0
powrót
 

diskuze k tématu: VW Scirocco - dotaz

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
wimmer_day
ilość wystąpień43
data registracji29.01.2009
Środa 12.06.2013 22:22, VW Scirocco - dotaz
Chtěl bych se zeptat jakou benzínovou motorizaci vybrat - rozhoduji se mezi 2.0 TSi a 1.4 TSi 118kW. Zajímá mne jak jsou na tom se spolehlivostí, protože TSi nemají úplně zářivou pověst, zejména pak u menšího dvakrát přeplňovaného motoru, děkuji.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Wtorek 30.07.2013 20:11, Re:
Dobrý den. Co se týká většího dvoulitru, ten se zatím v praxi ukazuje jako spolehlivý a nějaké vážné poruchy zatím nejsou příliš časté. To menší jednotku 1.4 TSI trápily problémy s rozvody. Docházelo u nich k přeskočení či přetržení rozvodového řetězu vinou nekvalitního materiálu, nebo také jeho olejového napínáku. Často bylo výsledkem totální zničení motoru. Motorů ze současné doby už by se ale tento problém týkat neměl, výrobce totiž rozvodový mechanizmu několikrát přepracoval. Jinak u motorů 1.4 TSI často odchází snímač tlaku v sacím potrubí.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Piątek 15.11.2013 08:20, 2,0 TSI jednoznačně!
Tady není co řešit, 2,0 TSI jede jako kráva, mechanicky je odolný a při klidné jízdě spadne spotřeba i pod 8 litrů (ale je citlivý na jízdní styl, stejně jako 1,4). Důležité je, aby motor nijak nechrastil z oblasti vačky ani z jiné, u honěných a zanedbaných kusů se může ozývat přestavovač vačky. Závada to sice není drahá, ale svědčí to právě o prasečím chování k autu, což se může později projevit na dalších věcech (turbo). Doporučuji zkrátit výměnu oleje z 30 000 na 15000/1 rok. Longlife mu nesvědčí.
reagować
mikelight
ilość wystąpień34
data registracji01.08.2010
Piątek 15.11.2013 12:47, RE: Re:
No ja bych byl s tou adoraci 2.0 TFSI trochu opatrny, ma svoje konstrukcni mouchy a ze jich neni malo - staci pohledat na vw foru.
Na spolehlivost u tohoto motoru bych pohlizel spis meritky vw - oproti ostatnim benzinovym vw motorum je asi o neco spolehlivejsi.
reagować
eTeflon
ilość wystąpień173
data registracji04.11.2008
Niedziela 17.11.2013 23:49, 1,4TSI NE
Kamarád má o nova 1,4TSI a vpodstatě jsou s ním neustále problémy. Vozidlo má již třetím rokem, najeto cca 60tkm, olej mění 12-15tkm, chová se k autu slušně, dochlazje turbo atd. V autě má již 4-té turbo, atd atd. Naštěstí vše na záruku, ale jakmile auto doplatí, prodává ho! Jinak jako celek to není špatné auto a s 2,0 to fakt jede!
reagować
Mishaw
ilość wystąpień2
data registracji18.11.2013
Poniedziałek 18.11.2013 13:15, Zkušenosti majitele 1.4TSI
Ahoj, jsem majitel Scirocca 1.4TSI rv 2011. Kromě toho, že mi měnily rozvody (v záruce) jsem s motorem spokojený. Mám ho upravený na 200k a 320nm, manuální převodovka, a spokojenost. Spotřeba se odvíjí od stylu jízdy, dá se jezdit okolo 6,5l, ale při rychlejší jízdě počítej o 2-3l více. Důležitý je se k autu s tímhle motorem chovat slušně a hlavně ho dochlazovat, ačkoliv by tyhle nový TSI měly mít automatické dochlazování i po vypnutí motoru. Pokud bych kupoval znovu Šíro, šel bych 100% do 2.0TSI nebo eRko, to se dá už sehnat taky za dobrý peníze a je to vynikající auto. Také je důžité zmínit, kolik jsi ochotný investovat, protože pod 400tis seženeš pěkný 1.4TSI, ale horko-těžko za ty prachy seženeš slušnýho dvoulitra. Určitě bych šel do modelu po faceliftu interieru, tedy s novým maxidotem, hezkým volantem a novou klimatizací.
Pokud máš nějaké dotazy, přidej se na naše forum mk3.scirocco.cz a rádi ti tam povíme více.
reagować
*autofans*
ilość wystąpień159
data registracji21.11.2008
Wtorek 19.11.2013 10:18, RE: Re:
mikelight napisał:
No ja bych byl s tou adoraci 2.0 TFSI trochu opatrny, ma svoje konstrukcni mouchy a ze jich neni malo - staci pohledat na vw foru. Na spolehlivost u tohoto motoru bych pohlizel spis meritky vw - oproti ostatnim benzinovym vw motorum je asi o neco spolehlivejsi.


