anonym napisał:
Ano, proto seaty, vw a škoda nabízí stále motory s PD - otervři si konfiguratory než začneš štěkat kraviny Kolie. To že 2.7 a 3.0 TDI jsou leta s CR a nyní nově 2.0 TDI ještě neznamená že 1,9 TDI je u ledu. Nabizi se např. pro transporter, stejně jako stara letita osvědčená 2,5 TDI. 1,9 TDI je stále v nabídce pro Golf, Passat, Jettu, Polo když už jsme u VW a řekl bych že ještě nějakou dobu bude.
Miláčku asi jsi sjetej, že se ti rozplývají písmenka. Kolie je pejsek, já se jmenuji Kylie
Jak jsi zřejmě sjetej, přehlédl jsi osmiválce, ty jsou už dávno také s common rail. Ano 1.9 TDi směřuje do ledu, jak pravíš, tak to alespoň čtu v tiskové zprávě koncernu Lidový vůz, za který se tak hezky biješ. Dostali ho všichni novináři, i tady v české republice. A jestli ti ta marjána, nebo čím se sjíždíš, ještě nevygumovala paměť, možná si vzpomeneš, před pár lety se tom psalo, objevilo se to snad i v televizi. Myslím to prohlášení koncernu, že TDi-PD dávají k ledu, že to byla slepá cesta vývoje.
Ano (sjetej) broučku, stále ještě PD dávají do levných koncernových vozů, protože jejich majitelům to zatím stačí (Ty asi nebudeš mít audi, viď?).
Neboj, jak správně říkáš, ještě chvilku tu s námi TDi-PD budou, ale zkus být silný, dlouho to už nebude. Koncern je totiž svým, již mnoho let starým, rozhodnutím dal k ledu.
Pa, a aby se ti s tím podařilo vyrovnat,
přeje Kylie