Kobyla napisał:
Boudu má tenhle výtvor docela pěknou,je poznaz,že se desingeři vw inspirovali u fiatu,renaultu a mazdy.Vnitřek se mi jeví jako kombinace dacie a klasika vw,tedy nuda a nic moc nápady.Mnozí obdivovatelé vw ho pasují na 1. místo před Focuse sti,mazdu 3mps a renaulta 26r,ale asi to nabude tak horký.Za 700tis. je opravdu k mání lepší a zábavnější auto,než tonhle vcelku povedený vw.
No možná se opravdu budete divit, ale současné Scirocco, zejména to s testovaným motorem, je vskutku zábavné auto. Jeho silnou zbraní je vyváženost, prostupující snad každou jeho součástkou. Je to jasný důkaz toho, že k zábavě za volantem není potřeba stovky koní a tucet válců pod kapotou. Podle některých zasvěcených je tato 1,4 jasně nejlepší volbou. Větší a výkonnější 2,0 jen zbytečně přtěžuje příď, tudíž ona vyváženost se jeho aplikací vytratí. Vámi zmíněné rychlé vozy Scirocco samozřejmě deklasují ve zrychlení, ale třeba v hravosti určitě ne. Třeba ta Mazda3 MPS vyžaduje při rychlé jízdě značné soustředění, navíc jí hoří brzdy i v kopci, neboť na neustálé protáčení kol regauje ABS vždy chvilkovým přibrzděním. Je to vlastně taková obdoba staršího systému EDS od VW. To taky nebyla žádná "špéra" jak by se dalo z názvu usuzovat, ale pouze funkce Antibloku. Shrnuto, Scirocco je zase po letech jedním z obzvláště povedených vozů, jaké se rodí jen jednou za čas. V minulosti byl takovým autem třeba první Focus, Corrado či BMW řady 5 E34 a E39.