pavwlik napisał:
Ach jo, až je mi Vás líto pane, jak moc Vás v servisu odrbali, jak píše autor rady, s takto starým vozem nemá cenu do značkového servisu jezdit. Zaráží mě ta cena, 56 tis. mi přijde za převodovku hodně přemrštěná cena, byť se jedná (možná) o úplně novou, kolik by potom stál motor??
Za 56 tis. koupíte celé Polo 1.9 D. Známý měl také Polo, ale 1.9 SDi z roku 1997, a doteď jezdí, má cca 350 tkm. a převodovka je na něm původní, i čerpadlo apod. důležité komponenty.
Osobně jsem řešil nedávno výměnu p...
Díky za ozvy na článek.
Převodovku mi doporučili vyměnit i malé servisy,kde jsem se poptával! Tvrdili mi,že tento model Pola měl 2 typy převodovek (s horním a spodním řazením) a já prostě koupil to problémové.
Převodovka byla výměnou u výrobce (kus za kus) zcela nová a namontována v servisu u příbuzného,takže je tam skutečně ta nová. Její prodejní cena v době výměny byla kolem 120.000Kč,ale protože výrobce věděl o problému,výměna byla za cenu cca 48.000.-Kč bez práce servisu.Ani mě se nelíbila ta cena,ale nechtělo se mi prodávat POLO na díly za pár korun,když jsem za ně rok předtím zaplatil téměř 100 tisíc+nové závěsné zařízení a pár doplňků. Jetou převodovku jsem nesehnal na žádném "Šrotišti" a to jsem hledal a volal velmi dlouho!
Jinak převodovka je sice slyšet,ale stále se drží na přibližně stejné úrovni a POLO stále používáme.Olej pravidelně kontrolujeme a měníme.I motor již má další nové rozvody,neboť je stále denně v provozu a vyměnili jsme hlavní světla za tuningová a namontovali mlhovky.Potkávací v továrním provedení svítí jako kdysi lucerničky u koňského kočáru-nevidíte skoro nic!
Protože bychom neradi přišli o jinak svižné a příjemné autíčko,budeme muset začít řešit korodující karoserii. Pod tmavě zelenou metalízou se objevují nehezké díry. Jinak "Políčko" drží a jezdí a jezdí....i když vozí již většinou manželku.
Proháním teď FIAT Stilo Multiwagon 1.6,16V s LPG. Průměrná spotřeba 8,4 l/100km,ale ta cena při natankování ...!!!