0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Polo 1.2 - správná volba?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.02.2009 08:46, Za 280 tisic je vetsi auto..
Nebudu komentovat 1.2jku..to si kazdej najde v archivu.
Ale kdyz uz 1.4, tak nechapu proc za 299 tisic nekoupit novej Focus 1.4.
Pokud vylozene nepotrebuje male auto kvuli parkovacimu mistu neni treba kupovat Polo. A pokud je zastancem Das Auto, tak pak 1.4 Golf, 5 dveri se prodava za 322 (napr. auto helller...)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.02.2009 09:44, motor 1.2 v Polu
Teď tedy nevím asi jsme při koupi Pola 1.2 narazili na nějakého nepovedeného prodejce který tvrdil že motor není stejný jako u Fabie.Možná je jinak nastavený ale Polo s tímto motorem se mě zdá podstatně živější než Fabie. Byl bych rád kdyby mě někdo dokázal říct popřípadě vysvětit jak to vlastně je. Nerad bych umřel hloupý.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.02.2009 10:17, RE: motor 1.2 v Polu
Vratislav 1 napisał:
Teď tedy nevím asi jsme při koupi Pola 1.2 narazili na nějakého nepovedeného prodejce který tvrdil že motor není stejný jako u Fabie.Možná je jinak nastavený ale Polo s tímto motorem se mě zdá podstatně živější než Fabie. Byl bych rád kdyby mě někdo dokázal říct popřípadě vysvětit jak to vlastně je. Nerad bych umřel hloupý.
Motor je buď se dvěma nabo čtyřmi ventily na válec, od toho se odvíjí i výkon. Navíc od 1. gen. dostal motor trochu výkonu navíc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.02.2009 11:05, RE: Za 280 tisic je vetsi auto..
Brachy napisał:
Nebudu komentovat 1.2jku..to si kazdej najde v archivu.
Ale kdyz uz 1.4, tak nechapu proc za 299 tisic nekoupit novej Focus 1.4.
Pokud vylozene nepotrebuje male auto kvuli parkovacimu mistu neni treba kupovat Polo. A pokud je zastancem Das Auto, tak pak 1.4 Golf, 5 dveri se prodava za 322 (napr. auto helller...)
Protože jsou dva dospělí a dítě, asi nepotřebují auto na každotýdenní stehování na chalupu a do města se hodí menší (Polo 9N, nikoli Lupo, jak je v tabulce). Kdyby nejezdili do Chorvatska (ale třeba lítali), pak by jim HTP na "takové to domácí ježdění" (RohYpnol, 11. 2. 2009) stačilo. Haťapka je sice hlučná, nekultivovaná a na dálnice absolutně nevhodná, nicméně to je poměrně odolný motor.
Jinak ta 1,4 16 v je samozřejmě lepší volba. A Polo je dílensky dobře zpracované auto.
Kdyby si každý kupoval největší auto, na které finančně dosáhne, pak by se mohly silnější a vybevenější verze malých vozů rovnout stáhnout z trhu. O autech jako Mini, Fiat 500 nebo Lancia Y10 nemluvě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.02.2009 12:05, Kočárek
Do Pola lze pohodlně naložit kočárek? Do zavazadlového prostoru?
Tazatel na tom Polu až tak nelpí, zajímal se i o jiné možnosti, ale redakce na to nereagovala...
Takže: co takhle Renault Thalia (nová) 1,2 16V 55 kW ve výbavě Privilége - vedle kočárku naložíte pohodlně i plenky a Sunar a ještě vám zbude 40 000 Kč na benzin
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.02.2009 12:24, RE: Kočárek
Kýchal napisał:
Do Pola lze pohodlně naložit kočárek? Do zavazadlového prostoru?
Tazatel na tom Polu až tak nelpí, zajímal se i o jiné možnosti, ale redakce na to nereagovala...
Takže: co takhle Renault Thalia (nová) 1,2 16V 55 kW ve výbavě Privilége - vedle kočárku naložíte pohodlně i plenky a Sunar a ještě vám zbude 40 000 Kč na benzin
To mu rovnou můžeme doporučit logana MCV. Když se kvůli auta pak s manželkou rozvedou, bude mít tazatel kde bydlet...

