s ojetinami, tak se vždycky všem daří dobře....tedy až na ESA a AAA...tam jsou hoši chytrý, maj to klucí zmáklí, vědí jak prodat kvalitní auto, jak vyjít vstříc, jak potěšit zákazníka fundovaným výkladem během koupě auta....nedivím se, že se jim daří.

Moje zkušenost rok zpátky. Oktávia I 1.9 Tdi 66Kw 1998 za lidových 129 000 Kč (haha..). Najeto tak 420 000 Km, na tachometru ovšem 122 000 a po "pánu ynženýrofi"

AAA: "Pané a jako tu vaši vegtru byzte moh dát jako na šrotovný jo? Teťka tu bježí ta akce až 50 000 korun jo?"

Pan X: "No, ale já ji chci dojezdit...je po generálce, komplet nové tlumiče sachs Supertouring i s uložením, kola po komaxitu, nové gumy Dunlop..néééé....tu si nechám."

AAA: "Ale pané, to už je starý....myto zežrotujem. Dáme vám 5000 kč jako ne? Dejte nam to a mate to vyhytaný. Jo, ale musel byzte to na svoje naklady odhlasit a zaplatit šrotovacy daň jako. Jo? To to ttto to to tt tak tu tu tu děláme."

Pan X: (usmívá se..) Jo, a kolik by mi zbylo?

AAA: No, nic. To byze odečetlo z těch 5000 kč jago ne? Ale jako mate šrotovani bez starosti.

A pointa? Moje zachovalá Vectra v modré metalíze se střešním oknem, originál liťáky, dvoulitrem 85Kw, výbavou a specifikací GT, se ZACHOVALÝM lakem bez chyb......by byla AAAčkům jako dar.....a hoši mazaný, študovaný (na zemědělském učilišti přidruženém k JZD Ostroj Dlouhá Lhota) by ji střelili tak za 15 000 minimálně. Vzadu v bazaru se krčily tuningové trosky z let 1990 za 12000, 15 000atd.....křídlo, koroze, plecháče, odchlíplé polepy.....pogrcaný interiér....

Moje Vectra pořad jezdí a slouží známemu v jednom servisu....

Tak hurá do AAA....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.06.2010 08:59, RE: reklama na Áčka- oprava
gablenz napisał:
Když se v někde objeví jakási pseudoanalýza vývoje trhu s ojetinami, tak se vždycky všem daří dobře....tedy až na ESA a AAA...tam jsou hoši chytrý, maj to klucí zmáklí, vědí jak prodat kvalitní auto, jak vyjít vstříc, jak potěšit zákazníka fundovaným výkladem během koupě auta....nedivím se, že se jim daří.

Moje zkušenost rok zpátky. Oktávia I 1.9 Tdi 66Kw 1998 za lidových 129 000 Kč (haha..). Najeto tak 420 000 Km, na tachometru ovšem 122 000 a po "pánu ynženýrofi"

AAA: "Pané a jako tu vaši...
Napal jsem na začátku špatně, že když se všem okolo daří ŠPATNĚ, tak podle internetových serverů se daří dobře pouze ESA a AAA.....

Samozřejmě, že jsem tu Oktávii nekoupil....holka byla bez výbavy, s prvním interiérem.....ale mjela lyťagy ne? Tak proto byla asi tak drahá? Ty lyďaky vyženou cenu o 100 procent, ty vole, ne?

Opodál totiž stál krásný peugeot 406 v metalíze, parádní interiér, faceliftová verze, s Hdičkem ještě bez dvouhmoťáku.....novější, zachovalejší, vybavěnější, a o 15 000 levnější.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.06.2010 12:22, moderní auta
"Zájem o použitá auta podle něj klesá i proto, že nové moderní vozy v některých případech méně vydrží. "Moderní auta jsou složitější, technicky vyspělejší. A každý složitější systém je potenciálně více poruchový. Lidé se obávají, že auta plná počítačů budou v budoucnu méně spolehlivá, že jejich údržba bude stát víc," dodal Zich."

To ti teda Venca písk. Už vidím, jak za deset let stojí Tonda s Máňou nad nefunkční fábií fefefsíčku 1,2 s najetými poctivými 120 tisíci a mudrují o tom, jakou úžerovou firmu ještě oslovit, aby jim půjčila na nové turbo a řídící jednotku třicet klacků, když už splácí úvěr na 80, za kolik tu hromadu plechu koupili. Zlatý fáčko, sice se sralo po drobnejch a furt, havárka byla vstupenkou do ordinace v černé zahradě, ale půlku věcí zvládl opravit Tonda svépomocí kladivem, třináctkou klíčem a šroubovákem, zbytek udělal za stovku Franta od piva a cíl mise (přeprava z bodu A do bodu B) byla splněna. Jó dneska, to je jiný, lepší, hvězdičky, bágly, šíbry, fujary..... výrobci, běžte s tím do prdele.I za Frantu, Máňu ale i za mě...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.06.2010 13:57, Kupujte
Kupujte ojetiny - nebudou!!!
A když budou, tak podraží. Teď už jsou za posledního půldruhého roku ceny aut snad potřetí na historickém minimu. Po dvou předchozích strašeních se zdražení nekonalo, tak že by teď?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.06.2010 14:03, RE: moderní auta
typek napisał:
"Zájem o použitá auta podle něj klesá i proto, že nové moderní vozy v některých případech méně vydrží. "Moderní auta jsou složitější, technicky vyspělejší. A každý složitější systém je potenciálně více poruchový. Lidé se obávají, že auta plná počítačů budou v budoucnu méně spolehlivá, že jejich údržba bude stát víc," dodal Zich."

