0
powrót
 

diskuze k tématu: VW Passat (2010-2014) - jaký motor zvolit?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Piątek 25.03.2016 16:56, těžká volba
noo to je těžká volba...taky potřebuju vybrat novější káru, ale čím dál víc pochybuju o všem z koncernu, když to vezmu od benzínu...1,4TSI - malý na tak velké auto, vstřikovače a rozvody trpí stejně jako u 1,8TSI a spotřeba taky žádný zázrak, 1,8tsi - nespolehlivý střep - mmj. praskající hlavy, odcházející vstřiky, 2,0TSI reálná spotřeba 10+ a je otázka kolik jich přežije 250-300tkm , všechna tsi karbonují...

a diesely obecně? DPF, vstřiky, dvouhmoty...

1,6tdi rychlé opotřebení vstřiků (7 během 1 cyklu), výkonově nedostatečný,
2,0tdi možná leda motory se solenoidy a CR jiné raději ne, pozor je třeba dát na kod motoru, aby netrpěl nebezpečím zadření kvůli odfláknuté konstrukci vyvažovacích hřídelí...

když si toto dám dohromady se spolehlivostí DSG převodovek (proti standard automatu - odchází vnitřní konektory - slabé dráty, elektronika a pokud se zanedbal servis tak i spojky)

a spolehlivostí stupidní elektrické ruční brzdy (přimrzá, občas nejde odbrzdit - opět dráty a konektory, vada závitu)

snad bych se tomuto autu i vyhnul...jenže co vybrat? dnes už se spojení spolehlivého atmosferického motoru a klasické aut, převodovky hledá opravdu špatně...

osobně zvažuju některý model superb II 2,0tdi CR se solenoidy, volvo s60 2,4 D5 a bmw 530d...
reagować
JakubR
ilość wystąpień24
data registracji19.11.2009
Sobota 26.03.2016 14:41, jediná rada
nebrat. nebo zkusit šťastnou ruku a sáhnout po CNG verzi nebo TDičku a doufat, že se něco neposere.
reagować
Milouš1
ilość wystąpień16
data registracji10.07.2013
Niedziela 27.03.2016 19:08, Passat..?
Vůbec se témto směrem pokud možno neubírejte. Zkuste se oprostit od mánioněmckých aut. Nebojte se japonců, kteří již dávno tuto unačku přeskočili mílovými kroky, jen média u nás to nechtějí připustit. TO víte, je to takový trend, mají tu fabriky a lidi práci.. co víc dodat. tak si sám vyberte, jeslti podlehnete daovému názoru, nebo skutečné realitě. A abych nebyl jen teoretik, zkuste takhle mazdu 6, Toyota Avalon, Honda Accord (který se nedodává sice do ČR, ale seženete ho jinak) atd. Věřte tomu, že nebudete řešit tyto problémy s německými strohými vozy. ML
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Niedziela 27.03.2016 20:52, a
je to sice k B6ce,ale mezi B6 a B7 se toho motorizačně až tolik nezměnilo,tak třeba to pomůže..to video je dobré :)

