0
powrót
 

diskuze k tématu: Volvo XC90 (30 000km) - dlouhodobý test

kategorie zaszeregowania tematu: ostatní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.12.2005 15:57, Dvě SIM karty
Výše popsané problémy s integrovaným telefonem v autě rozhodně nejsou vinou špatného telefonu, ale je to dáno tím, že GSM síť není stavěna na provoz dvou sim karet se stejným telefonním číslem. V případě tzv. duálních (nebo i "načerno" naklonovaných) sim karet se doporučuje mít aktivní (tj. v telefonu a telefon zapnutý) jen jednu z nich. Ačkoliv fígl s "aktivačním" číslem by teoreticky mohl fungovat, praxe je horší, protože síť obvykle (píšu OBVYKLE, nikoliv VŽDYCKY) upřednostní tu sim kartu, ze které se naposledy volalo nebo která naposledy provedla location area update (zjednodušeně řečeno oznámení síti, kde se nachází). No a to druhé je právě kámen úrazu. Při zapnutí vozidlového telefonu sice dostane přednost před "kapesním" mobilem, ale pokud si svůj mobil nevypneme a máme ho zapnutý paralelně s vozidlovým, dříve či později dojde k location area update i u "kapesního" mobilu a ten tím okamžikem dostane přednost před "vozidlovým" telefonem. "Vozidlový" telefon dostane přednost až v okamžiku, kdy z něj zavoláme nebo kdy provede location area update. Jednoduché a jediné skutečně účinné řešení napsal sám autor článku - vypnout jeden telefon před tím než zapnu druhý.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.12.2005 21:27, RE: Dvě SIM karty
Kybergreg napisał:
Výše popsané problémy s integrovaným telefonem v autě rozhodně nejsou vinou špatného telefonu, ale je to dáno tím, že GSM síť není stavěna na provoz dvou sim karet se stejným telefonním číslem. V případě tzv. duálních (nebo i "načerno" naklonovaných) sim karet se doporučuje mít aktivní (tj. v telefonu a telefon zapnutý) jen jednu z nich. Ačkoliv fígl s "aktivačním" číslem by teoreticky mohl fungovat, praxe je horší, protože síť obvykle (píšu OBVYKLE, nikoliv VŽDYCKY) upřednostní tu sim kartu, ze...
Toto je ten zavaznejsi problem integrovaneho telefonu Volvo (resp. Ericsson), alebo ak chcete gsm systemu, ktory telefon vyuziva. Dalsi problem je v tom, ze neexistuje priama komuniakcia medzi autotelefonom a mobilom (tak ako som nacrtol v clanku). Ci uz cez infracerveny port, alebo Bluetooth napr. na pravidelnu aktualizaciu tel. zoznam.

Priplatili by ste si vo svojom aute za podobne zariadnenie 40 000 Sk?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.01.2006 14:12,
nejsem si jistý,zda jsem dobře pochopil problem,ale nebylo by nejjednodušší mobilní telefon použít v kombinaci s hands-free??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.03.2006 11:01, Pajero
prosím,proč bylo Pajero o tolik horšív terénu?? Vždyť pro hluboký sníh má lepší předpoklady?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.03.2006 21:45, RE: Pajero
Ota napisał:
prosím,proč bylo Pajero o tolik horšív terénu?? Vždyť pro hluboký sníh má lepší předpoklady?
Pajeru nerobi problemy teren, tam XC90ku hravo tromfne, ale sneh. Modernizovana verzia Pajera (myslim od roku 2004) konecne dostala trakcny system, takze sa bude na klzkych povrchoch spravat suverennejsie. V kazdom pripade na snehu su prvorade schopnosti pneumatik a tam sa nam vyborne osvedcili Nokiany WR. Dalsi dolezity aspekt je system pohonu 4x4. Tu je medzi XC90 a Pajerom rovnaky rozdiel ako v ich konstrukcii. Pajero je Off-road, ktory vyuziva vyspeli pohon oboch naprav so styrmi roznymi nastaveniami. XC90 ako cistokrvne SUV nedava moznost volby medzi roznymi rezimami pohonu, ale vsetko nechava na spickovej elektronike systemu Haldex. V praxi je rozdiel asi taky, ze ked sa vyberiete do skutocneho terenu, tak bude system Pajera so zamykatelnym medzinapravovym dif. a pohonom do pomala na nezaplatenie. Zvysnych 95% prevadzky bude mat navrch ale ten elektronikou prespikovany pohon SUV. V pripade XC90 to v zime plati dvojnasobne, pretoze system Instant Traction uzasne pomaha pri rozbehoch na klzom povrchu. Dolezita je aj vaha auta, kde ma XC90 viac nez 150kg k dobru... Svetla vyska oboch aut je zrovnatelna, Volvo je ale navyse vybavene systemom vyrovnavania svetlej vysky Nivomat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.03.2006 21:48, RE: bez predmetu
kwitecko napisał:
nejsem si jistý,zda jsem dobře pochopil problem,ale nebylo by nejjednodušší mobilní telefon použít v kombinaci s hands-free??
to kwitecko: urcite by to bolo lacnejsie a jednoduchsie ako Volvo telefon, ale nechcem si ani predstavovat ako by stojan na mobil zohavil interier auta za 2mega...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.03.2006 15:50, RE: bez predmetu
Martin - redakcia TipCars napisał:
to kwitecko: urcite by to bolo lacnejsie a jednoduchsie ako Volvo telefon, ale nechcem si ani predstavovat ako by stojan na mobil zohavil interier auta za 2mega...
Možná už jste slyšel o technologii bluetooth, jistě ho v tatrance máte. Používám Parrot 3100 v dodávce i osobáku a naprostá spokojenost. Nemusím tel. vyndavat z kapsy. Nevýhoda - nenabíjí se, ale rychleji se vybíjí. Konzole na bt nijak nezohavuje interiér, dobrý elektrikář si umí poradit. Jinak XC 90 - můj předmět touhy, ale budu asi muset ještě počkat...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.03.2006 19:59, RE: bez predmetu
Pepe napisał:
Možná už jste slyšel o technologii bluetooth, jistě ho v tatrance máte. Používám Parrot 3100 v dodávce i osobáku a naprostá spokojenost. Nemusím tel. vyndavat z kapsy. Nevýhoda - nenabíjí se, ale rychleji se vybíjí. Konzole na bt nijak nezohavuje interiér, dobrý elektrikář si umí poradit. Jinak XC 90 - můj předmět touhy, ale budu asi muset ještě počkat...
...to s tou tatrankou som nepochopil...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 16.03.2006 07:34, RE: bez predmetu
Martin - redakcia TipCars napisał:
...to s tou tatrankou som nepochopil...
Tatranka = telefon. Určitě má majitel auta "za 2 mega" 5 - 10 tis na pořádný telefon, který podporuje bluetooth = bezdrátový přenos dat
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 16.03.2006 13:08, RE: bez predmetu
Pepe napisał:
Tatranka = telefon. Určitě má majitel auta "za 2 mega" 5 - 10 tis na pořádný telefon, který podporuje bluetooth = bezdrátový přenos dat
je to urcite vec nazoru a priorit, ale ja osobne by som si nikdy do luxusneho auta nenechaval domontovavat neoriginalne prislusnenstvo. zariadenia na styl parrotu (specialne Parrot vyzera velmi lacno) dokazu pekne zohavit interier - vo Focuse, alebo Mondeu by mi to nevadilo, ale napr. do S60 by som si to nekupil, tak ako by som si nikdy nekupil neoriginalne (aj ked spickove) autoradio - opakujem, je to vec vkusu a nazoru.

