0
powrót
 

diskuze k tématu: VW Polo IV – jaký motor do města?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
Sybokcz
ilość wystąpień15
data registracji19.11.2013
Piątek 07.03.2014 12:04, 1.4 16V
Stejně jako pro fabii je nejlepší volbou 1.4 16V 55/59kW, o dieselu bych ani neuvažoval. Ten přístup k naftě láká, ale tříválce jsou dost peklo, uživatelsky nepříliš přívětivé, hlučné, SDi je slabé, takže leda starou dobrou 1.9, ta je víc těžká na předek, ale se známýma bolestma, které se dají vcelku rychle a levně vyřešit.
Nicméně optimální volba je opravdu ta 1.4, spotřeba mezi 6-7 litry, spolehlivá.
reagować
eTeflon
ilość wystąpień173
data registracji04.11.2008
Piątek 07.03.2014 14:04, 1.4i nebo 1.9SDi
Souhlasím s příspěvkem nademnou. Každopádně se vyhněte automatu. Přítelkyně s ním jezdí a auto je s ním hodně nenažrané. A určitě nechte standardní obutí. Na tom našem jsou 16", auto je originál upravené od ABT z Německa a ve městě to fakt není dobré! Auto je tvrdé, motor má s 16" problémy Reálná spotřeba automatu po městě 9l/100km dálkové 7,5l/100km. S manuálem a ruzumným zacházením budete jezdit kolem 7 město, 6 dálkové. S SDi 6l město, 4,5-5l dálkové
Šťastnou ruku při výběru
reagować
michal.borovka.7FB
ilość wystąpień2
data registracji03.03.2014
Sobota 08.03.2014 20:45, Polo 1.2 htp 47 kw rok 2005
Můžu napsat jen to co vím.Moje maminka vlastní 1.2 47 kw.Je to samozřejmě benzínový motor.Musím říci,že s tímto motorem auto jede docela pěkně.Spolehlivost bude určitě dobrá,ale nám se stalo třeba v 70 tis km,že přeskočil rozvod o zub.Nové rozvody ve škoda servisu 5800Kč,žádná tragedie.Auto velmi dobře reaguje na povely a musím říci,že se mi v něm sedí i jede lépe,než ve fabii.Taky má auto více místa na pravou nohu řidiče,než ve fabii.Nemoc interieru je,že plasty jsou něčím jakoby pogumované a to se časem odírá a vypadá to doslova nevábně i když máte málo kilometrů.Fabie má tvrdé plasty,ale nic takového se neděje.Pocitově z jízdy bych šel asi raději do VW Polo,nebo fabie 2.Motor bych moc neřešil,ve škodovce mi řekli,že 1.2 s nájezdem do 200tis km nemá žádné potíže.Muj známý prodával auto s najetými 269 tis km a motor šlapal jak hodinky.Spotřeba je pro okresky kolem 5l/100km,město netuším a na dálnici jsem s autem jel jen jednou,když jsem ho mamince kupoval.Sám mám roomstera 1.9 tdi,to by byla asi lepší volba,ale pro tak malé auto bych šel do benzínového motoru.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Niedziela 09.03.2014 00:20, RE: Polo 1.2 htp 47 kw rok 2005
michal.borovka.7FB napisał:
Můžu napsat jen to co vím.Moje maminka vlastní 1.2 47 kw.Je to samozřejmě benzínový motor.Musím říci,že s tímto motorem auto jede docela pěkně.Spolehlivost bude určitě dobrá,ale nám se stalo třeba v 70 tis km,že přeskočil rozvod o zub.Nové rozvody ve škoda servisu 5800Kč,žádná tragedie.Auto velmi dobře reaguje na povely a musím říci,že se mi v něm sedí i jede lépe,než ve fabii.Taky má auto více místa na pravou nohu řidiče,než ve fabii.Nemoc interieru je,že plasty jsou něčím jakoby pogumované a to se časem odírá a vypadá to doslova nevábně i když máte málo kilometrů.Fabie má tvrdé plasty,ale nic takového se neděje.Pocitově z jízdy bych šel asi raději do VW Polo,nebo fabie 2.Motor bych moc neřešil,ve škodovce mi řekli,že 1.2 s nájezdem do 200tis km nemá žádné potíže.Muj známý prodával auto s najetými 269 tis km a motor šlapal jak hodinky.Spotřeba je pro okresky kolem 5l/100km,město netuším a na dálnici jsem s autem jel jen jednou,když jsem ho mamince kupoval.Sám mám roomstera 1.9 tdi,to by byla asi lepší volba,ale pro tak malé auto bych šel do benzínového motoru.


