0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2007 00:49, Sedacky
Recenze me vcelku potesila, ze neodesla ani vaha ani turbo po 30 tis jak pan Vaculik rika, a ze auto jako Taxi ma asi hodne moc startu denne a pak popojizdeni a poradne se motor neprojede na delsi trasu. Trosku me prekvapila kritika sedacek na ceste do Francie, hodne lidi rika, a z vlastni zkusenosti z Golfa 4 me prijdou sedacky VW a Skodovky Octavie vcelku pohodlne. Misto na kolena v octavii je nec jineho. Jel jsem octavii vzadu z Prahy pred Mnichov za znamymi a pak do Rakouska do Insbruku a krome stistenni kolen jsem ze sedacek nepocitoval unavu nebo bolest, ale MB to asi je jina trida a tak i ty sedacky jsou lepsi. Ma nekdo zkusenost s hlucnosti v interieru Passat vs Golf 4?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2007 08:16, RE: Sedacky
mufik.martin napisał:
Recenze me vcelku potesila, ze neodesla ani vaha ani turbo po 30 tis jak pan Vaculik rika, a ze auto jako Taxi ma asi hodne moc startu denne a pak popojizdeni a poradne se motor neprojede na delsi trasu. Trosku me prekvapila kritika sedacek na ceste do Francie, hodne lidi rika, a z vlastni zkusenosti z Golfa 4 me prijdou sedacky VW a Skodovky Octavie vcelku pohodlne. Misto na kolena v octavii je nec jineho. Jel jsem octavii vzadu z Prahy pred Mnichov za znamymi a pak do Rakouska do Insbruku a kr...
Minulý týden jsem jel z Brna na otočku do Norinbergu. Jel jsem s naší služební OII a na sedačky přináším kritiku. Za 2 hodiny mě tak ukrutně bolely záda, že jsem nevěděl, jak se mám za tím volantem posadit. A podle mě by stačilo málo, a to jen tolik, že by bederní opěrka měla alespoň takový rozsah, aby záda skutečně podepřela. Měl jsem ji nadoraz a ještě jsem tam strčil ruku. Jinak jízda samotná byla vcelku příjemná a pokud nelhal palubní počítač, tak se domnívám, že strýcovským stylem se dá dostat pod 5 l/100, protože já jsem jel v Německu rychle (160-180, když bylo omezení, tak jsem jej ctil) a na hranicích mi palubní pořítač ukazoval 6. U nás jsem jel do Prahy 130 a do Brna 120-130 a spotřeba mi s celodenně zapnutou klimatizací klesla na neuvěřitelných 5,3 l/100. Nevyhovovala mi u TDI jakási neochota plynule zrychlovat. To se pořád nic nedělo a pak vystřelila jako splašená kobyla. Ale to jsem malinko odbočil od Passatu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2007 08:58, Passat
Na sedačky si nemůžu stěžovat,ale je pravda že v autě nastrávím tolik času jako řídič z povolání. (najezdím tak 30tkm ročně) Jo a mimochodem ,jak jsem již byl poučen nemáte B6 ale B5 ,,fejslíft,, Děkuji SADAM
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2007 09:09, RE: Sedacky
mufik.martin napisał:
Recenze me vcelku potesila, ze neodesla ani vaha ani turbo po 30 tis jak pan Vaculik rika, a ze auto jako Taxi ma asi hodne moc startu denne a pak popojizdeni a poradne se motor neprojede na delsi trasu. Trosku me prekvapila kritika sedacek na ceste do Francie, hodne lidi rika, a z vlastni zkusenosti z Golfa 4 me prijdou sedacky VW a Skodovky Octavie vcelku pohodlne. Misto na kolena v octavii je nec jineho. Jel jsem octavii vzadu z Prahy pred Mnichov za znamymi a pak do Rakouska do Insbruku a kr...
Ja muzu porovnat O1/81kw s B5 facelift 96kw. Oktavku mam ja a passata ma kolega. Jezdime spolecne tak 50/50 mym a jeho a co se odhlucneni podvozku tyce, je passat proti oktavce uplne jinde. V cem je prijemnejsi oktavka, to je zvuk motoru, ale to je dane tim, ze passat je PD, vic duni. Celkove je na tom pasatu znat, ze je to auto o tridu vys, prestoze vybavu mam paradoxne trosku lepsi ja.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2007 09:16, RE: Sedacky
mufik.martin napisał:
Recenze me vcelku potesila, ze neodesla ani vaha ani turbo po 30 tis jak pan Vaculik rika, a ze auto jako Taxi ma asi hodne moc startu denne a pak popojizdeni a poradne se motor neprojede na delsi trasu. Trosku me prekvapila kritika sedacek na ceste do Francie, hodne lidi rika, a z vlastni zkusenosti z Golfa 4 me prijdou sedacky VW a Skodovky Octavie vcelku pohodlne. Misto na kolena v octavii je nec jineho. Jel jsem octavii vzadu z Prahy pred Mnichov za znamymi a pak do Rakouska do Insbruku a kr...
