0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Polo

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 00:31, ta spojka
podle mě odchází. Jestli předtím šla dobře a teď jde těžko, tak bych neváhal s výměnou, než se stane průšvih....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 03:44, spojka
Spojka mi šla také ztuha a po pár tisíci kilometrech praskla pružina na lamele a spojku kompletně zničila. Jinak mám najeto 160.000km a zadna jina zavada
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 08:03, Spojka
Pokud to bylo 14 dní dobré a pak to znovu začalo, tak to není ve spojce, ale v lanku. Já to měl na Kadettovi, po promazání lanka se to vždycky zlepšilo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 08:26, Airbag
To se mi zdá podezřelé že 5 let starý VW nemá v základu ani airbag řidiče. Když už jej tedy nemá pak tedy nic nebrání tomu vyměnit volant za lepší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 08:57, RE: Airbag
watchtower napisał:
To se mi zdá podezřelé že 5 let starý VW nemá v základu ani airbag řidiče. Když už jej tedy nemá pak tedy nic nebrání tomu vyměnit volant za lepší.
Zdá se mě to divný, 5 let, v elektrice a 4x kotouče....jestli pán nenaletěl, -auto po ráně, airbagy v hajzlu a ABS si jednoduše vykuchli...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 09:12, každá rada..:)
Nemáte někdo tušení, na kolik vyjde těsnění pod hlavu u VW Polo 1.4i 44kW, r.v. 1998? Jinak recenze jak z praku. Tentokrát si musím rejpnout i já.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 09:12, RE: každá rada..:)
Max napisał:
Nemáte někdo tušení, na kolik vyjde těsnění pod hlavu u VW Polo 1.4i 44kW, r.v. 1998? Jinak recenze jak z praku. Tentokrát si musím rejpnout i já.
Jen doplním: auto koupeno od známého... podvodníka...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 09:17, Žárovky
Doporučoval bych, zajít za nějakým šikovnějším elektrikářem a udělat nějaký odpor kvůli přepětí v síti, tím by se mělo vyřešit praskání žárovek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 10:57, RE: ta spojka
Maxx napisał:
podle mě odchází. Jestli předtím šla dobře a teď jde těžko, tak bych neváhal s výměnou, než se stane průšvih....
čo konkretne sa stane, ak sa povedzme behom jazdy "odpali" spojka? Znicia sa este nejake ine diely? Lebo tá moja má uz dost na mále (ale to uz dost dlho). Myslím, ze nová by prospela aj môjmu pohodliu pri soferovani.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 11:25, RE: ta spojka
A.K.Alex napisał:
čo konkretne sa stane, ak sa povedzme behom jazdy "odpali" spojka? Znicia sa este nejake ine diely? Lebo tá moja má uz dost na mále (ale to uz dost dlho). Myslím, ze nová by prospela aj môjmu pohodliu pri soferovani.
Spojka by neměla nic zničit (dle typu auta snad jen setrvačník), po rozpadu Vám zbyde jen na aktuálně zařazený rychlostní stupeň doklouzat do servisu, popř. svést se na laně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 11:37, RE: Airbag
watchtower napisał:
To se mi zdá podezřelé že 5 let starý VW nemá v základu ani airbag řidiče. Když už jej tedy nemá pak tedy nic nebrání tomu vyměnit volant za lepší.
Airbag není jen o volantu. Hlavn musí mít snímače v nárazníku, elektroniku a to všechno pak ovládá aktivaci airbagu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 11:51, RE: Airbag
Ivan napisał:
Airbag není jen o volantu. Hlavn musí mít snímače v nárazníku, elektroniku a to všechno pak ovládá aktivaci airbagu.
Snímače Airbagu nejsou v nárazníku! Aktivuje je právě ta elektronika, která je připevněna na pevné části skeletu, většinou na tunelu pod přístrojovkou.
Také se mi nezdá auto bez Airbagu u řidiče, ale pokud se u VW všechno připlácí ani by mě to nepřekvapilo, ABS chápu. To i ten "krám 206" ho měl vždy v základu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 12:06, RE: každá rada..:)
Max napisał:
Nemáte někdo tušení, na kolik vyjde těsnění pod hlavu u VW Polo 1.4i 44kW, r.v. 1998? Jinak recenze jak z praku. Tentokrát si musím rejpnout i já.