Polo je prostě staré auto a dneska je možná za relativně slušnou cenu, ale v absolutních srovnáních to prohrává. Dají se koupit novější (technicky, konstrukčně) auta s lepší výbavou, větší, bezpečnější, a přitom za podobné peníze.

Korejským autům nijak zvláště nefandím, ale myslím, že on i ten cee'd by byl lepší volbou, aniž by při nákupu tazatel pokořil svou cenovou hranici. Příspěvky o golfech a focusech jsou podle mě už mimo mísu, řekl bych, že autor má 280 000 jako tu nejzazší metu a už nemá kde vzít, případně nechce dát, dalších 20-50 tisíc. Přeci jen mezi golfem a polem, třeba u Auto Heller, je pořád rozdíl 80 000, že...

Za sebe jen zopakuju, že bych se porozhlédl i u jiných značek v dostupném okolí a u prodejců prozkoumal nabídku jejich skladových vozů. Je to způsob, jak slušně ušetřit, případně přijít za stejné peníze k lepšímu motoru a výbavě, a navíc nečekat. Záruka je plná a auta nemají nic najeto, jedinou nevýhodou je již daná konfigurace.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.02.2009 12:51, RE: Za 280 tisic je vetsi auto..
Muroň napisał:
Protože jsou dva dospělí a dítě, asi nepotřebují auto na každotýdenní stehování na chalupu a do města se hodí menší (Polo 9N, nikoli Lupo, jak je v tabulce). Kdyby nejezdili do Chorvatska (ale třeba lítali), pak by jim HTP na "takové to domácí ježdění" (RohYpnol, 11. 2. 2009) stačilo. Haťapka je sice hlučná, nekultivovaná a na dálnice absolutně nevhodná, nicméně to je poměrně odolný motor.
Jinak ta 1,4 16 v je samozřejmě lepší volba. A Polo je dílensky dobře zpracované auto.
Kdyby si každý kup...
Na slovní spojení nemám autorská práva a pokud bych je někdy měl tak se jich tu dobrovolně zříkám ;)
Motor 1.2HTP bych shrnul asi slovy stačí (příměstský provoz) ale nenadchne.
Osobně bych se poohlížel jinde. Např. Ibiza má s 1.4 (63kW) ceníkovou cenu 294 900 v základu. Přecijen půjde o nezanedbatelně novější koncepci vozu (otázkou je, jestli současná generace bude mít takovou trvanlivost vzhledem k šetření a rapidnímu poklesu cen...). Ale Polo je sázka na jistotu. Bohužel i jistotu nutnosti auto řádně zabezpečit a pojistit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.02.2009 12:55, RE: Kočárek
Kýchal napisał:
Do Pola lze pohodlně naložit kočárek? Do zavazadlového prostoru?
Tazatel na tom Polu až tak nelpí, zajímal se i o jiné možnosti, ale redakce na to nereagovala...
Takže: co takhle Renault Thalia (nová) 1,2 16V 55 kW ve výbavě Privilége - vedle kočárku naložíte pohodlně i plenky a Sunar a ještě vám zbude 40 000 Kč na benzin
Je to tak. Ten dotaz byl vznesen ještě minulý rok. Nakonec jsme si vybrali opravdu Renault Thalii 1,2 Privilege. Po projetí se s třívalcovým motorem v Polu a čtyřválcem v Thalii padla volba na Thalii. Celkem i s metalizou a nějakými doplňky vyšla na 245 tisíc. Kočárek se tam vejde v pohodě a k němu ještě velký nákup. Takže uvidíme, po předchozím voze 14-letém VW Ventu (držák,nikdy nás nenechal viset akorát shnil) jakou bude mít výdrž Renault.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.02.2009 12:58, RE: Kočárek
Kýchal napisał:
Do Pola lze pohodlně naložit kočárek? Do zavazadlového prostoru?
Tazatel na tom Polu až tak nelpí, zajímal se i o jiné možnosti, ale redakce na to nereagovala...