Mám služební OII 1,6FSI třetí měsíc a ze sedaček nejsem nijak unesený. Krátké a střední trasy OK, ale nad 500km nebrat. Asi máme každý jiné požadavky na sedačky, mě nejvíce vyhovoval posez v předchozí omeze
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2007 09:33, RE: Sedacky
anonym napisał:
Mám služební OII 1,6FSI třetí měsíc a ze sedaček nejsem nijak unesený. Krátké a střední trasy OK, ale nad 500km nebrat. Asi máme každý jiné požadavky na sedačky, mě nejvíce vyhovoval posez v předchozí omeze
no docela zajímavá, i když ne moc dlouhá recenze, která dost věcí kritizovaných zapřísáhlým odpůrcem těchto vozů, panem Vaculíkem, přináší v jiném světle...např.náprava a váha...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2007 09:49, RE: Sedacky
cruise napisał:
no docela zajímavá, i když ne moc dlouhá recenze, která dost věcí kritizovaných zapřísáhlým odpůrcem těchto vozů, panem Vaculíkem, přináší v jiném světle...např.náprava a váha...
S tou nápravou je to prosté, jak se už několikrát psalo, v roce 2002 prošla náprava modernizací, která podstatně zvýšila její odolnost a to z ubohých 60-80 000 km na velmi dobrých 150 - 200 000 km. Pán má asi původní a tudíž již tu zlepšenou. Dále je třeba říci, že to, že pánovi neodešla váha vzduchu a jiné věci, je třeba tím, že má B5 z posledních let, kde již byly tyto věci částečně vychytány, ikdyž s nima pořád problém byl. V zásadě platí, že to, že to neodejde vám, se to nesere. Můj otec měl doma B5 pět let, najel na ní cca 140 000 km a neměl s ní jediný problém. Bohužel znám mnoho těch, který s ní problémy měli a nebylo jich málo. osobně mi to auto nic moc neříká a za ty peníze lze koupit mnohem lepší a modernější vozy. B5 přišla na trh v roce 1996 a podle toho to vypadá. Ta z přelomu 2000 - 2001 je tak pouhou modernizací. Sice se něco změnilo, avšak na základní konstrukci a moncepci to nemělo pražádný vliv. Tomáš Dusil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2007 11:49, Slusne sedacky
Docela mne pobavil autor clanku svoji kritikou sedacek, sedacky v Passatu jsou totiz jeste hodne nadprumerne. Kdyby jezdil v aute, ktere ma opravdu spatne sedacky (typicky vsechny Fordy), tak by asi umrel. Nicmene chapu ho, pro mne jsou take sedacky jednou z nejdulezitejsich veci v aute. Ale pokud mu tyhle nestaci tak uz bude muset koupit asi Volvo, Saab, zminovany Mercedes (ale nova E-classe je take nema nic moc) nebo Renault Vel Satis.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2007 12:13, RE: Sedacky
David V napisał:
Minulý týden jsem jel z Brna na otočku do Norinbergu. Jel jsem s naší služební OII a na sedačky přináším kritiku. Za 2 hodiny mě tak ukrutně bolely záda, že jsem nevěděl, jak se mám za tím volantem posadit. A podle mě by stačilo málo, a to jen tolik, že by bederní opěrka měla alespoň takový rozsah, aby záda skutečně podepřela. Měl jsem ji nadoraz a ještě jsem tam strčil ruku. Jinak jízda samotná byla vcelku příjemná a pokud nelhal palubní počítač, tak se domnívám, že strýcovským stylem se dá dos...
bederni operky :
ve vsech autech, ktera jsem ze poslednich par mel (vectra cdx, toledo, 2x golf iV, passat ..a ze setrvacnosti dokonce i ted ve sportovnim dvoumistnem roadsteru... pouzivam rehabilitacni bederni operky, vyrobce neuvedu, abych nebyl smazan, lze dostat ve zdr. potrebach ( pozor-!- na ruzna vyklenuti, ja pouzivam c. 2) a ta vyresi vsechny problemy s unavu...dokonale!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2007 13:33, Dotaz
Prosil bych radu. Mám Fabii 1,4 TDI a v poslední době začal motor při startování trhat. Někdy musím startovat na 3x. Tato závada se projevuje nepravidelně, to znamená, že motor většinou chytá našup, pouze tak při každém 3-4 startu v něm trhne a nenaskočí. Vzhledem k tomu, že motory PD jsou si podobné bych vás prosil o radu, jestli jste se s tím někdo nesetkal. Nechce se mi platit za drahé servisy.
