0
powrót
 

diskuze k tématu: Volvo S70 a první dojmy majitele

kategorie zaszeregowania tematu: ostatní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.05.2010 12:47, Kritika
Na základě této recenze bych si tedy vůz rozhodně nekoupil. Není v ní vůbec nic, co by člověk nezjistil v bazaru při zběžné prohlídce. A pochází opravdu chrochta 2.5 od VW, nebylo to opačně, kdy celkem vydařený R5 nahradila V6 s nelichotivou pověstí?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.05.2010 13:10,
Tak je vidět, že uživatel má z nového vozu radost ale při hodnocení by to chtělo trošku objektivity, Ceny a dostupnost náhradních dílů u s70 za 1....no nevím nevím počkejte, až budeze muset měnit nějakou část podvozku...Jinak taky uvažuji o Volvu ale o novější verzi s60 s D5.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.05.2010 13:13, RE: Kritika
David V napisał:
Na základě této recenze bych si tedy vůz rozhodně nekoupil. Není v ní vůbec nic, co by člověk nezjistil v bazaru při zběžné prohlídce. A pochází opravdu chrochta 2.5 od VW, nebylo to opačně, kdy celkem vydařený R5 nahradila V6 s nelichotivou pověstí?
2.5TDI R5 je puvodni petivalec od Audi (do VW se nikdy nedaval) ve verzi 103kW. Po roce 2000 byl nahrazen petivalcem 2.4 vlastni konstrukce a nakupem 2.0 a 1.6 od PSA.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.05.2010 13:40, RE: Kritika
sybok_ok napisał:
2.5TDI R5 je puvodni petivalec od Audi (do VW se nikdy nedaval) ve verzi 103kW. Po roce 2000 byl nahrazen petivalcem 2.4 vlastni konstrukce a nakupem 2.0 a 1.6 od PSA.
Dík, tohle mi prostě v hlavě nezůstane a nezůstane. Jediný, co jsem schopen v hlavě udržet je, že 2,5 R5 v Audi byl podařený motor, ale pozdější 2,5 V6 dělal na čele vrásky. Takže pokud je ve VW 2,5 TDI, tak je to vždycky šestiválec, stejně jako třeba v Superbu....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.05.2010 13:55, RE: Kritika
David V napisał:
Dík, tohle mi prostě v hlavě nezůstane a nezůstane. Jediný, co jsem schopen v hlavě udržet je, že 2,5 R5 v Audi byl podařený motor, ale pozdější 2,5 V6 dělal na čele vrásky. Takže pokud je ve VW 2,5 TDI, tak je to vždycky šestiválec, stejně jako třeba v Superbu....
Ta V6 taky nebyla uplne spatna, jen nebyla dobre naladena a ve vyssim probehu uz nebyla tak spolehliva. Obecne se doporucuje spis 132kW verze a z ni vychazejici 120kW, ale tam se taky narazi na problemy pri vyssim najezdu.

Jinak jsem zapomel na jednu aplikaci R5 TDI ve VW, davali se do Transporteru, ale osobaky nikdy. Tam az zminovane V6 TDI.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.05.2010 14:54, RE: bez předmětu
Evildoer napisał:
Tak je vidět, že uživatel má z nového vozu radost ale při hodnocení by to chtělo trošku objektivity, Ceny a dostupnost náhradních dílů u s70 za 1....no nevím nevím počkejte, až budeze muset měnit nějakou část podvozku...Jinak taky uvažuji o Volvu ale o novější verzi s60 s D5.