Takže: co takhle Renault Thalia (nová) 1,2 16V 55 kW ve výbavě Privilége - vedle kočárku naložíte pohodlně i plenky a Sunar a ještě vám zbude 40 000 Kč na benzin
Možná jste nepochopil požadavek tazatele. On chce auto, ne trakař! Thalia je mizerná a za tím si stojím. Uvnitř neskutečně málo místa, jízdní vlastnosti mizerné, servisní náklady u předchozí generace byly na štíru (alespoň podle zkušeností majitele po cca 120tis. km). Nová generace není koncepcí nová, tudíž ani nelze očekávat výrazné zlepšení. Podle mě je Thalia na prvním místě - ale ve smyslu snad nejhorší volby. To už bych snad raději sáhl i po Dejvoletu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.02.2009 13:03, RE: Kočárek
Mara5 napisał:
Je to tak. Ten dotaz byl vznesen ještě minulý rok. Nakonec jsme si vybrali opravdu Renault Thalii 1,2 Privilege. Po projetí se s třívalcovým motorem v Polu a čtyřválcem v Thalii padla volba na Thalii. Celkem i s metalizou a nějakými doplňky vyšla na 245 tisíc. Kočárek se tam vejde v pohodě a k němu ještě velký nákup. Takže uvidíme, po předchozím voze 14-letém VW Ventu (držák,nikdy nás nenechal viset akorát shnil) jakou bude mít výdrž Renault.
Tak to jsem asi svým náhledem na věc níže moc nepotěšil ;) Ne, nic proti vaší volbě. Ale já bych Thalii opravdu nikdy za nic na světě nechtěl a ani nepochopím, co vede lidi k jejich koupi. Je to vaše volba, vaše vynaložené prostředky a vozem jezdíte vy, takže pokud jste spokojený, pak jen popřeji, aby jste byl spokojený i po 100tis. km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.02.2009 13:10, RE: Kočárek
Mara5 napisał:
Je to tak. Ten dotaz byl vznesen ještě minulý rok. Nakonec jsme si vybrali opravdu Renault Thalii 1,2 Privilege. Po projetí se s třívalcovým motorem v Polu a čtyřválcem v Thalii padla volba na Thalii. Celkem i s metalizou a nějakými doplňky vyšla na 245 tisíc. Kočárek se tam vejde v pohodě a k němu ještě velký nákup. Takže uvidíme, po předchozím voze 14-letém VW Ventu (držák,nikdy nás nenechal viset akorát shnil) jakou bude mít výdrž Renault.
Z hlediska přepravitelnosti kočárku jste udělali dobře. 1,2 v Thalii má prakticky všechny vlastnostnosti lepší než haťapka. Thalie bude ve verzi Privilege určitě vybavenější než Polo comfortline. Tím dobré zprávy končí. Z hlediska výdrže, zpracování, spolehlivosti a nezáludnosti je Thalia o hodně pozadu. Přeji Vám s ní jen to nejlepší, bohužel se obávám, že budete na Vento s bolestí v srdci ještě hodně vzpomínat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.02.2009 13:19, RE: Kočárek
Kýchal napisał:
Do Pola lze pohodlně naložit kočárek? Do zavazadlového prostoru?
Tazatel na tom Polu až tak nelpí, zajímal se i o jiné možnosti, ale redakce na to nereagovala...
Takže: co takhle Renault Thalia (nová) 1,2 16V 55 kW ve výbavě Privilége - vedle kočárku naložíte pohodlně i plenky a Sunar a ještě vám zbude 40 000 Kč na benzin
Hepčí! Do svého Pola s obrovskou rezervou naložím kočárek Maxikozy Můra 4. Mám však sedan . Do krátkého Pola (6N - 9N) to s korbičkou kočárku asi bude složitější. Na to se Thalia opravdu hodí víc (i když má mezi kufrem a sedadly plechovou příčku s dírou, kterou prostrčíte maximálně lyže - takže variabilita hodně omezená). Jestli jsou 2 značky, se kterými mám dostatek osobních a pracovních zkušeností, abych mohl zodpovědně srovnávat, pak jsou to VW a Renault. Z hlediska ceny, výbavy a komfortu vždy vyhrává Renault, z hlediska výdrže a spolehlivosti zase VW. To je objektivní. Pocit z komunikativnosti řízení, odpružení, přesnosti řazení a tvrdosti sedaček je subjektivnější. Mně vyhovuje VW, někomu zas Renault.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.02.2009 19:36, RE: motor 1.2 v Polu
Vratislav 1 napisał:
Teď tedy nevím asi jsme při koupi Pola 1.2 narazili na nějakého nepovedeného prodejce který tvrdil že motor není stejný jako u Fabie.Možná je jinak nastavený ale Polo s tímto motorem se mě zdá podstatně živější než Fabie. Byl bych rád kdyby mě někdo dokázal říct popřípadě vysvětit jak to vlastně je. Nerad bych umřel hloupý.