V Pajere sme telefon riesili podobnymi kompromismi a skonstatovali sme, ze uz nikdy viac. Idealne by bolo, keby XC90 podporovala technologiu Bluetooth SIM Access, co ale nie je jej pripad a preto sme sa rozhodli pre originalny autotelefon.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 16.03.2006 16:33, RE: bez predmetu
Martin - redakcia TipCars napisał:
je to urcite vec nazoru a priorit, ale ja osobne by som si nikdy do luxusneho auta nenechaval domontovavat neoriginalne prislusnenstvo. zariadenia na styl parrotu (specialne Parrot vyzera velmi lacno) dokazu pekne zohavit interier - vo Focuse, alebo Mondeu by mi to nevadilo, ale napr. do S60 by som si to nekupil, tak ako by som si nikdy nekupil neoriginalne (aj ked spickove) autoradio - opakujem, je to vec vkusu a nazoru.

V Pajere sme telefon riesili podobnymi kompromismi a skonstatovali sme, ...
Kdybych měl XC 90, asi přemýšlým podobně. S autorádii to sedí, málokteré dodatečně montované ladí s interiérem. Každopádně doba pádí mílovými skoky dopředu, takže se brzo něco objeví. Ale cokoli je lepší, než smutně koukat mizící body v kartě řidiče (od června) a někdy koncem roku chodit pěšky...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.04.2006 14:28, Steinbauer P - Box
Da se nekde sehnat ten Steinbauer P - Box i v CR???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 08.04.2006 17:31, RE: Steinbauer P - Box
Michal napisał:
Da se nekde sehnat ten Steinbauer P - Box i v CR???
Oficialne nie.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.04.2006 07:54, brezen 2006
Martin - redakcia TipCars.com napisał:
Oficialne nie.
to nebyla nahradni pneu ve voze? - moc te prihode nerozumim ps jinak gumove rohoze za 5000 je na vyvrat ale xc 90 je xc 90
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.04.2006 09:46, RE: brezen 2006
pola napisał:
to nebyla nahradni pneu ve voze? - moc te prihode nerozumim ps jinak gumove rohoze za 5000 je na vyvrat ale xc 90 je xc 90
Pokusil som sa o objasnenie prihody v clanku - ospravedlnujem sa za to. Volva maju dojazdove rezervy, co pri teplotach okolo nuly je len skutocna nudzovka...

Ta gumova rohoz je velmi draha... Je na nej napis Cross Country ;))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.04.2006 00:15, Michal
A chip by jste doporučil dát hned do nového auta nebo nejprve motor nechat pořádně zajet?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.04.2006 12:18, RE: Chip
Chip napisał:
A chip by jste doporučil dát hned do nového auta nebo nejprve motor nechat pořádně zajet?
Vseobecne sa chip doporucuje montovat do cerstvo zabehnutych motorov, ktore maju natocenych okolo 5000km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.06.2007 17:56, RE: Steinbauer P - Box
Michal napisał:
Da se nekde sehnat ten Steinbauer P - Box i v CR???
bratislavsky steinbauer dodava aj do CR
www.steinbauer.cc
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.