http://www.auto.cz/video-recenze-ojetiny-volkswagen-passat-2-0-tdi-b6-68498
reagować
Martin.D
ilość wystąpień3
data registracji16.03.2016
Poniedziałek 28.03.2016 18:31, 2.0 tdi
A aj niekto s diskutujúcih v tých autách jazdil alebo len háda...
Prešlo mi rukami X octavii s týmito dieselovými motormi ( do 2010 - 2015 sa nikdy nedávali staré PD!! )
a je to klasický diesel.
Konktétne moja bývala O2 RS 2009 v čase predaja 214 tis km a no problém ( až na mierne problémi s brzdami , a neschopnosťou poriadnej opravy po ťukanci o zvodidlá ale to je chyba škoda servisu )
Jazdil som aj so slabšou verziou a úplna pohodička...
Moja spotreba bola 7.9 l na novej 110 kw O3 ten istý štyl 7,6...(50% mesto + 50 % dialnica 150 - 160 km/h )
Passat ma + 150 kg - dynamicky vyhovuje aj slabší aj silnejší , ale úplne top je 130 kw verzia , v tej som mal možnosť previesť sa pár km a šla skutočne lepšie ako moje staré RS a to má RS o 150 kg menej.
Elektronická brzda je tá najvačšia somarina ktorú vo VW vyrobili to je fakt......312 mm brzdy nestoja 5 korún, nové CR vstrekovačedetto... , ale spojka 400 e , turbo 300 e repas nové 650 e , a mnoho iných " koncernových " spoludielcov v dobrej cenovej relácii...
Kúpa dobrá ale treba si pripraviť neaké peniaze na dotatočný servis ....ak na servis nemáš - kúp novú Fábiu...
Očakávať od auta ktoré nové stálo 40 tis eur....má 4 roky , a 250 tis km a teraz sa predáva za 10 000 , že bude v top stave je tak trošku detinské....
A k motorom 2.0 tdi 130 kw - by bola u mna úplne TOP....skutočne to z auta robí prijemné dynamické auto , ale najviac je na internete základná 103 kw verzia ...
K 1.6 by som sa nerád vyjadroval , pretože pre mňa je aj v Rapide tento motor nedostatočný , ale čo je pre mňa málo , možno je pre iného dostatok
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Wtorek 29.03.2016 09:31, Spotreby diesel..
No co sa tyka tych spotrieb, tak myslim ze je to vyriesene. Mam 2.0i benzin 103kw, jazdi teraz len mesto a dialnice ustalene 140, a priemerna spotreba je 8,2. Bez turba, bez dvojhmoty, bez drahych vtrekovacov, dpf.
Nebyval hlavny zmysel nakupu naftovych aut v ich spotrebe?
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Środa 30.03.2016 06:01, RE: Spotreby diesel..
Citroenak napisał:
No co sa tyka tych spotrieb, tak myslim ze je to vyriesene. Mam 2.0i benzin 103kw, jazdi teraz len mesto a dialnice ustalene 140, a priemerna spotreba je 8,2. Bez turba, bez dvojhmoty, bez drahych vtrekovacov, dpf. Nebyval hlavny zmysel nakupu naftovych aut v ich spotrebe?


