0
powrót
 

diskuze k tématu: Pomoc s výběrem Volvo S80

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, ostatní
DavidC
ilość wystąpień9
data registracji16.01.2016
Sobota 23.01.2016 22:38, Pomoc s výběrem Volvo S80
Ahoj lidi, uvazuji o koupi Volva S80 od roku 2008 v nafte. S pritelkyni chceme neco vetsiho v automatu a po vsech tech recenzi, rad a vseho jsme se rozhodli pro tohle Volvo. Je docela tezke vlest se do ceny 300tis. Jedno se mi zamlouva ale na prodejce jsem nasel jen negativni reakce. Co si o tom myslite vy?http://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-s80/s80/16670472
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Niedziela 24.01.2016 07:04, RE: Pomoc s výběrem
DavidC napisał:
Ahoj lidi, uvazuji o koupi Volva S80 od roku 2008 v nafte. S pritelkyni chceme neco vetsiho v automatu a po vsech tech recenzi, rad a vseho jsme se rozhodli pro tohle Volvo. Je docela tezke vlest se do ceny 300tis. Jedno se mi zamlouva ale na prodejce jsem nasel jen negativni reakce. Co si o tom myslite vy?http://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-s80/s80/16670472


Myslím si o tom tom, že tohle konkrétní auto má dalko bohatší historii, než odpovídá deklarovanému stavu tachometru. Ten bude správný, o tom není pochyb, ale nájezd tohoto auta je dáááleko vyšší. Stačí mrknout na sedačku řidiče a moje zkušenost firemními Volvy (sice to byly S60), mi říká, že takhle vypadaly ve 300tkm.
Dále je třeba si uvědomit, že S80 byla valjková lo´D a tomu odpovdíala i prodejní cena. Dnes tomu odpovídá už jen - bohužel- cena za servisní operace, které jous u Volva drahé jako čert - hovořím o značkovém servisu. Samosebou s ojetou rapou se do značkového servisu obvykle již nejezdí, ale někdy je to nejrychlejší a nejméně starostí s tím je. Takže se připrav na cca 1000Kč/hd bez DPH.Na toto auto není prakticky nic v druhovýrobě - hovořím o plechařině, takže zde se značkvému servisu asi nevyhneš. Motor D5 je příjmený motor, v S80 je i slušně odhlučněný (proti XC90), ale 5 vstřiků, jedo turbo, jeden DPF a budeš na plovině ceny vozu, až to přijde a že to přijde, tomu se dá skoro i věřit. Kdejakaá elektrická kokotina se muís kodovat přes diagnostiku, nic nejde udělat jednoduše doma, ale to je dnes běžné u ostatních aut taky. jen díky malému rozšíření značky možná v HOrním Liškově narazíš na to, že diagnostika a SW nebude vždy dostupný. Jinak S80 není velká, je jen slušně prostorná, třeba Mondeo je úplně někde jinde, zejména vzadu.
K jídzním vlastnostem: je to Volvo, na to je třeba myslet. Tzn. sedneš, ujedeš 1000km, vyskočíš a jdeš hrát golf. Ale nic mezi body A (=nástup) a B (=výstup) není. Žádné emoce z řízení, nadšení, nic nic nic. Auto je mrtvý, tupý, za jízdy ho prostě nevnímáš. POkud hledáš tohle, s S80 chybu neuděláš.
Výhodou je, že nehnijí a nekradou se (jen ve filmu Kráska v nesnázích se jedna ztratila, ale díky GPS lokátoru ji hned zase našli )
Závěrem shrnuto: hezký auto pro řidiče, co nehledají potěšení z jízdy, a nevadí jim solit za provoz a pojistku - S80 je nutnost míti havarijne pojištěnou.

Jo a ještě jeden detail: pokud je kriterium bezpečnost, tak stejně bezpečná jsou dnes i ostatní auta z dané třídy, S80 ničím nevyniká. Je to přeci jen X let starý model a dnes je automobilový svět dál.