Děkuji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2007 13:42, RE: Dotaz
anonym napisał:
Prosil bych radu. Mám Fabii 1,4 TDI a v poslední době začal motor při startování trhat. Někdy musím startovat na 3x. Tato závada se projevuje nepravidelně, to znamená, že motor většinou chytá našup, pouze tak při každém 3-4 startu v něm trhne a nenaskočí. Vzhledem k tomu, že motory PD jsou si podobné bych vás prosil o radu, jestli jste se s tím někdo nesetkal. Nechce se mi platit za drahé servisy.
Děkuji
Trha ve smyslu, ze bezi jen na dva valce? Nebo ze starter toci, motor skytne ale nechytne? Problem muze byt ve spatnych zhavicich svickach, ale pak nevim, proc by to bylo nepravidelne.Dalsi moznost (a tu nikomu nepreji) jsou pricpane trysky vstrikovacu. Jinak bych nepremyslel a nechal si vyjet diagnostiku. Vyjde to levne a budete vedet na cem jste. Me takhle zacala svitit vzdy po cca 15 min jizdy kontrolka ESP. Na diagnostice zjistili, ze mi nejake zviratko prehryzalo kabel v motoru a ve finale z toho byla oprava za cca 300kc. Takze se nebat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2007 14:26, RE: Slusne sedacky
anonym napisał:
Docela mne pobavil autor clanku svoji kritikou sedacek, sedacky v Passatu jsou totiz jeste hodne nadprumerne. Kdyby jezdil v aute, ktere ma opravdu spatne sedacky (typicky vsechny Fordy), tak by asi umrel. Nicmene chapu ho, pro mne jsou take sedacky jednou z nejdulezitejsich veci v aute. Ale pokud mu tyhle nestaci tak uz bude muset koupit asi Volvo, Saab, zminovany Mercedes (ale nova E-classe je take nema nic moc) nebo Renault Vel Satis.
to je mile, ze vas autor pobavil kritokou sedaciek, ale ako ste si urcite vsimli, vychadzal z porovnania. ked ma niekto len jedno auto, a sedel vzdy len ked tak v niecom horsom, nedokaze asi porovnat "svoje dobre sedacky" s niecim lepsim....ja to vzdy prirovnavam k tomu, ze ked si niemto sadol zo starej skodovky 120 do felicie, bola pre neho felicia neskutocne super auto...ale keby si sadol najprv do oktavky, a az potom do felicie, uz by bola pre neho felicia totalny sunt....

takze asi tak....pre mna su skoro vsetky koncernove sedacky katastrofalne...snad najhorsie na tom bola oktavka 1, L&K, konkretne zadna lavica...kto sa tam viezol vzadu, vie o com hovorim...za to by mala ist skodovka pred sud, za umyselne poskodzovania chrbtice
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2007 14:31, abc
Mám zkušenost se dvěma Passaty, B4 a B5. První jsem jezdil od (tacho, český bazar) 150 000 km do 209 000 (bouračka), absolutně žádný problém, jen nový rozvoďák a pravidelně olej. Spotřeba 4,5 l (ještě starý dobrý TDI 66 kW a lehčí auto bez moderních vyfikundací).
B5 (stará) má 213 000 (snad ano, nájezd 1. majitele slušně deklarovaný) a opět nullo problemo, jen brzdové obložení a náplně.
Sedačka mi nevadí, je tvrdší, poměrně úzká a rozkydnutého tlouštíka asi moc hezky nehýčká. Jezdím dost často štreky 600 km a jsem ihned poté plně akceschopný.