Ano, 2.0 TFSI je spolehlivější. Kamarád dělal rozvody až po 84.000km, naštěstí na kulanci. Což je super protože vydrží skoro 2x tolik jak na 1.2TSI
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Wtorek 19.11.2013 20:28, RE: Re:
*autofans* napisał:
mikelight napisał:
No ja bych byl s tou adoraci 2.0 TFSI trochu opatrny, ma svoje konstrukcni mouchy a ze jich neni malo - staci pohledat na vw foru. Na spolehlivost u tohoto motoru bych pohlizel spis meritky vw - oproti ostatnim benzinovym vw motorum je asi o neco spolehlivejsi.
Ano, 2.0 TFSI je spolehlivější. Kamarád dělal rozvody až po 84.000km, naštěstí na kulanci. Což je super protože vydrží skoro 2x tolik jak na 1.2TSI


Že u motorů tsi byl problém s rozvody je známá věc.otázka je u kolika procent vozů byly rozvody měněny.Výrobce tvrdí,že se jednalo o jednotky procent.Sám tomu moc nevěřím.U 1.4 tsi byl problém především u Touranu,tam se rozvody dělaly mezi 40-70 000 km,v menší míře byly problémy s rozvody u 1.2 tsi ,nejvíce dokázaly pozlobit u Yeti tsi 77 kw.U motoru 2.o tsi bych se rozvodů nebál,dnes má již řada těchto motorů naběháno 200 000 km a více s původními rozvody.Zrovnatak motor 2.0 tsi si i v novém provedení ponechal řetěz protože s ním nebyly problémy.Navíc ten motor je velmi povedený,dobré jízdní výkony i spotřeba.Zrovna tak jsem si prohlédl tabulku dlouhodobě testovaných vozů od AutoBildu na 100 000 km.Všechny auta s motory tsi se vešla do první třetiny tabulky a problémy srozvody na rozdíl od některých jiných značek nebyly.Volkswagen golf 1.4 tsi osmé místo se dvěma trestnými body,volkswagen Tiguan 2.0 tsi 12 místo a 3 trestné body,Yeti 1.8 tsi 19 místo a 5 trestnýc bodů,vw polo 1,2 tsi 25 místo a 7 trestných bodů.Konkrétně u pola po ukončení testu a následném rozebrání motoru a přeměření opotřebení jednotlivých součástek nebylo na řetězu a rozvodech zjištěno, vůbec žádné opotřebení.Pro zajímavost na samém konci tabulky je na 102 místě vw touran se 45 trestnými body.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Środa 20.11.2013 09:31, RE: Re:
Fanda napisał:
*autofans* napisał:
mikelight napisał:
No ja bych byl s tou adoraci 2.0 TFSI trochu opatrny, ma svoje konstrukcni mouchy a ze jich neni malo - staci pohledat na vw foru. Na spolehlivost u tohoto motoru bych pohlizel spis meritky vw - oproti ostatnim benzinovym vw motorum je asi o neco spolehlivejsi.
Ano, 2.0 TFSI je spolehlivější. Kamarád dělal rozvody až po 84.000km, naštěstí na kulanci. Což je super protože vydrží skoro 2x tolik jak na 1.2TSI
Že u motorů tsi byl problém s rozvody je známá věc.otázka je u kolika procent vozů byly rozvody měněny.Výrobce tvrdí,že se jednalo o jednotky procent.Sám tomu moc nevěřím.U 1.4 tsi byl problém především u Touranu,tam se rozvody dělaly mezi 40-70 000 km,v menší míře byly problémy s rozvody u 1.2 tsi ,nejvíce dokázaly pozlobit u Yeti tsi 77 kw.U motoru 2.o tsi bych se rozvodů nebál,dnes má již řada těchto motorů naběháno 200 000 km a více s původními rozvody.Zrovnatak motor 2.0 tsi si i v novém provedení ponechal řetěz protože s ním nebyly problémy.Navíc ten motor je velmi povedený,dobré jízdní výkony i spotřeba.Zrovna tak jsem si prohlédl tabulku dlouhodobě testovaných vozů od AutoBildu na 100 000 km.Všechny auta s motory tsi se vešla do první třetiny tabulky a problémy srozvody na rozdíl od některých jiných značek nebyly.Volkswagen golf 1.4 tsi osmé místo se dvěma trestnými body,volkswagen Tiguan 2.0 tsi 12 místo a 3 trestné body,Yeti 1.8 tsi 19 místo a 5 trestnýc bodů,vw polo 1,2 tsi 25 místo a 7 trestných bodů.Konkrétně u pola po ukončení testu a následném rozebrání motoru a přeměření opotřebení jednotlivých součástek nebylo na řetězu a rozvodech zjištěno, vůbec žádné opotřebení.Pro zajímavost na samém konci tabulky je na 102 místě vw touran se 45 trestnými body.


