anonym napisał:
Tak nevím...jezdím sharanem vr6,obutý na 17,a přes dvanáct litrů jsem se ještě nedostal...najezdím měsíčně okolo 6tisíc km,z toho 80%dálky,a v pohodě do deseti...reálná spotřeba je mezi 9,5-11litrů...při koupi jsem řešil stejnou otázku jako autor,a po delším sběru informací a zkušeností jednoznačně vyhrál šestiválec,a nelituji,myslím že na delší trasy je tento motor ze všech benzínových variant nejlepší...jinak je to manuál,128kw,a motoru můžu vytknout jen vyšší spotřebu oleje,zhruba 3l na 10 00...
Spotřeby uváděné výrobcem v roce 2000 pro VW Sharan, Seat Alhambra a Ford Galaxy. Motor 2,8 (již 150kw) komb. spotřeba 10,8 L, motor 2,3 a 2,0 komb. spotřeba 10,1 L a motor 1,8T komb. spotřeba 9,4 L. Přitom rozdíl ve zrychlení z 0 – 100 km/h je mezi 2,8 a 1,8T pouhá sekunda tedy 9,9s a 10,9. Zrychlení 2,0 a 2,3 je 15,4s a 12,3s. Když připočtu povinné ručení do 1850ccm, tak co vychází nejlépe???
Spolehlivost 1,8T je brána všeobecně jako velice dobrá.
Vážený pane Skále! Jestli chcete šetřit palivo tak jedině Tdi, které Vám bude jezdit reálně za 6,5L. Mezi spotřebou benzínových motorů není zas tak velký rozdíl! A rozhodně se nebojte 1,8T je to velice zajímavý motor. Chce to trochu se s ním sžít a pak i spotřeba není nereálná těch 9,4L. Nevím, zda byl do Galaxy vůbec montován?
Vážený pane redaktore! Než příště napíšete takový blábol, raději se nejdříve svezte s motorizacemi, které porovnáváte a potom běžte psát příspěvek. V jiných článkách na Tipcarsu píšete, že motor 2,0 85kw se mezi majiteli přehazuje jako horký brambor!!! Tak se nad sebou zamyslete!!! Každopádně je vidět úroveň Tipcarsu!!!