Také deklarované nájezdy na mobile či autoscoutu IMO dosvědčují, že na tamějších silnicích atd. by 200 000 km a více nemělo být žádnou osudovou hranicí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2007 14:44, RE: Sedacky
Womaida napisał:
Ja muzu porovnat O1/81kw s B5 facelift 96kw. Oktavku mam ja a passata ma kolega. Jezdime spolecne tak 50/50 mym a jeho a co se odhlucneni podvozku tyce, je passat proti oktavce uplne jinde. V cem je prijemnejsi oktavka, to je zvuk motoru, ale to je dane tim, ze passat je PD, vic duni. Celkove je na tom pasatu znat, ze je to auto o tridu vys, prestoze vybavu mam paradoxne trosku lepsi ja.
pochopitelne to je znat, protoze passat je auto stredni tridy, jako omega, mondeo nebo C5 nebo dalsi auta, co maji spise 5 nez 4,5 metru (neznam cm z hlavy a nova oktavka je mozna prifouknuta, ale rozvor neukecas...). Oktavka je proste hybrid, aby byla prodavana jak v nizsi stredni, tak stredni tride, akcentuje ridice, ale komplexne na posadku kasle. Mam druhy Mondeo MKII...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2007 15:30, RE: Sedacky
anonym napisał:
pochopitelne to je znat, protoze passat je auto stredni tridy, jako omega, mondeo nebo C5 nebo dalsi auta, co maji spise 5 nez 4,5 metru (neznam cm z hlavy a nova oktavka je mozna prifouknuta, ale rozvor neukecas...). Oktavka je proste hybrid, aby byla prodavana jak v nizsi stredni, tak stredni tride, akcentuje ridice, ale komplexne na posadku kasle. Mam druhy Mondeo MKII...
Vicemene souhlasim, rozvorem a vnitrnim prostorem patri O1 rozhodne do nizsi stredni tridy. Ono, uprimne, ani ja jako ridic nemam pocit, ze by tam bylo prehnane mista. Ale jezdim prevazne ve dvou a spis me zajimal kufr, protoze porad vozim hromady veci na zavody a tak a nejsem ten typ, co se vyziva v logistice zavazadloveho prostoru Kdyz jsem si sednul do noveho mondea, mel jsem skoro strach, jak kolem me bylo prazdno. Presto jsem s v souctu spokojeny a naprosto chapu, proc se porad tolik prodava a ze se stale vyrabi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2007 16:33, RE: Slusne sedacky
anonym napisał:
Docela mne pobavil autor clanku svoji kritikou sedacek, sedacky v Passatu jsou totiz jeste hodne nadprumerne. Kdyby jezdil v aute, ktere ma opravdu spatne sedacky (typicky vsechny Fordy), tak by asi umrel. Nicmene chapu ho, pro mne jsou take sedacky jednou z nejdulezitejsich veci v aute. Ale pokud mu tyhle nestaci tak uz bude muset koupit asi Volvo, Saab, zminovany Mercedes (ale nova E-classe je take nema nic moc) nebo Renault Vel Satis.
Na sedačky ve Fordu mám jiný názor, konkrétně Mondeo MK5. 1200 km s třemi půlhodinovými přestávkami bez problémů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2007 17:20, masařka :-)
Tak na to kolik jsi s tím najel recenze celkem stručná. Jinak ano Passat možná umí, ale když někdo se slzou v oku vzpomíná na masařku se 700tkm tak to mluví za vše. Ano ano sedačky ve VW jsou noc moc. V M-B jsme na tom výrazně líp a sametový konzistentní automat jedna báseň.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2007 23:14, ctvtnicek vodafone
a dulezity je taky tohle
www.ctvrtnicek.kvalitne.cz
http://youtube.com/watch?v=8Wqenn_6Sfo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 00:15, RE: Slusne sedacky
anonym napisał:
Na sedačky ve Fordu mám jiný názor, konkrétně Mondeo MK5. 1200 km s třemi půlhodinovými přestávkami bez problémů.
Taktez ja. 1500km s nekolika vetsinou tankovacimi zastavkami v mondeu MKII bez problemu (a to jsem mel pred par lety uraz na pateri a vetsinou nevydrzim sedet dele nez dve hodiny).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 00:39, RE: Slusne sedacky
anonym napisał:
Docela mne pobavil autor clanku svoji kritikou sedacek, sedacky v Passatu jsou totiz jeste hodne nadprumerne. Kdyby jezdil v aute, ktere ma opravdu spatne sedacky (typicky vsechny Fordy), tak by asi umrel. Nicmene chapu ho, pro mne jsou take sedacky jednou z nejdulezitejsich veci v aute. Ale pokud mu tyhle nestaci tak uz bude muset koupit asi Volvo, Saab, zminovany Mercedes (ale nova E-classe je take nema nic moc) nebo Renault Vel Satis.
Jestli chcete poznat DOBRÉ sedačky, sedněte si do Volva nebo i Saabu.. Jedině tak poznáte, co znamená dobrá sedačka....
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.