Omlouvám se ,zjistil jsem že Octavia tsi 147 kw má rozvody poháněné řemenem,takže se tam problém s řetězem nemoh nikdy projevit.
reagować
plešatej kavan
ilość wystąpień2
data registracji28.05.2007
Piątek 22.11.2013 21:12, tsi
Před rokem jsem vybíral nový auto a též jsem měl ve výběru koncern.Shodou okolností jsem při obhlídce autosalonu v prodejci poznal bývalého spolužáka a tak jsme pokecali a posléze padla památná věta "jak někde uslyšíš tsi,tak utíkej pryč"
Tudíš jsem tak učinil a nelituju.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Sobota 23.11.2013 07:51, RE: tsi
plešatej kavan napisał:
Před rokem jsem vybíral nový auto a též jsem měl ve výběru koncern.Shodou okolností jsem při obhlídce autosalonu v prodejci poznal bývalého spolužáka a tak jsme pokecali a posléze padla památná věta "jak někde uslyšíš tsi,tak utíkej pryč"Tudíš jsem tak učinil a nelituju.


Zvláštní prodejce.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Sobota 23.11.2013 11:08, RE: tsi
Fanda napisał:
plešatej kavan napisał:
Před rokem jsem vybíral nový auto a též jsem měl ve výběru koncern.Shodou okolností jsem při obhlídce autosalonu v prodejci poznal bývalého spolužáka a tak jsme pokecali a posléze padla památná věta "jak někde uslyšíš tsi,tak utíkej pryč"Tudíš jsem tak učinil a nelituju.
Zvláštní prodejce.


Zvláštní ani ne, loajalita k zaměstnavateli je krásná, ale málo kdo má žaludek na to, prodat známému věc o které sám ví že je to šmejd a do očí mu přitom tvrdit jak je to super. Takoví "dobří" prodejci většinou pracují pro firmy na předváděcích akcích pro důchodce ....
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Sobota 23.11.2013 14:08, RE: tsi
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
plešatej kavan napisał:
Před rokem jsem vybíral nový auto a též jsem měl ve výběru koncern.Shodou okolností jsem při obhlídce autosalonu v prodejci poznal bývalého spolužáka a tak jsme pokecali a posléze padla památná věta "jak někde uslyšíš tsi,tak utíkej pryč"Tudíš jsem tak učinil a nelituju.
Zvláštní prodejce.
Zvláštní ani ne, loajalita k zaměstnavateli je krásná, ale málo kdo má žaludek na to, prodat známému věc o které sám ví že je to šmejd a do očí mu přitom tvrdit jak je to super. Takoví "dobří" prodejci většinou pracují pro firmy na předváděcích akcích pro důchodce ....


