0
powrót
 

diskuze k tématu: Výběr Passat B7/B8

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
adam888
ilość wystąpień1
data registracji23.07.2019
Wtorek 23.07.2019 15:13, Výběr Passat B7/B8
Zdravím všechny,

prosím - rozhoduji se pro koupi ojetého vozu, mám dobrý kontakt na schopné a šikovné techniky, kteří se mnou osobně pojedou do bazarů v Německu a vůz za mě analyzují a následně doporučí/nedoporučí, takže bych se snad stočeným tachometrům měl vyhnout. Předvýběr vozu bude na mobile.de po konzultaci s techniky.

• Nejvíce jsem nakloněn Passatu Variant – jde mi o velký kufr a celkově přepravní prostor, auto pro rodinu, přeprava velkého množství věcí, víkendy/výlety na chalupu, nákupy a popojížďky městě. Roční nájezd průměr 10 tis km.
• Rád bych vůz s nájezdem do 100 tis km, stáří okolo 5 let
• Cena do 350 tis Kč (něco přes 13 tis EUR)
• Auto jsem samozřejmě připraven servisovat pravidelně 1x ročně

Prosím o radu: Jaký motor? Jakou verzi? Benzin/nafta? Doteď jsem měl 1,4 i30 (73 kw) – dost líné. Problematika je velice složitá ohledně toho jakému motoru, verzi nebo řadě se vyhnout z hlediska servisních nákladů a výdrže. Generace nejspíše B7, nebránil bych se ale ani nové B8, kterou lze v této cenové hladině již také dohledat. Celkem mě však vylekal jeden článek, který ve mně vyvolal obecně dojem, že je Passat jako takový drahý na servisování a často žádá nějaké výměnyů kvůli poruchovosti. https://www.garaz.cz/clanek/test-ojetiny-volkswagen-passat-b7-dava-smysl-jen-s-2-0-tdi-21000186

Jsem v této problematice laik, tak ocením každou radu.
Rád si nechám poradit, jestli Vás napadne i jiné auto, avšak nenašel jsem žádné auto poměr cena/výkon/kufr, které by Passatu nějak konkuroval.
Nebo je lepší s mým ročním nájezdem koupit raději "levnější značku" a novější auto?
Moc děkuju, Adam
reagować
vavrisimo
ilość wystąpień178
data registracji03.07.2013
Środa 24.07.2019 10:34, RE: Výběr Passat B7/B8
Na 10 000km/rok ne diesel, Passat B7 ne v benzínu = podívat se jinam, alternativ je spousta.

V tom článku není nic k polekání, ale víceméně reálný popis toho, s čím musí člověk při nákupu ojetiny počítat, tím tuplem u moderní nafty.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Środa 24.07.2019 10:40, RE: Výběr Passat B7/B8
cytat:
reakce na: adam888, 23.07.2019 15:13 (Zdravím všechny,prosím - rozho ...)


Ahoj Adame, když chceš Passata, tak si ho kup . Nebazíroval bych na nájezdu - psal jsem to už v jiném vlákně. Důležitá je plná servisní historie. Passat bude mít jako služebák hodně najeto, ale většinou bývá v D pravidelně servisován. Jediné úskalí je stočení km kvůli překročení smluvně najetých km u operáku. Bral bych 2,0TDI CR 103kW, na servis asi nejméně náročný motor. Bude-li nákupu přítomen dobrý mechanik, který bude ochoten vůz dále servisovat, nebál bych se toho. Dost lidí tě bude zrazovat od nákupu nafty, ale málokdo z nich nabídne vlastní zkušenosti. Hodně štěstí.
reagować
vavrisimo
ilość wystąpień178
data registracji03.07.2013
Środa 24.07.2019 11:15, RE: RE: Výběr Passat B7/B8
B7 není špatné auto, ale doporučit s klidným svědomím na nájezd 800km měsíčně, z toho pravděpodobně hodně po městě, moderního diesela podle mě nelze, zvlášť pokud je tazatel překvapen z recenze na netu, s čím vším se může setkat. Respektive je třeba počítat s tím, že ho provoz bude stát s přehledem 4 až 5 korun na km (ano, píšu to na základě vlastních zkušeností, cca 20k km ročně po dobu tří let) bez nějakých větších servisních úkonů.
Pokud jde o motor do B7, tak nejlepší je asi 103kW CR, pokud možno v Euro 5 verzi (značeno Bluemotion), ne Euro 6 s AdBlue (BlueTDi). Osobně bych, když už bych B7 kupoval, koukal po 130kW CFGC, se kterým je auto přeci jen živější. K Passatu obecně sedí DSG ale opět, je třeba do budoucna počítat s vyššími náklady na servis.
reagować
ctverak
ilość wystąpień255
data registracji01.08.2007
Środa 24.07.2019 12:52, RE: Výběr Passat B7/B8
cytat:
reakce na: adam888, 23.07.2019 15:13 (Zdravím všechny,prosím - rozho ...)


Passat B7 není špatné auto a smysl opravdu dává pouze s dieslem a lidí co s tímto koncernovým dieslem jezdí po městě a občas na chalupu, výlet a pod. znám několik a auto ten provoz snáší dobře, vůbec bych se toho nebál.
Za 350tis se dá koupit luxusní B7, ale zase na B8 je to na ty požadavky o nájezdu málo, tyto auta jsou z 80% služebáky co nalítají desetitisíce ročně.
Jestli koupíte B7, tak si nechte přehrát software za původní před dieselgate, auto pojede líp a ještě tím prodloužíte životnost EGR a DPF.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.