0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Polo TDI - první dojmy uživatele

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 07:31, RE: Zastaralé TDI
anonym napisał:
Za cenu 1.9 TDi se dá sehnat pětiválec 2.4 v alfě fiatu lancii a bez přehánění, je to výrazně lepší motor.
Navíc je z hlediska pov. ruč. jedno, jestli 1,9, 2,2 nebo 2,4.... Kritérium "do 2,0" je jako "ukažte mi diesel 2,0-2,2 lepší než 2,2 HDi". Nic proti, ale za cenu okolo 200tKč se mi z takového rajonu (jak jinak) nejvíc zamlouvá P 406, 2,2 HDi r 2002-2004.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 08:35, RE: Zastaralé TDI
Pepe napisał:
Navíc je z hlediska pov. ruč. jedno, jestli 1,9, 2,2 nebo 2,4.... Kritérium "do 2,0" je jako "ukažte mi diesel 2,0-2,2 lepší než 2,2 HDi". Nic proti, ale za cenu okolo 200tKč se mi z takového rajonu (jak jinak) nejvíc zamlouvá P 406, 2,2 HDi r 2002-2004.
A já se ted záměrně hloupě zeptám - v čem je pro bežného uživatele ta 2,2 HDi 98 kW tak výrazně lepší než 1,9 TDI 96 kW, abych mohl v tu chvíli mluvit o TDI jako o zastaralém motoru?
Vezmu auta z roku 2002 : ( tabulkové hodnoty)
P 406 2,2 HDi - max 205km/h, zrychlení 10,2s, komb. spotřeba 6,3l
Passat 1,9 TDI - max 208km/h, zrychlení 9,9s, komb. spotřeba 5,7l
Takže kde mám z toho vidět tu konstrukční zastaralost TDI ( v roce 2002),když z motoru o 0,3l menším objemu dokáže nabídnout v hojně sledovaných parametrech lepší hodnoty?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 09:02, RE: Zastaralé TDI
Pepe napisał:
Navíc je z hlediska pov. ruč. jedno, jestli 1,9, 2,2 nebo 2,4.... Kritérium "do 2,0" je jako "ukažte mi diesel 2,0-2,2 lepší než 2,2 HDi". Nic proti, ale za cenu okolo 200tKč se mi z takového rajonu (jak jinak) nejvíc zamlouvá P 406, 2,2 HDi r 2002-2004.
Kriterium do 2,0 l jsem zvolil z důvodu srovnávání srovnatelného.
Aby právě byla vidět ta údajná konstrukční zastaralost TDI již v roce 2001 nebo 2002.
Je jasný,že větší objem skoro vždy nabídne lepší parametry,ale to by pak někdo mohl nabízet 2,4 nebo 2,5 a další by ho trumfoval 3,0 l.
No, a pak by se toho chytil nějaký blázen a vyvodil z toho závěr,že čtyřválce jsou vlastně konstrukčně zastaralé a mnohem lepší vlastnosti mají pěti a šestiválce...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 09:04, RE: turbo emocion,Martin
Ráďa napisał:
Omlouvám se, že vám tu do toho lezu. Ale do motoru TDI ryjou hlavně ti, kteří mají vystudováno 10 semestrů automobilové techniky a štve je, že hrdí majitelé nemající ani maturitu vynáší tento vrak do nebes. Ulice jsou plné hluku div nepraskají okna, smradu z teho je a stejně to víc jak 120 nevytáhne. Díky své váze a malému rozvoru a IQ řidičů se navíc stejně celé auto přetočí do hodin a následky vidíme sami. Koncernisté s karoserií v pohřební barvě jsou nějčastějšími účastníky nehod. Takže o výh...
něco na tom bude ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 09:23, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napisał:
Broučku jestli jsi opravdu TDi 66 kW najel přes 350 tisíc kilometrů, tak jsi toho taky moc nepředvedl.
Chceš-li , můžeme to formulovat takhle: VW na mne dali a před pěti lety rozhodli, že s TDi PD končí a tak jako všichni ostatní začali vyvíjet a vyrábět motory s common rail. Bohužel zdá se, že to zapomněli sdělit tobě.
Dobrou Kylie
Ano, proto seaty, vw a škoda nabízí stále motory s PD - otervři si konfiguratory než začneš štěkat kraviny Kolie. To že 2.7 a 3.0 TDI jsou leta s CR a nyní nově 2.0 TDI ještě neznamená že 1,9 TDI je u ledu. Nabizi se např. pro transporter, stejně jako stara letita osvědčená 2,5 TDI. 1,9 TDI je stále v nabídce pro Golf, Passat, Jettu, Polo když už jsme u VW a řekl bych že ještě nějakou dobu bude.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 09:36, RE: Vstřikovače CR
anonym napisał:
To možná bylo v prvních letech common railů (před deseti lety). Babička má 1.4 HDi a bez zvláštní údržby (pravda dává každé jaro na kontrolu do servisu) 240 000 km. A podobné je to i u ostatních výrobců.