On nemusí tvrdit,že je to super.Spíš mě udivuje,pokud je to pravda,že to řekne takhle na tvrdo.Kolikrát stačí naznačit,nebo doporučit jinou motorizaci.Nikdy neví kde a před kým to známý bude povídat a prodejce si může hledat práci jinde.Sám se znám s jedním hlavním servisním technikem,kolikrát lecos naznačí,ale tohle si prostě nemůže dovolit.Sám jsem si takhle podobně před několika lety naběh.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Sobota 23.11.2013 14:58, RE: tsi
Fanda napisał:
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
plešatej kavan napisał:
Před rokem jsem vybíral nový auto a též jsem měl ve výběru koncern.Shodou okolností jsem při obhlídce autosalonu v prodejci poznal bývalého spolužáka a tak jsme pokecali a posléze padla památná věta "jak někde uslyšíš tsi,tak utíkej pryč"Tudíš jsem tak učinil a nelituju.
Zvláštní prodejce.
Zvláštní ani ne, loajalita k zaměstnavateli je krásná, ale málo kdo má žaludek na to, prodat známému věc o které sám ví že je to šmejd a do očí mu přitom tvrdit jak je to super. Takoví "dobří" prodejci většinou pracují pro firmy na předváděcích akcích pro důchodce ....
On nemusí tvrdit,že je to super.Spíš mě udivuje,pokud je to pravda,že to řekne takhle na tvrdo.Kolikrát stačí naznačit,nebo doporučit jinou motorizaci.Nikdy neví kde a před kým to známý bude povídat a prodejce si může hledat práci jinde.Sám se znám s jedním hlavním servisním technikem,kolikrát lecos naznačí,ale tohle si prostě nemůže dovolit.Sám jsem si takhle podobně před několika lety naběh.


To je věc osobnostního naturelu daného prodejce. Každopádně se jeho názor shoduje s tím, co jsem o TSI zatím zjistil, četl nebo slyšel. Hodně lidí si TSI chválí, než najedou 30-50 tisíc km - potom těch pějících chválu rapidně ubývá. A takovou zkušenost jsme udělali i my ve firmě - napřed nadšení a potom zděšení . Stejně tak se začínají projevovat (i mnou) chválené 1,6 TDI - po překročení cca 100 tisíc km tam padají chybová hlášení motoru jedno za druhým. Zlatá 1,9 TDI PD, sice to byl hlučný střep, ale alespoň s ním nebyly prakticky žádné problémy. Koncern prostě dobré motory přestal dělat ukončením výroby rotačkové 1,9 TDI , 1,8 20V turbo a 1,6 MPI.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Sobota 23.11.2013 15:59, RE: tsi
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
plešatej kavan napisał:
Před rokem jsem vybíral nový auto a též jsem měl ve výběru koncern.Shodou okolností jsem při obhlídce autosalonu v prodejci poznal bývalého spolužáka a tak jsme pokecali a posléze padla památná věta "jak někde uslyšíš tsi,tak utíkej pryč"Tudíš jsem tak učinil a nelituju.
Zvláštní prodejce.
Zvláštní ani ne, loajalita k zaměstnavateli je krásná, ale málo kdo má žaludek na to, prodat známému věc o které sám ví že je to šmejd a do očí mu přitom tvrdit jak je to super. Takoví "dobří" prodejci většinou pracují pro firmy na předváděcích akcích pro důchodce ....
On nemusí tvrdit,že je to super.Spíš mě udivuje,pokud je to pravda,že to řekne takhle na tvrdo.Kolikrát stačí naznačit,nebo doporučit jinou motorizaci.Nikdy neví kde a před kým to známý bude povídat a prodejce si může hledat práci jinde.Sám se znám s jedním hlavním servisním technikem,kolikrát lecos naznačí,ale tohle si prostě nemůže dovolit.Sám jsem si takhle podobně před několika lety naběh.
To je věc osobnostního naturelu daného prodejce. Každopádně se jeho názor shoduje s tím, co jsem o TSI zatím zjistil, četl nebo slyšel. Hodně lidí si TSI chválí, než najedou 30-50 tisíc km - potom těch pějících chválu rapidně ubývá. A takovou zkušenost jsme udělali i my ve firmě - napřed nadšení a potom zděšení . Stejně tak se začínají projevovat (i mnou) chválené 1,6 TDI - po překročení cca 100 tisíc km tam padají chybová hlášení motoru jedno za druhým. Zlatá 1,9 TDI PD, sice to byl hlučný střep, ale alespoň s ním nebyly prakticky žádné problémy. Koncern prostě dobré motory přestal dělat ukončením výroby rotačkové 1,9 TDI , 1,8 20V turbo a 1,6 MPI.


