0
powrót
 

diskuze k tématu: levné a bezpečné auto pro mladou rodinu

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, japonská vozidla, ostatní, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 27.01.2014 00:03, levné a bezpečné auto pro mladou rodinu
Dobrý den,
obracím se na Vás s prosbou o radu.Poohližím se po bezpečném,spolehlivém ,ale zároveň prostorném a úsporném automobilu do 60tis pro mou manželku na drobné vyjížďky kolem 50 km.S ročním nájezdem cca 5 000km.Máme dvě malé děti a stále využíváme kočárek..Do teď jsme měli Volvo V40 1,8 benzín.Velká spokojenost až na spotřebu.Bohužel díky nepozornosti chorvatského řidiče už auto nemáme.
Rozhodujeme se mezi:
Volvo V70 2,5tdi 103kw, r.v. 1998-2000 před faceliftem
faceliftové r.v.2001 se nám moc líbí,ale bojím se,abych za 60tis nenarazil na horší kus.
Toyota Avensis I D-4D 2l
Nissan Almera Tino 2,2D nebo 1,8 84kw
VW Sharan 1,9tdi 81kw nebo 66kw r.v 1998-2000

Nebo další variantou jsou pro nás vozy na LPG do r.v. 2000:
Renault Scenic 1,6 16V
Citroen Xsara 1,8 16V

reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Poniedziałek 27.01.2014 04:19, diesel?
14 let starý diesel za 60 tisíc? buď máte opravdu dobrého automechanika,který dokáže najít naprosto bezvadný kousek anebo budete kupovat některé z výše uvedených aut od opravdu dobrého známého? jinak si nedokážu vysvětlit proč někdo chce tak staré auto pro nájezd 5000km/ročně,když jakákoliv oprava naftového systému bude pro něj finančně likvidační.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 27.01.2014 09:37, RE: diesel?
stréc od piva napisał:
14 let starý diesel za 60 tisíc? buď máte opravdu dobrého automechanika,který dokáže najít naprosto bezvadný kousek anebo budete kupovat některé z výše uvedených aut od opravdu dobrého známého? jinak si nedokážu vysvětlit proč někdo chce tak staré auto pro nájezd 5000km/ročně,když jakákoliv oprava naftového systému bude pro něj finančně likvidační.


Hele, co já se tady namluvil ohledně staré nafty, ale je to marný, je to marný, je to marný. Někteří lidé prostě náklady na auto dělí na palivo a to ostatní a soustředí se pouze na palivo - spotřebu. A když něco umí jet pod 6, tak je to dostatečné lákadlo.
Každý si totiž myslí, že bude mít kliku a typické dieselovské výměny se mu vyhnou.
Apropos, při 5tkm/rok je úspora na naftě při 3-tlirovém rozdílu spotřeb asi 5000 Kč - takže stačí, když na ně vyjde 2-hmoťák a je na 5 let předplaceno...
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Poniedziałek 27.01.2014 10:32, argument
Opravdu by mne zajímal racionální argument k volbě naftové motorizace při této cenové hladině a roční kilometráži a vysokému předpokladu krátkých popojížďek. Buď kupec opravdu chce vozidlo,které bude mít nízkou spotřebu a nařeší,že jej čekají obrovské servisní investice (které se při nájezdu 5000km/ročně mohou projevit za rok či za 10let),anebo chce naftu kvůli průběhu kroutícího momentu.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Cztwartek 05.06.2014 15:43, re:
Dobrý den. Vzhledem k Vašemu ročnímu nájezdu a rozpočtu určitě doporučuji vůz s benzínovým motorem. Z Vámi vybraných vozů osobně doporučuji Toyotu Avensis s benzínovou osmnáctistovkou. Je to vzorně spolehlivé auto, které vydrží i provoz na našich nekvalitních silnicích. Chybu neuděláte ani s VW Sharan, zde bude ale těžké najít zachovalý vůz v dobrém stavu.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.