0
powrót
 

diskuze k tématu: Volvo V40 – jaké je ojeté kombi ze severu?

kategorie zaszeregowania tematu: ostatní
Kojot027
ilość wystąpień111
data registracji02.01.2011
Cztwartek 16.01.2014 08:55, V40- 1.8
V tohle voze jsem najezdil asi 40 tis km s různými přestávkami. V předchozí verzi s renaultím motorem 1,8 asi 60 tis km. Jediné co se na voze kazí je elektrika jak dřiv tak v tomto. Auto má problém s tímto motorem atakovat rychlosti nad 180, protože je hodně těžké. Ale právě tato robustnost je to co mě osobně se na tomto autě líbí a kolegovi zachránila život, když se v 90tce 6x překulil přes střechu. Auto mělo otlučené rohy kastle, ale ani se nevysypalo sklo. Po přetočení na kola(pomohl traktor) normálně nastartoval a odjel. :o) Při běžném provozu se dá udržet spotřeba na 8,5 litrech, pokud chcete svižnější jízdu bude to za 10. Ale tohle auto není závoďák, jde o "rodinné" přibližovadlo. Naklání se v zatáčkách a jízda je plavná. Přesto hodně dlouho drží zvolený směr, než se začne sunout mimo. Auto nerezne nebo za 6 let provozu o tom nevim. Při celkových 260 tis se řešila přední náprava a při 280 tis km začala zlobit převodovka. Firmě se auto nevyplatilo opravit a šlo do bazaru s deklarovanou vadou. Co bylo fantastické byl kokpit a sedačky. Auto budí dojem naprostého obklopení posádky bezpečností a robustností. Ani při jízdě na jeden zátah do Švýcarska ze sedaček člověk vstával naprosto v klidu. Lepší byly snad jen v S80 co měl šef. :o)
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Cztwartek 16.01.2014 08:59, japonský švéd
I přes svůj nečistý původ nejde o špatné auto, zvlášť po faceliftu, kdy dost stoupla kvalita zpracování a celkově se to auto vychytalo. I dnes vypadá dobře a je tak akorát velké + za nízké ceny. Taky bych se přimlouval za 2,0T. Pokud bude motor v dobré kondici, není co řešit. Ne že by byl GDI špatný, ale jak bylo v článku uvedeno, chce to kvalitní benzín, nejlépe N98 +. A v našich končinách je bohužel zvykem do aut lít to, co je nejlevnější.
reagować
*autofans*
ilość wystąpień159
data registracji21.11.2008
Cztwartek 16.01.2014 09:48, V40 za ty prachy dobrá volba
V40 bylo moje první volvo tak si dovolím přidat pár informací neboť odpověď redakce je celkem o ničem. Pokud tazatel žádá benzin a nikoliv průměrnou dieselovou devatenáctku od renaultu tak je nabídka celkem jednoduchá. 1.6 sice jakž takž jede ale má lehké převody takže potom na dálnici žere, 1.8 doporučuji pouze volváckou ne GDI od Mitsu, po faceliftu se zvedl výkon a klesla spotřeba to považuji za první motor který dává v autě smysl. Jenže za stejných 8,5 litrů jezdí i příjemnější atmosférický dvoulitr takže kromě vyššího povka ještě lepší volba. Ani jeden z jmenovaných motorů autu nepropůjčuje nějak zvlášť dobrou dynamiku. Můj tajný tip je nikoliv zmiňovaná 200k T4 s kterou průměrný a spíše komfortní podvozek má celkem problém, ale verze soft turbo označovaná jako 2.0T s výkon kolem 118/120kW. Auto jede jak 2.5 atmosféra, je spolehlivé a se slušným řidičem jede jen o málo více než zmiňované atmosféry. Já měl 1.8 VVT a už bych si to nezopakoval. Auto jsem prodával když mělo kolem 200tkm a za celou dobu nebyl jediný problém s elektrikou nebo podvozkem. Doporučuji důsledně zkontrolovat manžety renaulťácké převodovky. Oproti jiným autům je na vnitřní manžetě u převodovky gufero které jistí náplň oleje převodovky. Často začne prolínat a rozstřikem se pomalu, ale spolehlivě ztratí olejová náplň převodovky a je vymalováno. Manžety nejsou zrovna za hubičku, myslím že originál stály kolem 2tKč. Jinak auto má snad nej sedadla co lze v této třídě najít, bohužel menší kufr, na svou dobu špičkovou bezpečnostní výbavu a antikorozní úpravu. Slabší je odhlučnění a podvozek který je obzvlášť při porovnání s nástupcem V50 opravdu bída. Dá se trošku eliminovat verzí po 2.faceliftu kdy se rozšířil rozchod kol a výrazně tomu pomůžou velice lehká 16" kola BBS z verze T4 (pavučiny). Bacha na kilometry, raději 250tkm se serviskou než 150tkm na tacho. Auto to dokáže v interiéru celkem obstojně maskovat. Pokud, ale chcete skutečné Volvo s větší mírou komfortu a ticha na palubě kupte raději za hubičku S60/V70 předchozí generace. V40 kromě bezpečnosti a motorů má spíše japonské geny a interiér.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Cztwartek 16.01.2014 19:06, RE: japonský švéd
Paul napisał:
I přes svůj nečistý původ nejde o špatné auto, zvlášť po faceliftu, kdy dost stoupla kvalita zpracování a celkově se to auto vychytalo. I dnes vypadá dobře a je tak akorát velké + za nízké ceny. Taky bych se přimlouval za 2,0T. Pokud bude motor v dobré kondici, není co řešit. Ne že by byl GDI špatný, ale jak bylo v článku uvedeno, chce to kvalitní benzín, nejlépe N98 +. A v našich končinách je bohužel zvykem do aut lít to, co je nejlevnější.


Já bych 1,8 GDI nezatracoval tak rychle. Natural 98+ rozhodně nepotřebuje (není to FSI), stačí mu obyčejná kvalitní 95 (kterou má i předepsánu) - motor je citlivý hlavně na "vodu v palivu", proto se vyplatí tankovat u benzínek s vysokou výtočí (klidně i supermarkety). Nekvalitní palivo se projeví horšími starty za studena - naskočí a zdechne, na druhý start už běží normálně. Měl jsem tento motor v sesterské Carismě, jezdil s mým nepříliš ekonomickým stylem jízdy za 6,5 v létě a za 6,9 v zimě. Nevím jak s V40, ale s Carismou si poradil víc než dobře - 92kw bohatě stačí. Moji bývalou Carismu mám stále "na očích" , momentálně má najeto zhruba 350 tisíc a pořád bezproblémově slouží.
PS: nedivte se cvakání na volnoběhu, cvakání vydává vstřikovací systém, je to normální.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.