0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat 1.9TDI - jak jezdí po 250 000 km?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
Fire
ilość wystąpień7
data registracji18.10.2008
Wtorek 12.03.2013 13:14, Bravo!!!
Děkuji za tuto podnětnou a cennou informaci Opravdu mě obohatila
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Wtorek 12.03.2013 17:56, Hodnota recenze
Když se budete o auto starat, tak bude jezdit. Tak by se dala shrnout tato recenze do jediné věty. A ještě lze pochválit přístup k výměně olejů, i když s ročním nájezdem více než 20 tisíc km by to chtělo asi častěji než jednou za rok.
reagować
gottak
ilość wystąpień208
data registracji10.06.2010
Wtorek 12.03.2013 18:32, KIlometry?
He he, pri tolika najetych kilometrech? Pane tenhle motor byl jeste staveny na poctivych 1 milion, takze s nesizenym servisem zadny problem...At to nalitate bez nehod.
reagować
Rover623
ilość wystąpień96
data registracji14.04.2009
Środa 13.03.2013 10:03, Tak co jsem se dozvěděl...
asi tolik, že mám auto servisovat aby jezdilo a že nemám používat k mytí auta myčku. Já nevím jak autor, ale dobrá myčka vám auto umyje lépe než to kdy zvládnete ručně. Je tedy fakt, že ručně je to šetrnější, pokud tedy na namočení a opláchnutí používáte hadici a nikoli vapku . Ovšem praxe s ojetými auty mě naučila, že každou ojetinu je nutné tak 2-3x protáhnout myčkou, velmi rychle tak odhalíte kde co chtěl majitel na laku zakrýt, protože to smyje různé retušovací tužky, špatný lak se mírně oškrábe a tam kde jsou bubliny nebo to nedrží tak to odpadne úplně. Z krásné "leštěnky" tak může být po pár umytích vrak na přelakování.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Cztwartek 14.03.2013 09:12, RE: Tak co jsem se dozvěděl...
Rover623 napisał:
asi tolik, že mám auto servisovat aby jezdilo a že nemám používat k mytí auta myčku. Já nevím jak autor, ale dobrá myčka vám auto umyje lépe než to kdy zvládnete ručně. Je tedy fakt, že ručně je to šetrnější, pokud tedy na namočení a opláchnutí používáte hadici a nikoli vapku . Ovšem praxe s ojetými auty mě naučila, že každou ojetinu je nutné tak 2-3x protáhnout myčkou, velmi rychle tak odhalíte kde co chtěl majitel na laku zakrýt, protože to smyje různé retušovací tužky, špatný lak se mírně oškrábe a tam kde jsou bubliny nebo to nedrží tak to odpadne úplně. Z krásné "leštěnky" tak může být po pár umytích vrak na přelakování.


Taky bych to s tou myčkou tak nehrotil... Přeci jen auto už není rodinný klenot, navíc dnešní technika nevydrží to, co kdysi. Takže k čemu mi bude super lak, když to vevnitř bude komplet na GO? Ani ta GO se už dneska nevyplatí... Sice obal prodává, ale já dám radši přednost autu po nekuřákovi... A i mezi myčkama jsou rozdíly, někde jsou furt fronty, přitom to není kvůli ceně...
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.