Pavel Dunek ze společnosti NH Car,což je jeden z největších dealerů škodovek tvrdí,že z 50 prodaných aut s motorem tsi se jim přibližně jedno vrací s potížema motoru.Sám by jsem se nebál motorů od poloviny roku 2012,co již mají zesílený řetěz.Měl jsem i možnost ho vidět.V každém případě je ale dobře,že se již motory tsi vrací k řemenu.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Sobota 23.11.2013 18:03, RE: tsi
Fanda napisał:
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
plešatej kavan napisał:
Před rokem jsem vybíral nový auto a též jsem měl ve výběru koncern.Shodou okolností jsem při obhlídce autosalonu v prodejci poznal bývalého spolužáka a tak jsme pokecali a posléze padla památná věta "jak někde uslyšíš tsi,tak utíkej pryč"Tudíš jsem tak učinil a nelituju.
Zvláštní prodejce.
Zvláštní ani ne, loajalita k zaměstnavateli je krásná, ale málo kdo má žaludek na to, prodat známému věc o které sám ví že je to šmejd a do očí mu přitom tvrdit jak je to super. Takoví "dobří" prodejci většinou pracují pro firmy na předváděcích akcích pro důchodce ....
On nemusí tvrdit,že je to super.Spíš mě udivuje,pokud je to pravda,že to řekne takhle na tvrdo.Kolikrát stačí naznačit,nebo doporučit jinou motorizaci.Nikdy neví kde a před kým to známý bude povídat a prodejce si může hledat práci jinde.Sám se znám s jedním hlavním servisním technikem,kolikrát lecos naznačí,ale tohle si prostě nemůže dovolit.Sám jsem si takhle podobně před několika lety naběh.
To je věc osobnostního naturelu daného prodejce. Každopádně se jeho názor shoduje s tím, co jsem o TSI zatím zjistil, četl nebo slyšel. Hodně lidí si TSI chválí, než najedou 30-50 tisíc km - potom těch pějících chválu rapidně ubývá. A takovou zkušenost jsme udělali i my ve firmě - napřed nadšení a potom zděšení . Stejně tak se začínají projevovat (i mnou) chválené 1,6 TDI - po překročení cca 100 tisíc km tam padají chybová hlášení motoru jedno za druhým. Zlatá 1,9 TDI PD, sice to byl hlučný střep, ale alespoň s ním nebyly prakticky žádné problémy. Koncern prostě dobré motory přestal dělat ukončením výroby rotačkové 1,9 TDI , 1,8 20V turbo a 1,6 MPI.
Pavel Dunek ze společnosti NH Car,což je jeden z největších dealerů škodovek tvrdí,že z 50 prodaných aut s motorem tsi se jim přibližně jedno vrací s potížema motoru.Sám by jsem se nebál motorů od poloviny roku 2012,co již mají zesílený řetěz.Měl jsem i možnost ho vidět.V každém případě je ale dobře,že se již motory tsi vrací k řemenu.


