0
powrót
 

diskuze k tématu: Volvo S80 3.2 V6 - test spotřeby

kategorie zaszeregowania tematu: ostatní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.01.2007 00:24, Auťák
S80 je pořádný kus auta s neokoukaným desingem, který se na našich silnicích určitě neztratí. Trochu se mi nelíbí fotky interiéru, který působí chladně.
Chtěl bych vidět tu jízdu, když každou chvíli musí zasahovat ESP.
Dejte si pozor, až budete testovat auto bez něj - zatáčka v kombinaci s blátíčkem a poletíte rovnou do škarpy (v horším do stromu).
Když už zasáhne ESP mělo by to být pro řidiče důrazné varování!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.01.2007 01:07, RE: Auťák
Peet napisał:
S80 je pořádný kus auta s neokoukaným desingem, který se na našich silnicích určitě neztratí. Trochu se mi nelíbí fotky interiéru, který působí chladně.
Chtěl bych vidět tu jízdu, když každou chvíli musí zasahovat ESP.
Dejte si pozor, až budete testovat auto bez něj - zatáčka v kombinaci s blátíčkem a poletíte rovnou do škarpy (v horším do stromu).
Když už zasáhne ESP mělo by to být pro řidiče důrazné varování!!!
S tím ESP je to hodně o nastavení z fabriky, protože v rodině máme dvě auta s ESP a v každém z nich funguje trochu jinak. V jednom zasahuje už opravdu až když dochází ke krizove a v druhém stačí trochu rychlejší nájezd a hned zasahuje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.01.2007 05:52, PP
Souhlasim s presnosti PP, ktera je na vysoke urovni!
Jinak Vovlo S80 se mi moc libi, ma krasne tvary!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.01.2007 07:19, RE: Auťák
Peet napisał:
S80 je pořádný kus auta s neokoukaným desingem, který se na našich silnicích určitě neztratí. Trochu se mi nelíbí fotky interiéru, který působí chladně.
Chtěl bych vidět tu jízdu, když každou chvíli musí zasahovat ESP.
Dejte si pozor, až budete testovat auto bez něj - zatáčka v kombinaci s blátíčkem a poletíte rovnou do škarpy (v horším do stromu).
Když už zasáhne ESP mělo by to být pro řidiče důrazné varování!!!
Více fotek interiéru naleznete v klasickém redakčním testu tohoto Volva, který připravujeme. Interiér působí až ledově chladně a kvalitou použitých materiálů a samotného zpracovaní ho považuji za naprostou špičku. I přesto, že interiér působí chladně, cítil jsem se v něm příjemně a i trochu útulně. Prostě Volvo jak má být
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.01.2007 07:21, RE: PP
zigi napisał:
Souhlasim s presnosti PP, ktera je na vysoke urovni!
Jinak Vovlo S80 se mi moc libi, ma krasne tvary!!
Taky bych si zvykl...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.01.2007 08:07, spotřeba
ta přesnost PP je skutečně udivující, docela by mě zajímala spotřeba po dlouhodobějším testu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.01.2007 09:03, interier
interier mi trocha pripomina staru dobru e31....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.01.2007 09:04, srdeční záležitost
Volvo S80 je prostě auto, kterému bych za ten pocit odpustil snad i dvojnásobnou spotřebu... sice jsem v něm seděl jen jednou, ale velmi zaujalo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.01.2007 09:29, Ali
Nerad rejpám, ale měřit spotřebu po dotankování na tak krátké trase, porovnávat ji s údaji palubního počítače a generovat z toho ještě nějakou "odchylku" je nesmysl, protože i když dotankování probíhá na stejné řerpací stanici, záleží na spoustě okolnostech, kdy pistole vypne přívod, případně i pokud dotankováváte až nad záklopku, rozdíl může být i několik deci, což na tak krátké trati vaše srovnávání desetinek proti PP staví docela na hlavu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.01.2007 10:01, RE: Ali
NESMYSLY napisał:
Nerad rejpám, ale měřit spotřebu po dotankování na tak krátké trase, porovnávat ji s údaji palubního počítače a generovat z toho ještě nějakou "odchylku" je nesmysl, protože i když dotankování probíhá na stejné řerpací stanici, záleží na spoustě okolnostech, kdy pistole vypne přívod, případně i pokud dotankováváte až nad záklopku, rozdíl může být i několik deci, což na tak krátké trati vaše srovnávání desetinek proti PP staví docela na hlavu.
blbost, jak může být rozdíl několik deci, když se dotankuje až po hrdlo????
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.01.2007 10:15, RE: Ali
yeti napisał:
blbost, jak může být rozdíl několik deci, když se dotankuje až po hrdlo????