Jen pro sorvnání:
http://www.tipcars.com/volvo-s80/volvo-s80-7301485.html
Auto se stejným deklarovaný,m nájezdem... Další komentáře asi netřeba - to by byla moje volba, když byc chtěl Volvo. Ale olítanou naftu bez historie fakt ne.
reagować
DavidC
ilość wystąpień9
data registracji16.01.2016
Niedziela 24.01.2016 11:03, RE: Pomoc s výběrem
Zdeny60 napisał:
DavidC napisał:
Ahoj lidi, uvazuji o koupi Volva S80 od roku 2008 v nafte. S pritelkyni chceme neco vetsiho v automatu a po vsech tech recenzi, rad a vseho jsme se rozhodli pro tohle Volvo. Je docela tezke vlest se do ceny 300tis. Jedno se mi zamlouva ale na prodejce jsem nasel jen negativni reakce. Co si o tom myslite vy?http://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-s80/s80/16670472
Myslím si o tom tom, že tohle konkrétní auto má dalko bohatší historii, než odpovídá deklarovanému stavu tachometru. Ten bude správný, o tom není pochyb, ale nájezd tohoto auta je dáááleko vyšší. Stačí mrknout na sedačku řidiče a moje zkušenost firemními Volvy (sice to byly S60), mi říká, že takhle vypadaly ve 300tkm.Dále je třeba si uvědomit, že S80 byla valjková lo´D a tomu odpovdíala i prodejní cena. Dnes tomu odpovídá už jen - bohužel- cena za servisní operace, které jous u Volva drahé jako čert - hovořím o značkovém servisu. Samosebou s ojetou rapou se do značkového servisu obvykle již nejezdí, ale někdy je to nejrychlejší a nejméně starostí s tím je. Takže se připrav na cca 1000Kč/hd bez DPH.Na toto auto není prakticky nic v druhovýrobě - hovořím o plechařině, takže zde se značkvému servisu asi nevyhneš. Motor D5 je příjmený motor, v S80 je i slušně odhlučněný (proti XC90), ale 5 vstřiků, jedo turbo, jeden DPF a budeš na plovině ceny vozu, až to přijde a že to přijde, tomu se dá skoro i věřit. Kdejakaá elektrická kokotina se muís kodovat přes diagnostiku, nic nejde udělat jednoduše doma, ale to je dnes běžné u ostatních aut taky. jen díky malému rozšíření značky možná v HOrním Liškově narazíš na to, že diagnostika a SW nebude vždy dostupný. Jinak S80 není velká, je jen slušně prostorná, třeba Mondeo je úplně někde jinde, zejména vzadu.K jídzním vlastnostem: je to Volvo, na to je třeba myslet. Tzn. sedneš, ujedeš 1000km, vyskočíš a jdeš hrát golf. Ale nic mezi body A (=nástup) a B (=výstup) není. Žádné emoce z řízení, nadšení, nic nic nic. Auto je mrtvý, tupý, za jízdy ho prostě nevnímáš. POkud hledáš tohle, s S80 chybu neuděláš.Výhodou je, že nehnijí a nekradou se (jen ve filmu Kráska v nesnázích se jedna ztratila, ale díky GPS lokátoru ji hned zase našli )Závěrem shrnuto: hezký auto pro řidiče, co nehledají potěšení z jízdy, a nevadí jim solit za provoz a pojistku - S80 je nutnost míti havarijne pojištěnou.Jo a ještě jeden detail: pokud je kriterium bezpečnost, tak stejně bezpečná jsou dnes i ostatní auta z dané třídy, S80 ničím nevyniká. Je to přeci jen X let starý model a dnes je automobilový svět dál.Jen pro sorvnání:http://www.tipcars.com/volvo-s80/volvo-s80-7301485.htmlAuto se stejným deklarovaný,m nájezdem... Další komentáře asi netřeba - to by byla moje volba, když byc chtěl Volvo. Ale olítanou naftu bez historie fakt ne.


Díky za vyčerpávající odpověď. Tím Volvem v odkazu, který jsem zde vložil nebylo myšleno jdu do něj ale tak jako ty, tak i já cítím, že zde něco nehraje. Po těch všech podvodech co prodejci na zákazníci šijí mám z koupě auta čím dál tím větší obavy. Netrvám zrovna na Volvu i když je to pro mě velké lákadlo hned za Audi, která je mým snem ale finančně nedostupným. Od svým 18ti let jezdím převážně ve vozech nižší třídy a teď, když mi bude 30 bych si chtěl udělat radost a přemýšlet dopředu ( příští rok svatba a do dvou let rodina). S přítelkyní bychom něco prostornějšího, pohodlného na dlouhých cestách, dostupného co se oprav týče, bezpečného a silnějšího. Připadá mi, že pokaždé, když se k něčemu rozhodnu, je to přání nemožné. Když už jsem se rozhodl pro Mazdu 6, tak rezaví a má drahý servis. Padla i Insignia, recenze o ničem, Octávii má každý a nechci se řadit mezi ovce (omlouvám se za tento výraz), na francouze nemám moc pozitivních názorů a Volvo, servisní náklady opět vysoké. Tak jak potom vybrat budoucí automobil. Možná je na čase opět snížit své nároky a až jednou budu hoden, koupit úplně nové. Do té doby budeme s přítelkyní cestovat na kole Neočekávám, že zde dostanu radu, tak tuto značku a tento model ber! Ale nějaká cesta z toho ven být musí...
A mé nároky? Spolehlivé auto mladší 2008, nájezd do 180tis km, cena do 300tis., automat, finančně dostupné opravy, střední třída, benzin nebo nafta.

reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Niedziela 24.01.2016 13:01, RE: Pomoc s výběrem
Zdeny60 napisał:
DavidC napisał:
Ahoj lidi, uvazuji o koupi Volva S80 od roku 2008 v nafte. S pritelkyni chceme neco vetsiho v automatu a po vsech tech recenzi, rad a vseho jsme se rozhodli pro tohle Volvo. Je docela tezke vlest se do ceny 300tis. Jedno se mi zamlouva ale na prodejce jsem nasel jen negativni reakce. Co si o tom myslite vy?http://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-s80/s80/16670472
Myslím si o tom tom, že tohle konkrétní auto má dalko bohatší historii, než odpovídá deklarovanému stavu tachometru. Ten bude správný, o tom není pochyb, ale nájezd tohoto auta je dáááleko vyšší. Stačí mrknout na sedačku řidiče a moje zkušenost firemními Volvy (sice to byly S60), mi říká, že takhle vypadaly ve 300tkm.Dále je třeba si uvědomit, že S80 byla valjková lo´D a tomu odpovdíala i prodejní cena. Dnes tomu odpovídá už jen - bohužel- cena za servisní operace, které jous u Volva drahé jako čert - hovořím o značkovém servisu. Samosebou s ojetou rapou se do značkového servisu obvykle již nejezdí, ale někdy je to nejrychlejší a nejméně starostí s tím je. Takže se připrav na cca 1000Kč/hd bez DPH.Na toto auto není prakticky nic v druhovýrobě - hovořím o plechařině, takže zde se značkvému servisu asi nevyhneš. Motor D5 je příjmený motor, v S80 je i slušně odhlučněný (proti XC90), ale 5 vstřiků, jedo turbo, jeden DPF a budeš na plovině ceny vozu, až to přijde a že to přijde, tomu se dá skoro i věřit. Kdejakaá elektrická kokotina se muís kodovat přes diagnostiku, nic nejde udělat jednoduše doma, ale to je dnes běžné u ostatních aut taky. jen díky malému rozšíření značky možná v HOrním Liškově narazíš na to, že diagnostika a SW nebude vždy dostupný. Jinak S80 není velká, je jen slušně prostorná, třeba Mondeo je úplně někde jinde, zejména vzadu.K jídzním vlastnostem: je to Volvo, na to je třeba myslet. Tzn. sedneš, ujedeš 1000km, vyskočíš a jdeš hrát golf. Ale nic mezi body A (=nástup) a B (=výstup) není. Žádné emoce z řízení, nadšení, nic nic nic. Auto je mrtvý, tupý, za jízdy ho prostě nevnímáš. POkud hledáš tohle, s S80 chybu neuděláš.Výhodou je, že nehnijí a nekradou se (jen ve filmu Kráska v nesnázích se jedna ztratila, ale díky GPS lokátoru ji hned zase našli )Závěrem shrnuto: hezký auto pro řidiče, co nehledají potěšení z jízdy, a nevadí jim solit za provoz a pojistku - S80 je nutnost míti havarijne pojištěnou.Jo a ještě jeden detail: pokud je kriterium bezpečnost, tak stejně bezpečná jsou dnes i ostatní auta z dané třídy, S80 ničím nevyniká. Je to přeci jen X let starý model a dnes je automobilový svět dál.Jen pro sorvnání:http://www.tipcars.com/volvo-s80/volvo-s80-7301485.htmlAuto se stejným deklarovaný,m nájezdem... Další komentáře asi netřeba - to by byla moje volba, když byc chtěl Volvo. Ale olítanou naftu bez historie fakt ne.


Slušný. To první auto r.v. 2008 v naftě, nájezd 149 tkm, přitom v padělané servisce je poslední servis ve 154 tkm Jistě by předchozí majitel v době prodeje investoval do garančky... Asi si nechal orazítkovat servisku dopředu a už na tom autě nedokázal tolik najet aby to sedělo. Možná už si s tím jezdit netroufá.