Ty problémy rozvodů u TSI nedělá jen samotný řetěz, problematický je i jeho napínák. Osobně bych se bál koupit jakékoli auto, kde mám (podle vás dobrou, podle mě hroznou) šanci 1:50 že bude mít problémy s motorem. Zopakuji svůj subjektivní názor, podpořený zkušenostmi s firemním autoparkem - proč bych si kupoval koncern s problémovou technikou, přinejlepším průměrný ve všech směrech, přitom nabízený za nekřesťanské peníze, když konkurence dnes nabízí víc. Asi prostě nejsem pozér, abych musel mít nutně jako statusový symbol manažerského úspěchu služební Passat, a mít ho jen proto, že běžný člověk to auto jako určitý symbol vnímá .
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Sobota 23.11.2013 23:12, RE: tsi
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
plešatej kavan napisał:
Před rokem jsem vybíral nový auto a též jsem měl ve výběru koncern.Shodou okolností jsem při obhlídce autosalonu v prodejci poznal bývalého spolužáka a tak jsme pokecali a posléze padla památná věta "jak někde uslyšíš tsi,tak utíkej pryč"Tudíš jsem tak učinil a nelituju.
Zvláštní prodejce.
Zvláštní ani ne, loajalita k zaměstnavateli je krásná, ale málo kdo má žaludek na to, prodat známému věc o které sám ví že je to šmejd a do očí mu přitom tvrdit jak je to super. Takoví "dobří" prodejci většinou pracují pro firmy na předváděcích akcích pro důchodce ....
On nemusí tvrdit,že je to super.Spíš mě udivuje,pokud je to pravda,že to řekne takhle na tvrdo.Kolikrát stačí naznačit,nebo doporučit jinou motorizaci.Nikdy neví kde a před kým to známý bude povídat a prodejce si může hledat práci jinde.Sám se znám s jedním hlavním servisním technikem,kolikrát lecos naznačí,ale tohle si prostě nemůže dovolit.Sám jsem si takhle podobně před několika lety naběh.
To je věc osobnostního naturelu daného prodejce. Každopádně se jeho názor shoduje s tím, co jsem o TSI zatím zjistil, četl nebo slyšel. Hodně lidí si TSI chválí, než najedou 30-50 tisíc km - potom těch pějících chválu rapidně ubývá. A takovou zkušenost jsme udělali i my ve firmě - napřed nadšení a potom zděšení . Stejně tak se začínají projevovat (i mnou) chválené 1,6 TDI - po překročení cca 100 tisíc km tam padají chybová hlášení motoru jedno za druhým. Zlatá 1,9 TDI PD, sice to byl hlučný střep, ale alespoň s ním nebyly prakticky žádné problémy. Koncern prostě dobré motory přestal dělat ukončením výroby rotačkové 1,9 TDI , 1,8 20V turbo a 1,6 MPI.
Pavel Dunek ze společnosti NH Car,což je jeden z největších dealerů škodovek tvrdí,že z 50 prodaných aut s motorem tsi se jim přibližně jedno vrací s potížema motoru.Sám by jsem se nebál motorů od poloviny roku 2012,co již mají zesílený řetěz.Měl jsem i možnost ho vidět.V každém případě je ale dobře,že se již motory tsi vrací k řemenu.
Ty problémy rozvodů u TSI nedělá jen samotný řetěz, problematický je i jeho napínák. Osobně bych se bál koupit jakékoli auto, kde mám (podle vás dobrou, podle mě hroznou) šanci 1:50 že bude mít problémy s motorem. Zopakuji svůj subjektivní názor, podpořený zkušenostmi s firemním autoparkem - proč bych si kupoval koncern s problémovou technikou, přinejlepším průměrný ve všech směrech, přitom nabízený za nekřesťanské peníze, když konkurence dnes nabízí víc. Asi prostě nejsem pozér, abych musel mít nutně jako statusový symbol manažerského úspěchu služební Passat, a mít ho jen proto, že běžný člověk to auto jako určitý symbol vnímá .


