0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Scirocco 2.0 TSI: Horké zboží

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.02.2010 10:42, ....NEZDRŽOVALI JSME SE S JEDNA-ČTYŘKOU
...to mě popravdě docela mrzí, protože tenhle motor(ve verzi 147 kw) už byl přeci jen x-krát testovaný a zkoušený, nehledě na to, že s ním už mraky lidí mělo tu čest jezdit, ať v RS, nebo v passatech.. Naopak 170-ti koňová 1,4 s dvojím přeplňováním je výborný motor, který za dvoulitrem tolik nezaostává, nebo spíš bych řekl, že od dvoulitru bych čekal proti té 1,4 větší rozdíl. Nehledě na to, že tahle 1,4 byla už dvakrát motorem roku, tak by bylo dobré jí trošku "prubnout" a né o ní říkat, že se s ní nebudem zdržovat :o) ale jinak pěkný článek:o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.02.2010 11:38, Myslím,
že Renault Clio RS je je tomuto "zázraku" od VW víc něž dobrým konkurentem.Má motor 2,0l bez turba a brzdy móóóc dobrý i Cayman se zapotil,podvozek exelentní a o ceně nemá smysl psát.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.02.2010 12:21, RE: ....NEZDRŽOVALI JSME SE S JEDNA-ČTYŘKOU
cruise napisał:
...to mě popravdě docela mrzí, protože tenhle motor(ve verzi 147 kw) už byl přeci jen x-krát testovaný a zkoušený, nehledě na to, že s ním už mraky lidí mělo tu čest jezdit, ať v RS, nebo v passatech.. Naopak 170-ti koňová 1,4 s dvojím přeplňováním je výborný motor, který za dvoulitrem tolik nezaostává, nebo spíš bych řekl, že od dvoulitru bych čekal proti té 1,4 větší rozdíl. Nehledě na to, že tahle 1,4 byla už dvakrát motorem roku, tak by bylo dobré jí trošku "prubnout" a né o ní říkat, že se ...
Odkaz na test Scirocca s motorem 1,4 TSI najdete v článku...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.02.2010 12:36, RE: Myslím,
Kobyla napisał:
že Renault Clio RS je je tomuto "zázraku" od VW víc něž dobrým konkurentem.Má motor 2,0l bez turba a brzdy móóóc dobrý i Cayman se zapotil,podvozek exelentní a o ceně nemá smysl psát.
Ten podvozek je taky jediná opravdu povedená věc na cliu RS jinak je to o ničem jako každej Renault.Prvně si ty auta obě projeď a pak vynášej závěry..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.02.2010 12:37, RE: ....NEZDRŽOVALI JSME SE S JEDNA-ČTYŘKOU
cruise napisał:
...to mě popravdě docela mrzí, protože tenhle motor(ve verzi 147 kw) už byl přeci jen x-krát testovaný a zkoušený, nehledě na to, že s ním už mraky lidí mělo tu čest jezdit, ať v RS, nebo v passatech.. Naopak 170-ti koňová 1,4 s dvojím přeplňováním je výborný motor, který za dvoulitrem tolik nezaostává, nebo spíš bych řekl, že od dvoulitru bych čekal proti té 1,4 větší rozdíl. Nehledě na to, že tahle 1,4 byla už dvakrát motorem roku, tak by bylo dobré jí trošku "prubnout" a né o ní říkat, že se ...
2.0tfsi byl motorem roku tuším čtyřikrát.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.02.2010 13:06, RE: ....NEZDRŽOVALI JSME SE S JEDNA-ČTYŘKOU
Karel - TipCars.com napisał:
Odkaz na test Scirocca s motorem 1,4 TSI najdete v článku...
No ten odkaz jsem upřímně přehlédl, ale prostě mi tam jen připadala ta úvodní věta, že jste se nezdržovali s jednačtyřkou až v podstatě k tomuto úžasnému motoru hanlivá...s nadsázkou samozřejmě:o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.02.2010 14:23, RE: Myslím,
okky napisał:
Ten podvozek je taky jediná opravdu povedená věc na cliu RS jinak je to o ničem jako každej Renault.Prvně si ty auta obě projeď a pak vynášej závěry..
Tak na koncern nemá nic to je jasny, ale přece jen co v tom cliu dělal ten atmosferickej dvoulitr, podvozek a brzdy...za mě palec nahoru. To je, ale trochu jiné autíčko než to "šíro". Šíro je pěné, s dobrým motorem, obyčejné coupé, za vyší cenu. To clio je opravdu sportovní autíčko. A postavit scirocu do cesty jiné "turbohatche" třeba nového Megana RS, nebo focuse RS, to by si vylámalo zoubky. Tyto auta jsou ale ve "sportu" o level jinde a tam to scirroco asi ani patřit nechce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.02.2010 19:07, RE: ....NEZDRŽOVALI JSME SE S JEDNA-ČTYŘKOU
cruise napisał:
...to mě popravdě docela mrzí, protože tenhle motor(ve verzi 147 kw) už byl přeci jen x-krát testovaný a zkoušený, nehledě na to, že s ním už mraky lidí mělo tu čest jezdit, ať v RS, nebo v passatech.. Naopak 170-ti koňová 1,4 s dvojím přeplňováním je výborný motor, který za dvoulitrem tolik nezaostává, nebo spíš bych řekl, že od dvoulitru bych čekal proti té 1,4 větší rozdíl. Nehledě na to, že tahle 1,4 byla už dvakrát motorem roku, tak by bylo dobré jí trošku "prubnout" a né o ní říkat, že se ...
Objem ničím nenahradíš.
Za deset mě bude strašně zajímat v jakém stavu budou maloobjemové turbomotory a kolik bude stát jejich udržování při životě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.02.2010 19:47, RE: Myslím,
Lerry napisał:
Tak na koncern nemá nic to je jasny, ale přece jen co v tom cliu dělal ten atmosferickej dvoulitr, podvozek a brzdy...za mě palec nahoru. To je, ale trochu jiné autíčko než to "šíro". Šíro je pěné, s dobrým motorem, obyčejné coupé, za vyší cenu. To clio je opravdu sportovní autíčko. A postavit scirocu do cesty jiné "turbohatche" třeba nového Megana RS, nebo focuse RS, to by si vylámalo zoubky. Tyto auta jsou ale ve "sportu" o level jinde a tam to scirroco asi ani patřit nechce.
Jen ho nech, určitě očumuje vw-škoda-haus a modlí se ke čtyřem kruhům.Ta česká "nenávist" k němcům ... a pak přeci máme svojí českou značku vw.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.