0
powrót
 

diskuze k tématu: Spolehlivé auto do 50 tisíc?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, ostatní
Mikel KoM
ilość wystąpień3
data registracji21.04.2017
Piątek 21.04.2017 14:15, Spolehlivé auto do 50 tisíc?
Zdravím,

sháním nějaké spolehlivé auto do 50 tisíc.. Předem píšu, že Francouze nemám moc v lásce :D (zvlášť Renault). Auto by mělo být odolnější (čerstvý řidič :D ), aspoň průměrně vybavené (2+ airbagy, klima) a s nižší spotřebou. Auto bych preferoval bez turba :D. Aspoň 60 kW a preferuji hatchback nebo sedan.. může být i combi ale ne žádná velká kráva :D. Nejradši bych sehnal nějaké Volvo ale to se do mojeho limitu nedá sehnat v dobrém stavu.

Nějaké nápady na auto, se kterém je radost jezdit ?

Předem díky za odpovědi :)
reagować
eCORE
ilość wystąpień94
data registracji12.03.2014
Piątek 21.04.2017 14:54, Jak na to
Máte štěstí, takových dotazů tu za poslední dobu zaznělo vícero

Doporučuji v první řadě projít předchozí témata (např. "studentské auto do 50 000,- Kč a další).

Když dáte stranou peníze na první servis, hledáte auto v nejlepším do 40 000,- Kč nebo cenu usmlouváte. S tímhle rozpočtem hledáte stáří nad 15 let, najeto "stovky" tisíc km. Takže, auto by mělo mít co nejdéle platnou TK, minimum koroze nosných částí, co nejmenší úniky provozních kapalin, funkční brzdy, elektro nutné k provozu (zapalování, světla), motor používat všechny nainstalované válce...zkrátka funkční.

Udělejte si seznam, co by se vám líbilo a začněte pátrat, zjistíte, že na výběr reálně moc nemáte (nemyslím podle obrázků u inzerátů na netu). Z vašeho obecného zadání vychází nejlíp .....francouzi
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Piątek 21.04.2017 19:38, nabidka levne auto
Kvuli ocekavanemu tretimu diteti, budu muset sobe i manzelce poridit vetsi vozy, kam se dozadu vejdou tri detske sedacky. Tak kdybyste mel zajem budu mit na prodej dva udrzovane japonce v dobrem stavu. Levne. Stredni cechy. Podrobnosti na mail 998@post.cz
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Niedziela 23.04.2017 14:25, RE: Spolehlivé auto do 50 tisíc?
Mikel KoM napisał:
Zdravím, sháním nějaké spolehlivé auto do 50 tisíc.. Předem píšu, že Francouze nemám moc v lásce :D (zvlášť Renault). Auto by mělo být odolnější (čerstvý řidič :D ), aspoň průměrně vybavené (2+ airbagy, klima) a s nižší spotřebou. Auto bych preferoval bez turba :D. Aspoň 60 kW a preferuji hatchback nebo sedan.. může být i combi ale ne žádná velká kráva :D. Nejradši bych sehnal nějaké Volvo ale to se do mojeho limitu nedá sehnat v dobrém stavu. Nějaké nápady na auto, se kterém je radost jezdit ? Předem díky za odpovědi :)