S tím mohu jenom souhlasit.Nabídka je dnes pestrá,ať si každý koupí podle svého uvážení.
reagować
Kojot027
ilość wystąpień111
data registracji02.01.2011
Niedziela 24.11.2013 20:09, Už zas TSI..chjo.
Už jsem to tu jednou psal. U nás 10 ks z 10 šlo na rozvody a napinak do 30 tis km, pak to samé kolem 60 tis km. U mého 1,2TSI 77kw mam za sebou již třetí výměnu... To samé u Octávek 1,8 TSI. Přeskočeny rozvodák o jeden nebo dva zuby. Ted perlička. Znám se osobně s klukem co má od nového Octávku RS 2,0TFSI. Tem motor je fakt super.. prvních 60 tis. Přišly rozvody, turbo, pak nějaká elektronika. Ted jezdi už jen po servisech jako je Jarov nebo přímo do M.Boleslavi. V motoru se prostě pálí olej. Přímo servis z MB měl jeho auto asi 5 dni v ruce a rozebrali motor do šroubku. Nikdo nevi co s tím a musí podle doporučení z MB použivat racingový olej. Jinak ma každých 5 tis km auto v nouzovým režimu asi tak 1x denně a závěrem mu to odmitne nastartovat. Pokud naleje ten racingový olej je to v "relativně" v klidu a vydrží tam 10 tis bez chyb. Nyní má najeto asi 95 tis km a servisu když ho vidi, mu rovnou vezou kávu a dortik.. Auto za 800 tis... Ehm, asi tak. A ted k tomu ježdění...Jezdí s tím celkem ostře, ale proto si to kupoval a ty prachy za to dal, dopřával tomu perfektní servis a péči.. když má kára 200 kobyl tak je sakra určena ke sportovnimu stylu jizdy, pokud to nevydrží ani po dobu záruky je to bazmek. S kolegovou Imprezou žádné problémy nejsou a to má už 180 tis na tacho. Péče stejná, styl jízdy podobný
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Poniedziałek 25.11.2013 11:13, RE: Už zas TSI..chjo.
Kojot027 napisał:
Už jsem to tu jednou psal. U nás 10 ks z 10 šlo na rozvody a napinak do 30 tis km, pak to samé kolem 60 tis km. U mého 1,2TSI 77kw mam za sebou již třetí výměnu... To samé u Octávek 1,8 TSI. Přeskočeny rozvodák o jeden nebo dva zuby. Ted perlička. Znám se osobně s klukem co má od nového Octávku RS 2,0TFSI. Tem motor je fakt super.. prvních 60 tis. Přišly rozvody, turbo, pak nějaká elektronika. Ted jezdi už jen po servisech jako je Jarov nebo přímo do M.Boleslavi. V motoru se prostě pálí olej. Přímo servis z MB měl jeho auto asi 5 dni v ruce a rozebrali motor do šroubku. Nikdo nevi co s tím a musí podle doporučení z MB použivat racingový olej. Jinak ma každých 5 tis km auto v nouzovým režimu asi tak 1x denně a závěrem mu to odmitne nastartovat. Pokud naleje ten racingový olej je to v "relativně" v klidu a vydrží tam 10 tis bez chyb. Nyní má najeto asi 95 tis km a servisu když ho vidi, mu rovnou vezou kávu a dortik.. Auto za 800 tis... Ehm, asi tak. A ted k tomu ježdění...Jezdí s tím celkem ostře, ale proto si to kupoval a ty prachy za to dal, dopřával tomu perfektní servis a péči.. když má kára 200 kobyl tak je sakra určena ke sportovnimu stylu jizdy, pokud to nevydrží ani po dobu záruky je to bazmek. S kolegovou Imprezou žádné problémy nejsou a to má už 180 tis na tacho. Péče stejná, styl jízdy podobný


Docela by mě zajímalo,co Tvému kamarádovi odešlo na rozvodech u 2.0 tsi,tam problémy nebyly?
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.