To ti teda Venca písk. Už vidím, jak za deset let stojí Tonda s Máňou nad nefunkční fábií fefefsíčku 1,2 s najetými poctivými 120 tisíci a mudrují o tom, jakou úžerov...
V dnešní době automobilně negramotných lidí by i jednoduchý auto stálo na údržbě hodně peněz a kdo je automobilně gramotný, tak si nějak dokáže poradit i s občasnou závadou na moderním autě.
Jako největší hrozbu vidím, že se opouští zaručená koncepce atmosférický zážehový motor. Nevím co budu dělat, až si budu muset mezi těmi plněnými vysavači nybrat to nejmenší zlo. Vidím to na motor T5.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.06.2010 16:12, RE: moderní auta
David V napisał:
V dnešní době automobilně negramotných lidí by i jednoduchý auto stálo na údržbě hodně peněz a kdo je automobilně gramotný, tak si nějak dokáže poradit i s občasnou závadou na moderním autě.
Jako největší hrozbu vidím, že se opouští zaručená koncepce atmosférický zážehový motor. Nevím co budu dělat, až si budu muset mezi těmi plněnými vysavači nybrat to nejmenší zlo. Vidím to na motor T5.
Přesně tak. Ve světě motorů teď byl test O2 s motorem 1,4 TSI po 32 tis km. Průměrná spotřeba se ustálila za rok na 8l/100km.To mi nepřipadne vůbec málo. To mi žere průměrně ledničkoidní Zafira 1.8 16V z 92kW. Teď jsme byli na dovolené v Kérkonoších najel jsem cca 800 km a i s naloženým autem (3 osoby a plno bagáže) a puštěnou klimou jsem jezdil za 7,3l (a to nejezdím s lehkou nohou, jezdím co mi silnice a provoz dovolí, ne na krev ale na pohodlnou ale zároveň svižnou jízdou). Nevím, mě to turbo do normální plečky pro každodení a rodinné použití přijde tak nějak jako blbost....Jo třeba Subaru STi, nebo Mišivbuši lancer , to je jinej hrnec kafe tam se hraje i na hmotnost, tam by šestilitrový osmiválec vytáhl to auto ze zatáčky po tečně
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.06.2010 16:29, Zlevňují ??
No nevím. auto adler měl toto auto v nabídce za 179000 ( http://www.autoadler.cz/citroen-c5-idA118-10/ ). Na bazaru nebylo 14 dní, že prý ho mejou, pak prý že opravujou nárazník. Teď už na place je za 199000 a na internetu mají cenu 189000.
Zajímalo by mně, co mi bazarník žodpoví na otázku, zda bylo bouráno
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.06.2010 16:55, krásný článek, děkuji.
Promiňte, ale musím se smát, když si čtu tyto příspěvky o chování cen na trhu ojetin a zmínkách o autobazarech AAA a Esa. Abyste tomu rozuměli, od malička nežiju pro nic jiného než pro ty čtyřkolé plechovky, do kterých lidé mnohdy neuváženě vráží své dlouholeté úspory a pod vánočním stromečkem od šesté třídy nehledám nic jiného než aktuální autokalalog. Pak mám vždy rok na to, abych vstřebal část věnovanou technickým údajům a příští rok začal znovu. Miluji auta, hledám auta, rozebírám a skládám auta, snad i znám auta. Po několika letech jsem dospěl k názoru, že ani trh ojetin není tak velký, když každý den strávím hodinku (nebo pět) hledáním toho, co kolik stojí.
Po dostudování vysoké školy jsem chtěl svůj obor - statistiku, uplatnit v tom, co mám nejraději, tedy v autech a ukázat se světu v tom nejlepším světle jako ten, kdo "umí a zná". Po ne zcela vyhovující nabídce ze strany Esa jsem se vydal do AAA. Věřte nebo ne, ale prodejní metody jsou stejné jako jednání s Vámi jako s potenciálním zaměstnancem. Analytik trhu, z mého pohledu pozice, na které bych ostatní víceméně zadupal, protože na rozdíl od mnohých odborníků analytiků vím, co všechna ta čísla v reálu znamenají. "Bohužel si na této pozici představujeme nějako zkušenějšího." zněla odpověď, při mém pohovoru na pozici Junior. Můj pohled na věc? Vaše chyba, já mám na víc. Tedy jen do chvíle, než přijali moji spolužačku na seniorskou pozici. To už mě zasáhlo, i když tu holku miluju, nechápu to.
Ale teď, když si čtu tyhle články, vlastně mi to dochází. Není třeba umět, ale je důležité tak vypadat. A když to budou analyzovat ti, se kterými jsem měl tu čest, nedopadne to nikdy jinak než výhodně pro zákazníka:o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.07.2010 02:30, RE: Zlevňují ??
Riccardo napisał:
No nevím. auto adler měl toto auto v nabídce za 179000 ( http://www.autoadler.cz/citroen-c5-idA118-10/ ). Na bazaru nebylo 14 dní, že prý ho mejou, pak prý že opravujou nárazník. Teď už na place je za 199000 a na internetu mají cenu 189000.
Zajímalo by mně, co mi bazarník žodpoví na otázku, zda bylo bouráno
autoadler? DDDDDD ani ventilek
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.