Tesnenie pod hlavu 1.700,- Sk . V orig. dielov VW.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 12:12, RE: Airbag
watchtower napisał:
To se mi zdá podezřelé že 5 let starý VW nemá v základu ani airbag řidiče. Když už jej tedy nemá pak tedy nic nebrání tomu vyměnit volant za lepší.
U VW Polo bol airbag vodiča v základnej výbave od 10/99. Takže 2001 ho mala určite , len sa rozlišuje či má tam aj ESP , alebo nie. Takže si myslím , že auto je po búračke.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 12:38, RE: Airbag
kiwko napisał:
U VW Polo bol airbag vodiča v základnej výbave od 10/99. Takže 2001 ho mala určite , len sa rozlišuje či má tam aj ESP , alebo nie. Takže si myslím , že auto je po búračke.
Kiwko nemá pravdu !
Airbag u Pola ještě jako standart NEBYL ani v roce 2001 !
Rozhodně to auto po bouračce být nemusí !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 13:11, RE: ta spojka
Pepe napisał:
Spojka by neměla nic zničit (dle typu auta snad jen setrvačník), po rozpadu Vám zbyde jen na aktuálně zařazený rychlostní stupeň doklouzat do servisu, popř. svést se na laně.
S určitou dávkou citu a zkušeností se dá řadit bez spojky, ale vůz se musí neustále pohybovat. Jak se zastaví, tak je konec a musí se startovat se zařazeným kvaltem. Autu to sice moc neprospívá, ale lze se takto pohybovat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 13:14, RE: ta spojka
David V napisał:
S určitou dávkou citu a zkušeností se dá řadit bez spojky, ale vůz se musí neustále pohybovat. Jak se zastaví, tak je konec a musí se startovat se zařazeným kvaltem. Autu to sice moc neprospívá, ale lze se takto pohybovat.
Dobře to pamatují řidiči, co jezdili s V3S (nejenom) a řadili s meziplynem...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 13:32, RE: Airbag
Dave napisał:
Zdá se mě to divný, 5 let, v elektrice a 4x kotouče....jestli pán nenaletěl, -auto po ráně, airbagy v hajzlu a ABS si jednoduše vykuchli...
Dave, taky bych to tak viděl. Neboť podle nového zákona o sil. prov. se vystřelený airbag MUSÍ opravit, byť by si to majitel už nepřál nebo se musí auto odepsat. Viděl jsem na vlastní oči takovou "přestavbu", kdy v servise vystřelené airbagy neřešili, vyměnili palubovku a při prodeji v autobazaru tvrdili, že u tohoto typu žádné airbagy nebyly. (tvrzení, že auto nebylo havarované, byla samozřejmost...). P.S. Kamarád mechanik, který tam dělá, mi vysvětlil, že je tato výměna přijde mnohem levněji.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 14:17, RE: Airbag
Ivan napisał:
Airbag není jen o volantu. Hlavn musí mít snímače v nárazníku, elektroniku a to všechno pak ovládá aktivaci airbagu.
"Snímače v nárazníku" mě tedy dost pobavily) To jako že když se rozbiješ bokem o strom, tak airbagy zůstanou pěkně schované? Airbagy se aktivují podle snímačů zrychlení, bych řekl, proto ta montáž na pevnou část karoserie.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 15:29, RE: Airbag
Ryšár napisał:
Dave, taky bych to tak viděl. Neboť podle nového zákona o sil. prov. se vystřelený airbag MUSÍ opravit, byť by si to majitel už nepřál nebo se musí auto odepsat. Viděl jsem na vlastní oči takovou "přestavbu", kdy v servise vystřelené airbagy neřešili, vyměnili palubovku a při prodeji v autobazaru tvrdili, že u tohoto typu žádné airbagy nebyly. (tvrzení, že auto nebylo havarované, byla samozřejmost...). P.S. Kamarád mechanik, který tam dělá, mi vysvětlil, že je tato výměna přijde mnohem levněji.
To bych řekl, vždyť ta sranda stála u Oct.1 v roce 2002 na 80tis. (ř.j. 2xAb,pal.deska,aktivace, montáž).
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.