0
powrót
 

diskuze k tématu: Věčné téma: Octavia, Passat, Mondeo

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla, česká vozidla, německá vozidla, německá vozidla
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 28.01.2013 09:13, Asi dlooouhé výlety...
Tak 10 km do práce ročně je 2500 km, pokud je to myšleno tam i z5, tak 5000 km ročně. A tak by mě zajímalo, kam jezdíte na výlety, že projezdíte 20 tisíc km ročně?
Není v tom jízlivost, je to opravdu zvědavost, protože to průměrně vychází 400 km na každý víkend v roce.
Z filtru by pak nemusela být obava, protože co se tam přes týden usadí, to se o víkendu může po dlouhé cestě vypálit.
Roční úspora na palivu vychází na cca 15 tisíc oproti stejně výkonným benzínovým pohonům, přičemž roční náklad pak bude cca 80 tisíc Kč pro naftu (palivo, nutné položky + hav. pojištění) vs. 95 tisíc Kč pro benzín.
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Poniedziałek 28.01.2013 13:02, RE: Asi dlooouhé výlety...
Taky mi to nesedělo - denně jezdím 8-10 do práce a zpět, sem tam výlet, dovolená v Chorvatsku a je tu 12-15 tisíc ročně.

Benzín pak stačí, včera jsem viděl v Globusu doprodejovou O2 s 1.2 TSI 77 kW za 319000.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 28.01.2013 13:09, RE: Asi dlooouhé výlety...
Koloss napisał:
Taky mi to nesedělo - denně jezdím 8-10 do práce a zpět, sem tam výlet, dovolená v Chorvatsku a je tu 12-15 tisíc ročně. Benzín pak stačí, včera jsem viděl v Globusu doprodejovou O2 s 1.2 TSI 77 kW za 319000.


Souhlas. Moci si dovolit dát 290tKč, a navíc jestli je ten nájezd opravdu reálný, udělám si (rodině) radost novým autem. Díky "krizi" a tím souvisejícím tlakem na cenu, se za cenu 3-4leté ojetiny dá pořídit nové auto...téměř. Ale vhodným financováním se dá "posichrovat" na více než 2 roky. Já koupil optiway na 5008 za "pár korun", následujících 5 let mě čekají "jen" náklady na palivo, gumy a pojistky...
reagować
kukin42
ilość wystąpień3
data registracji28.01.2013
Poniedziałek 28.01.2013 18:40, skoro nové auto
Jak už bylo zmíněno, s rozpočtem 290tis lze pořídít např. O2 z kategorie ročních aut, bude ještě v záruce a jen mírně jetá, akorát se musíte smířit s nízkou úrovní výbavy. U jiných značek se dá taky podobné auto sehnat.
reagować
Negr86
ilość wystąpień11
data registracji14.01.2013
Poniedziałek 28.01.2013 20:36, - text byl skryt administrátorem -
- text byl skryt administrátorem -
reagować
kynolog20
ilość wystąpień2
data registracji28.01.2013
Poniedziałek 28.01.2013 22:15, Současný passat-Audi a6?
Víceméně souhlasím s panem redaktorem, ale mám pocit, že současný passat i před faceliftem je na prodloužené platformě golfu, potažmo octavie II a ne A6! To byla předchozí generace passatu do r.v. 2005 a proto měla i pohon 4x4 s diferencialem TORSEN oproti současné generaci, která používá haldex, tuším 3. generace? Možná se pletu, kdyžtak mě opravte. . Zkrátka, současný passat je vlasně golf, oktávka II, superb...proto jim všem je vyčítána malá šíře interiéru...
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Wtorek 29.01.2013 00:13, RE: MAM PRO VAS MONDEO V6 2.5 PO SERVISU
Negr86 napisał:
http://autobazar.hyperinzerce.cz/ford/inzerat/7181801-mondeo-2-5v6-ghia-nove-brzdy-atd--nabidka/


Hele nic proti autu, vypadá pěkně, ale 130 tisíc je dost peněz. Chápu, že je třeba v dobrém stavu a po vlekých opravách, ale tady bohužel o ceně rozhoduje trh, a ten mluví trochu jinak. Navíc zde je rozpočet vyšší a za ty peníze se dá pořídit novější generace s 2,5T, což sice není šestiválec (samotného mě to do budoucna mrzí), ale těch 50 koní navíc bude dost poznat.
Jenže tady je prioritní poptávka po naftě, protože "to málo žere", takže takového zájemce na benzín o větším objemu nezlomíš, i když na číslech ukážeš o jakých konkrétních rozdílech jde řeč. Další věc je definování ročního nájezdu, který se mi zdá přitažený za vlasy. Cesty do práce a z5 tvoří minimum a ostatní soukromé cesty jsou vysoké. Ano je možné, že mají chalupu 200 km od baráku a tráví tam většinu víkendů a občas jedou dál na dovo, kdo ví.
Já bych po zkušenosti s Mondeem volil o5 Mondeo, protože se mi s ním dobře jezdí a je praktické Má své mouchy, třeba absence skiboxu je paux pas, jenže s rodinou stejně musí lyže spíše do boxu na střeše. Nedělený sedák je taky přešlap. Jenže usednu za volant a tyhle malichernosti odpouštím.
reagować
nicco
ilość wystąpień49
data registracji15.12.2010
Wtorek 29.01.2013 16:31, RE: Současný passat-Audi a6?
kynolog20 napisał:
Víceméně souhlasím s panem redaktorem, ale mám pocit, že současný passat i před faceliftem je na prodloužené platformě golfu, potažmo octavie II a ne A6! To byla předchozí generace passatu do r.v. 2005 a proto měla i pohon 4x4 s diferencialem TORSEN oproti současné generaci, která používá haldex, tuším 3. generace? Možná se pletu, kdyžtak mě opravte. . Zkrátka, současný passat je vlasně golf, oktávka II, superb...proto jim všem je vyčítána malá šíře interiéru...


Golf je nizsi stredni. Pokud je Octavia postavena na podvozku Golfu, patri taky do nizsi stredni.
Proc ale Passat s podvozkem A6 patri do stredni tridy, kde uz je A4 a ne do vyssi stredni?
reagować
karlosik
ilość wystąpień1
data registracji30.01.2013
Środa 30.01.2013 10:16, mazda 6
Doporučil bych se podívat po mazdě 6.Nejezdí jich tolik a mají většinou slušnou výbavu.Navíc podle TUV mají vydržet.Mám 2009 ve výbavě GT a jen leju naftu a jezdím na servisní prohlídky.Najeto 150 000Km.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.