0
powrót
 

diskuze k tématu: ubytek chladící kapaliny

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.10.2013 20:55, ubytek chladící kapaliny
na voze VW transporter T-5 2.5TDI, 96kW, na ujetí zhruba 500km musím dolít chladící kapalinu. Klesne z maxima pod hranici minima. Víčko oleje je čisté, bez sraženiny. Hladina oleje nestoupá. Když je auto studené a otevřu exp. nádrž je pod tlakem a ozve se zasyčení. Pod vozidlem ani ve spodním krytu motoru jsem vodu nenašel. Pohledem jsem nezjistil ani viditelné poškození hadiček a potrubí. Vodní pumpu jsem vyměnil před zhruba 4000km. Po nastartování za autem nijak extrémní bílý dým není.
Je pravda, že v chladných dnech a po několika dnech bez provozu auto startuje hůře.
Se skříženými prsty doufám, že to není těsnění pod hlavou. Je něco co bych mohl zkontrolovat nebo prohlédnout před dáním auto do servisu....???
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Cztwartek 14.11.2013 21:13, re:
Dobrý den. Ve Vašem případě jsou prakticky jen 2 možnosti - buď propouští vodu některá z hadic vedoucích od motoru ke chladiči či k topení, nebo je skutečně vadné těsnění pod hlavou válců. To lze často poznat podle probublávání plynů skrze vodu expanzní nádobku. Voda ale může také téci pří do válců, což značí hustý bílý kouř z výfuku.
reagować
xtrox
ilość wystąpień233
data registracji01.11.2012
Wtorek 19.11.2013 11:01, ještě...
Ty prsty křižte ještě víc - máte-li problém se startování po delším stání, pak je prasklá hlava.
Opravuje se to blbě a s ne zcela jistým výsledkem, na vrakovištích skoro nejsou (právě z tohoto důvodu) a výměna v autorizovaném servisu se blíží 100 tkč.

reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.