BobanHTP napisał:
Mikel KoM napisał:
Zdravím, sháním nějaké spolehlivé auto do 50 tisíc.. Předem píšu, že Francouze nemám moc v lásce :D (zvlášť Renault). Auto by mělo být odolnější (čerstvý řidič :D ), aspoň průměrně vybavené (2+ airbagy, klima) a s nižší spotřebou. Auto bych preferoval bez turba :D. Aspoň 60 kW a preferuji hatchback nebo sedan.. může být i combi ale ne žádná velká kráva :D. Nejradši bych sehnal nějaké Volvo ale to se do mojeho limitu nedá sehnat v dobrém stavu. Nějaké nápady na auto, se kterém je radost jezdit ? Předem díky za odpovědi :)
Ahoj, tak před třemi roky jsem potřeboval auto do 50tis. na ježdění do práce 2x40km, hlavní auto dostala drahá polovička.Po prohlídce několika Fábií 1.4 MPI ve stavu těsně před šrotem a bez výbavy jsem právě koupil francouze Peugeot 206 1.1 44kw, ABS, 2xairbag, klima, el-ovládání oken, zrcátek, vyhřívání zrcátek, repro i v zadních dveřích, polohovatelné opěrky hlavy atd atd., rok výroby 2002, najeto cca 140tis.km.Výsledek - auto bez vážné poruchy slouží stále dál v rodině. Komfortem a odhlučněním se může Fábie schovat, navíc ji velmí trápí elektrika(kritické místo hl.kabelu z ŘJ mokne a servo(stále kolem 10tis.kč nové)). P206 má pozink, takže pokud není bouchlé nerezne stejně jako Fábie. Navíc díly jsou podobně levné u obou aut, výfuk, servo, chladič dokonce levnější
Sranda je, že klimatizace je výkonnější než v mé Fábii II, stále mám originál kompresor a neteče.Asi tak - na francouze bych nenadával, mám dost kamarádu s koncernovými auty, co se trápili mnohem více a to nemluvím o HTP děsu
Tez se musim zastat starsich francouzu. Pritelkyne ma momentalne takze 206 1,9D, studeny motor je hlucnejsi, ale po zahrati v interieru je prehlusen vicemene obtekajicim vzduchem. Auto mame skoro dva roky a najeli jsme na nem cca 30 tis km a melo pouze dve zavady, ihned po koupio se delal brzdovy valec, protoze auto spatne brzdilo, ale s touto vaduou jsem to jiz kupovali. A nefungoval otackomer, coz je klasicka bolest techto aut a ted odesel i tachometr, zacal ukazovat nesmyslne rychlosti, takze se koupily jine pouzite budiky a uz to bezi. Jinak se delali pouze rozvody, desticky, olej, filtry . Auto nebere ani vodu ani olej, i v -15 startovalo bez problemu. J eto sice lenoch motor, ale v zime mame spotrebu 5,3 a pres leto 5,1. Za auto jsme davali 21 tis +3tis ekodan. Prvni servis vcetne rozvodu, zhavicek, brzdoveho valce, oleju a filtru vysel asi na 7 tis. K tomu se dokoupili nove letni obuti aby melo auto dve sady, to nas vyslo na 5 tis. Takze suma sumarum cca 36tis vcetne servisu. Auto zatim cele dva roky slouzi jako druhe druhe auto, se kterym jezdi partnerka. Cena byla trosku nizsi, protoze se jednalo o tridveraka. Petidverak ve stejnem stavu stal cca o 10 tis vice, tehdy jsem resili docasne auto tak byla hlavnim kriteriem cena. Ale tim, ze auto bez problemu drzi a dily jsou velmi levne tak ho nechame tak dlouho, dokud nebude vyzadovat drahy servis. Tazateli mohu s klidnym srdcem doporucit jak 206 tak hlavne 306 ktera je o neco prostornejsi a delalo se i kombi i sedan. Vlastnili jsme i nekolik 405, ale to je uz dnes velmi zastarale a spatne sehnatelne, ale urcite bych se nebal nejake zachovale benzinove 406 at uz sedan nebo kombi. Dodnes krasne auto, pohodlne, s dostupnym a levnym servisem. Pri jizde je 406 velmi pohodlna.