Snadno. Záleží, jak u kterýho auto, ale všude je nádrž docela placka, takže stačí, když hladina není úplná ustálená a vznikne tam vzduchová bublina, která (jak palivo proudí do nádrže) se usadí někde v rohu, odkud nevyklouzne. Věř mi, sám si měřím spotřebu dotankováním "do plna", ale i stejnej stojan na stejné benzíně vypne pokaždý trochu jinak - někdy pak dotankuješ "po záklopku" 2,3 l, jindy 2,8. A to nejvíc, pokud je nádrž poměrně plná a jen se dotankuje třeba 5 l (asi jako v testu). Rozdíl 1 deci na 47 km trase je více než 0,2 l / 100 km, což pak autoři uvádějí jako nepřesnost palubního počítače. Netvrdím, že PP je super přesný, ale tohle nejsou žádné laboratorní podmínky. To by se test musel udělat alespoň na vyjetí celé nádrže, aby se ta nepřesnost v tom výsledku tak nějak rozplynula.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.01.2007 10:44, RE: Ali
anonym napisał:
Snadno. Záleží, jak u kterýho auto, ale všude je nádrž docela placka, takže stačí, když hladina není úplná ustálená a vznikne tam vzduchová bublina, která (jak palivo proudí do nádrže) se usadí někde v rohu, odkud nevyklouzne. Věř mi, sám si měřím spotřebu dotankováním "do plna", ale i stejnej stojan na stejné benzíně vypne pokaždý trochu jinak - někdy pak dotankuješ "po záklopku" 2,3 l, jindy 2,8. A to nejvíc, pokud je nádrž poměrně plná a jen se dotankuje třeba 5 l (asi jako v testu). Rozdíl ...
A) vzduchová bublina je dost velká náhoda a rozhodně by se to nestalo při obou dotankováních.
B) dotankování po hrdno neznamená kdy ti vypne pistole, ale zcela po hrdlo - vidíš hladinu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.01.2007 10:53, RE: Ali
anonym napisał:
Snadno. Záleží, jak u kterýho auto, ale všude je nádrž docela placka, takže stačí, když hladina není úplná ustálená a vznikne tam vzduchová bublina, která (jak palivo proudí do nádrže) se usadí někde v rohu, odkud nevyklouzne. Věř mi, sám si měřím spotřebu dotankováním "do plna", ale i stejnej stojan na stejné benzíně vypne pokaždý trochu jinak - někdy pak dotankuješ "po záklopku" 2,3 l, jindy 2,8. A to nejvíc, pokud je nádrž poměrně plná a jen se dotankuje třeba 5 l (asi jako v testu). Rozdíl ...
Test spotřeby během kterého bych vyjel celou nádrž by byl o ničem. Prostě to nejde. Za prvé z nedostatku času a za druhé to není technicky možné. Dobře, stanovím si trať dlouhou třeba 600 km. V prvním případě ji zajedu na 3/4 nádrže a v druhém (rychlém) okruhu mi obsah nádrže nebude stačit a budu muset takovat u jiné čerpací stanice ...
Navíc náš test spotřeby má ukázat rozdíl průměrné spotřeby při klidné jízdě vůči rychlé. Ukazuje kolik lze u kterého vozu ušetřit a jaký vůz je i při rychlé jízdě úsporný. Srovnání údajů PP s dotankování berte spíše informativně, i když v případě Volva panovala shoda.
Jinak dotankování probíhá až po samé hrdlo nádrže, takže pokud nevznikne v samotné nádrží bublina, je dotankování rozhodně přesnější, než PP.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.01.2007 11:00, RE: Ali
Petr - TipCars.com napisał:
Test spotřeby během kterého bych vyjel celou nádrž by byl o ničem. Prostě to nejde. Za prvé z nedostatku času a za druhé to není technicky možné. Dobře, stanovím si trať dlouhou třeba 600 km. V prvním případě ji zajedu na 3/4 nádrže a v druhém (rychlém) okruhu mi obsah nádrže nebude stačit a budu muset takovat u jiné čerpací stanice ...
Navíc náš test spotřeby má ukázat rozdíl průměrné spotřeby při klidné jízdě vůči rychlé. Ukazuje kolik lze u kterého vozu ušetřit a jaký vůz je i při rychlé jíz...
2 Petr - Tipcars: OK, vaše testy spotřeby jsou jinak velmi poučné - ukáží, jakou spotřebu bude mít vůz reálně - každý řidič si sám sebe k jednomu z okruhů přiřadí nebo si to zprůměruje. Jen v testu nezaznělo, že dotankovávání bereto informativně, spíše to vypadalo, že určujete odchylku PP. Takhle to beru

2yeti: Bublina není zas taková náhoda, říkám - stačí 1 dcl = n testovací trati Tipcars už to dělá 0,2 l / 100 km.. A 1deci je nic - až si budu večer dávat nějakého panáka, vždycky si vzpomenu, jaké "nic" to je.. )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.01.2007 12:23, RE: Ali
anonym napisał:
2 Petr - Tipcars: OK, vaše testy spotřeby jsou jinak velmi poučné - ukáží, jakou spotřebu bude mít vůz reálně - každý řidič si sám sebe k jednomu z okruhů přiřadí nebo si to zprůměruje. Jen v testu nezaznělo, že dotankovávání bereto informativně, spíše to vypadalo, že určujete odchylku PP. Takhle to beru

2yeti: Bublina není zas taková náhoda, říkám - stačí 1 dcl = n testovací trati Tipcars už to dělá 0,2 l / 100 km.. A 1deci je nic - až si budu večer dávat nějakého panáka, vždycky si vzpomenu, ...