U ostatních výrobců to taky babičky dávají na jaře do servisu?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 09:38, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napisał:
...a z toho plyne?
...že vůz je v péči servisáka znalého VW motorů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 09:39, RE: Zastaralé TDI
Pepe napisał:
Navíc je z hlediska pov. ruč. jedno, jestli 1,9, 2,2 nebo 2,4.... Kritérium "do 2,0" je jako "ukažte mi diesel 2,0-2,2 lepší než 2,2 HDi". Nic proti, ale za cenu okolo 200tKč se mi z takového rajonu (jak jinak) nejvíc zamlouvá P 406, 2,2 HDi r 2002-2004.
Je faktem, že 2.2 HDi byl začátkem tisíciletí nejlepší diesel na světě Howgh!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 09:53, RE: Zastaralé TDI
anonym napisał:
A já se ted záměrně hloupě zeptám - v čem je pro bežného uživatele ta 2,2 HDi 98 kW tak výrazně lepší než 1,9 TDI 96 kW, abych mohl v tu chvíli mluvit o TDI jako o zastaralém motoru?
Vezmu auta z roku 2002 : ( tabulkové hodnoty)
P 406 2,2 HDi - max 205km/h, zrychlení 10,2s, komb. spotřeba 6,3l
Passat 1,9 TDI - max 208km/h, zrychlení 9,9s, komb. spotřeba 5,7l
Takže kde mám z toho vidět tu konstrukční zastaralost TDI ( v roce 2002),když z motoru o 0,3l menším objemu dokáže nabídnout v hojně sledov...
To je hodnocení motorářů z celýho světa. To je hodnocení podle Engine .. Papírové hodnoty přece nemůžete brát vážně. Ten co opakovně vyhrál celosvětové hocnocení nejlepší motor kategorie 2.0 - 2.5 litru a v roce 2001 třetí nejlepší motor na světě vůbec, je výrazně progresivnější náročnější konstrukce, z čehož plyne jeho sametový chod daný mimo jiné "originálním" poměrem vrtání/zdvih, velmi vyvážená křivky výkonu a točivého momentu, čtyřventilová hlava válců, dva vyvažovací hřídele atd.
Není problém vymáčknout (téměř z jakéhokoli motoru) pák koníků navíc, to zvládá i garážovej tuner. Naopak motor který neslyšíte, zabírá skvěle od nízkých po téměř maximální otáčky atd. - TO je náročné.
Chápu ,že jsou lidé kteří raději toho passata a 1.9 TDi. Nicméně například tenhle 2.2 byl velice povedený a dnes je k dispozici jeho inovovaná verze s biturbem a opět nešokuje číselnými hodnota, opět je odborníky velmi dobře hodnocen pro svůj skvělý chod a až famózní průběh křivky točivého momentu. Ostatně možná jste zaznamenal i výborná hodnocení dieslu 2.2 od Hondy. Také nešokuje papírovými hodnotami (to je snadné, načipovat to umí opravdu každý blbec), také zcela mimořádný chod i zátah motoru.
Když jsme u objemu 2.2 - Toyota pro nadšence (pravděpodobně) vašeho typu před pár lety vydolovala z tohoto motoru revolučních 130 kW. A nic. Není to tragedie, to ne, ale ony dva konkurenti od Hondy a Peugeot/Citroën jsou výrazně lepší.
Ono totiž ty papírové hodnoty, jsou opravdu jen na papíru, v reálném životě jsou skoro k ničemu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 09:54, RE: turbo emocion,Martin
Ráďa napisał:
Omlouvám se, že vám tu do toho lezu. Ale do motoru TDI ryjou hlavně ti, kteří mají vystudováno 10 semestrů automobilové techniky a štve je, že hrdí majitelé nemající ani maturitu vynáší tento vrak do nebes. Ulice jsou plné hluku div nepraskají okna, smradu z teho je a stejně to víc jak 120 nevytáhne. Díky své váze a malému rozvoru a IQ řidičů se navíc stejně celé auto přetočí do hodin a následky vidíme sami. Koncernisté s karoserií v pohřební barvě jsou nějčastějšími účastníky nehod. Takže o výh...
