Poniedziałek 13.07.2015 17:19,
CHce to překonat fobii a neposlouchat kydy od pípy
A pak si v klidu koupit za půl darma Pažot 807 2,0HDI. Proč to doporučuji? protože jsem ho olítal od nova do asi 220tkm, posléze si ho ode mě (resp. od firmy) koupil můj kolega a ten s ním lítal dalších asi 120tkm. Auto šlo pak do bazaru s cca 350tkm, bral novou Captivu. Za sebe jsem řešil pouze dvě poruchy - v záruce odešla stahovačka PZ okna (výměna ŘJ v záruce, jinka cena 6tCZK) a jednou se zakous imobilizer. Odpojení baterky na půl hodiny a tradá do světa, jako by se nic nedělo. Prostor obrovský, variabilita výtečná, výkon sice slabší (já měl 79kW s FAP), ale když se instaloval Power Box (pak 92kW), jelo to a nežralo. Ceny jsou mrzké, ale to z důvodu lidové tvořivosti, protože stále máme v palicích zafixované, že co je od F je špatné. Není to pravda a když se náhodou něco podělá, pak to stojí daleko méně, než u SAG trojčat, o S-Maxu nemluvě. Navíc motory HDI jsou to poslední, co mě na auět vzrušovalo a věřte, že od roku 95 - 08 a pka i v soukr. rukách mi prošly rukama snad všechny HID mimo 2,7. A jak pravím, motory a převodovky jako by ani v autě nebyly. Spíše nějaké ložisko, u P406 výfuk (ale asi v 250tkm), baterky a pod.
reagować