MHr napisał:
Právě jsem si přečetl onu zmiňovanou diskuzi a docela jsem se zasmál :) Napadlo mě to přísloví o kose na kameni.
Je to tady pučný i jinak než o autech. Holt ne všude tak úplně stojí o "anděly".
Nesu NOVÉ zrpávy z německých testů ...
Chtěla bych na PRAVOU míru uvést některé "představy" o smyslu (a "funci") slova "prémie" (čímž zdravím nick(a) A4 .... a další ,-)
Osobně "preferuji" styl a přístup k testům britského EVO, nicméně "německé" testy VYHLEDÁVÁM, neb NIKDE jinde NEnajdete TOLIK "měření, dat a údajů" ...
Takže z "big" testu 14 hatchback(ů) nižší střední třídy:
Brzdná dráha ("prémiový" vůz) - 39, 39, 39, 76 m
Brzdná dráha ("citrón" C4) - 39, 39, 40, 77 m
Trochu jinak je to při testu m-split (nestejně přilnavý povrch) - 116 m vůči 106 m (lepší než "prémie" je tam i Kia Ceed)
VELMi zajímavé je to i s odhlučněním interiéru:
"prémie" - 65, 68 a 71 db
vůz co se v česku od 250 t. prodává - 64, 67, 70
kia ceed - 65, 68 a 71
NEčekaně zajímavé to bylo s účinností světlometů
"prémie" - solidní cekové 4. místo
francouz - 2. místo (jiný francouz PRVNí místo ,-)
pro zajímavost ETALON - 3tí (od KONCE)
Kruhová dráha (STABILITA v zatáčce):
"prémie" - 55,8 km/h
žabožroutské auto - 55,8 km/h
Nejvyšší dosažená rychlost:
"prémie" - 207 km/h
obyčejný vůz - 207 km/h
Manévr VDA (prázdný/plný vůz)
Rychlost při vjezdu "prémie" - 71/70 km/h
Rychlost při vjezdu NEprémie - 70/70 km/h
Rychlost při VÝJEZDu "prémie" - 43/47 km/h
Rychlost při VÝJEZDu "prémie" - 50/49 km/h
Musím běžet - někdy to "povídání" o AUDi dokončím ... ,-)
Pěkný den (prosím, VYSVĚTELETE mi JAK je to s tou "prémií"