Mám už pouze jednu připomínku a jeden dotaz. Nejdřív dotaz: proč studenti automobilové techniky po 10 semestrech skončili? Neprošli u státnic přes otázky z přeplňování turba? Se starým TDi 66 KW jedu klidně 180 a můžu i víc, limituje spíše podvozek než motor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 09:57, RE: Zastaralé TDI
anonym napisał:
Kriterium do 2,0 l jsem zvolil z důvodu srovnávání srovnatelného.
Aby právě byla vidět ta údajná konstrukční zastaralost TDI již v roce 2001 nebo 2002.
Je jasný,že větší objem skoro vždy nabídne lepší parametry,ale to by pak někdo mohl nabízet 2,4 nebo 2,5 a další by ho trumfoval 3,0 l.
No, a pak by se toho chytil nějaký blázen a vyvodil z toho závěr,že čtyřválce jsou vlastně konstrukčně zastaralé a mnohem lepší vlastnosti mají pěti a šestiválce...
Že spousta výrobců raději volí třeba o ty dvě deci větší objem a z toho plynoucí klidnější chování motoru a vyváženější křivku točivého momentu - je správně. Zrovna v česku tento kvalitnější náročnější (jak výrobně tak konstrukčně) přístup odezvu asi nezíská. Nicméně odborníci ví o čem mluví, když oceňují právě tyto motory.
Ano myslím, že je lepší za stejnou cenu koupit pětiválec 2.4 než čtyřválec 1.9, o tom není pochyb.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 09:57, RE: Zastaralé TDI
anonym napisał:
Je faktem, že 2.2 HDi byl začátkem tisíciletí nejlepší diesel na světě Howgh!
Než použiješ tak silná slova,měl by sis je pořádně promyslet.Tisíciletí začalo v roce 2001 a v té době nabízel BMW 2,0d se 110 kW.
V čem je 2,2 HDi lepší? A v čem je lepší proti CDI ?
A hlavně - nejlepší na světě? Takže lepší než třílitrový šestiválec 3,0 d??
To se přece nedá srovnávat jakýkoliv čtyřválec s kulturou chodu šestiválce. To už vůbec nemluvím o výkonu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 10:09, RE: Zastaralé TDI
anonym napisał:
Že spousta výrobců raději volí třeba o ty dvě deci větší objem a z toho plynoucí klidnější chování motoru a vyváženější křivku točivého momentu - je správně. Zrovna v česku tento kvalitnější náročnější (jak výrobně tak konstrukčně) přístup odezvu asi nezíská. Nicméně odborníci ví o čem mluví, když oceňují právě tyto motory.
Ano myslím, že je lepší za stejnou cenu koupit pětiválec 2.4 než čtyřválec 1.9, o tom není pochyb.
Takže jestli to chápu dobře - aby common rail předstihl "zastaralé" TDI,musel použít o 0,3l větší objem. - z toho já fakt nevidím pořád tu údajnou konstrukční zastaralost TDI PD.
To potom můžu říct,že VW taky zvedl objem,čož je tedy správně a v roce 2001 představil 2,5 TDI - 132 kW. Takový motor vás v roce 2001 dostal, pro diesely, do neskutečných výkonových hodnot a rázem člověk na 2,2 HDi zapomněl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 10:09, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napisał:
Ano, proto seaty, vw a škoda nabízí stále motory s PD - otervři si konfiguratory než začneš štěkat kraviny Kolie. To že 2.7 a 3.0 TDI jsou leta s CR a nyní nově 2.0 TDI ještě neznamená že 1,9 TDI je u ledu. Nabizi se např. pro transporter, stejně jako stara letita osvědčená 2,5 TDI. 1,9 TDI je stále v nabídce pro Golf, Passat, Jettu, Polo když už jsme u VW a řekl bych že ještě nějakou dobu bude.
Ach broučku! Teď ještě jednou čtu tvůj příspěveček a vidím, že nejen že mi říkáš Kolie, ale mluvíš i o štěkání!
Ty sis myslel, že si píšeš s pejskem? To je hezké. Tak abys věděl já jsem něco jako fenka, ale u lidí se tomu říká holčička.
PS: Asi by jsi to hulení měl opravdu omezit, nedělá ti to dobře na mozeček. Pa a vyspinkej se z toho
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 10:10, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napisał:
Ano, proto seaty, vw a škoda nabízí stále motory s PD - otervři si konfiguratory než začneš štěkat kraviny Kolie. To že 2.7 a 3.0 TDI jsou leta s CR a nyní nově 2.0 TDI ještě neznamená že 1,9 TDI je u ledu. Nabizi se např. pro transporter, stejně jako stara letita osvědčená 2,5 TDI. 1,9 TDI je stále v nabídce pro Golf, Passat, Jettu, Polo když už jsme u VW a řekl bych že ještě nějakou dobu bude.