U tohohoto aut abych byl naproto klidný pokud jde o díly. Celý podvozek je nadprůměrně odolný, všechna ramena mají samostatně vyměnitelné čepy i seilentbloky a když jsem před rokem prodával svoje V70 1997 s 300tkm na tachometru (ve skutečnosti asi víc) tak měla po více jak 11 letech původní výfuk, tlumiče i spojku. Problém jsou spíše věci které nejdou sehnat neoriginál, ale těch zase tolik není a hlavně neodchází. Škoda že dnes už se taková auta nedělají. Jen bych nepěl tolik ódy na podvozek, protože speciálně 2.5TDI je hodně před přední nápravou a auto sice dobře drží směr na dálnici, ale v zatáčkách nedotáčivá katastrofa. Navíc u kombíka byla celkem mizerná torzní tuhost karoserie (v měřítkách roku 1993 kdy přišla tato platforma jako V850 asi ne) a auto celé vzadu vrzalo když se najíždělo např. na obrubník. Jinak na něj rád vzpomínám (až na tu výměnu zbytečně komplikovaných rozvodů). Volvo forever
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.05.2010 15:29,
No nevím, rodina v bezpečí ve 12 let staré šunce s prošlými airbagy atd...ale chápu, oproti tomu Renckovi je to parník.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.05.2010 16:20, RE: bez předmětu
Vendys napisał:
No nevím, rodina v bezpečí ve 12 let staré šunce s prošlými airbagy atd...ale chápu, oproti tomu Renckovi je to parník.
Souhlasim. Sam jsem do Volva fanda (vlastnim S80 2.4 2003), ale pouze na "velikosti" a kvalitni znacce opravdu nezalezi. Technologie casem postupuji u vsech znacek. Davam sem priklad z fifth gear testu - http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY - ackoliv je to nechutna obluda od renaultu z poloviny velka jak stara 940 tak je tu krasne videt 20 let rozdil v technologiich. S tou S70 je to urcite v pohode proti starejm skodovkam, ale jinak v roce 2010 nic extra bezpecnyho.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.05.2010 18:37,
Vůbec nechápu čemu my v nových audinách bavorácích a jiných autech by jsme se měli divit. Takovýhle starých vraků jsou plný silnice.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.05.2010 19:23, RE: Kritika
sybok_ok napisał:
Ta V6 taky nebyla uplne spatna, jen nebyla dobre naladena a ve vyssim probehu uz nebyla tak spolehliva. Obecne se doporucuje spis 132kW verze a z ni vychazejici 120kW, ale tam se taky narazi na problemy pri vyssim najezdu.

Jinak jsem zapomel na jednu aplikaci R5 TDI ve VW, davali se do Transporteru, ale osobaky nikdy. Tam az zminovane V6 TDI.
A nebyl náhodou u TDI V6 110kW verze problém s vačkovými hřídeli, u kterých se vydřely ložiska klidně i po 100 tisících km?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.05.2010 08:42, RE: bez předmětu
JARDA22 napisał:
Vůbec nechápu čemu my v nových audinách bavorácích a jiných autech by jsme se měli divit. Takovýhle starých vraků jsou plný silnice.
Bod ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.05.2010 08:45, RE: bez předmětu
PetrGi napisał:
Souhlasim. Sam jsem do Volva fanda (vlastnim S80 2.4 2003), ale pouze na "velikosti" a kvalitni znacce opravdu nezalezi. Technologie casem postupuji u vsech znacek. Davam sem priklad z fifth gear testu - http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY - ackoliv je to nechutna obluda od renaultu z poloviny velka jak stara 940 tak je tu krasne videt 20 let rozdil v technologiich. S tou S70 je to urcite v pohode proti starejm skodovkam, ale jinak v roce 2010 nic extra bezpecnyho.
S70 by dopadla urcite lepsie ako tamta 940. Typ 940 je este koncepcia 80 rokov, motor ma ulozeny pozdlzne a ma zadny nahon, zatial co S70 je uz moderne auto (motor priecne, predny nahon atd...), kde sa dbalo na vysoku bezpecnost omnoho viac. Ak by proti renckovi poslali S70, tak by to dopadlo inak, minimalne v remize....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.05.2010 08:51, RE: bez předmětu
JARDA22 napisał:
Vůbec nechápu čemu my v nových audinách bavorácích a jiných autech by jsme se měli divit. Takovýhle starých vraků jsou plný silnice.