Zatímco to 2. auto najeto 170 tkm za pouhé 2 roky a navíc je v benzínu. Nafťák by najel spíš víc. Přitom obě auta stojí +/- stejné peníze.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Niedziela 24.01.2016 13:08, RE: Pomoc s výběrem
DavidC napisał:
Zdeny60 napisał:
DavidC napisał:
Ahoj lidi, uvazuji o koupi Volva S80 od roku 2008 v nafte. S pritelkyni chceme neco vetsiho v automatu a po vsech tech recenzi, rad a vseho jsme se rozhodli pro tohle Volvo. Je docela tezke vlest se do ceny 300tis. Jedno se mi zamlouva ale na prodejce jsem nasel jen negativni reakce. Co si o tom myslite vy?http://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-s80/s80/16670472
Myslím si o tom tom, že tohle konkrétní auto má dalko bohatší historii, než odpovídá deklarovanému stavu tachometru. Ten bude správný, o tom není pochyb, ale nájezd tohoto auta je dáááleko vyšší. Stačí mrknout na sedačku řidiče a moje zkušenost firemními Volvy (sice to byly S60), mi říká, že takhle vypadaly ve 300tkm.Dále je třeba si uvědomit, že S80 byla valjková lo´D a tomu odpovdíala i prodejní cena. Dnes tomu odpovídá už jen - bohužel- cena za servisní operace, které jous u Volva drahé jako čert - hovořím o značkovém servisu. Samosebou s ojetou rapou se do značkového servisu obvykle již nejezdí, ale někdy je to nejrychlejší a nejméně starostí s tím je. Takže se připrav na cca 1000Kč/hd bez DPH.Na toto auto není prakticky nic v druhovýrobě - hovořím o plechařině, takže zde se značkvému servisu asi nevyhneš. Motor D5 je příjmený motor, v S80 je i slušně odhlučněný (proti XC90), ale 5 vstřiků, jedo turbo, jeden DPF a budeš na plovině ceny vozu, až to přijde a že to přijde, tomu se dá skoro i věřit. Kdejakaá elektrická kokotina se muís kodovat přes diagnostiku, nic nejde udělat jednoduše doma, ale to je dnes běžné u ostatních aut taky. jen díky malému rozšíření značky možná v HOrním Liškově narazíš na to, že diagnostika a SW nebude vždy dostupný. Jinak S80 není velká, je jen slušně prostorná, třeba Mondeo je úplně někde jinde, zejména vzadu.K jídzním vlastnostem: je to Volvo, na to je třeba myslet. Tzn. sedneš, ujedeš 1000km, vyskočíš a jdeš hrát golf. Ale nic mezi body A (=nástup) a B (=výstup) není. Žádné emoce z řízení, nadšení, nic nic nic. Auto je mrtvý, tupý, za jízdy ho prostě nevnímáš. POkud hledáš tohle, s S80 chybu neuděláš.Výhodou je, že nehnijí a nekradou se (jen ve filmu Kráska v nesnázích se jedna ztratila, ale díky GPS lokátoru ji hned zase našli )Závěrem shrnuto: hezký auto pro řidiče, co nehledají potěšení z jízdy, a nevadí jim solit za provoz a pojistku - S80 je nutnost míti havarijne pojištěnou.Jo a ještě jeden detail: pokud je kriterium bezpečnost, tak stejně bezpečná jsou dnes i ostatní auta z dané třídy, S80 ničím nevyniká. Je to přeci jen X let starý model a dnes je automobilový svět dál.Jen pro sorvnání:http://www.tipcars.com/volvo-s80/volvo-s80-7301485.htmlAuto se stejným deklarovaný,m nájezdem... Další komentáře asi netřeba - to by byla moje volba, když byc chtěl Volvo. Ale olítanou naftu bez historie fakt ne.
Díky za vyčerpávající odpověď. Tím Volvem v odkazu, který jsem zde vložil nebylo myšleno jdu do něj ale tak jako ty, tak i já cítím, že zde něco nehraje. Po těch všech podvodech co prodejci na zákazníci šijí mám z koupě auta čím dál tím větší obavy. Netrvám zrovna na Volvu i když je to pro mě velké lákadlo hned za Audi, která je mým snem ale finančně nedostupným. Od svým 18ti let jezdím převážně ve vozech nižší třídy a teď, když mi bude 30 bych si chtěl udělat radost a přemýšlet dopředu ( příští rok svatba a do dvou let rodina). S přítelkyní bychom něco prostornějšího, pohodlného na dlouhých cestách, dostupného co se oprav týče, bezpečného a silnějšího. Připadá mi, že pokaždé, když se k něčemu rozhodnu, je to přání nemožné. Když už jsem se rozhodl pro Mazdu 6, tak rezaví a má drahý servis. Padla i Insignia, recenze o ničem, Octávii má každý a nechci se řadit mezi ovce (omlouvám se za tento výraz), na francouze nemám moc pozitivních názorů a Volvo, servisní náklady opět vysoké. Tak jak potom vybrat budoucí automobil. Možná je na čase opět snížit své nároky a až jednou budu hoden, koupit úplně nové. Do té doby budeme s přítelkyní cestovat na kole Neočekávám, že zde dostanu radu, tak tuto značku a tento model ber! Ale nějaká cesta z toho ven být musí...A mé nároky? Spolehlivé auto mladší 2008, nájezd do 180tis km, cena do 300tis., automat, finančně dostupné opravy, střední třída, benzin nebo nafta.


