free78 napisał:
platí - co jedinec to názor. Když jsem si přečetl, že tam původní kuláky vydržely celých 110tkm, tak první co mne napadlo, bylo no jo kvalitka. Jak tak čtu diskuzi, tak 110tkm se zdá mnohým málo. No u BMW s hliníkovým podvozkem to jde do kopru po cca 60 až 80 tkm...
Mluvíme o spodních kulových čepech pro uchycení náboje kola? Myslím, že se jim také říká rejdové. Takový ten kus železa nanýtovaný na spodní rameno....Aby nedošlo k záměně s čepy pro tyčky řízení.
Mně to prostě přijde málo a skutečně si neuvědomuji nějaký rozšířený problém u většiny značek, že by se musely měnit kulové čepy tak často. Mám za to, že dřív odejdou, různé tyčky stabilizátorů, čepy řízení, uložení náprav, silentbloky, ale kuláky bývají z těch trvanlivějších částí podvozku. Tohle bude bezpečně vědět Gablenz, ten je přes podvozky.