0
powrót
 

diskuze k tématu: VW TOUAREG 2005, 2,5 TDI

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.08.2015 20:26, VW TOUAREG 2005, 2,5 TDI
Dobrý den, mám dotaz : Jak moc poruchový je VW TOUAREG 2005, 2,5 TDI, AUTOMAT oproti Passatu 2007, 1,9 TDI, MANUAL ?
Oplatí se koupit Touarega do 200 000 KČ, nebo mi poradíte jiné SUV ? Diky !
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Cztwartek 20.08.2015 12:13, RE: VW TOUAREG 2005, 2,5 TDI
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, mám dotaz : Jak moc poruchový je VW TOUAREG 2005, 2,5 TDI, AUTOMAT oproti Passatu 2007, 1,9 TDI, MANUAL ? Oplatí se koupit Touarega do 200 000 KČ, nebo mi poradíte jiné SUV ? Diky !



Motor R5 je v touaregu použitý z transportera. Hodně se na něj nadává,. ale já jich měl ve firmě 6 (96kW) a soukromně v multivanu 2(96 a 128kw) a nikdy žádný problém. Místo rozvodů, které se řešit nemusí, je třeba měnit pravidelně vodní pumpu a olej nejpozději po 15t km. Potom vydrží dlouho bez jakýchkoliv problémů.
Kamarád touarega s R5 provozuje od nového, nejdříve jako soukromé a ted za tím ve firmě tahají kompresory, lešení, plošiny. Mimo měchů žádný problém, najeto už hodně přes 300t km. Interier má v látce, celkem drží na to jak se k tomu kluci chovají. Je neuvěřitelné že když auto nechal odborně vyčistit (stálo to ale hodně) bylo uvnitř uplně v pohodě, nebylo vůbec poznat že tam jezdí v montérkách. Spotřeba kolem 11l. Předtím na to používal Navaru a ta se srala mnohem víc, což bych nevěřil kdybych to neviděl černé na bílém.
Druhá věc ale je že je to na tuareg slabota. Nejede to s ním vůbec. Také s tím motorem je většinou dost chudá výbava, bohužel ale často se vzduchem na podvozku a to je u každé ojetiny dost problém.

Takže pokud seženete auto s jasnou historií, bez vzduchu a nevadí že moc nejede zato celkem řve a žere může to být dobrá koupě. Ovšem peníze které chcete investovat stačí jen na nejlevnější kusy a ty to splnovat rozhodně nebudou.
Reálné provozní náklady budou možná i dvojnásobné oproti passatu kombi a prostorově jsou si ty auta téměř rovna.
reagować
eTeflon
ilość wystąpień173
data registracji04.11.2008
Piątek 21.08.2015 01:08, Motor 3,0
Pro Touarega je opravdu nejrozumnější volba 3,0TDi, 2 kamarádi ho mají, oba "po liftu" a od nova a zatím bez problémů. Auto má samozřejmě vyšší provozní náklady proti kombíkům, spotřeba mezi 9-12L. V každém případě bych NEKUPOVAL ty nejlevnější kusy! Lepší je přišetřit a koupit 3,0 naftu a po liftu (myslím v roce 2007).

Ano jsou dražší, ale auto má vychytané "dětské nemoci".
A hodně špatně se shánějí použité ND!! Teď jsem jednoho předlifta opravoval po lehké nehodě (nárazník, blatník světlo) a téměř nemožné něco sehnat....

Ale s tím asi tak nějak počítáte, že servis bude hold drahý

Šťastnou ruku při vývěru
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Piątek 21.08.2015 10:53, touareg 2,5
Pod výše uvedené odpovědi bych se i podepsal. 2,5 TDI původem z Transpíku není extra povedený motor konstrukčně (hlavně vodní pumpa, použitý materiál na rozvodovém soukolí a povrch válců), ale oproti jiným podobným ani katastrofa a podobně jako 2,5 TDI V6 hlavně doplatil na long-life intervaly, které byly ze začátku klidně i hrubo přes 30 000 km, žádné předepsané výměny chladící kapaliny (která se stala kyselou břečkou a načala dílo zkázy), natož předepsaná výměna vodní pumpy. Na druhou stranu, pokud ten motor přežil téměř 10 let provozu a nezní ani za studena jako drtič kamení, tak už pravděpodobně prodělal nějakou dražší opravu a při správné údržbě by ještě měl něco vydržet. Touareg jako tako takový patří mezi uživitelnější SUV, ale oproti Pašíkovi 1,9 TDI budou náklady na provoz dvojnásobné (to platí pro většinu velkých SUV) a pokud SUV nepotřebujete - což, jen tak mezi námi, nepotřebuje téměř nikdo - šel bych do normálního kombíku, který nabídne i větší prostornost. Také souhlasím s tím, že Touareg s 2,5 prostě nejede a za studena by ho člověk nejradši tlačil. To 3,0 TDI je jiné kafe a celkově je to lepší motor. Zn. ideál u Touaregu je opravdu 3,0 TDI po faceliftu (lepší elektronika a nevypadá to jako cig*š kára) , tiptronic, bez měchů. Převodovka musí samozřejmě i za studena řadit hladce a nesmí dlouho držet otáčky přes měnič U Passatu z dovozu bych dal pozor i u 1,9 TDI na přítomnost DPF. To by mohl být zásadní problém.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Środa 02.09.2015 00:29, re:
Dobrý den. U VW Touareg umí motor 2.5 TDI nepříjemně zazlobit vodní pumpou a problémy s rozvody, obzvláště při vyšších nájezdech a zanedbané údržbě. To platí i o automatické převodovce, která musí řadit bez škubání za tepla i za studena. Passat s motorem 1.9 TDI je relativně spolehlivý, problém může představovat filtr pevných částic u verzí, které jím byly vybaveny.
reagować
Vojtik
ilość wystąpień1
data registracji09.11.2019
Sobota 09.11.2019 12:47, Dotaz na kouř pod autem
Dobrý den měl bych dotaz vw touareg 3.0tdi po zastavení se začalo kouřit pod autem někde v prostoru mezi předními sedadlo a kouř doprovázel mírný hluk jakoby ventilátoru který kouř vyfukoval. Co to prosím způsobuje.
Děkuji vojta
reagować
Sylva
ilość wystąpień2
data registracji20.02.2021
Sobota 20.02.2021 17:56, VW Touareg
Dobrý den,, chtel bych poprosit o radu,, mám problém cukani motoru při 15000 a méně tisícich otáčkách při 2000 a více už auto necuka, touareg 2.5 tdi 128 kw 2009 děkuji za rady.
reagować
Sylva
ilość wystąpień2
data registracji20.02.2021
Sobota 20.02.2021 18:04, RE: Dotaz na kouř pod autem
cytat:
reakce na: Vojtik, 09.11.2019 12:47 (Dobrý den měl bych dotaz vw to ...)


Mělo by to být topení.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 22.02.2021 21:27, RE: Dotaz na kouř pod autem
cytat:
reakce na: Vojtik, 09.11.2019 12:47 (Dobrý den měl bych dotaz vw to ...)


Regenerace DPF
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.