Domnívám se že Mazda 6 po roce 2008 problémy s korozí mít nebude. Známý si ji koupil, benzín 2.0L automat, viděl jsem ji u něho v garáži a nikde žádnou korozi něměla. Možná že místo čtení diskusí u počítače je lepší se zvednout, jít do terénu a ty auta si v reálu sám důkladně prohlédnout a udělat si vlastní úsudek jak na tom Mazda 6 po roce 2008 s korozí opravdu je.

Jestli si myslíte že Mazda bude mít výrazně dražší servis, tak si porovnejte hodinovou sazbu v servisech na auta střední třídy ve stejném regionu. S Mazdou 6 jsem jezdil v Praze do autorizáku (Auto Zeman) 6 let na garančky a žádné závratné sumy jsem neplatil. Běžné spotřební díly se dají koupit i ve druhovýrobě.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Niedziela 24.01.2016 14:45, Mazda 6
Problém minulé generace Mazdy 6 je nová Mazda 6, proti které vypadá jak auto o třídu a několik generací starší.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Niedziela 24.01.2016 17:18, RE: Pomoc s výběrem
Petr S napisał:
DavidC napisał:
Zdeny60 napisał:
DavidC napisał:
Ahoj lidi, uvazuji o koupi Volva S80 od roku 2008 v nafte. S pritelkyni chceme neco vetsiho v automatu a po vsech tech recenzi, rad a vseho jsme se rozhodli pro tohle Volvo. Je docela tezke vlest se do ceny 300tis. Jedno se mi zamlouva ale na prodejce jsem nasel jen negativni reakce. Co si o tom myslite vy?http://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-s80/s80/16670472
Myslím si o tom tom, že tohle konkrétní auto má dalko bohatší historii, než odpovídá deklarovanému stavu tachometru. Ten bude správný, o tom není pochyb, ale nájezd tohoto auta je dáááleko vyšší. Stačí mrknout na sedačku řidiče a moje zkušenost firemními Volvy (sice to byly S60), mi říká, že takhle vypadaly ve 300tkm.Dále je třeba si uvědomit, že S80 byla valjková lo´D a tomu odpovdíala i prodejní cena. Dnes tomu odpovídá už jen - bohužel- cena za servisní operace, které jous u Volva drahé jako čert - hovořím o značkovém servisu. Samosebou s ojetou rapou se do značkového servisu obvykle již nejezdí, ale někdy je to nejrychlejší a nejméně starostí s tím je. Takže se připrav na cca 1000Kč/hd bez DPH.Na toto auto není prakticky nic v druhovýrobě - hovořím o plechařině, takže zde se značkvému servisu asi nevyhneš. Motor D5 je příjmený motor, v S80 je i slušně odhlučněný (proti XC90), ale 5 vstřiků, jedo turbo, jeden DPF a budeš na plovině ceny vozu, až to přijde a že to přijde, tomu se dá skoro i věřit. Kdejakaá elektrická kokotina se muís kodovat přes diagnostiku, nic nejde udělat jednoduše doma, ale to je dnes běžné u ostatních aut taky. jen díky malému rozšíření značky možná v HOrním Liškově narazíš na to, že diagnostika a SW nebude vždy dostupný. Jinak S80 není velká, je jen slušně prostorná, třeba Mondeo je úplně někde jinde, zejména vzadu.K jídzním vlastnostem: je to Volvo, na to je třeba myslet. Tzn. sedneš, ujedeš 1000km, vyskočíš a jdeš hrát golf. Ale nic mezi body A (=nástup) a B (=výstup) není. Žádné emoce z řízení, nadšení, nic nic nic. Auto je mrtvý, tupý, za jízdy ho prostě nevnímáš. POkud hledáš tohle, s S80 chybu neuděláš.Výhodou je, že nehnijí a nekradou se (jen ve filmu Kráska v nesnázích se jedna ztratila, ale díky GPS lokátoru ji hned zase našli )Závěrem shrnuto: hezký auto pro řidiče, co nehledají potěšení z jízdy, a nevadí jim solit za provoz a pojistku - S80 je nutnost míti havarijne pojištěnou.Jo a ještě jeden detail: pokud je kriterium bezpečnost, tak stejně bezpečná jsou dnes i ostatní auta z dané třídy, S80 ničím nevyniká. Je to přeci jen X let starý model a dnes je automobilový svět dál.Jen pro sorvnání:http://www.tipcars.com/volvo-s80/volvo-s80-7301485.htmlAuto se stejným deklarovaný,m nájezdem... Další komentáře asi netřeba - to by byla moje volba, když byc chtěl Volvo. Ale olítanou naftu bez historie fakt ne.
Díky za vyčerpávající odpověď. Tím Volvem v odkazu, který jsem zde vložil nebylo myšleno jdu do něj ale tak jako ty, tak i já cítím, že zde něco nehraje. Po těch všech podvodech co prodejci na zákazníci šijí mám z koupě auta čím dál tím větší obavy. Netrvám zrovna na Volvu i když je to pro mě velké lákadlo hned za Audi, která je mým snem ale finančně nedostupným. Od svým 18ti let jezdím převážně ve vozech nižší třídy a teď, když mi bude 30 bych si chtěl udělat radost a přemýšlet dopředu ( příští rok svatba a do dvou let rodina). S přítelkyní bychom něco prostornějšího, pohodlného na dlouhých cestách, dostupného co se oprav týče, bezpečného a silnějšího. Připadá mi, že pokaždé, když se k něčemu rozhodnu, je to přání nemožné. Když už jsem se rozhodl pro Mazdu 6, tak rezaví a má drahý servis. Padla i Insignia, recenze o ničem, Octávii má každý a nechci se řadit mezi ovce (omlouvám se za tento výraz), na francouze nemám moc pozitivních názorů a Volvo, servisní náklady opět vysoké. Tak jak potom vybrat budoucí automobil. Možná je na čase opět snížit své nároky a až jednou budu hoden, koupit úplně nové. Do té doby budeme s přítelkyní cestovat na kole Neočekávám, že zde dostanu radu, tak tuto značku a tento model ber! Ale nějaká cesta z toho ven být musí...A mé nároky? Spolehlivé auto mladší 2008, nájezd do 180tis km, cena do 300tis., automat, finančně dostupné opravy, střední třída, benzin nebo nafta.
Domnívám se že Mazda 6 po roce 2008 problémy s korozí mít nebude. Známý si ji koupil, benzín 2.0L automat, viděl jsem ji u něho v garáži a nikde žádnou korozi něměla. Možná že místo čtení diskusí u počítače je lepší se zvednout, jít do terénu a ty auta si v reálu sám důkladně prohlédnout a udělat si vlastní úsudek jak na tom Mazda 6 po roce 2008 s korozí opravdu je.Jestli si myslíte že Mazda bude mít výrazně dražší servis, tak si porovnejte hodinovou sazbu v servisech na auta střední třídy ve stejném regionu. S Mazdou 6 jsem jezdil v Praze do autorizáku (Auto Zeman) 6 let na garančky a žádné závratné sumy jsem neplatil. Běžné spotřební díly se dají koupit i ve druhovýrobě.