Ale to nic pak pekne smakuje)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.01.2007 13:11, RE: Ali
zigi napisał:
Ale to nic pak pekne smakuje)))
Jojo, lepší, než to nalít do nádrže.. )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.01.2007 13:43, RE: Ali
Ali napisał:
Jojo, lepší, než to nalít do nádrže.. )
Jestli nadrz v aute na benzin nebo v tele na alkohol,to mas fu(c)k, hlavne ze je kvalitni a unosna spotreba)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.01.2007 22:40, merania
Podla mna tieto testy nejakú výpovednú hodnotu majú. Aj ked tam vznikne odchýlka povedzme 1-3deci, stále to nie je v litroch. Je teda vysoko pravdepodobné, že spotreba testovaného auta sa bude pri daných štýloch jazdy v reále podobať hodnotám z testu. Ale keby ste potrebovali helfnúť-tak ja by som sa kludne podujal napríklad na tomto Volve odjazdiť aj tú plnú nádrž. Stačí sa ozvať :))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 24.03.2007 01:59, Zapomente na Volvo pokud ho nechcete koupit dvakrat.....
Peet napisał:
S80 je pořádný kus auta s neokoukaným desingem, který se na našich silnicích určitě neztratí. Trochu se mi nelíbí fotky interiéru, který působí chladně.
Chtěl bych vidět tu jízdu, když každou chvíli musí zasahovat ESP.
Dejte si pozor, až budete testovat auto bez něj - zatáčka v kombinaci s blátíčkem a poletíte rovnou do škarpy (v horším do stromu).
Když už zasáhne ESP mělo by to být pro řidiče důrazné varování!!!
Cau Peete,
Volvo se ti sice zalibilo, stejne jako mne na stredni, ale o nic neprijdes kdyz na nej hodne rychle zapomenes. Do roku 99 to byly spolehlivy auta,a le pak prisel novy design a s nim hora problemu. Ziju v Americe v Montane ve Skalistych horach a tesne pred zimou (zari) jsem koupil S80 z roku 99 ve verzi T6. Preplnovany radovy sestivalec ulozeny napric. Od te doby mne presel smich. Zacalo to check engine svetylkem. To byla almbda sonda za katalyzatorem cistricim prvni tri valce od prava. Menil jsem pneu na zimni Michelin X-ice za $650 (normalni auto je tak do $400 is hrebama). Ve dvaceti pod nulou , mi cestou do prace vysadil motor. Mrtva baterka tak jsem startoavl z nahradniho zdroje, kterej si tu vozi kazdej. Pristi den to zdechlo v tom samem miste. To uz jsem zavetril, ze mam vetsi problem nez baterku. Rozsvitila se mi kontrolka na servis prevdovoky (automat s tiptronicem). Ta sviti dodnes. Vymenil jsem kapalinu a problemy ustaly. Po dvou tydnech to zdechlo zas. Vakuova hadice se odpojila. Menil jsem brzdy, ktery ted dokazou utrhnout i asfalt kdyz se na to dupne,a le je to navrzeny tak, ze se meni i kotouce. Cepy naprav zacaly odchazet a jedna ma i gumovou ochranbu na kusy. K tomu se pridaly zvuky od torzniho stabilizatoru a jeste na vrch toho vseho i tesneni od tlumicu. Predni naprava proste hraje na cem se da. Aby toho nebylo dost, zacal unikat chladici kapalina a to hned na trech mistech. Namorni epoxy to zpravilo na dvou z nich, stahovak na tretim. Zacalo se ozyvat i cerpadlo od posiloavce, ze nema kapalinu. At dolyvam jak dolyvam porad nekde mizi. Navratova trubka se uvolnila a vsecho to hnalo na silnici namisto zpet do nadrzky. Strecha prisla o prevody kdyz na ni ulpel led. A to jsem se ani nezminil o izolaci akbelu, kterou jsem msuel komplet predelat. Svezeni paradni, akcelerace o-10 za 6.5, zvuk super, sedacky jak v letadle, ale chce to lezet porad po autem aby jelo... Zitra to prodavat tipkovi z Los Angeles za polovicni cenu. Jeste, ze mam GS od BMW )))))))))) Jinak z aut - Subaru Legacy v automatu 95 a vys !!!!!!! Umi i 400 tis bez vetsich problemu a nahon na 4, ktery se da prepnout na predni napravu. Ma to tady kazdej,
tlomica@hotamil.com Big SKY MT,USA.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.