Ahoj, tak před třemi roky jsem potřeboval auto do 50tis. na ježdění do práce 2x40km, hlavní auto dostala drahá polovička.
Po prohlídce několika Fábií 1.4 MPI ve stavu těsně před šrotem a bez výbavy jsem právě koupil francouze Peugeot 206 1.1 44kw, ABS, 2xairbag, klima, el-ovládání oken, zrcátek, vyhřívání zrcátek, repro i v zadních dveřích, polohovatelné opěrky hlavy atd atd., rok výroby 2002, najeto cca 140tis.km.
Výsledek - auto bez vážné poruchy slouží stále dál v rodině. Komfortem a odhlučněním se může Fábie schovat, navíc ji velmí trápí elektrika(kritické místo hl.kabelu z ŘJ mokne a servo(stále kolem 10tis.kč nové)). P206 má pozink, takže pokud není bouchlé nerezne stejně jako Fábie. Navíc díly jsou podobně levné u obou aut, výfuk, servo, chladič dokonce levnější Sranda je, že klimatizace je výkonnější než v mé Fábii II, stále mám originál kompresor a neteče.
Asi tak - na francouze bych nenadával, mám dost kamarádu s koncernovými auty, co se trápili mnohem více a to nemluvím o HTP děsu
reagować
mufik.martin
ilość wystąpień248
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 24.04.2017 07:38, RE: Spolehlivé auto do 50 tisíc?
BobanHTP napisał:
Mikel KoM napisał:
Zdravím, sháním nějaké spolehlivé auto do 50 tisíc.. Předem píšu, že Francouze nemám moc v lásce :D (zvlášť Renault). Auto by mělo být odolnější (čerstvý řidič :D ), aspoň průměrně vybavené (2+ airbagy, klima) a s nižší spotřebou. Auto bych preferoval bez turba :D. Aspoň 60 kW a preferuji hatchback nebo sedan.. může být i combi ale ne žádná velká kráva :D. Nejradši bych sehnal nějaké Volvo ale to se do mojeho limitu nedá sehnat v dobrém stavu. Nějaké nápady na auto, se kterém je radost jezdit ? Předem díky za odpovědi :)
Ahoj, tak před třemi roky jsem potřeboval auto do 50tis. na ježdění do práce 2x40km, hlavní auto dostala drahá polovička.Po prohlídce několika Fábií 1.4 MPI ve stavu těsně před šrotem a bez výbavy jsem právě koupil francouze Peugeot 206 1.1 44kw, ABS, 2xairbag, klima, el-ovládání oken, zrcátek, vyhřívání zrcátek, repro i v zadních dveřích, polohovatelné opěrky hlavy atd atd., rok výroby 2002, najeto cca 140tis.km.Výsledek - auto bez vážné poruchy slouží stále dál v rodině. Komfortem a odhlučněním se může Fábie schovat, navíc ji velmí trápí elektrika(kritické místo hl.kabelu z ŘJ mokne a servo(stále kolem 10tis.kč nové)). P206 má pozink, takže pokud není bouchlé nerezne stejně jako Fábie. Navíc díly jsou podobně levné u obou aut, výfuk, servo, chladič dokonce levnější Sranda je, že klimatizace je výkonnější než v mé Fábii II, stále mám originál kompresor a neteče.Asi tak - na francouze bych nenadával, mám dost kamarádu s koncernovými auty, co se trápili mnohem více a to nemluvím o HTP děsu


Tez se musim zastat starsich francouzu. Pritelkyne ma momentalne takze 206 1,9D, studeny motor je hlucnejsi, ale po zahrati v interieru je prehlusen vicemene obtekajicim vzduchem. Auto mame skoro dva roky a najeli jsme na nem cca 30 tis km a melo pouze dve zavady, ihned po koupio se delal brzdovy valec, protoze auto spatne brzdilo, ale s touto vaduou jsem to jiz kupovali. A nefungoval otackomer, coz je klasicka bolest techto aut a ted odesel i tachometr, zacal ukazovat nesmyslne rychlosti, takze se koupily jine pouzite budiky a uz to bezi. Jinak se delali pouze rozvody, desticky, olej, filtry . Auto nebere ani vodu ani olej, i v -15 startovalo bez problemu. J eto sice lenoch motor, ale v zime mame spotrebu 5,3 a pres leto 5,1. Za auto jsme davali 21 tis +3tis ekodan. Prvni servis vcetne rozvodu, zhavicek, brzdoveho valce, oleju a filtru vysel asi na 7 tis. K tomu se dokoupili nove letni obuti aby melo auto dve sady, to nas vyslo na 5 tis. Takze suma sumarum cca 36tis vcetne servisu. Auto zatim cele dva roky slouzi jako druhe druhe auto, se kterym jezdi partnerka. Cena byla trosku nizsi, protoze se jednalo o tridveraka. Petidverak ve stejnem stavu stal cca o 10 tis vice, tehdy jsem resili docasne auto tak byla hlavnim kriteriem cena. Ale tim, ze auto bez problemu drzi a dily jsou velmi levne tak ho nechame tak dlouho, dokud nebude vyzadovat drahy servis. Tazateli mohu s klidnym srdcem doporucit jak 206 tak hlavne 306 ktera je o neco prostornejsi a delalo se i kombi i sedan. Vlastnili jsme i nekolik 405, ale to je uz dnes velmi zastarale a spatne sehnatelne, ale urcite bych se nebal nejake zachovale benzinove 406 at uz sedan nebo kombi. Dodnes krasne auto, pohodlne, s dostupnym a levnym servisem. Pri jizde je 406 velmi pohodlna.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.