0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat B7 2.0 TDI - recenze spokojeného majitele

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Niedziela 08.11.2020 19:53, Das Auto
Je hezké, že 90% majitelů se hoduje, že při vyměňování oleje po 10 tisících je auto spolehlivé. Ale koncern Das Auto předepisuje výměny po 30 tisících a 90% ojetin má i tento interval minimálně jednou překročený.....
reagować
Ma007
ilość wystąpień197
data registracji26.11.2013
Niedziela 08.11.2020 22:06, RE: Das Auto
Prepacte, ale to nie je recenzia, ale oda na folcvagen. V danej triede je spusta zdatnych konkurentov, len namatkou: Mazda 6, Peugeout 508, Ford Mondeo, Toyota Avensis, BMW 3,... Ohladom odolnosti podvozku: ja mam P508 r.2015 so 122.000km a okrem jednej sady platniciek je zvysok podvozku, tj.
kotuce, loziska, tlmice, stabilizatory, gulove capy... povodny. Rovnako tak zvysok auta. Otec ma tiez P508 r.2012 cca 140.000km a menil okrem platniciek cidlo na FAP.

O emisiach to ani nema cenu komentovat

Mne to skor pride ako inzerat.
reagować
vavrisimo
ilość wystąpień178
data registracji03.07.2013
Poniedziałek 09.11.2020 11:02, RE: RE: Das Auto
Já jsem přející člověk, takže na jednu stranu jsem rád, že si pan recenzent udělal radost a pořídil si ojetinu, o kterou asi hodně stál. Na tu druhou bych, jako bývalý majitel, Passata označil za (ve správné motorizaci a konfiguraci) povedené, ale rozhodně ne bezchybné auto. Pro příště by stačilo se s tou konkurencí svézt a ne se o ní jen bavit s majiteli Passatů.
reagować
simour
ilość wystąpień1
data registracji11.12.2020
Piątek 11.12.2020 13:28, Zkušenosti uživatele
No teda! Souhlas s diskutujícími. Tohle pán asi psal, když si auto přivezl domů, nebo se toho auta potřebuje rychle zbavit.
Mám B7 r.v. 2014, najeto 138tis. a zkušenosti, mno... Auto zatím drží po technické stránce. Výměny oleje ve vw po 15tis., atd.
Tohle byl model, který v podstatě vyjel z linky někdy 2005, takže vývoj auta někdy ze začátku milénia, což máme bratru 20 let zpět! A na interiéru a materiálech je to vidět. Že by nic nevrzalo, to ani náhodou. Plasty jsou tvrdý, až na vrch palubky, celá střed konzole je materiálově, jak z auta z 90.let. Vypadá to sice pořád obstojně, ale kvalitativne už mimo. Sedadla, mám příplatkova, jsou fajn, kufr atd. ok.
Podvozek je určen na dálnici, stabilní, pěkně drží ve stopě, ale na okresky je to nuda šeď, opravdu není důvod to auto hnát do zatáček. Je těžké na předek, řízení sterilní. Kola 17 celkem bouchají, musí se jet rychleji, aby to z vás nevytraslo duši.
Takže, abych nezdrzoval. V celku dobré auto, které ale v ničem nevynika. Jako ojetina mezi vergly z jeho dekády asi lepší než průměr, ale rozhodně si musí každý potenciální kupec vyzkoušet.
reagować
capslock
ilość wystąpień354
data registracji28.07.2007
Niedziela 13.12.2020 02:20, RE: RE: Das Auto
cytat:
reakce na: Ma007, 08.11.2020 22:06 (Prepacte, ale to nie je recenz ...)


Je to sice oda, ale trochu mu rozumim.

Puvodne jsem chtel 508 ev C5, nakonec mam passata (nahoda na lepsi nabidku) a muzu rovnez rict, ze jsem s nim velmi spokojeny - zadne velke emoce, na dalnici perfektni, tichy, to je hlavni ucel toho auta.

Co se tyce konkurence, jestlize clovek uvazuje i okem, vyradi hnusneho forda, mazda ani toyota nema motor, BMW 3 je velikosti konkurence pro fabii, superb zbytecne drahy.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.