Miláčku asi jsi sjetej, že se ti rozplývají písmenka. Kolie je pejsek, já se jmenuji Kylie
Jak jsi zřejmě sjetej, přehlédl jsi osmiválce, ty jsou už dávno také s common rail. Ano 1.9 TDi směřuje do ledu, jak pravíš, tak to alespoň čtu v tiskové zprávě koncernu Lidový vůz, za který se tak hezky biješ. Dostali ho všichni novináři, i tady v české republice. A jestli ti ta marjána, nebo čím se sjíždíš, ještě nevygumovala paměť, možná si vzpomeneš, před pár lety se tom psalo, objevilo se to snad i v televizi. Myslím to prohlášení koncernu, že TDi-PD dávají k ledu, že to byla slepá cesta vývoje.
Ano (sjetej) broučku, stále ještě PD dávají do levných koncernových vozů, protože jejich majitelům to zatím stačí (Ty asi nebudeš mít audi, viď?).
Neboj, jak správně říkáš, ještě chvilku tu s námi TDi-PD budou, ale zkus být silný, dlouho to už nebude. Koncern je totiž svým, již mnoho let starým, rozhodnutím dal k ledu.
Pa, a aby se ti s tím podařilo vyrovnat,
přeje Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 10:22, RE: Zastaralé TDI
anonym napisał:
Takže jestli to chápu dobře - aby common rail předstihl "zastaralé" TDI,musel použít o 0,3l větší objem. - z toho já fakt nevidím pořád tu údajnou konstrukční zastaralost TDI PD.
To potom můžu říct,že VW taky zvedl objem,čož je tedy správně a v roce 2001 představil 2,5 TDI - 132 kW. Takový motor vás v roce 2001 dostal, pro diesely, do neskutečných výkonových hodnot a rázem člověk na 2,2 HDi zapomněl.
2,5 TDI - 132 kW, přišel na trh již v roce 2000. A opravdu se ptám - co v té době nabízeli ostatní?
Takže jestli ještě před osmi či sedmi lety bylo TDI suveréně na vrcholu,tak se nedivme, že mezi potenciálními kupci ojetin zůstává stále favoritem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 10:29, znova vstřikovače
Jak je to tedy s těmi vsrřikovači common railu? Je doporučené je ve 200tis km měnit? A stojí opravdu cca 10tis Kč/ks?
Pokud ano - byl by to pro mě vážný důvod do CR nejít pokud uvažuji o koupi auta kolem roku 2000.
Pak bych jako rozumovou volbu viděl - staré TDI s rotačním čerpadlem - 81kW.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 10:42, RE: PD vstřikování
anonym napisał:
nejsem (historik) znalec motorů TDi, ale nepleteš se? myslím že tohle je klasický pumpeduse tedeíčko. Co tam podle tebe je? V roce 2001 krom korejců v evropě už docela všichni měli CR a u VW už tušili že se spletli a začali pro šesti a osmiválce připravovat common rail. Musel bych se podívat, ale TDi 66 kW je na 99% normální čerpadlo tryska.
no co je zase toto za saska se znalosti pumpe duse,to uz tadyk dlouho nebylo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 10:44, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napisał:
Ach broučku! Teď ještě jednou čtu tvůj příspěveček a vidím, že nejen že mi říkáš Kolie, ale mluvíš i o štěkání!
Ty sis myslel, že si píšeš s pejskem? To je hezké. Tak abys věděl já jsem něco jako fenka, ale u lidí se tomu říká holčička.
PS: Asi by jsi to hulení měl opravdu omezit, nedělá ti to dobře na mozeček. Pa a vyspinkej se z toho
Kylie
Kylie si vybrala jméno podle Minogue, zřejmě má ráda její zpěv a fandila jí i při boji s rakovinou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.08.2008 10:52, RE: Zastaralé TDI
anonym napisał:
Kriterium do 2,0 l jsem zvolil z důvodu srovnávání srovnatelného.
Aby právě byla vidět ta údajná konstrukční zastaralost TDI již v roce 2001 nebo 2002.
Je jasný,že větší objem skoro vždy nabídne lepší parametry,ale to by pak někdo mohl nabízet 2,4 nebo 2,5 a další by ho trumfoval 3,0 l.
No, a pak by se toho chytil nějaký blázen a vyvodil z toho závěr,že čtyřválce jsou vlastně konstrukčně zastaralé a mnohem lepší vlastnosti mají pěti a šestiválce...
Nejde o trumfování větším objemem! 1.9 s common railem od Fiatu je výborný motor. To jen ten paradox, že ještě daleko lepší pětiválec 2.4 se dá sehnat za stejnou cenu jako 1.9 TDi.
reagować
  1 ... 8 9 10 ... 15


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.