Tak právě jsem někomu popisoval (kde to jen bylo) problémy s M6 r.v. 2010, kterou valstní jeden softvérář od nás z práce. Řeší na ní korozi dnes a denně. Naposledy přišel s bublinami kolem horního lemu čelního skla, které nebylo nikdy měněné! Kde je ťukanec od kamínku, už to chytá. Na levém podběhu má jarní květ. A je to prosím pěkně rok výroby 2010!!! Nevěřím zkazkách dealerů o tom, že "tento" modelový typ už nehnije. Otazníkem je pouze nová M3/M6/M5, ale ta předešlá verze (GH či jak, nevím?) ta tedy problémů zbavená fakt není. Nakonec, proč o tom diskutovat zde, když je toho plnej mazdaclub v příslušném vlákně.

Já jsem s Mazdou 3MPS jezdil do značkového servisu do Olomouce (AMH Car, už si přesně nepamutuji ta tři písmena) a ceny mi teda levné fakt nepřipadaly. Anoi sazby, natož díly, protože zejméně MPS měla některé věci za neskutečné ceny vzhledem k tomu, do které třídy patří.

Možná jsem přhleédnul jaký uvádí tazatel předpokládaný roční nájezd. Je-li to<20tkm, pak je téměř jasnou volbou benzín. Klidně S80, ale ne s naftou bez hisotrie. Nebo V70 kombi, je stejně velká uvnitř, má vyšší UH a v benzínu sed ají najít časem hezké vozy v nejvyšší výbavě.