Motor v Polu má shodný pouze spodek s hlavou. Jinak příslušenství je jiné a i jinak vypadá. Přeci si zákazník VW nekoupí auto, které má na pohled shodný motor, jako Škoda. Příbuzný vlastní Polo s 1,2 HTP. Cestou se nějak porouchalo (změnilo zvuk) a po zastavení nešlo nastartovat. Zjistil jsem, že praskla jakási hadička u sacího traktu. Po zaslepení rukou, motor nastartoval a šel. To jsme museli několikrát po zastavení opakovat. Při cestě jsme se zasatvili ve Škoda servisu (bylo po 16 hod.). Prostě po dohadech nás pracovník dovedl ke všem Fábiím a řekl nám, abychom mu ukázali, který motor tam tedy máme. Shodu jsme nenašli a odjeli. Škodovky vypadali jinak. Jinak Polo také jinak než ta Fabie jezdí. Osobně jsem porovnal a nechtěl věřit. Včetně zvuku toho motoru. To tříválcové Polo je prostě jiné.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.02.2009 23:41, Yaris
Lepší než polo si pořídit Toyotu Yaris, která nabízí ve své třídě spolu s Hondou Jazz nejvíce vnitřního prostoru. Variabilita zavazadlového prostoru je taky perfektní. Litrový motor o výkonu 51KW si s vozem poradí určitě líp než polo s 1,2, krom toho byl litr v Yarisu hodnocen jako nejlepší motor v danné kategorii za rok 2007 a 2008. Poruchový neni a jezdit lze v klidu za 5 litrů o čem si 1,2 může nechat zdát. V případě že byste zatoužil po silnějším motoru, tak není špátná nová 1,33, která už má dokonce 6 rychlostní manuální převodovku, 74kw a spotřebu do 6 litrů.... Pokud Yaris není vůz který by vás zaujal, tak bych šel možná radši i do hyundai i20. Myslim že si s tím pojezdíte líp než s polem, navíc se tam i s nafotu dostanete pod 300.000,-.. To je můj názor na věc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.02.2009 23:52, RE: Kočárek
Mara5 napisał:
Je to tak. Ten dotaz byl vznesen ještě minulý rok. Nakonec jsme si vybrali opravdu Renault Thalii 1,2 Privilege. Po projetí se s třívalcovým motorem v Polu a čtyřválcem v Thalii padla volba na Thalii. Celkem i s metalizou a nějakými doplňky vyšla na 245 tisíc. Kočárek se tam vejde v pohodě a k němu ještě velký nákup. Takže uvidíme, po předchozím voze 14-letém VW Ventu (držák,nikdy nás nenechal viset akorát shnil) jakou bude mít výdrž Renault.
Tak Vám přeju ať Vám dobře jezdí, ale Thalii bych asi v dnešní době zvolil až na posled. Už jen kvůli tomu že je to renault a jejich mizernému zpracování, celkové poruchovosti a gumovému nicneříkajícímu řízení. Navíc design mě taky neoslovuje. Na druhou stranu si ale myslím, že Vám thalie nebude sloužit špatně. Ještě není tolik přeplácaná elektronikou, je to konstrukčně poměrně jednoduchý vůz a je jeden zmála renaultu, který by se všem těm problémům měl vyhnout a měl by dobře sloužit. Když se Vám tento vůz navíc líbí a jezdí se Vám s nim dobře, tak jste špatně alespoň podle mě neudělali..
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.