0
powrót
 

diskuze k tématu: Kořeny automobilového podvodu století sahají až do roku 1999 k Audi

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 21.04.2016 15:58, Sedmilháři
Nemáme problém se spotřebou, jen je nutné častěji tankovat. Nebo jak říkal můj kolega: "Mně zdražení benzínu nevadí, já beru furt za pětistovku."
Líbí se mi tyto upravené slogany. Jsou trefnější než ty předchozí...
Audi, Vorsprung durch Schwindel!
VW, das Problem.

Kdyby to uměli vyřešit, už to dávno je, teď to prostě narychlo nevyřeší. A za vším byl jen mamon po prachách američanů. V Evropě to mají všichni na háku, protože kdyby ne, tak tady máme taky jenom benzín.
reagować
kristian2
ilość wystąpień273
data registracji31.03.2015
Cztwartek 21.04.2016 20:13, k
Souhlasímn že v evropě a zvláště u nás nikoho nezajímá co leze z vífuku ,ale jak a za kolik to jezdí.
Podle mě zásadní problém v tom si uvědomit že jakákoli energie není zadarmo a to nemyslím ve smyslu pěněz .Třeba slavní študovaní věci museli študovat a draze skoumat,aby přišli na to že kráva která se pase a z prominutím prdí likviduje ozonovou vrstvu-a podobně je to i z vynaložením energie z ropy a je otázka do jaké míry se dají ovlivnit emise?Nejhorší je že o tom rozhoduje někdo v bruselu kdo o tom evidentně nemá páru.Takže pokud se nafta spaluje tak prostě kouří tak to je. Benzín na tom sice je zvládnutelněji ale zase pokud rafinerka spracovává ropu tak je z toho výce produktů a ne jen benzín a co stím zbytkem?

takže bud budem chodip pěšky a nebo budem muset zaplatit dan v podobě zničeného obvzduší.A jestli si někdo myslí že elektromibily to zachrání tak je na velkém omylu
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.