Poniedziałek 15.03.2010 12:05,
Původ motoru
Pane Šikl, jakožto fanoušek vozidel zn. Volvo jsem se začetl do vaší recenze. Obočí jsem začal povytahovat u mouder typu: zvýšené znečišťování zadní části (mi ukažte kombíka nebo hatchback, kterému se za deště nesviní zadní část, asi mi to nebudete věřit, ale sviní se i u vaší milované Octávie combi, předpokládám, že i u Superba Combi. Výjimkou je možná tak současná Honda Civic, ale z té zase, kvůli zcela šílené konstrukci dvojitého zadního okna, není skoro vidět dozadu. Kdyby mělo takovou koncepci kombi, tak zase napíšete, že to má malý kufr). Recenzi jsem přestal číst v okamžiku, kdy jsem se dozvěděl moudro, že současná 2.4 D má svůj prapůvod v koncernové jednotce TDI. NO TO SNAD NEMŮŽETE ANI MYSLET VÁŽNĚ!!! Ano, je pravdou, že minulá generace V 70 začínala s těmito motory (to je tak deset let zpátky). Záhy přišlo Volvo se svou vlastní koncepcí, která ovšem vychází z vlastního benzínového pětiválce 2.4. Mimochodem, od počátku měl tenhle motor CR. Testovaná jednotka představuje další generaci tohoto motoru, dle slov automobilky tu "jednotku postavili znovu". Dost mě mrzí, že se takové bludy musí dočíst na tomto serveru (kdeže časy p. Václavíka jsou), nadto jste tyto informace sami publikovali (naposledy tuším vloni v létě - dotaz uživatele na to, jak jsou na tom D5 se spolehlivostí, informaci o nových motorech jste přetiskli odjinud - nevím, jestli to bylo idnes nebo ihned.cz). Pokud si tedy nejste jistý informací, zkuste se aspoň podívat do vlastních zdrojů (myšleno server www.tipcars.com), jestli se už tady o tom něco nepsalo.
reagować