Ale já bych klidně zařadil i to Mondeo s 1,6EB, proč ne? Nebo Hondu Accord (jen se blbě shání, protože se jich prodalo u nás málo). Nebál bych se ani psledního modelu Laguny s 2,0T, to je neprávem opomíjené auto, co umí jet levně, stojí málo (protože český národ znalců má v hlavě zafixováno, že Renault je šmejd, což už hezkých pár let neplatí), servisně je sice dražší, jako každý Renault, ale nehnije, výborný podvozek, slušná spotřeba.

reagować
DavidC
ilość wystąpień9
data registracji16.01.2016
Niedziela 24.01.2016 18:49, RE: Pomoc s výběrem
Zdeny60 napisał:
Petr S napisał:
DavidC napisał:
Zdeny60 napisał:
DavidC napisał:
Ahoj lidi, uvazuji o koupi Volva S80 od roku 2008 v nafte. S pritelkyni chceme neco vetsiho v automatu a po vsech tech recenzi, rad a vseho jsme se rozhodli pro tohle Volvo. Je docela tezke vlest se do ceny 300tis. Jedno se mi zamlouva ale na prodejce jsem nasel jen negativni reakce. Co si o tom myslite vy?http://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-s80/s80/16670472
Myslím si o tom tom, že tohle konkrétní auto má dalko bohatší historii, než odpovídá deklarovanému stavu tachometru. Ten bude správný, o tom není pochyb, ale nájezd tohoto auta je dáááleko vyšší. Stačí mrknout na sedačku řidiče a moje zkušenost firemními Volvy (sice to byly S60), mi říká, že takhle vypadaly ve 300tkm.Dále je třeba si uvědomit, že S80 byla valjková lo´D a tomu odpovdíala i prodejní cena. Dnes tomu odpovídá už jen - bohužel- cena za servisní operace, které jous u Volva drahé jako čert - hovořím o značkovém servisu. Samosebou s ojetou rapou se do značkového servisu obvykle již nejezdí, ale někdy je to nejrychlejší a nejméně starostí s tím je. Takže se připrav na cca 1000Kč/hd bez DPH.Na toto auto není prakticky nic v druhovýrobě - hovořím o plechařině, takže zde se značkvému servisu asi nevyhneš. Motor D5 je příjmený motor, v S80 je i slušně odhlučněný (proti XC90), ale 5 vstřiků, jedo turbo, jeden DPF a budeš na plovině ceny vozu, až to přijde a že to přijde, tomu se dá skoro i věřit. Kdejakaá elektrická kokotina se muís kodovat přes diagnostiku, nic nejde udělat jednoduše doma, ale to je dnes běžné u ostatních aut taky. jen díky malému rozšíření značky možná v HOrním Liškově narazíš na to, že diagnostika a SW nebude vždy dostupný. Jinak S80 není velká, je jen slušně prostorná, třeba Mondeo je úplně někde jinde, zejména vzadu.K jídzním vlastnostem: je to Volvo, na to je třeba myslet. Tzn. sedneš, ujedeš 1000km, vyskočíš a jdeš hrát golf. Ale nic mezi body A (=nástup) a B (=výstup) není. Žádné emoce z řízení, nadšení, nic nic nic. Auto je mrtvý, tupý, za jízdy ho prostě nevnímáš. POkud hledáš tohle, s S80 chybu neuděláš.Výhodou je, že nehnijí a nekradou se (jen ve filmu Kráska v nesnázích se jedna ztratila, ale díky GPS lokátoru ji hned zase našli )Závěrem shrnuto: hezký auto pro řidiče, co nehledají potěšení z jízdy, a nevadí jim solit za provoz a pojistku - S80 je nutnost míti havarijne pojištěnou.Jo a ještě jeden detail: pokud je kriterium bezpečnost, tak stejně bezpečná jsou dnes i ostatní auta z dané třídy, S80 ničím nevyniká. Je to přeci jen X let starý model a dnes je automobilový svět dál.Jen pro sorvnání:http://www.tipcars.com/volvo-s80/volvo-s80-7301485.htmlAuto se stejným deklarovaný,m nájezdem... Další komentáře asi netřeba - to by byla moje volba, když byc chtěl Volvo. Ale olítanou naftu bez historie fakt ne.
