0
powrót
 

diskuze k tématu: Volvo C30 1.6D DRIVe v testu spotřeby

kategorie zaszeregowania tematu: ostatní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.08.2010 07:17, rozdil
Proc uvadite, ze spotreba volva byla 3.8 a tim se stal nejuspornejsim vozem, kdyz skutecnsot po dotankovani byla 4 litry? Neni lepsi uvadat skutecne hodnoty nezli z PP? To ja bych jinak se svym mondeem jezdil porad za 5.7 sviznejsi jizdou :) i kdyz skutecnost je vzdy o 0.9 vyssi u meho mondea....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.08.2010 12:48, PSA
Jeden motor, několik modifikací, spousta aut - k nezaplacení....
Teda až na ten 1,3 multijet
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.08.2010 19:18, RE: rozdil
mufik.martin napisał:
Proc uvadite, ze spotreba volva byla 3.8 a tim se stal nejuspornejsim vozem, kdyz skutecnsot po dotankovani byla 4 litry? Neni lepsi uvadat skutecne hodnoty nezli z PP? To ja bych jinak se svym mondeem jezdil porad za 5.7 sviznejsi jizdou :) i kdyz skutecnost je vzdy o 0.9 vyssi u meho mondea....
Naprostý souhlas. To by vůz, jehož palubní počítač kecá nejvíce, měl největší šance. Vzhledem k tomu, že se v testu tankuje vždy od plné do plné na stejném stojanu, tak nevidím důvod hodnotit auto podle počítače, který by měl být jen doplňkovou informací, aby čtenář věděl, jak to kterému výrobci kecá.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.