Pravda, ja ked rozkazem osobnemu soferovi, aby sme prevetrali moj Rolls Royce, tiez som udiveny, kolko vrakov sa pohybuje na cestach. Preto sa radsej ani nepozeram z okna, lezim si v masaznom sedadle a citam si Financial news....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.05.2010 12:12, RE: bez předmětu
bubu napisał:
S70 by dopadla urcite lepsie ako tamta 940. Typ 940 je este koncepcia 80 rokov, motor ma ulozeny pozdlzne a ma zadny nahon, zatial co S70 je uz moderne auto (motor priecne, predny nahon atd...), kde sa dbalo na vysoku bezpecnost omnoho viac. Ak by proti renckovi poslali S70, tak by to dopadlo inak, minimalne v remize....
Koukněte na EuroNCAP http://www.euroncap.com/tests/volvo_s70_1998/54.aspx
a zjistíte, že crash test tohoto auta před 13 lety nebyl na svoji dobu špatný. 4* hvězdy má i podstatně konstrukčně mladší kokta. O ochraně z boku se dodnes některým autům může jen zdát oproti výsledku této staré "šunky"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.05.2010 12:56, RE: Kritika
Koloss napisał:
A nebyl náhodou u TDI V6 110kW verze problém s vačkovými hřídeli, u kterých se vydřely ložiska klidně i po 100 tisících km?
Mate pravdu pane, 110kw verzi 2,5 nebrat. Jelikoz jsme narod lemplu, prehlizi se tu interval vymeny, nebo se pouziva olej podle ceny a ne podle specifikace, odejdou vacky i mnohem drive nez kolem 100 000 km. Berte nejlepe 132kw motor, nebo pokud touzite po silnem dieselu, je tu od toho bmw se svym 3.0D. Osobne od VW me zajima jen "rotacka! 81kw nebo 96 ci spise 110kw motory 1.9 tdi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.05.2010 16:20, RE: Kritika
mibfox_novy napisał:
Mate pravdu pane, 110kw verzi 2,5 nebrat. Jelikoz jsme narod lemplu, prehlizi se tu interval vymeny, nebo se pouziva olej podle ceny a ne podle specifikace, odejdou vacky i mnohem drive nez kolem 100 000 km. Berte nejlepe 132kw motor, nebo pokud touzite po silnem dieselu, je tu od toho bmw se svym 3.0D. Osobne od VW me zajima jen "rotacka! 81kw nebo 96 ci spise 110kw motory 1.9 tdi.
Až na to, že 132 kw verze (až na myslím dva kódy motoru z posledního roku výroby) trpí na vačky uplně stejně jako 110 kw verze, to samé platí samozřejmě i pro 114 a 120 kW. 132 kw má jen lepší váhu vzduchu Hitachi....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.05.2010 17:04, RE: bez předmětu
bubu napisał:
Pravda, ja ked rozkazem osobnemu soferovi, aby sme prevetrali moj Rolls Royce, tiez som udiveny, kolko vrakov sa pohybuje na cestach. Preto sa radsej ani nepozeram z okna, lezim si v masaznom sedadle a citam si Financial news....
.. a najednou zvoni budik a jeste se slepenymi oky sedas na kolo a mazes na ranni do fabriky..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.05.2010 17:06, RE: bez předmětu
bubu napisał:
Pravda, ja ked rozkazem osobnemu soferovi, aby sme prevetrali moj Rolls Royce, tiez som udiveny, kolko vrakov sa pohybuje na cestach. Preto sa radsej ani nepozeram z okna, lezim si v masaznom sedadle a citam si Financial news....
A nejraději máš když ve svém obrovském bazénu sedíš na nafukovacím ostrůvku jednou rukou držíš sklenici campari a druhou si máčíš ve vodě......a pak se probudíš a zjistíš že ležíš na posteli a máš ruku v nočníku.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.