Díky za vyčerpávající odpověď. Tím Volvem v odkazu, který jsem zde vložil nebylo myšleno jdu do něj ale tak jako ty, tak i já cítím, že zde něco nehraje. Po těch všech podvodech co prodejci na zákazníci šijí mám z koupě auta čím dál tím větší obavy. Netrvám zrovna na Volvu i když je to pro mě velké lákadlo hned za Audi, která je mým snem ale finančně nedostupným. Od svým 18ti let jezdím převážně ve vozech nižší třídy a teď, když mi bude 30 bych si chtěl udělat radost a přemýšlet dopředu ( příští rok svatba a do dvou let rodina). S přítelkyní bychom něco prostornějšího, pohodlného na dlouhých cestách, dostupného co se oprav týče, bezpečného a silnějšího. Připadá mi, že pokaždé, když se k něčemu rozhodnu, je to přání nemožné. Když už jsem se rozhodl pro Mazdu 6, tak rezaví a má drahý servis. Padla i Insignia, recenze o ničem, Octávii má každý a nechci se řadit mezi ovce (omlouvám se za tento výraz), na francouze nemám moc pozitivních názorů a Volvo, servisní náklady opět vysoké. Tak jak potom vybrat budoucí automobil. Možná je na čase opět snížit své nároky a až jednou budu hoden, koupit úplně nové. Do té doby budeme s přítelkyní cestovat na kole Neočekávám, že zde dostanu radu, tak tuto značku a tento model ber! Ale nějaká cesta z toho ven být musí...A mé nároky? Spolehlivé auto mladší 2008, nájezd do 180tis km, cena do 300tis., automat, finančně dostupné opravy, střední třída, benzin nebo nafta.
Domnívám se že Mazda 6 po roce 2008 problémy s korozí mít nebude. Známý si ji koupil, benzín 2.0L automat, viděl jsem ji u něho v garáži a nikde žádnou korozi něměla. Možná že místo čtení diskusí u počítače je lepší se zvednout, jít do terénu a ty auta si v reálu sám důkladně prohlédnout a udělat si vlastní úsudek jak na tom Mazda 6 po roce 2008 s korozí opravdu je.Jestli si myslíte že Mazda bude mít výrazně dražší servis, tak si porovnejte hodinovou sazbu v servisech na auta střední třídy ve stejném regionu. S Mazdou 6 jsem jezdil v Praze do autorizáku (Auto Zeman) 6 let na garančky a žádné závratné sumy jsem neplatil. Běžné spotřební díly se dají koupit i ve druhovýrobě.
Tak právě jsem někomu popisoval (kde to jen bylo) problémy s M6 r.v. 2010, kterou valstní jeden softvérář od nás z práce. Řeší na ní korozi dnes a denně. Naposledy přišel s bublinami kolem horního lemu čelního skla, které nebylo nikdy měněné! Kde je ťukanec od kamínku, už to chytá. Na levém podběhu má jarní květ. A je to prosím pěkně rok výroby 2010!!! Nevěřím zkazkách dealerů o tom, že "tento" modelový typ už nehnije. Otazníkem je pouze nová M3/M6/M5, ale ta předešlá verze (GH či jak, nevím?) ta tedy problémů zbavená fakt není. Nakonec, proč o tom diskutovat zde, když je toho plnej mazdaclub v příslušném vlákně.Já jsem s Mazdou 3MPS jezdil do značkového servisu do Olomouce (AMH Car, už si přesně nepamutuji ta tři písmena) a ceny mi teda levné fakt nepřipadaly. Anoi sazby, natož díly, protože zejméně MPS měla některé věci za neskutečné ceny vzhledem k tomu, do které třídy patří.Možná jsem přhleédnul jaký uvádí tazatel předpokládaný roční nájezd. Je-li to<20tkm, pak je téměř jasnou volbou benzín. Klidně S80, ale ne s naftou bez hisotrie. Nebo V70 kombi, je stejně velká uvnitř, má vyšší UH a v benzínu sed ají najít časem hezké vozy v nejvyšší výbavě.Ale já bych klidně zařadil i to Mondeo s 1,6EB, proč ne? Nebo Hondu Accord (jen se blbě shání, protože se jich prodalo u nás málo). Nebál bych se ani psledního modelu Laguny s 2,0T, to je neprávem opomíjené auto, co umí jet levně, stojí málo (protože český národ znalců má v hlavě zafixováno, že Renault je šmejd, což už hezkých pár let neplatí), servisně je sice dražší, jako každý Renault, ale nehnije, výborný podvozek, slušná spotřeba.


Děkuji za Vaše zkušenosti s Mazdou, stále se potvrzuje, že to, co se píše je pravda. Motory na výbornou ale karosérie i výbava pokulhává.
Nepřehlédl jste můj roční nájezd. Ročně nenajezdím určitě více jak 20tis. I přesto jsem chtěl naftu zkusit. Benzinu se nevyhýbám ale spotřeba je jistě vyšší. Otázkou je, kde něco slušného v benzinu sehnat. Koukám také po BMW 3 a passatu..jak jsou na tom?
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.