3 věci bych komentoval:
1.) Přeskočené rozvody jsou tragedie samo sobě a děkujte bohu, že se nic nestalo, dost motorů na tomto podle Vás banální poklesku končí.
2.) Motor bych řešil a vůbec bych se neřídil tím, co mi říká výrobce, který potřebuje především prodat. Určitě Vám výrobce / prodejce řekne, že u jejich motorů skáčou rozvodové řetězy (TSi) a teprve až pokud budete mít kliku a nestane se tak, máte šanci najet 200 tkm.
3.) Roomster je opoti Polu natolik větší auto, že už si totiž požádný diesel zaslouží...
reagować
pepa34
ilość wystąpień1
data registracji09.03.2014
Niedziela 09.03.2014 13:51, VW Polo automat
Chtěl jsem si taky koupit Polo 1.4 benzin ale automat a těšil jsem se jak po Praze nebudu muset řadit.
Ale jeden s příspěvků trochu hodně uhasil moje nadšení. To je ten automat tak žíznivý. Moc se mi tomu nechce věřit s tímto poměrně malým autem mít spotřebu 9litrů.
Děkuji za názory nebo zkušenosti.

Pepa
reagować
eTeflon
ilość wystąpień173
data registracji04.11.2008
Niedziela 09.03.2014 19:34, RE: VW Polo automat
pepa34 napisał:
Chtěl jsem si taky koupit Polo 1.4 benzin ale automat a těšil jsem se jak po Praze nebudu muset řadit.Ale jeden s příspěvků trochu hodně uhasil moje nadšení. To je ten automat tak žíznivý. Moc se mi tomu nechce věřit s tímto poměrně malým autem mít spotřebu 9litrů.Děkuji za názory nebo zkušenosti.Pepa


Ano Ano, když je auto na 165/65 14" zimních a jedete opravdu maximálně superúsporně, tak se na 6l dostanete, ale níž ani náhodou! A pokud na něho dáte trošku schopné kola, tak to žere. Ten automat je ještě starý a teď nechcu kecat, ale mám pocit, že jenom 4q bez možnosti manuálního řazení. Jinak je auto pevné, výborně drží a to zvláště když na něm máte, jak přítelkyně, 205/40 16" a podvozek od ABT. Ale počítejte po městě s takovouto konfigurací minimálně 8-9l!!
reagować
xtrox
ilość wystąpień233
data registracji01.11.2012
Poniedziałek 10.03.2014 12:42, automat
s automatem 1,4 jsem jel po městě (praha po hlavnějších cestách, několik poskakování na semaforech) za 6,5 (dle počítače)...fabií se stejným motorem v manuálu jsem na stejné trase skoro o litr níž (dle počítače)
jsem zvyklý jezdit lehkou nohou
reagować
gottak
ilość wystąpień208
data registracji10.06.2010
Wtorek 11.03.2014 08:02, Polo 1.2 40kW r. 2002
Do mesta tento moturek staci, sam s tim mam najeto 260 tkm a s motorem jako takovym zadne problemy, jen se menil napinak retezu a zapalovaci civky....Dlouhodoba spotreba je 5.8 l/100 km, kombinovana, mesto moc nejezdim, dalnice tak do max 120. Spojka vydrzela 220 tkm, desticky a kotouce taky tak....Chce to lepsi olej, treba Shell 5W-30 Ultra AV-L a brat i dobry benzin, na horsi se rozsveci casto kontrolka lambda sondy - na funkci nema vliv....
Podle Skodovky je tento jejich moturek konstruovan na 350 tkm, a zatim nema duvodu tomu neverit....
Kdybych mel znovu jit do Pola, tak asi 1.4 16V - vyssi vykon a i zivotnost, anebo 1.9 SDI - najede i milion....
Howgh!
reagować
eTeflon
ilość wystąpień173
data registracji04.11.2008
Cztwartek 13.03.2014 22:11, Doplnění info o spotřebě
Jen pro úplnost opisuji údaje z velkého TP:

Polo 9N 1390ccm 55kW /5000ot. EHS 2001/100A
EU 1999/100: 10.4 / 6.1 / 7.6 (město/mimo město/kombinace) A těchto hodnot s autem dosahuje moje přítelkyně.
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Piątek 14.03.2014 13:27, 1.6 fsi
A proč ne 1.6 fsi? Je to benzín, při správném zacházení dovede být velmi úsporný (ve městě moc ne), a hlavně se s ním dá relativně i jet.
reagować
gottak
ilość wystąpień208
data registracji10.06.2010
Niedziela 16.03.2014 10:27, Vyfuk Polo
Jeste poznamka k tomu ze prilis nevydrzi vyfuk: po 12 letech ho mam na Polu puvodni, jen se zavaril spoj u motoru, jinak samozrejme koroduje, ale jako celek drzi....Takze tak.
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Wtorek 18.03.2014 13:10, RE: 1.6 fsi
brin napisał:
A proč ne 1.6 fsi? Je to benzín, při správném zacházení dovede být velmi úsporný (ve městě moc ne), a hlavně se s ním dá relativně i jet.


Tak nevím - 1.6 FSI VW vůbec nedělá.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.