Diesely se kupují především kvůli spotřebě a také proto, že jsou mnohem méně citlivé (z hlediska spotřeby) na jízdní styl řidiče. Při stejném stylu jízdy jaký uvádí Martin.D by ten tvůj dvoulitrový Citroen spolykal bezpečně výrazně přes 10 litrů. Ono je totiž rozdíl jezdit rozumně a s citem za 8,2 (kdy se kterýkoli 2,0 CR diesel vejde do 6 litrů bez jakékoli snahy) a honěním auta vždy a všude - což je podle udávané spotřeby zřejmě Martinův styl. Já totiž při svižném, ale asi méně "sebevražedném", stylu jízdy jezdím se stejným motorem jako Martin (ve služebním autě podle knihy jízd) za 5,5-5,8.
reagować
jiriez
ilość wystąpień10
data registracji10.05.2007
Środa 30.03.2016 16:12, Není Passat jako Passat
Tak Passata Variant 2.0 TDI, r.v. 2013, 103 kW, výbava Comfortline, mám teď necelý rok jako služebáka. Zatím jsem s tím najel přes 10 tkm, a spoustou věcí, co se tady píše, souhlasím. Motoricky si myslím, že ten základ 103 kW je tak minimum, co bych tam člověk mohl chtít. Ne, že by ten motor byl špatnej, to vůbec ne. Ale to předlouhé zpřevodování je úplně k ničemu...Šestku tam člověk řadí ve městě jen zřídka, na dálnici pouze na rovině, popř. v mírném kopci. Pětka je posazená těsně před tím, takže pokud nedejbože chcete akcelerovat, běžně řadíte třeba z šestky na čtyři nebo pětky na tři..Na druhé straně - jednička je zase hrozně krátká...Mám srovnání s B6 a tam to taková trága nebyla. A rovněž ani ne tak ošizenej vnitřek plnej hnusnejch tvrdejch hnědejch plastů i na palubce (od ozdobné lišty dolů) a na výplních dveří. A kufr bez osvětlení (zřejmě za nějakej idiotskej příplatek). To je za bratru 800 tisíc a něco, co ta legrace stála, trochu smutnej příběh...Jinak souhlasím s tím, že největší bazmek, co v koncernu vyrobili, je elektronická parkovací brzda (loni v létě přestal fungovat asistent pro rozjezd do kopce v krpálech, co jsou v Děčíně u synagogy a taky na zpátečku. No, docela jsem se zapotil, protože to jsou zrovna situace, kdy se člověk zpravidla rozjíždí na ruční brzdu, aby mu auto neujelo o půl metru...). A další bazmek stop/start, který zdechal motor, když jsem přejížděl oslí hřbet před přechodem. No, naštěstí se to dá vypnout (bohužel ne trvale, ale to je jen o cviku), a tak mám klid. Vůbec mám za to, že B7 je nějaká horší než B6, třeba i pérováním,. ta moje služebka je jak prkno... Jinak motor drží, s tím problém není - ale zase mám nalítáno sotva 50 tkm...
reagować
jiriez
ilość wystąpień10
data registracji10.05.2007
Środa 30.03.2016 16:34, Není Passat jako Passat
Ještě jsem zapomněl na spotřebu - není pravdou, že už dieselu až tak nezáleží na způsobu jízdy. To ještě platilo tak možná před osmi deseti lety. Mám ještě Volvo C 30 D5 v automatu a tam se ta spotřeba pohybuje cca mezi 6.9 a 7.6 l/100 km, popř. přes osm v dálničním provozu (když to nešetřím). Ale tady u Passatu - dlouhodobě tam mám 6.8 l / 100 km (dle BC), jinak při opravdu klidné defenzivní jízdě není problém krátkodobě 5,6 - 5.8 l / 100 km, po vnitřní Praze to někdy žere i přes 9, obvykle ale kolem 8, po dálnici tak nějak podobně. Takže zhruba jako to Volvo, akorát to má automat, pětiválec a cca o 40 koní víc. Ale řekl bych, že na vině tomu jsou ty šíleně těžké převody (kdybych měl řadit podle nápovědy na BC, tak pojedu tak na 1100 - 1200 otáčkách - úplně cítím, jak jde dvouhmota do...). Jinak - určitě si nepořizujte vyhřívané přední sklo (jízda kolem semaforu s LEDkami je tak na slepeckou hůl). A taky bych rád poznal toho soudruha z NDR, který navrhoval volant - proč je ovládání rádia na volantu najednou vlevo (jako u japonskejch aut, ale tam to chápu) a proč jsou ta tlačítka tak blízko věnce, že si při ručkování volantem nebo po zapínání tempomatu (páčka pro změnu úplně utopená, zlatej Mercedes svého času...) nechtěně přeladím rádio? To jsou věci, kterých si dostatečně hmotně namotivovaní novináři nevšimnou. Ale proč tyhle věci třeba u Touaregu I a většiny ostatních aut (vyjma Peugeotu) jsou v pořádku a B7 to prostě nejde?
reagować
Pitkin
ilość wystąpień3
data registracji01.09.2019
Cztwartek 26.12.2019 21:19, VW Passat 2014 TDI 130 kW - super volba
Koupil jsem si v roce 2017 v Německu VW Passat combi 130 kW TDI s nájezdem 120 000km, plnou servisní historii. Je to krásný a spolehlivý vůz zatím bez problémů se spotřebou, pokud nespěchám 4,5 litrů nafty. Je výborně dílensky propracovaný, pevný, vše krásně sedí, licuje, užasné svezení, svižný, v zatáčkách drží stopu, řízení přesné. Tento vůz doporučuji, nenechte se zmást kauzou diesel gate. Tuto kauzu vyvolala konkurence, která se s Německou důsledností a precizností nedokázala vyrovnat. V softwaru dělají podvody všichni výrobci motorů, avšak jen Němci měli smůlu, že se jim na to přišlo. Je dobře, že už v tom nepokračují a jejich auta VW Passat TDI Bluemoution jsou stále skvělá. Výfuk u mého auta je absolutně čistý, bez známek dehtu.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.