0
powrót
 

diskuze k tématu: Turbo padá do nouzového režimu - Passat B5

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, typ vozidla, osobní
Kublo5
ilość wystąpień1
data registracji23.01.2023
Poniedziałek 23.01.2023 23:07, Turbo padá do nouzového režimu - Passat B5
Dobrý den, chtěl bych si nechat poradit. Před měsícem jsem si koupil Passata B5 2003 1.9tdi 74 kw (240x km).
Jedu si z práce domů a chci předjet traktor a turbo přestalo táhnout a rozsvítila se kontrolka motoru. Zastavil jsem vypl motor nechal chvíli stát, znovu nastartoval a vše bylo dobré, jel jsem jestě dvě hodiny a turbo celou dobu drželo a kontrolka motoru zhasla. Druhy den hned po 10km jízdy turbo znovu přestalo táhnout a zase stačilo jenom vypnout a zapnout motor. Hledal jsem nejaké informace o tom a nevím jestli to stačí jenom vyčistit (popřípadě čím), nebo koupit nové turbo. Viděl jsem hodně čistících sprejů, ale nevím jestli to má cenu, nebo rovnou jet do servisu vyměnit turbo což není uplně levná zaležitost.
Rád bych slyšel radu od někoho kdo to měl stejně a přišel na nějakou alternativu než kupovat nové turbo.
Děkuji za odpovědi.
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Środa 25.01.2023 08:55, RE: Turbo padá do nouzového režimu - Passat B5
cytat:
reakce na: Kublo5, 23.01.2023 23:07 (Dobrý den, chtěl bych si necha ...)


Do servisu ano, pro nové turbo ale nutně ne.
Předpokládám, že se to děje při plným plynu a překročení určité hranice otáček. To by mohlo odpovídat zaseklé regulaci natáčení lopatek turba - pokud to tenhle zázrak už umí.
Najít mechanika, kterej rozumí koncernu a 1,9tdi by nemusel být problém. Nový turbo asi potřeba nebude.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Niedziela 19.02.2023 12:43, RE: RE: Turbo padá do nouzového režimu - Passat B5
cytat:
reakce na: KoobaS, 25.01.2023 08:55 (Do servisu ano, pro nové turbo ...)


Asi tak, určitě na diagnostiku, jinak je to vaření z vody. Nevím, jestli 74kW měla proměnnou geo lopatek turba, tady bych to šacoval na váhu vzduchu. U TDI s rotačním čerpadlem klasika, u PD nevím. Ale mně odešla na 2,2 HDi někde kolem 320 tkm…
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.